abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:14:26 #51
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704315
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:13 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, echt, ik begin daar niet meer over. Op het moment dat mensen gaan beweren dat de MEAO een beter carrièreperspectief dan een studie bedrijfseconomie biedt dan houdt het voor mij op.
Haha, ik denk dat het ook andersom niet leuk is, toch. Als je iemand hebt die heel veel slimmer is, kan dat ook vervelend zijn...
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29704372
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef ioko het volgende:

[..]

Maar suikerzoet, heb jij positieve ervaringen met datingsites ?
Ik heb in het verleden een aantal mensen via internet leren kennen (niet op datingsites) waar ik een relatie mee heb gehad of die vrienden voor het leven zijn geworden. Een aantal ken ik nu zo'n jaar of 6, 7. Nu sta ik voor het eerst ingeschreven op relatieplanet, heb met 1 persoon kennisgemaakt. Dat verliep goed, alleen daarna werd het minder gezellig. Dus vooralsnog wat het daten/relatiegebeuren betreft niet echt positieve ervaringen. Wel heel veel leuke zeikerds, negatievelingen en semi-stalkers (tijdelijk) op mijn msn gehad. Heb in vorige topics hier wel het een en ander over geschreven.
pi_29704387
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

sporten kost ook geld en ik heb al bij verschillende verenigingen gezeten en daar nooit echte vriendschappen aan over gehouden, via lexa gaat het veel makkelijker
Grappig want ik ervaar juist het tegenovergestelde... Ik heb me (voor de grap) ingeschreven op datenu.nl en als ik de veelal oppervlakkige reacties lees word ik niet echt vrolijk. Geen touw aan vast te knopen of ook maar enigzins mijn interesse gewekt.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:16:41 #54
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29704402
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:14 schreef ioko het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat het ook andersom niet leuk is, toch. Als je iemand hebt die heel veel slimmer is, kan dat ook vervelend zijn...
Tenzij ze dat zelf niet door hebben.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_29704417
quote:
[b]
ik volg verschillende groepslessen in de sportschool, maar ik vind er nooit leuke mannen tussen zitten EN op lexa wel En sportschool is stuk duurder dan Lexa hoor
ja daar zit zeker veel leuks tussen en ze zijn daar teminsten ook niet fake zioals op veel datingsites!
* uno besa para siempre........*
pi_29704485
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, dus? via lexa gaat makkelijker dan via fok hoor, op fok kom je soms bij toeval iemand tegen die uit je buurt komt en waarmee het klikt, op lexa toch veel meer succes

en wat is nou 10 euro per maand?
Voor het mogen reageren op een domme datingsite is dat een fortuin.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29704496
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik volg verschillende groepslessen in de sportschool, maar ik vind er nooit leuke mannen tussen zitten EN op lexa wel En sportschool is stuk duurder dan Lexa hoor
Raar, hier in Deventer lopen anders een hoop leuke dames en heren rond if I may say so... je moet natuurlijk WEL met ze praten!
pi_29704535
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Voor het mogen reageren op een domme datingsite is dat een fortuin.
ik heb er anders veel mensen door leren kennen, dus zo dom vind ik een datingsiet niet en ik vind het zeker geen zonde van me geld
pi_29704566
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:18 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Raar, hier in Deventer lopen anders een hoop leuke dames en heren rond if I may say so... je moet natuurlijk WEL met ze praten!
msischien dat ik een andere smaak heb dan jij? Dat jij vind dat er veel leuke mensen rondlopen hier wil niet zeggen dat ik dat ook vind
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:21:07 #60
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704598
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden een aantal mensen via internet leren kennen (niet op datingsites) waar ik een relatie mee heb gehad of die vrienden voor het leven zijn geworden. Een aantal ken ik nu zo'n jaar of 6, 7. Nu sta ik voor het eerst ingeschreven op relatieplanet, heb met 1 persoon kennisgemaakt. Dat verliep goed, alleen daarna werd het minder gezellig. Dus vooralsnog wat het daten/relatiegebeuren betreft niet echt positieve ervaringen. Wel heel veel leuke zeikerds, negatievelingen en semi-stalkers (tijdelijk) op mijn msn gehad. Heb in vorige topics hier wel het een en ander over geschreven.
Ik zal het eens nalezen . Maar ik moet wel zeggen dat ik Relatieplanet het fijnste vind, meeste serieuze mensen enzo.

Onder welke naam sta je er, als ik mag vragen ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:22:17 #61
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29704650
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik zal het eens nalezen . Maar ik moet wel zeggen dat ik Relatieplanet het fijnste vind, meeste serieuze mensen enzo.

Heb je daar eigenlijk al enige "successen" geboekt ioko?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_29704711
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

msischien dat ik een andere smaak heb dan jij? Dat jij vind dat er veel leuke mensen rondlopen hier wil niet zeggen dat ik dat ook vind
Dat kan zijn uiteraard. Ik houd over het algemeen wellicht van een tikkie volwassener type dan dat jij zoekt, GEEN msn gebruikster is (ik haat MSN!!) en waar je een goed gesprek mee aan kunt knopen zonder dat de eerste 5 minuten uit gegiechel moet bestaan. Daarom prefereer ik ook IRL contacten boven virtuele encounters (of a third kind...)
pi_29704743
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef ioko het volgende:

[..]

Dat zet ik liever niet hier in dit topic, want ik werd op msn al door allerlei mensen toegevoegd om wat ik hier had neergezet. Dus er zijn nogal wat meelezers. Zeg jij zoiets dan wel hier?
pi_29704771
Ik zal hier toch ook maar eens posten, nu lees ik al een paar topics mee. Een tijdje terug heb ik me bij knuz ingeschreven. Wel grappig alleen verbaas ik me soms over de standaardberichten die je krijgt. Of mensen van 40+ die op mijn profiel kijken waarvan sommige dan ook nog een berichtje sturen...
pi_29704831
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Dat kan zijn uiteraard. Ik houd over het algemeen wellicht van een tikkie volwassener type dan dat jij zoekt, GEEN msn gebruikster is (ik haat MSN!!) en waar je een goed gesprek mee aan kunt knopen zonder dat de eerste 5 minuten uit gegiechel moet bestaan. Daarom prefereer ik ook IRL contacten boven virtuele encounters (of a third kind...)
msn is geen probleem, ik giechel niet de eerste 5 minuten, heb relaties gehad met mannen van in de 30, ging prima, ik heb ook liever irl contacten, maar vind msn/email/datingsites een goede manier om kennis te maken en dan mensen irl te ontmoeten
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:27:11 #66
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704888
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Heb je daar eigenlijk al enige "successen" geboekt ioko?
Nou, ik praat met verschillende vrouwen via MSN, maar meestal bloed dat dood. Heb wel laatst een serieuze date gehad (een keer of 5) en dat was bijna iets geworden, maar net niet, we hebben nog wel contact.

En nu weer wat contact via MSN, maar ik hou er meer vriendschap dan relaties aan over
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29704966
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

msn is geen probleem, ik giechel niet de eerste 5 minuten, heb relaties gehad met mannen van in de 30, ging prima, ik heb ook liever irl contacten, maar vind msn/email/datingsites een goede manier om kennis te maken en dan mensen irl te ontmoeten
Heb je hierbij niet het gevoel dat ze je aan het bedonderen oftewel, wel de waarheid vertellen?
Ik kan me hier op FoK compleet anders voordoen dan dat ik in werkelijkheid ben....niemand die het ziet toch? Het is geen WYSIWYG scenario...

* Sorry, maar iemand van jouw leeftijd (19) zie ik niet zo snel een relatie hebben met een 30-plusser...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:29:49 #68
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704987
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Dat zet ik liever niet hier in dit topic, want ik werd op msn al door allerlei mensen toegevoegd om wat ik hier had neergezet. Dus er zijn nogal wat meelezers. Zeg jij zoiets dan wel hier?
Nou ja, alleen in een serieus topic, maar ik snap dat je het liever niet zegt, je kunt het me wel mailen, als je wilt, ben toch wel nieuwsgierig.
Bedenk wel dat mannen heel anders hiermee omgaan dan vrouwen, mannen worden zelden lastig gevallen zoals jij het beschrijft.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705013
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:29 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Heb je hierbij niet het gevoel dat ze je aan het bedonderen oftewel, wel de waarheid vertellen?
Ik kan me hier op FoK compleet anders voordoen dan dat ik in werkelijkheid ben....niemand die het ziet toch? Het is geen WYSIWYG scenario...
wat dacht je van webcam, telefoon enzo? Dat vind ik toch wel een vereiste voordat ik iemand ga ontmoeten, dat ik zijn stem gehoord heb, en dat ik meerdere foto's heb gezien of live op de webcam
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:31:37 #70
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29705050
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:29 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Een beetje achterdochtig ben je wel, ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen met mensen die zich anders voordoen. Maar je houdt het in je achterhoofd, das waar.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705095
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef ioko het volgende:

[..]

Een beetje achterdochtig ben je wel, ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen met mensen die zich anders voordoen. Maar je houdt het in je achterhoofd, das waar.
inderdaad, je houdt het altijd wel in je achterhoofd en daarom spreek ik ook nooit zomaar met mensen af als ik ze nog nooit aan telefoon heb gehad of foto's / webcam heb gezien, maar ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad, dat mensen zich anders voor hadden gedaan of verkeerde bedoelingen hadden ofzo
pi_29705117
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

wat dacht je van webcam, telefoon enzo? Dat vind ik toch wel een vereiste voordat ik iemand ga ontmoeten, dat ik zijn stem gehoord heb, en dat ik meerdere foto's heb gezien of live op de webcam
Foto's zijn te fotosoepen en webcam? Is dat populair bij die datingsites?

* wou dat meer mensen webcams gebruikten bij internetconversaties...
pi_29705172
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Foto's zijn te fotosoepen en webcam? Is dat populair bij die datingsites?
tegenwoordig hebben de meeste mensen wel een webcam hoor
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:35:53 #74
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29705215
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik gebruik dat dan weer niet....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705287
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ken er weinig, maar dat is wellicht omdat ik van een andere generatie ben...

*voelt zich nu vreselijk oud overkomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')