abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29714722
Welk beloofde live-netwerk van Sony? Vanaf launchday had Sony een online-ondersteuning beloofd die hoe dan ook gratis zou zijn. En das maar goed ook, want ik speel bijna niet online. MS heeft zijn kennis van netwerken toegepast op de consoles, maar daar moet je voor betalen, de reden dat Activision nog steeds geen Live ondersteunt (en wel PS2 Online), en EA pas recent Live heeft geïntegreerd.

Nou gefeliciteerd, puntje voor MS. Ze hebben netwerk ondersteuning. Woohoo! Nogmaals, die 4 keer per jaar dat ik online speel rechtvaardigt niet om 15 euro per maand te betalen voor iets wat ook gratis kan.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:51:11 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29714811
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:

Nou gefeliciteerd, puntje voor MS. Ze hebben netwerk ondersteuning. Woohoo! Nogmaals, die 4 keer per jaar dat ik online speel rechtvaardigt niet om 15 euro per maand te betalen voor iets wat ook gratis kan.
Het online netwerk van Xbox Live is wel groter dan jij. Er zijn 2 miljoen geregistreerde gebruikers. Nu is dat weliswaar maar zo'n 10 % van het aantal verkochte Xboxen, maar het is wel een belangrijk onderdeel geworden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29714851
IGN is de grootste crapzooi van de gamereviewplaneet. Door sommige van hun journalisten als leken te bestempelen geef je nog steeds veel teveel credits en complimenten aan ze. Daar zitten absolute technische nitwits bij die alleen met joytiscks overweg weten te gaan en verderest beter hun mond kunnen houden als het dit soort zaken aankomt. Bovendien is het idd MS-biased, met belachelijke hype rondom de Xbox.

Pak dan Eurogamer als site.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:52:21 #54
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29714855
quote:

Dat is jou keuze.. ik vind dat je voor kwaliteit geld mag vragen.. en hoe vaak jij er wenst gebruik van te maken ligt geheel aan jou.

Ik zit omgerekend op nog geen cent per uur dat ik LIVE heb gespeeld.
Het is gewoonweg het beste multiplayer netwerk dat er te krijgen is IMO
The truth was in here.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:54:02 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29714916
Ik ben overigs weer klaar in het speculatie/pats topic.
The truth was in here.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:54:41 #56
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29714932
quote:
Welk beloofde live-netwerk van Sony? Vanaf launchday had Sony een online-ondersteuning beloofd die hoe dan ook gratis zou zijn. En das maar goed ook, want ik speel bijna niet online. MS heeft zijn kennis van netwerken toegepast op de consoles, maar daar moet je voor betalen, de reden dat Activision nog steeds geen Live ondersteunt (en wel PS2 Online), en EA pas recent Live heeft geïntegreerd.

15 euro per maand? WTF! Ik betaal maximaal 6, en eigenlijk niks omdat ik laatst voor 35 een game kocht met headset en een jaar live. Leipe shit man, je wordt afgezet!

Sorry maar zet ffs je oogkleppen even 1 keer af en geef gewoon toe dat wat betreft online gamen MS Sony gewoon heeft overtroffen. Het gaat NIET om wat jij daarvan vind (want das wel makkelijk discussie voeren voor je, natuurlijk, eerst in het algemeen spreken en zodra je in de moeilijkheden komt het over je persoonlijke voorkeur gaan hebben) maar om wat de massa daarvan vind. En live staat toch wel stukken hoger in het vaandel dan het online netwerk van Sony.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_29714954
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is jou keuze.. ik vind dat je voor kwaliteit geld mag vragen.. en hoe vaak jij er wenst gebruik van te maken ligt geheel aan jou.

Zeker nog nooit achter een PC gezeten en Battlefield 2 gespeeld?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:57:35 #58
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29715022
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Is dat een vergelijking? Godsamme man, discussieer eerlijk of rot op. Bastard maakt de vergelijking tussen het xbox live gebeuren en het PS2 online gebeuren. Daar heeft BF2 geen fuck mee te maken. Net zoals het er geen reet mee heeft te maken dat JIJ nooit online speelt met je console. Dat zegt nl niks over de kwaliteit. Cut the crap.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:59:00 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29715066
15 euro per maand? Ik weet niet of je kan rekenen hoor, maar 60 euro per jaar is zeker geen 15 euro per maand, maar 5 euro per maand. Bovendien, wanneer je even om je heen kijkt zie je her en der nog wel een pakketje van 12 maanden Live + SC:PT liggen voor 30 euro. Zeg 15 euro voor de game, 15 euro voor 12 maanden Live + communicator. Da's 1 euro 25 per maand. Nou nou, dat kan je niet missen zeg....
pi_29715147
Twi: Je vergeet de kosten van een creditcard..........
Rodie83: Hoezo zou ik geen PC mogen betrekken in de vergelijking? Zolang er games op PC gespeeld kunnen worden is het een concurrent van elke console. Of ben je bang dat je favoriete console het aflegt tegen de PC?
pi_29715268
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Rodie83: Hoezo zou ik geen PC mogen betrekken in de vergelijking? Zolang er games op PC gespeeld kunnen worden is het een concurrent van elke console. Of ben je bang dat je favoriete console het aflegt tegen de PC?
kosten van een credit card zijn nihil en die ga je toch niet alleen voor xbox live gebruiken, dan importeer je meteen je games voor minder geld dan normaal

en pc gamers zijn over het algemeen hele andere gamers dan op een console
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:06:01 #62
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29715283
quote:
Cc voor een student kost wat? 4 euro per kwartaal?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:06:06 #63
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29715284
quote:
LUISTER GODVERDOMME EENS!

De vergelijking werd getrokken tussen xbox live en PS2 online. LUL DAAR DAN NIET OM HEEN DOOR INEENS PC IN HET VERHAAL TE BETREKKEN.

Man, met jou is echt GEEN discussie te houden. Gadverdamme
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:08:22 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29715351
IEDEREEN VERGEET TROUWENS GODVERDOMME DAT DE CUBE OOK ONLINE KAN! NEEM DIE OOK EENS MEE IN DE VERGELIJKING

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:09:01 #65
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29715368
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
IEDEREEN VERGEET TROUWENS GODVERDOMME DAT DE CUBE OOK ONLINE KAN! NEEM DIE OOK EENS MEE IN DE VERGELIJKING

GA KIRBY AIR RIDE MAAR LEKKER OVER LAN SPELEN!

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:09:40 #66
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29715386
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ja sorry hoor, de irritatie slaat een beetje toe .
pi_29715420
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:06 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

LUISTER GODVERDOMME EENS!

De vergelijking werd getrokken tussen xbox live en PS2 online. LUL DAAR DAN NIET OM HEEN DOOR INEENS PC IN HET VERHAAL TE BETREKKEN.

Man, met jou is echt GEEN discussie te houden. Gadverdamme

heerlijk als mensen in een discussie gaan schelden en tieren.
Ik betrek in een discussie alle elementen die van invloed zijn op een bepaalde keuze voor dit of dat. Daarnaast was ik niet degene die de PC erbij betrok, maar degene die schreef "Live! is het beste multiplayer systeem dat er bestaat"(of iets van die strekking). Daarmee betrek je IEDER multiplayersysteem in de discussie. Ik zou ook nog even de MP-functies van Nintendo DS en PSP erbij kunnen halen. Fuck, desnoods trek ik de Atari Lynx, Sega Megagear en GameBoy erbij. Als je er niet tegen kan, ga lekker bij je mama uithuilen.

En voor de live-liefhebbers: elk bedrag dat ik moet betalen is meer dan ik ervoor over heb. Internet was born free, keep it that way. Ik betaal al genoeg aan m'n provider.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:11:04 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29715430
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:09 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, de irritatie slaat een beetje toe .
Ik denk, ik doe ff mee
pi_29715450
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk, ik doe ff mee
Je had wel gelijk, Mario Kart DD is vet online!
pi_29715596
wat zou zo'n 360 gaan kosten bij launch, en wat zal de uiteindelijke (geschatte) prijs zijn na een tijdje op de markt te zijn? is dat al bekend?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:17:18 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29715613
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Dat spel dan toevallig niet nee, wel andere spellen.. en het is gewoon ronduit CRAP om te MP'en op de PC.. zoiezo is spelen op een PC is voor iemand die beschikt over een dosis doorzettingsvermogen en sado masochistische trekjes heeft.
Maar het MP gedeelte van de pc staat in schril contrast met de gebruiksvriendelijkheid van LIVE.. maar ik zei het al.. betalen voor iets wat kwaliteit heeft is niet erg.
The truth was in here.
pi_29715668
Kosten van X360 worden 4/5 oktober bekend gemaakt. Bij de launch van PS3 zal hij waarschijnlijk in prijs zakken.

En Bastard, noem dan eens de spellen die jij gespeeld heb, samen met het systeem en de verbinding (World Of Warcraft op een 486 en 56.6 k modem is niet slim).....
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:19:41 #73
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29715681
quote:
Maar hee, als we toch gaan afgeven op elkaar.. waar is dat beloofde LIVE netwerk van de PS2 eigenlijk heen? Je zou toch modems kunnen kopen, direct aansluiten en tegen elkaar cool kunnen spelen? Het is uitgedraaid op niets anders dan een slap aftreksel van het XBOXlive, het LIVE gebeuren zoals het zou moeten zijn.
DAAR ging het om. En ik frustreer omdat jij om de hete brij heen praat. Elke kans aangrijpend om de discussie zodanig van onderwerp te veranderen dat je weer door kan lullen. Het is, gezien bovenstaande, overduidelijk dat Bastard het in
quote:
dus heeft over xbox live als in de beste wanneer er gekozen moet worden tussen xbox live en het ps 2 online gebeuren. Jij betrekt vervolgens Battlefield 2 erbij, wat

1. Niet in de discussie thuis hoort.
2. Geen multiplayer netwerk is.

Ik heb je nu al wel 3x uitgeluld, al blijf je zelf geloven in je eigen vorm van discussieren. Wat mij betreft zak je erin, ik hoop dat je irl WEL kan toegeven. Anders is het straks snel met je gedaan
pi_29715761
Ik lees in de post van Bastard nergens dat het tussen PS2 Online en Live gaat. Daarnaast heb ik antwoord gegeven op het eerste deel. Wat wil je nog meer van me?

Aangezien je lazy as hell bent:

[Xbox 360] Counting down to November 25th (deel 15)
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:22:47 #75
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29715792
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat spel dan toevallig niet nee, wel andere spellen.. en het is gewoon ronduit CRAP om te MP'en op de PC.. zoiezo is spelen op een PC is voor iemand die beschikt over een dosis doorzettingsvermogen en sado masochistische trekjes heeft.
Maar het MP gedeelte van de pc staat in schril contrast met de gebruiksvriendelijkheid van LIVE.. maar ik zei het al.. betalen voor iets wat kwaliteit heeft is niet erg.
Zucht. MP gedeelte van de PC is er niet. MP is zo gebruiksvriendelijk als het spel is. Behalve als je xfire gebruikt, wat wel een soort van "Netwerk" is. Maar inderdaad, Live is wat makkelijker door het gebruik van de gamertags die altijd hetzelfde zijn, en er dus geen verschil is tussen friendslist en ingame namen. Dat is bij PC gamen via xfire feitelijk het enige verschil wat ik noemen kan.

Maar dan nog, een console is een gesloten systeem, een pc is dat niet, en dus is de vergelijking bijkans kansloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')