Ja, er is een 299 Xbox 360, maar ze hypten draadloze controllers, de harde schijf en HD ondersteuning. Dat kan met de 299 Xbox 360 niet. Beetje karig als je het mij vraagt (zelfde trouwens met PSP en PSP Valuepack). Eén versie (desnoods 400) was beter geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het ook belachelijk hoor. MS heeft zn woord gehouden, er is een X360 van 299.
Echter is er ook een duurdere versie met extra's. So what. Je kan prima gamen op de HD loze versie hoor. Dat is bij de PS3 precies hetzelfde. Daar zit ook geen HD in...
Eenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
De onderste heeft meer knopjes onderaan?Wat win ik?
Welke games koop jij bij de launch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, er is een 299 Xbox 360, maar ze hypten draadloze controllers, de harde schijf en HD ondersteuning. Dat kan met de 299 Xbox 360 niet. Beetje karig als je het mij vraagt (zelfde trouwens met PSP en PSP Valuepack). Eén versie (desnoods 400) was beter geweest.
Ik bedenk me trouwens wel dat als ik de 400 versie koop ik er wel 360 voor betaal met mijn personeelskortingEn 360 vond ik een prima prijs heb ik altijd geroepen
![]()
MS heeft een paar knopjes gewoon weggehaald. Geen functies, lijkt me..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wat betekent dit? Dat de meegeleverde AB minder functies heeft dan de los gekochte AB?
Die grote met meer knopjes is een xbox/mediacenter afstandsbediening. Misschien gaan ze die nog los uitbrengen ofzo...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:59 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
MS heeft een paar knopjes gewoon weggehaald. Geen functies, lijkt me..![]()
Ze wilden wat plastic besparen.
MS is wel erg aan het bezuinigen zeg. Is Balkenende aandeelhouder?![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
9 minuten Kameo, MUST see: http://www.xboxyde.com/news_1853_en.html
Dingetjes die me opvallen, positief en negatief:
+
Mooie graphics
Soepel verloop film naar game en vv
Levendig
Characters
-
De grote battle op het einde
Duistere eerste deel
Opgelet. Je Creditcard nummer wordt niet op je Xbox opgeslagen, dat verzend je eenmalig naar microsoft toe en je krijgt alleen nog maar een paar laatste nummer ervan te zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeker weten. Stel je voor dat een 90+er uit jouw bejaardentehuis je wifi verbinding gebruikt om jouw creditcard informatie uit je xbox 360 te slopen.
Je overdrijft nu wel een beetje, he?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:59 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
MS heeft een paar knopjes gewoon weggehaald. Geen functies, lijkt me..![]()
Ze wilden wat plastic besparen.
MS is wel erg aan het bezuinigen zeg. Is Balkenende aandeelhouder?![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
+
Mooie graphics
Levendig
Characters
-
Duistere eerste deel
nog steeds goedkoper dan de 1200 gulden voor de ps2 op de release dagquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Die prijs valt me nog mee. Alhoewel, als ik het naar guldens omreken is het vrij duur. Maargoed, ik zal iig een van de eerste zijn die dat ding gaat ophalen. Ik kan niet wachten!
Sony heeft nog nooit hardware-matig de beste console gehad (N64 was veel beter dan PS1, GC & XBox waren/zijn beter dan PS2). En toch heeft Sony altijd het grootste deel van de markt in handen gehad. Waarom? Games. Sony heeft altijd de beste games gehad, en daarom zullen ze dit keer wederom marktleider worden. Misschien dat MS iets inhaalt door de vroege launch, maar Sony's contracten met oa Rockstar en Square Enix, en Sony's uitstekende First Party Development Team zullen er denk ik voor zorgen dat Sony zich geen zorgen hoeft te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:23 schreef piet_pelle het volgende:
400, mooi dat ding komt er meteen als ie uit is. Nu maar hopen dat ie niet meteen uitverkocht is.
Sony gaat het zwaar krijgen deze ronde. Tegen de tijd dat de ps3 eraan komt kost de X360 een derde en je krijgt dezelfde power en betere live service. Dit keer wordt het interessant.
*downed*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
+
Mooie graphics
Levendig
Characters
-
Duistere eerste deel
Als ik me niet vergis is Sony's contract met Rockstar afgelopen, of is het inmiddels hernieuwd?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sony heeft nog nooit hardware-matig de beste console gehad (N64 was veel beter dan PS1, GC & XBox waren/zijn beter dan PS2). En toch heeft Sony altijd het grootste deel van de markt in handen gehad. Waarom? Games. Sony heeft altijd de beste games gehad, en daarom zullen ze dit keer wederom marktleider worden. Misschien dat MS iets inhaalt door de vroege launch, maar Sony's contracten met oa Rockstar en Square Enix, en Sony's uitstekende First Party Development Team zullen er denk ik voor zorgen dat Sony zich geen zorgen hoeft te maken.
Kun je nagaan.. eigenlijk is het een koopje als je bedenkt dat dan de inflatie niet mee wordt gerekend, en dat we met de euro voor 20% hebben ingeleverd op de Gulden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nog steeds goedkoper dan de 1200 gulden voor de ps2 op de release dag
Het is idd een koopje, het ding moet wat? 5 jaar meegaan? En heeft ook nog eens hardware die beter is dan die in PC's die voor een veelvoud van eigenaar verwisselen. Jammer als je het niet kan betalen, maar dan wacht je toch gewoon een half jaar? Snap het gezeur over de prijs echt niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je nagaan.. eigenlijk is het een koopje als je bedenkt dat dan de inflatie niet mee wordt gerekend, en dat we met de euro voor 20% hebben ingeleverd op de Gulden.
Een koopje zeg ik je!
Sterker nog ook: http://www.nu.nl/news/576(...)Xbox_360_bekend.htmlquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het is idd een koopje, het ding moet wat? 5 jaar meegaan? En heeft ook nog eens hardware die beter is dan die in PC's die voor een veelvoud van eigenaar verwisselen. Jammer als je het niet kan betalen, maar dan wacht je toch gewoon een half jaar? Snap het gezeur over de prijs echt niet.
topquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sterker nog ook: http://www.nu.nl/news/576(...)Xbox_360_bekend.html
Als je dus de 400 euro versie koopt.. krijg je er tevens een gold abbonement bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |