abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:14:26 #51
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704315
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:13 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, echt, ik begin daar niet meer over. Op het moment dat mensen gaan beweren dat de MEAO een beter carrièreperspectief dan een studie bedrijfseconomie biedt dan houdt het voor mij op.
Haha, ik denk dat het ook andersom niet leuk is, toch. Als je iemand hebt die heel veel slimmer is, kan dat ook vervelend zijn...
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29704372
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef ioko het volgende:

[..]

Maar suikerzoet, heb jij positieve ervaringen met datingsites ?
Ik heb in het verleden een aantal mensen via internet leren kennen (niet op datingsites) waar ik een relatie mee heb gehad of die vrienden voor het leven zijn geworden. Een aantal ken ik nu zo'n jaar of 6, 7. Nu sta ik voor het eerst ingeschreven op relatieplanet, heb met 1 persoon kennisgemaakt. Dat verliep goed, alleen daarna werd het minder gezellig. Dus vooralsnog wat het daten/relatiegebeuren betreft niet echt positieve ervaringen. Wel heel veel leuke zeikerds, negatievelingen en semi-stalkers (tijdelijk) op mijn msn gehad. Heb in vorige topics hier wel het een en ander over geschreven.
pi_29704387
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

sporten kost ook geld en ik heb al bij verschillende verenigingen gezeten en daar nooit echte vriendschappen aan over gehouden, via lexa gaat het veel makkelijker
Grappig want ik ervaar juist het tegenovergestelde... Ik heb me (voor de grap) ingeschreven op datenu.nl en als ik de veelal oppervlakkige reacties lees word ik niet echt vrolijk. Geen touw aan vast te knopen of ook maar enigzins mijn interesse gewekt.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:16:41 #54
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29704402
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:14 schreef ioko het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat het ook andersom niet leuk is, toch. Als je iemand hebt die heel veel slimmer is, kan dat ook vervelend zijn...
Tenzij ze dat zelf niet door hebben.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_29704417
quote:
[b]
ik volg verschillende groepslessen in de sportschool, maar ik vind er nooit leuke mannen tussen zitten EN op lexa wel En sportschool is stuk duurder dan Lexa hoor
ja daar zit zeker veel leuks tussen en ze zijn daar teminsten ook niet fake zioals op veel datingsites!
* uno besa para siempre........*
pi_29704485
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, dus? via lexa gaat makkelijker dan via fok hoor, op fok kom je soms bij toeval iemand tegen die uit je buurt komt en waarmee het klikt, op lexa toch veel meer succes

en wat is nou 10 euro per maand?
Voor het mogen reageren op een domme datingsite is dat een fortuin.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29704496
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik volg verschillende groepslessen in de sportschool, maar ik vind er nooit leuke mannen tussen zitten EN op lexa wel En sportschool is stuk duurder dan Lexa hoor
Raar, hier in Deventer lopen anders een hoop leuke dames en heren rond if I may say so... je moet natuurlijk WEL met ze praten!
pi_29704535
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Voor het mogen reageren op een domme datingsite is dat een fortuin.
ik heb er anders veel mensen door leren kennen, dus zo dom vind ik een datingsiet niet en ik vind het zeker geen zonde van me geld
pi_29704566
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:18 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Raar, hier in Deventer lopen anders een hoop leuke dames en heren rond if I may say so... je moet natuurlijk WEL met ze praten!
msischien dat ik een andere smaak heb dan jij? Dat jij vind dat er veel leuke mensen rondlopen hier wil niet zeggen dat ik dat ook vind
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:21:07 #60
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704598
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden een aantal mensen via internet leren kennen (niet op datingsites) waar ik een relatie mee heb gehad of die vrienden voor het leven zijn geworden. Een aantal ken ik nu zo'n jaar of 6, 7. Nu sta ik voor het eerst ingeschreven op relatieplanet, heb met 1 persoon kennisgemaakt. Dat verliep goed, alleen daarna werd het minder gezellig. Dus vooralsnog wat het daten/relatiegebeuren betreft niet echt positieve ervaringen. Wel heel veel leuke zeikerds, negatievelingen en semi-stalkers (tijdelijk) op mijn msn gehad. Heb in vorige topics hier wel het een en ander over geschreven.
Ik zal het eens nalezen . Maar ik moet wel zeggen dat ik Relatieplanet het fijnste vind, meeste serieuze mensen enzo.

Onder welke naam sta je er, als ik mag vragen ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:22:17 #61
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29704650
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik zal het eens nalezen . Maar ik moet wel zeggen dat ik Relatieplanet het fijnste vind, meeste serieuze mensen enzo.

Heb je daar eigenlijk al enige "successen" geboekt ioko?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_29704711
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

msischien dat ik een andere smaak heb dan jij? Dat jij vind dat er veel leuke mensen rondlopen hier wil niet zeggen dat ik dat ook vind
Dat kan zijn uiteraard. Ik houd over het algemeen wellicht van een tikkie volwassener type dan dat jij zoekt, GEEN msn gebruikster is (ik haat MSN!!) en waar je een goed gesprek mee aan kunt knopen zonder dat de eerste 5 minuten uit gegiechel moet bestaan. Daarom prefereer ik ook IRL contacten boven virtuele encounters (of a third kind...)
pi_29704743
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef ioko het volgende:

[..]

Dat zet ik liever niet hier in dit topic, want ik werd op msn al door allerlei mensen toegevoegd om wat ik hier had neergezet. Dus er zijn nogal wat meelezers. Zeg jij zoiets dan wel hier?
pi_29704771
Ik zal hier toch ook maar eens posten, nu lees ik al een paar topics mee. Een tijdje terug heb ik me bij knuz ingeschreven. Wel grappig alleen verbaas ik me soms over de standaardberichten die je krijgt. Of mensen van 40+ die op mijn profiel kijken waarvan sommige dan ook nog een berichtje sturen...
pi_29704831
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Dat kan zijn uiteraard. Ik houd over het algemeen wellicht van een tikkie volwassener type dan dat jij zoekt, GEEN msn gebruikster is (ik haat MSN!!) en waar je een goed gesprek mee aan kunt knopen zonder dat de eerste 5 minuten uit gegiechel moet bestaan. Daarom prefereer ik ook IRL contacten boven virtuele encounters (of a third kind...)
msn is geen probleem, ik giechel niet de eerste 5 minuten, heb relaties gehad met mannen van in de 30, ging prima, ik heb ook liever irl contacten, maar vind msn/email/datingsites een goede manier om kennis te maken en dan mensen irl te ontmoeten
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:27:11 #66
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704888
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Heb je daar eigenlijk al enige "successen" geboekt ioko?
Nou, ik praat met verschillende vrouwen via MSN, maar meestal bloed dat dood. Heb wel laatst een serieuze date gehad (een keer of 5) en dat was bijna iets geworden, maar net niet, we hebben nog wel contact.

En nu weer wat contact via MSN, maar ik hou er meer vriendschap dan relaties aan over
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29704966
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

msn is geen probleem, ik giechel niet de eerste 5 minuten, heb relaties gehad met mannen van in de 30, ging prima, ik heb ook liever irl contacten, maar vind msn/email/datingsites een goede manier om kennis te maken en dan mensen irl te ontmoeten
Heb je hierbij niet het gevoel dat ze je aan het bedonderen oftewel, wel de waarheid vertellen?
Ik kan me hier op FoK compleet anders voordoen dan dat ik in werkelijkheid ben....niemand die het ziet toch? Het is geen WYSIWYG scenario...

* Sorry, maar iemand van jouw leeftijd (19) zie ik niet zo snel een relatie hebben met een 30-plusser...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:29:49 #68
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29704987
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Dat zet ik liever niet hier in dit topic, want ik werd op msn al door allerlei mensen toegevoegd om wat ik hier had neergezet. Dus er zijn nogal wat meelezers. Zeg jij zoiets dan wel hier?
Nou ja, alleen in een serieus topic, maar ik snap dat je het liever niet zegt, je kunt het me wel mailen, als je wilt, ben toch wel nieuwsgierig.
Bedenk wel dat mannen heel anders hiermee omgaan dan vrouwen, mannen worden zelden lastig gevallen zoals jij het beschrijft.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705013
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:29 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Heb je hierbij niet het gevoel dat ze je aan het bedonderen oftewel, wel de waarheid vertellen?
Ik kan me hier op FoK compleet anders voordoen dan dat ik in werkelijkheid ben....niemand die het ziet toch? Het is geen WYSIWYG scenario...
wat dacht je van webcam, telefoon enzo? Dat vind ik toch wel een vereiste voordat ik iemand ga ontmoeten, dat ik zijn stem gehoord heb, en dat ik meerdere foto's heb gezien of live op de webcam
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:31:37 #70
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29705050
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:29 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Een beetje achterdochtig ben je wel, ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen met mensen die zich anders voordoen. Maar je houdt het in je achterhoofd, das waar.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705095
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef ioko het volgende:

[..]

Een beetje achterdochtig ben je wel, ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen met mensen die zich anders voordoen. Maar je houdt het in je achterhoofd, das waar.
inderdaad, je houdt het altijd wel in je achterhoofd en daarom spreek ik ook nooit zomaar met mensen af als ik ze nog nooit aan telefoon heb gehad of foto's / webcam heb gezien, maar ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad, dat mensen zich anders voor hadden gedaan of verkeerde bedoelingen hadden ofzo
pi_29705117
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

wat dacht je van webcam, telefoon enzo? Dat vind ik toch wel een vereiste voordat ik iemand ga ontmoeten, dat ik zijn stem gehoord heb, en dat ik meerdere foto's heb gezien of live op de webcam
Foto's zijn te fotosoepen en webcam? Is dat populair bij die datingsites?

* wou dat meer mensen webcams gebruikten bij internetconversaties...
pi_29705172
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Foto's zijn te fotosoepen en webcam? Is dat populair bij die datingsites?
tegenwoordig hebben de meeste mensen wel een webcam hoor
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:35:53 #74
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29705215
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik gebruik dat dan weer niet....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705287
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ken er weinig, maar dat is wellicht omdat ik van een andere generatie ben...

*voelt zich nu vreselijk oud overkomen...
pi_29705337
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik ken er weinig, maar dat is wellicht omdat ik van een andere generatie ben...

*voelt zich nu vreselijk oud overkomen...
je komt uit '77, ken zat mensen van jouw leeftijd of ouder die er 1 hebben hoor

jij bent gewoon ouderwets
pi_29705348
Nah, webcam vind ik niks aan. Misschien alleen voor een korte reality check, maar dan spreek ik liever iets af hoor. Ik ga daar niet een beetje leuk zitten doen op iemands beeldscherm.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:40:49 #78
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29705419
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef -Yuna- het volgende:
Ik zal hier toch ook maar eens posten, nu lees ik al een paar topics mee. Een tijdje terug heb ik me bij knuz ingeschreven. Wel grappig alleen verbaas ik me soms over de standaardberichten die je krijgt. Of mensen van 40+ die op mijn profiel kijken waarvan sommige dan ook nog een berichtje sturen...
Ik stuur ook veel standaardberichten, wel persoonlijk, maar geen grote verhalen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705428
Webcam is alleen leuk als je met een paar vrienden bent en van de kaart bent. Dan kun je lachen. Voor contact met het andere geslacht geef ik toch echt de voorkeur aan discotheken en kroegen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29705429
ik ga ook maar es wat sneller afspreken met mensen ( wel nadat ik dus met ze gebeld heb enzo) want nou zit er een hele tijd tussen het 1e contact en de afspraak, en dat werkt niet echt goed denk ik
pi_29705472
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik stuur ook veel standaardberichten, wel persoonlijk, maar geen grote verhalen.
ik ga ook geen grote verhalen sturen als ik nog helemaal geen reactie heb gehad van die ander, maar als die ander ook geinteresseerd is in mij vind ik het niet erg om een groot verhaal te sturen
pi_29705522
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

je komt uit '77, ken zat mensen van jouw leeftijd of ouder die er 1 hebben hoor

jij bent gewoon ouderwets
Hey meissie, ik heb nooit gezegd dat ik er GEEN had, gezien ik met ICT gerelateerde zaken mijn boterham verdien, alleen dat ik weinig mensen ken die er 1 hebben (lekker cryptisch of niet?).

* Denkt dat ik omga met mensen om die ook liever IRL tegen iemand praten of ze zijn gewoon OUDERWETS! Ik zal het ze de volgende keer vragen....
pi_29705859
Zow. Gaat hard hier. :\.
pi_29705961
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Viperdesign het volgende:
Zow. Gaat hard hier. :\.
Ja, 'T liep storm, maar nu zijn de pubers naar bed.
pi_29706164
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ja, 'T liep storm, maar nu zijn de pubers naar bed.

ik ben nog wakker hoor, en ik kan er toch ook niks aan doen dat jij ouder bent dan ik? Doe niet zo moeilijk, respecteer iedereen zoals ie is en anders dan blijf je maar weg

dat van dat ouderwets was maar een grapje hoor, deed niet voor niets dat jij dat nou zo serieus opneemt
pi_29706275
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik ben nog wakker hoor, en ik kan er toch ook niks aan doen dat jij ouder bent dan ik? Doe niet zo moeilijk, respecteer iedereen zoals ie is en anders dan blijf je maar weg
Lezen is een kunst, relativeren trouwens ook!

* Heeft je trouwens niet als een puber getypeerd, maar als jij je aangesproken voelt, so be it!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:03:17 #87
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29706284
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef Sylvana het volgende:
ik ga ook maar es wat sneller afspreken met mensen ( wel nadat ik dus met ze gebeld heb enzo) want nou zit er een hele tijd tussen het 1e contact en de afspraak, en dat werkt niet echt goed denk ik
Mijn ervaring ook, wacht niet te lang, dat zorgt zelden voor beter contact.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29706336
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat van dat ouderwets was maar een grapje hoor, deed niet voor niets dat jij dat nou zo serieus opneemt
OK, hierbij mijn smilies actie van de week:
pi_29706374
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef ioko het volgende:

[..]

Mijn ervaring ook, wacht niet te lang, dat zorgt zelden voor beter contact.
inderdaad, alleen ik zit nu zonder geld, en vind het ook weer zo lullig om de ander alles te laten betalen, dus zodra ik me stufi heb dan ga ik wel es actief daten Ik heb genoeg potentiele dates nl
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:06:10 #90
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29706385
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Lezen is een kunst, relativeren trouwens ook!

* Heeft je trouwens niet als een puber getypeerd, maar als jij je aangesproken voelt, so be it!
Lighten up ! NIet alles zo persoonlijk nemen...
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29706438
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef ioko het volgende:

[..]

Lighten up ! NIet alles zo persoonlijk nemen...
Zie bovenstaande smilies actie...
pi_29706467
Ik ben benieuwd of er hier nog mensen aanwezig zijn die een andere inkomstenbron hebben dan Studie Financiering?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:09:09 #93
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29706481
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

inderdaad, alleen ik zit nu zonder geld, en vind het ook weer zo lullig om de ander alles te laten betalen, dus zodra ik me stufi heb dan ga ik wel es actief daten Ik heb genoeg potentiele dates nl
Zit je alleen op Lexa ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29706503
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef Developersrus het volgende:
Ik ben benieuwd of er hier nog mensen aanwezig zijn die een andere inkomstenbron hebben dan Studie Financiering?
ik ben nog op zoek naar een baantje hier in Deventer, maarja, woon hier nog maar net een een baantje is niet zo heel snel gevonden, zeker niet als je het gecombineerd wil met je opleiding, maar ik doe me best, en als je nog wat weet hier dan zeg je het maar, want alleen met stufi red ik het niet echt
pi_29706512
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:09 schreef ioko het volgende:

[..]

Zit je alleen op Lexa ?
ja, ik zit alleen op Lexa ja
pi_29706539
Ik heb gehoord dat ze in de Luxor nog mensen zochten voor achter de bar. Misschien is dit iets?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:11:16 #97
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29706556
quote:
Mijn ouders betalen me nu nog, en ik heb geld omdat ik vorig jaar heb gewerkt (fulltime voor een maand of 5) Maar wat heeft dat te maken met daten ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29706565
Gezellig hier. .
pi_29706588
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:10 schreef Developersrus het volgende:
Ik heb gehoord dat ze in de Luxor nog mensen zochten voor achter de bar. Misschien is dit iets?
ik doe SPH, dus zoek meer iets in de opvang/ maatschappelijke dienstverlening heb nl nog paar vrije studiepunten nodig, dus wil het liefst een betaald baantje dat bij me opleiding past, en anders moet ik dus eerst vrijwilligerswerk doen wat bij me opleiding past en als ik die punten heb dan kan ik andere baantjes gaan nemen, die niet met me opleiding te maken hebben
pi_29706592
quote:
O. Uders B.V.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')