wow, das inderdaad wel erg irritant als mensen zo doen ja. Ik heb 1 keer een mailtje gestuurd met de vraag of hij mijn bericht wel had ontvangen of dat ie druk was, maar verder dan denk ik, als ik geen berichtje meer krijg dan vind ie me vast niet leuk genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:31 schreef Vivi het volgende:
Stuur je 1 mailtje, krijg je een mailtje terug..reageer je niet binnen het kwartier krijg je meteen 30 emails met "Leef je nog?"en "Heb je mijn mail wel ontvangen??"
Boehoeh..mijn hopeloze love-interest wordt er alleen maar interessanter op zo
Die weet niet eens hoe hij zijn computer aan kan zetten
De wanhoop brengt mensen tot zielige dadenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:31 schreef Vivi het volgende:
Stuur je 1 mailtje, krijg je een mailtje terug..reageer je niet binnen het kwartier krijg je meteen 30 emails met "Leef je nog?"en "Heb je mijn mail wel ontvangen??"
Boehoeh..mijn hopeloze love-interest wordt er alleen maar interessanter op zo
Die weet niet eens hoe hij zijn computer aan kan zetten
dan moet je wat vaker komen kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:42 schreef Christine het volgende:
Mên, doe es wat rustiger aan allemaal... in dit tempo kan ik het toch nooit bijhouden hier!
Helaas kan dat niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan moet je wat vaker komen kijken
Als je zo trots bent op jezelf zou je ook trots op een ander kunnen zijn...in mijn ogen vind je jezelf superieur en alle mensen die op een datingsite staan maar stumpers... Dat ondanks de vele stumpers er ook mensen zijn die ook wat bereikt hebben en trots op hunzelf en anderen zijn toch ervoor uit durven te komen dat ze tussen al die stumpers staan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:05 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Waarom hooghartig? Ik ben trots op wat ik in mijn leven bereikt heb, wellicht dat dit niet strookt met de gemiddelde hollandse nuchterheid, maar to be frankly, I don't give a rats ass!
Ik vroeg me trouwens alleen af wat mensen nu aantrekt in een datingsite i.t.t persoonlijk contact IRL.
*heeft zich ook ingeschreven om dit fenomeen te ervaren en vond het een tegenvallende ervaring.
Bedankt, Stephan, dit is denk ik ook een erg goede site voor mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:17 schreef StephanL het volgende:
Ik heb op zeddnet gister ook een meisje aangesproken. Ze stuurde mij vandaag een heel lang e-mailtje en meteen ook een lang e-mailtje terugBegint goed al zeg ik het zelf.
Graag gedaan. Ik denk idd dat het voor sommige mensen idd ook wat is. Men is daar niet allemaal zo uitbundig als andere sites. Vele zijn verlegen, onzeker, maar ook "gewoon" mensen met een rolstoel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Bedankt, Stephan, dit is denk ik ook een erg goede site voor mij.![]()
En vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken! (ook al zijn de echte vrouw liefhebbers het daar natuurlijk niet mee eens)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Drank.... maak meer kapot dan je lief is (ook al zijn de echte drank liefhebbers het daar natuurlijk niet mee eens)
Oeh RM.... !petsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:25 schreef hefaistos het volgende:
[..]
En vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken! (ook al zijn de echte vrouw liefhebbers het daar natuurlijk niet mee eens)
![]()
Trouwens benzinegeld van mij naar jou is al duurder dan een maandje ingeschreven staan bij een datingsite. Maar goed ik kom van ver, en wat je van ver haalt..
koffie na je panneNkoek?
Hey, nu 2 toch dan?, mijzelf meegerekend! Deventer, de gekste!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Voor mij is het eigenlijk ook meer bedoeld voor het opbouwen van vriendschappen en het vinden van mensen om leuke dingen mee te doen en om lekker mee te chatten. Ik woon hier sindskort op kamers en ken maar 1 persoon in deze stad en vind een datingsaite een makkelijke en snelle manier om nieuwe mensen te leren kennen en als er dan uit een vriendschap meer opbloeit, dan is dat wel leuk meegenomen natururlijk, maar het is niet mijn primaire doel om een serieuze relatie te vinden
En ik heb veel mensen in mijn msnlijst waar het contact oppervlakkig mee is, maar met enkele kan ik ook hele serieuze en diepgaande gesprekken hebben via msn.
Ik heb trouwens weer een lange mail terug
jou ken ik bij mijn weten niet irl, dus ik ken er nog steeds maar 1 irl hier ( naja, en me huisgenootjes natuurlijk)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:50 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Hey, nu 2 toch dan?, mijzelf meegerekend! Deventer, de gekste!![]()
In mijn priveleven probeer ik alles zo veel mogelijk face-to-face te regelen of per mobiele telefoon om snel iets af te spreken of te kortsluiten. Ik vind Instant Messengers een onpersoonlijke vorm van contact, waar ik persoonlijk niets mee heb, buiten het zakelijke om dan. Ik vind het gewoon prettig om met mensen die ik eenmaal goed ken persoonlijk contact te onderhouden, dat is toch niet zo raar?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef ioko het volgende:
[..]
Heb je er ooit aan gedacht dat je instelling anders is, mensen merken heus wel aan je of je serieuze interesse hebt. Ik zou je niet serieus nemen, je bent ook nogal negatief over MSN en dergelijke, dus ik denk dat dat zeker niet meehelpt. Of kun je goed liegen?
nee, dat is niet raar, maar zoiets is niet altijd mogelijk. Ik heb bijvoorbeeld veel vrienden door het hele land heen wonen, waar ik dus niet zo ff snel heen kan en dan is msn+webcam of skype erg handig hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:55 schreef Developersrus het volgende:
[..]
In mijn priveleven probeer ik alles zo veel mogelijk face-to-face te regelen of per mobiele telefoon om snel iets af te spreken of te kortsluiten. Ik vind Instant Messengers een onpersoonlijke vorm van contact, waar ik persoonlijk niets mee heb, buiten het zakelijke om dan. Ik vind het gewoon prettig om met mensen die ik eenmaal goed ken persoonlijk contact te onderhouden, dat is toch niet zo raar?
Absoluut onjuist, ik heb respect voor iedereen en sta zeer openminded hier tegenover. Ik probeer alleen te ervaren wat mensen naar deze datingsites toetrekt, gezien de enorme aantallen personen die hier ingeschreven staan (wordt immers luid en duidelijk mee geadverteerd toch?)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je zo trots bent op jezelf zou je ook trots op een ander kunnen zijn...in mijn ogen vind je jezelf superieur en alle mensen die op een datingsite staan maar stumpers... Dat ondanks de vele stumpers er ook mensen zijn die ook wat bereikt hebben en trots op hunzelf en anderen zijn toch ervoor uit durven te komen dat ze tussen al die stumpers staan.
Dat jij je dus hebt ingeschreven is om te zoeken naar de bevestiging van je negatieve beeldvorming die jij er van hebt.
en wat is dat knelpunt dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:06 schreef DaMart het volgende:
Berichtje nummer 3 al op Knuz... ben benieuwd hoe ze op mijn reactie reageert, want er komt nu een mogelijk knelpunt naar voren
hhm, dat is idd een beetje lastig jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zij is gek op dieren, en ik ben allergisch voor dieren
oopsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zij is gek op dieren, en ik ben allergisch voor dieren
Zo'n man wil toch iedereenquote:Verder heb ik vreselijk de pest aan werken en doe dit daarom dan ook zo min mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |