Rockstar North blijft als dank naar Sony voor het geloof in de GTA-reeks primair voor de PS-systemen ontwikkelen. In een interview heeft hij zelfs een keer gezegd: "We develop with the PS-controller in mind. If a button is not mapped properly to your satisfaction, go rent a PS-system with GTA, and you'll find the controls much much better. The only reason we ported GTA 3 and GTA Vice City was money. The exclusivity-contract with Sony had ended, and Microsoft offered us an oppurtunity to port the game to the Xbox-system. Which offered us the chance to see what our graphics-engine was really capable of. And when you port to Xbox, a port to PC is not too hard to do. But I don't expect to be developing multi-platform any time soon, PlayStation will remain the primary platform for RockStar North."quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is Sony's contract met Rockstar afgelopen, of is het inmiddels hernieuwd?
Anders ga je ff patsen met je Engels bij mensen die het wel een hol kan schelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:06 schreef SocialDisorder het volgende:
anders leer je meteen ff engels, aangezien de meeste games toch in het engels zijn.......
Je zou natuurlijk ook weer normaal kunnen posten en niet op de man spelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
GTA zal niet ophouden met geport te worden, Rockstar verdient er teveel mee. Ze zullen alleen blijven ontwikkelen voor Playstation, met alle specs van de playstation in mind, om het later te porten.
Ze zullen het echter niet multi-platform ontwikkelen (dus tegelijk op meerdere systemen uit laten komen).
Maar degenen die de HAVO wel af hadden gemaakt, hadden dat natuurlijk allang begrepen, he, bastard?
Waarschijnlijk wel als jij dat ook doetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Zou kunnen ja, zou Bastard dan ook normaal kunnen posten?
Dat ligt er maar net aan wat het financieel aantrekkelijkst blijkt, Rockstar is en blijft een bedrijf en mocht dit scenario gunstiger zijn vanuit een financieel perspectief dan zal Rockstar gewoon multi-platform gaan ontwikkelen 'loyaliteit' of niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Ze zullen het echter niet multi-platform ontwikkelen (dus tegelijk op meerdere systemen uit laten komen).
Dat massa gevecht: ze zeggen dat alles uniek is, maar de laatste paar tellen zie je een aantal trolls steeds dezelfde bewegingen maken, dat valt me tegen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:41 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
?!
Dat vond ik nou net het meest indrukwekkende van de hele presentatie?
Dat level in het duistere deel, wat een pracht en praal. De sfeer was zo overdonderend, je waant je echt in die wereld, zoveel dingen die gebeuren en er zo mooi uitzien, de muziek, alles gewoon.
En dat massa gevecht, jezus christus zoiets heb ik nog nooit eerder gezien (had die Sony fanboy het eerder nou over Kessen of zo)
Wat vond je daar nou niet mooi aan? Iets teveel nintendo gespeeld dat duisternis en geweld je afschrikt?![]()
http://xbox360.ign.com/articles/622/622689p1.htmlquote:Final Fantasy XI was first released in Japan on the PlayStation 2 in 2002. The next year it was ported stateside to the PC, and one year after that it finally appeared on the PS2 through the use of the much maligned hard drive. When the game celebrates its next release on Xbox 360 the game will utilize Xbox Live services in conjunction with Square Enix's Play Online service to merge PC, PS2, and Xbox 360 players into the same world.
Ze zuigen mbt reviews ja. Maar ik ben niet voor niets Insider hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef twi het volgende:
Ja maar dat is IGN en IGN zuigt, Roy. Dat weet je toch? Geen onbetrouwbare bronnen gebruiken![]()
Sony heeft wat goede first party games jah,quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sony heeft nog nooit hardware-matig de beste console gehad (N64 was veel beter dan PS1, GC & XBox waren/zijn beter dan PS2). En toch heeft Sony altijd het grootste deel van de markt in handen gehad. Waarom? Games. Sony heeft altijd de beste games gehad, en daarom zullen ze dit keer wederom marktleider worden. Misschien dat MS iets inhaalt door de vroege launch, maar Sony's contracten met oa Rockstar en Square Enix, en Sony's uitstekende First Party Development Team zullen er denk ik voor zorgen dat Sony zich geen zorgen hoeft te maken.
Geilquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sterker nog ook: http://www.nu.nl/news/576(...)Xbox_360_bekend.html
Als je dus de 400 euro versie koopt.. krijg je er tevens een gold abbonement bij!
Volgens mij was rockstar een tijd exclusief bij playstation zodat ze goedkoper/gratis gebruik konden maken van het muziek archief van sony.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
De toekomst zal het uitwijzen. Vooralsnog hebben ze een dikke zak geld geweigerd van MS om San Andreas direct op Xbox uit te brengen. Money doesn't mean the world. Kijk ook maar naar Tecmo dat momenteel onder het (financieel zeer gunstige) contract met MS uit wil, omdat MS onmogelijke eisen aan Ninja Gaiden 2 stelt (groter, langer, hogere resolutie, en op een DVD-9).
Doa : ultimate zijn 2 spellen schat , Dead or alive 1 ultimate en 2 ultimatequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:53 schreef twi het volgende:
Nee, inderdaad. Microsoft is toch maar pas een jaar of vier bezig hun Japanse drama te verbeteren door allerlei top developers binnen te halen voor hun console. Lijkt me dan inderdaad logisch dat ze om die reden een van de belangrijkste Japanse developers laten lopen, omdat ze het niet op 1 schijfje kunnen krijgen. Dead or Alive: Ultimate staat immers ook op 2 schijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |