abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29744600
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 08:39 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis is Sony's contract met Rockstar afgelopen, of is het inmiddels hernieuwd?
Rockstar North blijft als dank naar Sony voor het geloof in de GTA-reeks primair voor de PS-systemen ontwikkelen. In een interview heeft hij zelfs een keer gezegd: "We develop with the PS-controller in mind. If a button is not mapped properly to your satisfaction, go rent a PS-system with GTA, and you'll find the controls much much better. The only reason we ported GTA 3 and GTA Vice City was money. The exclusivity-contract with Sony had ended, and Microsoft offered us an oppurtunity to port the game to the Xbox-system. Which offered us the chance to see what our graphics-engine was really capable of. And when you port to Xbox, a port to PC is not too hard to do. But I don't expect to be developing multi-platform any time soon, PlayStation will remain the primary platform for RockStar North."
(of iets in die richting)

Voor de duidelijkheid, North ontwikkelt GTA, Rockstar San Diego ontwikkelt Midnight Club (die wel multi-platform ontwikkelt is).
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 09:04:35 #252
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29744651
Anders vertaal je het meteen ff in het Nederlands als je iemand quote
The truth was in here.
pi_29744668
anders leer je meteen ff engels, aangezien de meeste games toch in het engels zijn.......
  donderdag 18 augustus 2005 @ 09:11:03 #254
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29744752
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:06 schreef SocialDisorder het volgende:
anders leer je meteen ff engels, aangezien de meeste games toch in het engels zijn.......
Anders ga je ff patsen met je Engels bij mensen die het wel een hol kan schelen
The truth was in here.
pi_29744844
Ontopic?
Verder lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat GTA ophoudt naar andere platforms te komen. Rockstar North is een bedrijf met een miljoenenomzet, geen vriendenclubje dat nog volledig bouwt op loyaliteiten. Als er geld te verdienen valt aan multi-platform, dan gaat men multi-platform. Rockstar North zal echt wel doen wat in haar beste belang is, en dat is niet releasen op slechts een platform uit een raar gevoel voor loyaliteit.
pi_29744959
GTA zal niet ophouden met geport te worden, Rockstar verdient er teveel mee. Ze zullen alleen blijven ontwikkelen voor Playstation, met alle specs van de playstation in mind, om het later te porten.
Ze zullen het echter niet multi-platform ontwikkelen (dus tegelijk op meerdere systemen uit laten komen).

Maar degenen die de HAVO wel af hadden gemaakt, hadden dat natuurlijk allang begrepen, he, bastard?
pi_29745140
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
GTA zal niet ophouden met geport te worden, Rockstar verdient er teveel mee. Ze zullen alleen blijven ontwikkelen voor Playstation, met alle specs van de playstation in mind, om het later te porten.
Ze zullen het echter niet multi-platform ontwikkelen (dus tegelijk op meerdere systemen uit laten komen).

Maar degenen die de HAVO wel af hadden gemaakt, hadden dat natuurlijk allang begrepen, he, bastard?
Je zou natuurlijk ook weer normaal kunnen posten en niet op de man spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29745170
Zou kunnen ja, zou Bastard dan ook normaal kunnen posten?
pi_29745301
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Zou kunnen ja, zou Bastard dan ook normaal kunnen posten?
Waarschijnlijk wel als jij dat ook doet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_29745346
ik zal m'n best doen, maar ik beloof vooralsnog niets. Hangt volledig van Bastard af.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:09:20 #261
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29745918

Sprak overigs net iemand van EA, die was heel goed te spreken over Tiger Woods 2006 voor de 360. Dat je zelfs de grassprieten kon zien staan.. pfff..
The truth was in here.
pi_29745952
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:

Dat ligt er maar net aan wat het financieel aantrekkelijkst blijkt, Rockstar is en blijft een bedrijf en mocht dit scenario gunstiger zijn vanuit een financieel perspectief dan zal Rockstar gewoon multi-platform gaan ontwikkelen 'loyaliteit' of niet.
pi_29746069
De toekomst zal het uitwijzen. Vooralsnog hebben ze een dikke zak geld geweigerd van MS om San Andreas direct op Xbox uit te brengen. Money doesn't mean the world. Kijk ook maar naar Tecmo dat momenteel onder het (financieel zeer gunstige) contract met MS uit wil, omdat MS onmogelijke eisen aan Ninja Gaiden 2 stelt (groter, langer, hogere resolutie, en op een DVD-9).
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:53:40 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29747057
Nee, inderdaad. Microsoft is toch maar pas een jaar of vier bezig hun Japanse drama te verbeteren door allerlei top developers binnen te halen voor hun console. Lijkt me dan inderdaad logisch dat ze om die reden een van de belangrijkste Japanse developers laten lopen, omdat ze het niet op 1 schijfje kunnen krijgen. Dead or Alive: Ultimate staat immers ook op 2 schijven.

Microsoft is echt niet op hun achterhoofd gevallen hoor. Ja, er zijn geruchten over de capaciteit, omdat Tecmo FMV's maakt die beter zijn dan de engine van hun game toestaat en veel developers tegenwoordig de cutscenes met de ingame engine uitvoeren (waardoor ze feitelijk maar heel weinig ruimte innemen, i.t.t. die massale filmfragmenten). Maar daar zal echt wel een oplossing voor gevonden gaan worden. Deze games zijn Microsoft gewoon teveel waard.

Ohja, misschien een suggestie voor een ondertitel voor je, SocialDisorder: "Een betere wereld begint bij Bastard van FOK!"
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:55:57 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29747138
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 02:41 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

?!

Dat vond ik nou net het meest indrukwekkende van de hele presentatie?
Dat level in het duistere deel, wat een pracht en praal. De sfeer was zo overdonderend, je waant je echt in die wereld, zoveel dingen die gebeuren en er zo mooi uitzien, de muziek, alles gewoon.

En dat massa gevecht, jezus christus zoiets heb ik nog nooit eerder gezien (had die Sony fanboy het eerder nou over Kessen of zo )

Wat vond je daar nou niet mooi aan? Iets teveel nintendo gespeeld dat duisternis en geweld je afschrikt?
Dat massa gevecht: ze zeggen dat alles uniek is, maar de laatste paar tellen zie je een aantal trolls steeds dezelfde bewegingen maken, dat valt me tegen.

Het duistere beginstuk is inderdaad iets dat ik niet helemaal bij Kameo vind passen. Ik vind het tweede deel veel mooier. En ja, dat komt door mijn Nintendo opvoeding

De minpunten zijn dus niet supererg ofzo, maar het viel me gewoon op
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:00:39 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29747279
Twee nieuwe FFXI screens

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_29747535
Ziet er wel mooi uit, alleen jammer dat je niet tegen de PS2 en PC-versies kan spelen........ik bedoel, het is een MMORPG, dan zou je toch verwachten dat je tegen IEDEREEN met dat spel kan spelen. Zou wel een hoop schelen, kan je hulp zoeken bij meer ervaren spelers.....
Of PS2-bezitters die een X360 halen kunnen verder met hun oude karakter...
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:10:22 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29747574
Volgens mij is het wel de bedoeling dat je tegen PS2 en PC gamers kan spelen hoor...
pi_29747748
Echt waar, want volgens mij kunnen PS2 en PC niet eens tegen elkaar....
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:23:03 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29747942
quote:
Final Fantasy XI was first released in Japan on the PlayStation 2 in 2002. The next year it was ported stateside to the PC, and one year after that it finally appeared on the PS2 through the use of the much maligned hard drive. When the game celebrates its next release on Xbox 360 the game will utilize Xbox Live services in conjunction with Square Enix's Play Online service to merge PC, PS2, and Xbox 360 players into the same world.
http://xbox360.ign.com/articles/622/622689p1.html
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:24:14 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29747969
Ja maar dat is IGN en IGN zuigt, Roy. Dat weet je toch? Geen onbetrouwbare bronnen gebruiken
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:28:16 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29748095
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef twi het volgende:
Ja maar dat is IGN en IGN zuigt, Roy. Dat weet je toch? Geen onbetrouwbare bronnen gebruiken
Ze zuigen mbt reviews ja. Maar ik ben niet voor niets Insider he
pi_29748726
Als ik zo Kameo eens zie begin ik wel weer meer vertrouwen in Rare te krijgen, het ziet er echt Rare achtig uit, alleen nog ff de reviews (enig idee wanneer die zullen gaan beginnen?) afwachten.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_29750114
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 08:34 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Sony heeft nog nooit hardware-matig de beste console gehad (N64 was veel beter dan PS1, GC & XBox waren/zijn beter dan PS2). En toch heeft Sony altijd het grootste deel van de markt in handen gehad. Waarom? Games. Sony heeft altijd de beste games gehad, en daarom zullen ze dit keer wederom marktleider worden. Misschien dat MS iets inhaalt door de vroege launch, maar Sony's contracten met oa Rockstar en Square Enix, en Sony's uitstekende First Party Development Team zullen er denk ik voor zorgen dat Sony zich geen zorgen hoeft te maken.
Sony heeft wat goede first party games jah,
maar tis niet zo dat ze de beste games hebben.
iedere console heeft zo zijn eigen toppers.
playstation is imo marktleider omdat ze 2 keer de eerste waren bij next gen consoles.
dat gat gaat echt wel gedicht worden nu microsoft het eerste is.
kzal niet beweren dat xbox 360 nummer 1 word, playstation heeft namelijk een erg grote aanhang maar playstation zal echt niet dik nummmer 1 worden zoals ze nu zijn
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 08:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sterker nog ook: http://www.nu.nl/news/576(...)Xbox_360_bekend.html

Als je dus de 400 euro versie koopt.. krijg je er tevens een gold abbonement bij!
Geil
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
De toekomst zal het uitwijzen. Vooralsnog hebben ze een dikke zak geld geweigerd van MS om San Andreas direct op Xbox uit te brengen. Money doesn't mean the world. Kijk ook maar naar Tecmo dat momenteel onder het (financieel zeer gunstige) contract met MS uit wil, omdat MS onmogelijke eisen aan Ninja Gaiden 2 stelt (groter, langer, hogere resolutie, en op een DVD-9).
Volgens mij was rockstar een tijd exclusief bij playstation zodat ze goedkoper/gratis gebruik konden maken van het muziek archief van sony.
dacht zoiets gelezen hebben een tijd terug
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:53 schreef twi het volgende:
Nee, inderdaad. Microsoft is toch maar pas een jaar of vier bezig hun Japanse drama te verbeteren door allerlei top developers binnen te halen voor hun console. Lijkt me dan inderdaad logisch dat ze om die reden een van de belangrijkste Japanse developers laten lopen, omdat ze het niet op 1 schijfje kunnen krijgen. Dead or Alive: Ultimate staat immers ook op 2 schijven.
Doa : ultimate zijn 2 spellen schat , Dead or alive 1 ultimate en 2 ultimate
beide verschillende engines, 1tje met ps1 graphics anders met xbox graphics.
die set scheen limited te zijn en doa2 ultimate zou ook los verkocht worden als ik het goed begreep
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29750286
Ik vond het Kameo filmpje erg indrukwekkend. Ik kan haast niet meer wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')