abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29728187
Word je als vrouw op zo'n datingsite nou niet overladen met honderden mailtjes van gewillige personen terwijl mannen maar een paar reacties per maand krijgen of zelfs helemaal niet?

(ik heb niet de hele serie topics doorgelezen dus het kan zijn dat dat al besproken is)
pi_29728371
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:44 schreef euh.. het volgende:
Word je als vrouw op zo'n datingsite nou niet overladen met honderden mailtjes van gewillige personen terwijl mannen maar een paar reacties per maand krijgen of zelfs helemaal niet?

(ik heb niet de hele serie topics doorgelezen dus het kan zijn dat dat al besproken is)
Dit is idd al heel vaak besproken en het is idd zo dat vrouwen veel meer reacties krijgen dan mannen, maar na verloop van tijd stabiliseert het meestal wel. In het begin kreeg ik echt tientallen berichtjes per dag, en de laatste tijd tussen de 0 en de 10, en vind het wel goed zo Als je zoveel berichtjes tegelijk krijg dan heb je amper de tijd om de profielen goed te kunnen bekijken ( niet dat de mannen waarvan je een berichtje krijgt je profiel wel altijd goed lezen hoor, heel vaak reageren ze maar lukraak)
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:02:10 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29728804
Ik werd vandaag gestalkt in het park door een pak-meneer die zich kwam voorstellen omdat ie me zo mooi vond

*Brrrrr*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_29728869
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef Vivi het volgende:
Ik werd vandaag gestalkt in het park door een pak-meneer die zich kwam voorstellen omdat ie me zo mooi vond

*Brrrrr*
compliment toch en niet geschoten is altijd mis
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:05:50 #205
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29728911
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:50 schreef Sylvana het volgende:
Dit is idd al heel vaak besproken en het is idd zo dat vrouwen veel meer reacties krijgen dan mannen, maar na verloop van tijd stabiliseert het meestal wel. In het begin kreeg ik echt tientallen berichtjes per dag, en de laatste tijd tussen de 0 en de 10, en vind het wel goed zo
Ik heb alweer een paar dagen geen berichtjes gehad van "nieuwe" mensen, en dat bevalt me wel eigenlijk. Ik heb ook veel te weinig tijd momenteel om me er echt mee bezig te houden. Bovendien is voor mij de lol van zo'n datingsite er alweer een beetje af eigenlijk.
pi_29729000
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:05 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik heb alweer een paar dagen geen berichtjes gehad van "nieuwe" mensen, en dat bevalt me wel eigenlijk. Ik heb ook veel te weinig tijd momenteel om me er echt mee bezig te houden. Bovendien is voor mij de lol van zo'n datingsite er alweer een beetje af eigenlijk.
Nog bedankt voor je berichtje in mijn gastenboek
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:11:57 #207
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29729108
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

leuk vertel es wat meer?
Nou, euh...ik stuurde voor de lol een berichtje, wat ik normaal niet doe bij profielen die geen foto hebben. Ik kreeg een leuke reactie terug en zo hadden we toch steeds meer te vertellen. Ze heeft me een foto gestuurd en ze ziet er heel leuk uit (blijkt maar weer dat profielen zonder foto niet alleen toebehoren aan de qua uiterlijk minder bedeelden). Toen stelde ik voor om binnekort eens iets af te spreken en dat leek haar ook heel leuk, dus gaan we dat snel doen. Maar eerst nog maar een keertje bellen.
Vind ik
pi_29729187
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:11 schreef CvB het volgende:

[..]

Nou, euh...ik stuurde voor de lol een berichtje, wat ik normaal niet doe bij profielen die geen foto hebben. Ik kreeg een leuke reactie terug en zo hadden we toch steeds meer te vertellen. Ze heeft me een foto gestuurd en ze ziet er heel leuk uit (blijkt maar weer dat profielen zonder foto niet alleen toebehoren aan de qua uiterlijk minder bedeelden). Toen stelde ik voor om binnekort eens iets af te spreken en dat leek haar ook heel leuk, dus gaan we dat snel doen. Maar eerst nog maar een keertje bellen.
klinkt leuk en ik heb ook geen foto bij me profiel, omdat Lexa ze steds afkeurd, maar als mensen erom vragen dan stuur ik er gerust 1
pi_29729281
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

klinkt leuk en ik heb ook geen foto bij me profiel, omdat Lexa ze steds afkeurd, maar als mensen erom vragen dan stuur ik er gerust 1
Ik had ook voor proef een foto gestuurd naar Lexa....wilde Lexa ook wel proberen.....kreeg ik een mailtje terug dat de foto storende inhoud bevatte
Storende inhoud was ik dus
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:24:26 #210
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29729533
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef Mooch het volgende:

[..]

Nog bedankt voor je berichtje in mijn gastenboek
Oh, jij hier?
pi_29729995
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Oh, jij hier?
Nou, eigenlijk dankzij dit topic heb ik me op Knuz ingeschreven.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:41:02 #212
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29730088
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:37 schreef Mooch het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk dankzij dit topic heb ik me op Knuz ingeschreven.
Grappig zeg. Ik zag je bij de nieuwe matches staan, maar wist niet dat jij het was... klein wereldje, dat internet.
pi_29731028
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:11 schreef CvB het volgende:

[..]

Niet om een flauwe reactie te geven of iets dergelijks, maar ik heb helaas ervaring met "we gaan wel wat afspreken". Het is ja en amen als je het nog niet een concreet moment voorstelt, maar terugkrabbelen als je daadwerkelijk iets wilt plannen!
pi_29731794
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:44 schreef euh.. het volgende:

ik stond ooit (zo'n twee jaar terug) een maandje ingeschreven bij lycos. weet niet of het nog steeds bestaat maar dat was best een leuke website een vriendje aan over gehouden met wie ik nu nog ongeveer bevriend ben. reden dat ik weg ging (en geen betaald membership wilde na de proefperiode) was omdat ik te veel mailtjes kreeg (rond de 40/50 per dag) van mannen waar ik niet naar zocht. ik had nog zo duidelijk aangegeven "niemand boven de 25, in de buurt wonen, geen sex date" maar geen man leek mijn profieltje ook maar te lezen het werd irritant, vooral als ik dan niet terug mailde kreeg ik boze mailtjes van diezelfde gasten dat ik arrogant was. ja hallo...

pi_29734581
quote:
IK BEN NOGAL DOL OP HET BLOKKEREN VAN MENSEN DIE NIET AAN HET GESTELDE PROFIEL VOLDOEN! DUS... MANNEN DIE TE OUD ZIJN BLOKKEER IK, NIET-ROKERS BLOKKEER IK, NIET-DRINKERS BLOKKEER IK, MANNEN DIE NIET UIT OMGEVING PIJNACKER(=ZUID-HOLLAND!!!!!) BLOKKEER IK!
pi_29734644
dies wel lekker duidelijk zeg UncleFunk Alleen jammer dat het zo schreeuwerig overkomt
pi_29734936
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:30 schreef Sylvana het volgende:
dies wel lekker duidelijk zeg UncleFunk Alleen jammer dat het zo schreeuwerig overkomt
Ik heb weer een paar superarrogante gezien inmiddels. Prachtig om te lezen.
pi_29734971
En toch vraag ik me af of het niet enorm tegenvalt als je elkaar uiteindelijk ontmoet. Tuurlijk een cam helpt waarschijnlijk. Maar als je nu echt iemand leuk vind en het is wederzijds, je ontmoet elkaar en het valt vies tegen. Voor mij zou dat toch een klap in het gezicht zijn. Veel mensen zeggen hier wel dat ze er allemaal zo vrijblijvend en luchtig mee om gaan, maar dat is in zo'n geval voor mij niet echt mogelijk. Naja misschien heb ik het wel mis , misschien probeer ik het ooit ook wel eens.
pi_29735123
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik heb weer een paar superarrogante gezien inmiddels. Prachtig om te lezen.
Copy & paste er dan een paar!
pi_29735199
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef mortje het volgende:
En toch vraag ik me af of het niet enorm tegenvalt als je elkaar uiteindelijk ontmoet. Tuurlijk een cam helpt waarschijnlijk. Maar als je nu echt iemand leuk vind en het is wederzijds, je ontmoet elkaar en het valt vies tegen. Voor mij zou dat toch een klap in het gezicht zijn. Veel mensen zeggen hier wel dat ze er allemaal zo vrijblijvend en luchtig mee om gaan, maar dat is in zo'n geval voor mij niet echt mogelijk. Naja misschien heb ik het wel mis , misschien probeer ik het ooit ook wel eens.
Dat probeer je van tevoren al een beetje uit te sluiten door foto's uit te wisselen, te bellen, evt. webcam. Maar tegenvallen kan het altijd, als de klik er niet is. Maar natuurlijk ook het omgekeerde, dat het klikt als een gek!
pi_29735229
quote:
Daar is het op één keer na iedere keer op misgelopen.
pi_29735246
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef UncleFunk het volgende:

[..]
D'r blijft volgens mij weinig over zo.... Mogen mannen met HERSENEN ook reageren?
pi_29735260
quote:
Ik heb het 1 keer gehad dat ik iemand van Fok heel leuk vond, echt de hele nacht mee zat te chatten, er echt een spanning tussen ons was zeg maar, en dat de ontmoeting inderdaad een beetje tegenviel, was niet echt een klik zeg maar. Dus heb het idd wel een keer meegemaakt dat het tegenviel, maar ook vaak zat dat het heel erg meeviel
pi_29735312
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb het 1 keer gehad dat ik iemand van Fok heel leuk vond, echt de hele nacht mee zat te chatten, er echt een spanning tussen ons was zeg maar, en dat de ontmoeting inderdaad een beetje tegenviel, was niet echt een klik zeg maar. Dus heb het idd wel een keer meegemaakt dat het tegenviel, maar ook vaak zat dat het heel erg meeviel
Daarom geef ik dus de voorkeur aan discotheken en kroegen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29735362
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:41 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Copy & paste er dan een paar!
Sorry, ik heb Relatieplanet weer afgesloten Het kwam erop neer dat de mannen in kwestie buitengewoon knap moesten zijn, lekker breed, 22,54 jaar, bruto salaris van 't liefst minimaal 8.000 euro in de maand en een uitgebouwde sjonniebak
pi_29735366
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daarom geef ik dus de voorkeur aan discotheken en kroegen
net alsof je daar wel altijd succes hebt? 1 keer een iets mindere leuke ervaring is toch niet zo'n ramp?
pi_29735555
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Sorry, ik heb Relatieplanet weer afgesloten Het kwam erop neer dat de mannen in kwestie buitengewoon knap moesten zijn, lekker breed, 22,54 jaar, bruto salaris van 't liefst minimaal 8.000 euro in de maand en een uitgebouwde sjonniebak
Is dit een quote van een vrouw die ingeschreven staat op relatieplanet?
pi_29735611
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Is dit een quote van een relatieplanet persoon?
Nee, een overdreven post over de dingen die ik ben tegengekomen.
pi_29735872
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Nee, een overdreven post over de dingen die ik ben tegengekomen.
Tsja, je bent vrouw en je wilt nogal wat als ik dit zo lees...

* hoopt dat dit niet representatief is voor vrouwelijk single nederland.
pi_29735957
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:58 schreef Developersrus het volgende:

[..]

dat mag ik ook hopen van niet nee

Ik ben iig niet zo, stel niet zo heel veel eisen, heb een paar dingen waar ik wel aan vasthoudt, maar voor de rest maakt het me niet echt uit
pi_29735958
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

net alsof je daar wel altijd succes hebt? 1 keer een iets mindere leuke ervaring is toch niet zo'n ramp?
Precies! Roll with the punches, what doesn't kill you only makes you stronger!

* vind dat een oneliner af en toe er best tussendoor kan, mits in context.
pi_29736004
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat mag ik ook hopen van niet nee

Ik ben iig niet zo, stel niet zo heel veel eisen, heb een paar dingen waar ik wel aan vasthoudt, maar voor de rest maakt het me niet echt uit
Ik ben benieuwd wat UncleFunk nog meer voor ons verzameld qua extremiteiten.
pi_29736023
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:58 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Tsja, je bent vrouw en je wilt nogal wat als ik dit zo lees...

Ik vrees dat een groot gedeelte hier wel last van heeft.
pi_29736082
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:01 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat UncleFunk nog meer voor ons verzameld qua extremiteiten.
Ik kan nu zoveel gal spuwen over vrouwen dat ik m'n mond maar hierover even dichthoud.

[ Bericht 1% gewijzigd door UncleFunk op 17-08-2005 23:26:43 (Typo) ]
pi_29736086
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:02 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik vrees dat een groot gedeelte hier wel last van heeft.
Als dit zo is vrees ik voor onze samenleving zeg! Vergrijzing, here we come...
pi_29736122
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:03 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik kan nu zoveel gal spuwen over vrouwen dat ik m'n mond maar hierover even dichthoudt.
Was het zo erg dan wat je tegenkwam op relatieplanet? Wat is de gemiddelde leeftijd daar dan van "onze vrouwen"?
pi_29736148
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:03 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik kan nu zoveel gal spuwen over vrouwen dat ik m'n mond maar hierover even dichthoudt.
Beste Unclefunk ik adviseer u ten zeerste een adempauze!
pi_29736259
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:04 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Was het zo erg dan wat je tegenkwam op relatieplanet? Wat is de gemiddelde leeftijd daar dan van "onze vrouwen"?
Het staat los van de profielen op de sites natuurlijk Suikerzoet, ik neem een adempauze. Ik reageer overigens steviger dan gebruikelijk door een aantal vervelende omstandigheden.
pi_29736280
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Beste Unclefunk ik adviseer u ten zeerste een adempauze!
Nou ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn bevindingen. Ik heb zelf ook een klein onderzoekje gestart naar "het wel en wee" op datingsites. Ik heb me onlangs dus op datenu.nl ingeschreven en nog niet 1 bijster interessante conversatie gevoerd met de dames aldaar. 'T kan natuurlijk zijn dat ik enorm saai ben, hoewel ik genoeg te vertellen heb (heb veel gereisd in mijn leven, doe aan actieve sporten en heb een eigen onderneming, dus gesprekstof voldoende lijkt me...), maar "ze" willen er blijkbaar nog niet aan...jammer!
pi_29736520
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Nou ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn bevindingen. Ik heb zelf ook een klein onderzoekje gestart naar "het wel en wee" op datingsites. Ik heb me onlangs dus op datenu.nl ingeschreven en nog niet 1 bijster interessante conversatie gevoerd met de dames aldaar. 'T kan natuurlijk zijn dat ik enorm saai ben, hoewel ik genoeg te vertellen heb (heb veel gereisd in mijn leven, doe aan actieve sporten en heb een eigen onderneming, dus gesprekstof voldoende lijkt me...), maar "ze" willen er blijkbaar nog niet aan...jammer!
Oh nou dat herken ik wel. 't Niveau is vaak bedroevend. En als je uit sociale overwegingen dan toch iemand toelaat op je msn, of iemand in zo'n geval het voordeel van de twijfel geeft, dan kom je vaak van een koude kermis thuis. Diepgang hoef je niet te verwachten, vaak blijft het gesprek steken na de vragen wat zijn je hobby's en kunnen we wat afspreken.
pi_29736611
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik weet dat er een aantal meelezers (en een enkele poster overigens ook) zijn die zich kapotlachen om mijn posts. Ik krijg geen berichten van vrouwen uit henzelf, als ik een leuk bericht schrijf, ontvang ik niks terug of ontvang ik een afwijzing. In het dagelijks leven is het bagger. Ik wil te graag, ik weet 't, maar ik mis die warmte steeds meer. En er is niks mis met mij op zich, dat weet ik donders goed.
Maar toch ben ik een gefrusteerde, kansloze zak geworden, net zoals het grootste deel van die mannen op datingsites. En dat vind ik een buitengewoon trieste conclusie die ik helaas wel moet trekken.
pi_29736619
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:15 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Oh nou dat herken ik wel. 't Niveau is vaak bedroevend. En als je uit sociale overwegingen dan toch iemand toelaat op je msn, of iemand in zo'n geval het voordeel van de twijfel geeft, dan kom je vaak van een koude kermis thuis. Diepgang hoef je niet te verwachten, vaak blijft het gesprek steken na de vragen wat zijn je hobby's en kunnen we wat afspreken.
hhm, ik heb toch een aantal chatpartners waar ik erg serieus mee kan praten over van alles en nog wat hoor maar ik kan me voorstellen dat dat eerder een utizondering dan de regel is
pi_29736795
Let wel trouwens, het niveau op Datenu.nl is niet hoog. Knuz.nl scoort beter onder de gratis sites.
pi_29736862
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hhm, ik heb toch een aantal chatpartners waar ik erg serieus mee kan praten over van alles en nog wat hoor maar ik kan me voorstellen dat dat eerder een utizondering dan de regel is
Dan vraag ik mij terdege af Sylvana wat vrouwen op datingsites nu interessante gespreksonderwerpen vinden.
pi_29736900
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:17 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik weet dat er een aantal meelezers (en een enkele poster overigens ook) zijn die zich kapotlachen om mijn posts. Ik krijg geen berichten van vrouwen uit henzelf, als ik een leuk bericht schrijf, ontvang ik niks terug of ontvang ik een afwijzing. In het dagelijks leven is het bagger. Ik wil te graag, ik weet 't, maar ik mis die warmte steeds meer. En er is niks mis met mij op zich, dat weet ik donders goed.
Maar toch ben ik een gefrusteerde, kansloze zak geworden, net zoals het grootste deel van die mannen op datingsites. En dat vind ik een buitengewoon trieste conclusie die ik helaas wel moet trekken.
Ah gossie Unclefunk.....
Niet te snel dergelijke conclusies trekken. En al helemaal niet als je ff in een dipje zit. Zoals ik al eerder zei, het is een klein wereldje en je komt steeds dezelfde koppen tegen. Da's net zoiets als elke week naar dezelfde kroeg gaan. Misschien ff geduld en dan met frisse tegenzin weer eens rondkijken?
pi_29736928
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:22 schreef UncleFunk het volgende:
Let wel trouwens, het niveau op Datenu.nl is niet hoog. Knuz.nl scoort beter onder de gratis sites.
Dus ik had me eigenlijk beter op knuz.nl aan kunnen melden?

* Zal de account van datenu.nl cancelen indien mogelijk en overstappen op knuz teneinde onderzoekje te kunnen continueren...
pi_29737000
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:24 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij terdege af Sylvana wat vrouwen op datingsites nu interessante gespreksonderwerpen vinden.
ligt er maar net aan met wie ik chat, of we veel raakvlakken hebben, of er iets belangrijks in het nieuws was om over te praten, is per gesprek verschillend, maar het kan behoorlijk diepgaan soms
pi_29737063
quote:

[..]

Misschien inderdaad een goed idee om ff een pauze te houden, ff op adem te komen en dan over een tijdje met frisse moed verder te zoeken Dan zijn er weer andere vrouwen die zich aangemeld hebben, en hopelijk zitten er dan vrouwen bij die jou wel interessant vinden, want dat ben je zeker hoor
pi_29737076
quote:

[..]

Kop op man! Er zijn genoeg andere vissen in de zee. Over een tijdje gewoon weer proberen. Jij komt vast die speciale "someone" wel tegen!

[begin mannenpraat]

Vrouwen zijn als bussen, als je er 1 gemist hebt pak je toch gewoon de volgende!

[einde mannenpraat]
pi_29737112
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ah gossie Unclefunk.....
Niet te snel dergelijke conclusies trekken. En al helemaal niet als je ff in een dipje zit. Zoals ik al eerder zei, het is een klein wereldje en je komt steeds dezelfde koppen tegen. Da's net zoiets als elke week naar dezelfde kroeg gaan. Misschien ff geduld en dan met frisse tegenzin weer eens rondkijken?
Dat wilde ik op zich ook doen, maar heb nu op Relatieplanet weer wat (leuke) nieuwe gezichten gezien. Knuz.nl laat ik voor wat 't is.
Het steekt vooral dat die twee meiden waar ik serieus mee mailde, van 't ene op 't andere moment nokken. Ik wil dit niet meer, dus misschien is het beter om 't internetdaten helemaal aan de wilgen te hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')