Misschien is studeren in de toiletten van de Drie ook niet de beste methode...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:40 schreef Klonk het volgende:
omg een vindicatter en er ook nog voor uitkomen
ik weet nog wat er op de toiletten van de drie gezusters stond toen ik daar poginen tot studeren ondernam, vindicat varkens
Nou, ze doen in ieder geval geen spelletjes meer waarbij overmaat mee speelt. Dus niet meer gedwongen drinken en zo.... ook geen water.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:44 schreef Vindicat het volgende:
Hey,
Graag wil ik de intro gaan lopen bij Vindicat in Groningen. Ik ben 2e jaars en weet dat we op kamp gaan (ben al es door een intro gegaan, en dat was geen kamp met marshmellows en liedjes rond het kampvuur).
Nou wil ik graag weten wat de intro van Vindicat inhoudt. Ik heb al een paar dingen gelezen op internet, maar het een spreek het ander een beetje tegen. Wie kan voor opheldering zorgen?![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 07:14 schreef U het volgende:
[..]
Misschien is studeren in de toiletten van de Drie ook niet de beste methode...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:33 schreef Vindicat het volgende:
Bovendien is Vindicat de oudste en grootste van Nederland, lid van het corps en dat kan later carrière-technisch gezien nog best handig worden denk ik.
Dit is heel mooi, maar kun je me ook iets over de intro vertellen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:42 schreef Gizmo112 het volgende:
Contact binnen de jaren heen is er wel, maar reken er op dat je vooral met je jaarclubje en eventueel clubjes uit hetzelfde jaar om zult gaan. (zeker de eerste paar jaar) Bovendien kost het eerste jaar veel tijd (en geld, maar dat hangt van je lidmaatschaphouding af actief/passief).
Ben lid van Vindicat JC Wous (1999)
???quote:
Kun je dan niet gewoon vertellen over je eigen intro?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:58 schreef Gizmo112 het volgende:
Ja en nee, 1999-2005...Er is een hoop veranderd. Bovendien merk je het vanzelf. (geen drank/dwang enzo meer iig)
ja, vertel ons wat over je vernedering!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:13 schreef Vindicat het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon vertellen over je eigen intro?
Wil je dit soort reacties, tenzij beargumenteerd, achterwege laten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:39 schreef Maruku het volgende:
[..]
ja, vertel ons wat over je vernedering!
corps... haha...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |