quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:29 schreef Developersrus het volgende:
[begin mannenpraat]
Vrouwen zijn als bussen, als je er 1 gemist hebt pak je toch gewoon de volgende!
[einde mannenpraat]
Ik heb dus in eerste instantie getracht om traditionele gesprekken te voeren over dagelijkse bezigheden enzo. Dit leverde zeer weinig reacties op moet ik zeggen. Wellicht dat vrouwen in eerste instantie huiverig zijn om iets van hun priveleven bloot te geven? Ik heb daar persoonlijk minder moeite mee omdat ik van nature erg "open" ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ligt er maar net aan met wie ik chat, of we veel raakvlakken hebben, of er iets belangrijks in het nieuws was om over te praten, is per gesprek verschillend, maar het kan behoorlijk diepgaan soms
Dat is inderdaad erg lullig van ze en ik snap echt niet waarom sommgie vrouwen zo doen. Als je al een tijdje serieus met elkaar mailt en je hebt opeens geen behoefte meer aan contact dan kun je dat toch best ff zeggen, zodat die ander weet waar hij aan toe is? En niet leuk dat dat bij jou 2 keer gebeurdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het steekt vooral dat die twee meiden waar ik serieus mee mailde, van 't ene op 't andere moment nokken. Ik wil dit niet meer, dus misschien is het beter om 't internetdaten helemaal aan de wilgen te hangen.
tja, op een gegeven moment ben je wel uitgepraat over je dagelijkse bezigheden, ik vind het ook niet erg om over mijn priveleven te praten hoor, maar op een gegeven moment valt er weinig nieuws meer over te zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:31 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Ik heb dus in eerste instantie getracht om traditionele gesprekken te voeren over dagelijkse bezigheden enzo. Dit leverde zeer weinig reacties op moet ik zeggen. Wellicht dat vrouwen in eerste instantie huiverig zijn om iets van hun priveleven bloot te geven? Ik heb daar persoonlijk minder moeite mee omdat ik van nature erg "open" ben.
In het dagelijks leven heb ik hier meer moeite mee dan op internet, dat is een stuk vluchtiger.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:29 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Kop op man! Er zijn genoeg andere vissen in de zee. Over een tijdje gewoon weer proberen. Jij komt vast die speciale "someone" wel tegen!
[begin mannenpraat]
Vrouwen zijn als bussen, als je er 1 gemist hebt pak je toch gewoon de volgende!
[einde mannenpraat]
Ja, sorry Mickeys, maar ik heb mijn oneindige negatieve groef weer gevondenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:36 schreef Mickeys het volgende:
Hallo zeg... wat zijn jullie flitsend weer vanavond...
Volgens mij is Developersrus aan het solliciteren naar de baan van muggenzifter
Nou, ik maak dagelijks genoeg mee om een gesprek mee op gang te houden. Is thuis bij mijn vriendin ook geen enkel probleem. Zij heeft ook voldoende te melden aan het eind van een dag. Anders heb je toch wel hobbies of sporten die je beoefend waarover je iets kunt vertellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, op een gegeven moment ben je wel uitgepraat over je dagelijkse bezigheden, ik vind het ook niet erg om over mijn priveleven te praten hoor, maar op een gegeven moment valt er weinig nieuws meer over te zeggen
Hey Mickey, welcome back! Nee hoor, ik heb me nu iets gemodereerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:36 schreef Mickeys het volgende:
Hallo zeg... wat zijn jullie flitsend weer vanavond...
Volgens mij is Developersrus aan het solliciteren naar de baan van muggenzifter
Waarom? Kun je niet beter even afstand nemen maar je profiel gewoon laten staan? Wie weet reageert er nog eens een leuke meid!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:34 schreef UncleFunk het volgende:
Zojuist is m'n Knuz.nl-profiel verwijderd
Oeh... ik ben ook al niet al te best vandaag....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:37 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, sorry Mickeys, maar ik heb mijn oneindige negatieve groef weer gevonden
Ehm... je hebt toch niet zo'n webcam sessie gehouden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zojuist is m'n Knuz.nl-profiel verwijderd
tja, ik heb vakantie en maak dus niet echt veel mee op een dag, maar als ik naar school ga heb ik meestal ook wel wat te vertellen en als mensen alleen HOI-HOE GAAT HET-DOEI zeggen dan is dat voor mij een reden om ze te blocken, want aan zulke mensen heb je echt niksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Nou, ik maak dagelijks genoeg mee om een gesprek mee op gang te houden. Is thuis bij mijn vriendin ook geen enkel probleem. Zij heeft ook voldoende te melden aan het eind van een dag. Anders heb je toch wel hobbies of sporten die je beoefend waarover je iets kunt vertellen.
Ik vind het veelal oppervlakkige HOI-HOE GAAT HET-DOEI syndroom van sommige vrouwen op datenu.nl erg storend. Dit is dan wel weer een serieuze afknapper van mijn kant! Als mensen zo onpersoonlijk communiceren is voor mij de lol er snel vanaf en verkap ik in de meeste gevallen per direct het contact.
Nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm... je hebt toch niet zo'n webcam sessie gehouden?![]()
Ik denk dat hij binnenkort een volgend "charme offensief" gepland heeft. He is about to conquer datingsites all over Holland. UncleFunk, "the pimp is back!"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:41 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarom? Kun je niet beter even afstand nemen maar je profiel gewoon laten staan? Wie weet reageert er nog eens een leuke meid!
Nu ben je preventief deuren aan het sluiten..
Tja, dat is misschien wel zo, maar ik wil even helemaal afstand nemen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:41 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarom? Kun je niet beter even afstand nemen maar je profiel gewoon laten staan? Wie weet reageert er nog eens een leuke meid!
Nu ben je preventief deuren aan het sluiten..
weet je zeker dat dit over jezelf gaat en niet over mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:17 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik weet dat er een aantal meelezers (en een enkele poster overigens ook) zijn die zich kapotlachen om mijn posts. Ik krijg geen berichten van vrouwen uit henzelf, als ik een leuk bericht schrijf, ontvang ik niks terug of ontvang ik een afwijzing. In het dagelijks leven is het bagger. Ik wil te graag, ik weet 't, maar ik mis die warmte steeds meer. En er is niks mis met mij op zich, dat weet ik donders goed.
Maar toch ben ik een gefrusteerde, kansloze zak geworden, net zoals het grootste deel van die mannen op datingsites. En dat vind ik een buitengewoon trieste conclusie die ik helaas wel moet trekken.
Exact. Hoe kieskeurig je bent heeft er zeker mee te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef mortje het volgende:
Genoeg vissen in de zee?...Ligt er maar net aan wat je zoekt.
Inderdaad, daarom heb ik ook niet zulke hoge eisen, want het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik mensen leer kennen en als je hoge eisen hebt dan gaat dat een stuk moeilijkerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:51 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Exact. Hoe kieskeurig je bent heeft er zeker mee te maken.
Des te hoger je eisen, des te minder kans je hebt. Simpel.
Mee eens, dat gevoel heb ik ook wel. Het is alleen zo leuk als iemand het tegendeel kan bewijzen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef mortje het volgende:
Als een vrouw bepaalde eigenschappen niet heeft dan is ze gewoon niet interessant voor mij. Het probleem is dat ik het idee heb dat er helemaal niet zoveel vissen in de zee zijn. In ieder geval niet wat ik zoek. Daarom denk ik dat het vinden van mijn ideale partner via een datingsite al gauw naar de nul gaat. Misschien ben ik wat dat betreft pessimistisch.
Wat zoek je dan in een vrouw?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef mortje het volgende:
Als een vrouw bepaalde eigenschappen niet heeft dan is ze gewoon niet interessant voor mij. Het probleem is dat ik het idee heb dat er helemaal niet zoveel vissen in de zee zijn. In ieder geval niet wat ik zoek. Daarom denk ik dat het vinden van mijn ideale partner via een datingsite al gauw naar de nul gaat. Misschien ben ik wat dat betreft pessimistisch.
'T is natuurlijk wel weer zo dat je aan vrienden een ander ( en in de meeste gevallen minder hoog) eisenpakket hangt dan aan een potentiele partner.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom heb ik ook niet zulke hoge eisen, want het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik mensen leer kennen en als je hoge eisen hebt dan gaat dat een stuk moeilijker
ja, das waar, maar ook bij mijn partners stel ik nooit echt superhoge eisen, anders dan gaan ze ook hoge eisen aan mij stellen enzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef Developersrus het volgende:
[..]
'T is natuurlijk wel weer zo dat je aan vrienden een ander ( en in de meeste gevallen minder hoog) eisenpakket hangt dan aan een potentiele partner.
Dat schiet idd niet echt op neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:09 schreef Viperdesign het volgende:
In principe heb ik een pakket eisen van hier tot Tokio, maar dat schiet natuurlijk niet op..
Dat is dus de KILLER van de eeuw! Dit zul je moeten veranderen want iedere vrouw is anders. Deze houding werkt destructief in het relatie opbouw proces...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:06 schreef mortje het volgende:
Wat ik zoek?
Jouw eisen komen in grote lijnen overeen met wat ik zoek. Maar het is de invulling die voor elk persoon verschilt. Voor jou zijn er misschien veel vrouwen die aan deze eisen voldoen terwijl dat voor mij helemaal niet het geval hoeft te zijn. Gelukkig heb ik een relatie gehad die in mijn ogen perfect was.Het probleem is dan weer, dat je toekomstige vrouwen gaat vergelijken met die vriendinof je dat nu wilt of niet.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:11 schreef Sylvana het volgende:
Dat schiet idd niet echt op nee
Wat voor eisen heb je zoal dan?
Iets in die richting. En intelligentie hangt mijn inziens niet noodzakelijk samen met het opleidingsniveau. Pluspunten zijn te verdienen met een Friese afkomst en zelfstandig wonen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:59 schreef Viperdesign het volgende:
Eisen/Opvattingen/Voorkeuren in onlogische volgorde.
20-23 jaar | 1.80 á 1.95m | (donker)blond haar | normaal postuur | Niet rokend | Eerlijk | Gevoelig | Een rijbewijs | Snel van begrip | Interesse in motoren | Gezond, en alles moet het doen. | Geen directe kinderwens | Trouwen is stom | Goede kennis van de Nederlandse taal | Lief | Trouw | Eerlijk | Betrouwbaar | Intelligent | Zorgzaam | Spontaan | Sociaal | Rationeel | Geen schaap | Weinig ex-en | Sport graag | Niet extreem rechts of links | Ambitieus | Geen sociale angsten | Emigratie moet een optie zijn | Moralist |
Dat geeft je hoop?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:33 schreef Sylvana het volgende:
hhm, dat zijn er idd aardig wat ja, maar gelukkig dat je niet aan allemaal je strikt houdt
Vooral niet over "of je dat nu wilt of niet" heen lezen hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:15 schreef Developersrus het volgende:
Dat is dus de KILLER van de eeuw! Dit zul je moeten veranderen want iedere vrouw is anders. Deze houding werkt destructief in het relatie opbouw proces...
Ik lag er al in....tot de volgende encounter (of a third kind..), POF-jes (Peoples Of Fok)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:33 schreef Sylvana het volgende:
hhm, dat zijn er idd aardig wat ja, maar gelukkig dat je niet aan allemaal je strikt houdt
Ik duik me bedje in, trusten allemaal
Neem me niet kwalijk...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Vooral niet over "of je dat nu wilt of niet" heen lezen hoor!.
Wat doe je hier eigenlijk als je al een vriendinnetje hebt? Bedoel er niets mee hoor, puur interesse.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:41 schreef Developersrus het volgende:
* vriendin geeft me nu een typisch vrouwelijke blik van "Kappen nu en ga slapen!"
Net als de meesten, nieuwe mensen leren kennen, gelijkgestemden so to speak. Omdat ik van oorsprong ook een "clasic" nerd ben kan ik me goed met de problemen identificeren die hier tentoongespreid worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:47 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk als je al een vriendinnetje hebt? Bedoel er niets mee hoor, puur interesse..
Feli, Sylvana.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:55 schreef Sylvana het volgende:
Dat contact tussen die ene jongen en mij verloopt echt goed, als de stufi er is is hij echt wel 1 van de jongens waar ik mee wil daten![]()
Op welke site ben jij ingeschreven?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:31 schreef suikerzoet het volgende:
Krijg ik net een bericht van een gozer waar ik bij de eerste aanblik bijna van moest kwijlen. Maar tot mijn grote schrik is hij 15 cm. kleiner. Dus met pijn in mijn hart toch maar een "Sorry..." berichtje gestuurd
is hij zo verschrikkelijk klein of ben jij zo groot?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:31 schreef suikerzoet het volgende:
Krijg ik net een bericht van een gozer waar ik bij de eerste aanblik bijna van moest kwijlen. Maar tot mijn grote schrik is hij 15 cm. kleiner. Dus met pijn in mijn hart toch maar een "Sorry..." berichtje gestuurd
* Gutteguttegut vraagt zich nu meteen af welke lengte suikerzoet heeft...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:31 schreef suikerzoet het volgende:
Ukkiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:59 schreef suikerzoet het volgende:
Unclefunk: Relatieplanet
Mickeys: ik zo groot!
Gut: 1.81
Pakwerk-pak aantrekt!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef Vivi het volgende:
Ik werd vandaag gestalkt in het park door een pak-meneer die zich kwam voorstellen omdat ie me zo mooi vond
*Brrrrr*
Kun je mij eens een voorbeeld (of 2) van zulke situaties noemen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:53 schreef Knuf het volgende:
Knuf meldt zich ook maar eens op dit topic na al het meelezen in de vorige deeltjes.
Vind het daten via datingsites leuk en heb tot nu toe overwegend positieve ervaringen gehad (maar nog steeds single haha). Aankomend weekend heb ik een date met een wel errug leuke meneer. Grote nadeel van datingsites vind ik wel dat je soms zulke hoge verwachtingen hebt van iemand dat daar in RL bijna niet meer aan te voldoen is, merk vooral dat de heren daar vaak last van hebben.
Maar goed.......heb zin in m'n date en hoop er weer het beste van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |