Het online netwerk van Xbox Live is wel groter dan jij. Er zijn 2 miljoen geregistreerde gebruikers. Nu is dat weliswaar maar zo'n 10 % van het aantal verkochte Xboxen, maar het is wel een belangrijk onderdeel geworden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Nou gefeliciteerd, puntje voor MS. Ze hebben netwerk ondersteuning. Woohoo! Nogmaals, die 4 keer per jaar dat ik online speel rechtvaardigt niet om 15 euro per maand te betalen voor iets wat ook gratis kan.
Dat is jou keuze.. ik vind dat je voor kwaliteit geld mag vragen.. en hoe vaak jij er wenst gebruik van te maken ligt geheel aan jou.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Nou gefeliciteerd, puntje voor MS. Ze hebben netwerk ondersteuning. Woohoo! Nogmaals, die 4 keer per jaar dat ik online speel rechtvaardigt niet om 15 euro per maand te betalen voor iets wat ook gratis kan.
15 euro per maand? WTF! Ik betaal maximaal 6, en eigenlijk niks omdat ik laatst voor 35 een game kocht met headset en een jaar live. Leipe shit man, je wordt afgezet!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Welk beloofde live-netwerk van Sony? Vanaf launchday had Sony een online-ondersteuning beloofd die hoe dan ook gratis zou zijn. En das maar goed ook, want ik speel bijna niet online. MS heeft zijn kennis van netwerken toegepast op de consoles, maar daar moet je voor betalen, de reden dat Activision nog steeds geen Live ondersteunt (en wel PS2 Online), en EA pas recent Live heeft geïntegreerd.
Zeker nog nooit achter een PC gezeten en Battlefield 2 gespeeld?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is jou keuze.. ik vind dat je voor kwaliteit geld mag vragen.. en hoe vaak jij er wenst gebruik van te maken ligt geheel aan jou.
Ik zit omgerekend op nog geen cent per uur dat ik LIVE heb gespeeld.
Het is gewoonweg het beste multiplayer netwerk dat er te krijgen is IMO
Is dat een vergelijking? Godsamme man, discussieer eerlijk of rot op. Bastard maakt de vergelijking tussen het xbox live gebeuren en het PS2 online gebeuren. Daar heeft BF2 geen fuck mee te maken. Net zoals het er geen reet mee heeft te maken dat JIJ nooit online speelt met je console. Dat zegt nl niks over de kwaliteit. Cut the crap.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeker nog nooit achter een PC gezeten en Battlefield 2 gespeeld?
kosten van een credit card zijn nihil en die ga je toch niet alleen voor xbox live gebruiken, dan importeer je meteen je games voor minder geld dan normaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Twi: Je vergeet de kosten van een creditcard..........
Rodie83: Hoezo zou ik geen PC mogen betrekken in de vergelijking? Zolang er games op PC gespeeld kunnen worden is het een concurrent van elke console. Of ben je bang dat je favoriete console het aflegt tegen de PC?
Cc voor een student kost wat? 4 euro per kwartaal?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Rodie83: Hoezo zou ik geen PC mogen betrekken in de vergelijking? Zolang er games op PC gespeeld kunnen worden is het een concurrent van elke console. Of ben je bang dat je favoriete console het aflegt tegen de PC?
LUISTER GODVERDOMME EENS!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
GA KIRBY AIR RIDE MAAR LEKKER OVER LAN SPELEN!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
IEDEREEN VERGEET TROUWENS GODVERDOMME DAT DE CUBE OOK ONLINE KAN! NEEM DIE OOK EENS MEE IN DE VERGELIJKING
Ja sorry hoor, de irritatie slaat een beetje toequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
IEDEREEN VERGEET TROUWENS GODVERDOMME DAT DE CUBE OOK ONLINE KAN! NEEM DIE OOK EENS MEE IN DE VERGELIJKING
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
LUISTER GODVERDOMME EENS!
De vergelijking werd getrokken tussen xbox live en PS2 online. LUL DAAR DAN NIET OM HEEN DOOR INEENS PC IN HET VERHAAL TE BETREKKEN.
Man, met jou is echt GEEN discussie te houden. Gadverdamme
Ik denk, ik doe ff meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:09 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, de irritatie slaat een beetje toe.
Je had wel gelijk, Mario Kart DD is vet online!quote:
Dat spel dan toevallig niet nee, wel andere spellen.. en het is gewoon ronduit CRAP om te MP'en op de PC.. zoiezo is spelen op een PC is voor iemand die beschikt over een dosis doorzettingsvermogen en sado masochistische trekjes heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zeker nog nooit achter een PC gezeten en Battlefield 2 gespeeld?
DAAR ging het om. En ik frustreer omdat jij om de hete brij heen praat. Elke kans aangrijpend om de discussie zodanig van onderwerp te veranderen dat je weer door kan lullen. Het is, gezien bovenstaande, overduidelijk dat Bastard het inquote:Maar hee, als we toch gaan afgeven op elkaar.. waar is dat beloofde LIVE netwerk van de PS2 eigenlijk heen? Je zou toch modems kunnen kopen, direct aansluiten en tegen elkaar cool kunnen spelen? Het is uitgedraaid op niets anders dan een slap aftreksel van het XBOXlive, het LIVE gebeuren zoals het zou moeten zijn.
dus heeft over xbox live als in de beste wanneer er gekozen moet worden tussen xbox live en het ps 2 online gebeuren. Jij betrekt vervolgens Battlefield 2 erbij, watquote:Ik zit omgerekend op nog geen cent per uur dat ik LIVE heb gespeeld.
Het is gewoonweg het beste multiplayer netwerk dat er te krijgen is IMO
Zucht. MP gedeelte van de PC is er niet. MP is zo gebruiksvriendelijk als het spel is. Behalve als je xfire gebruikt, wat wel een soort van "Netwerk" is. Maar inderdaad, Live is wat makkelijker door het gebruik van de gamertags die altijd hetzelfde zijn, en er dus geen verschil is tussen friendslist en ingame namen. Dat is bij PC gamen via xfire feitelijk het enige verschil wat ik noemen kan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat spel dan toevallig niet nee, wel andere spellen.. en het is gewoon ronduit CRAP om te MP'en op de PC.. zoiezo is spelen op een PC is voor iemand die beschikt over een dosis doorzettingsvermogen en sado masochistische trekjes heeft.
Maar het MP gedeelte van de pc staat in schril contrast met de gebruiksvriendelijkheid van LIVE.. maar ik zei het al.. betalen voor iets wat kwaliteit heeft is niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |