abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29735366
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daarom geef ik dus de voorkeur aan discotheken en kroegen
net alsof je daar wel altijd succes hebt? 1 keer een iets mindere leuke ervaring is toch niet zo'n ramp?
pi_29735555
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Sorry, ik heb Relatieplanet weer afgesloten Het kwam erop neer dat de mannen in kwestie buitengewoon knap moesten zijn, lekker breed, 22,54 jaar, bruto salaris van 't liefst minimaal 8.000 euro in de maand en een uitgebouwde sjonniebak
Is dit een quote van een vrouw die ingeschreven staat op relatieplanet?
pi_29735611
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Is dit een quote van een relatieplanet persoon?
Nee, een overdreven post over de dingen die ik ben tegengekomen.
pi_29735872
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Nee, een overdreven post over de dingen die ik ben tegengekomen.
Tsja, je bent vrouw en je wilt nogal wat als ik dit zo lees...

* hoopt dat dit niet representatief is voor vrouwelijk single nederland.
pi_29735957
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:58 schreef Developersrus het volgende:

[..]

dat mag ik ook hopen van niet nee

Ik ben iig niet zo, stel niet zo heel veel eisen, heb een paar dingen waar ik wel aan vasthoudt, maar voor de rest maakt het me niet echt uit
pi_29735958
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

net alsof je daar wel altijd succes hebt? 1 keer een iets mindere leuke ervaring is toch niet zo'n ramp?
Precies! Roll with the punches, what doesn't kill you only makes you stronger!

* vind dat een oneliner af en toe er best tussendoor kan, mits in context.
pi_29736004
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat mag ik ook hopen van niet nee

Ik ben iig niet zo, stel niet zo heel veel eisen, heb een paar dingen waar ik wel aan vasthoudt, maar voor de rest maakt het me niet echt uit
Ik ben benieuwd wat UncleFunk nog meer voor ons verzameld qua extremiteiten.
pi_29736023
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:58 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Tsja, je bent vrouw en je wilt nogal wat als ik dit zo lees...

Ik vrees dat een groot gedeelte hier wel last van heeft.
pi_29736082
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:01 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat UncleFunk nog meer voor ons verzameld qua extremiteiten.
Ik kan nu zoveel gal spuwen over vrouwen dat ik m'n mond maar hierover even dichthoud.

[ Bericht 1% gewijzigd door UncleFunk op 17-08-2005 23:26:43 (Typo) ]
pi_29736086
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:02 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik vrees dat een groot gedeelte hier wel last van heeft.
Als dit zo is vrees ik voor onze samenleving zeg! Vergrijzing, here we come...
pi_29736122
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:03 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik kan nu zoveel gal spuwen over vrouwen dat ik m'n mond maar hierover even dichthoudt.
Was het zo erg dan wat je tegenkwam op relatieplanet? Wat is de gemiddelde leeftijd daar dan van "onze vrouwen"?
pi_29736148
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:03 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik kan nu zoveel gal spuwen over vrouwen dat ik m'n mond maar hierover even dichthoudt.
Beste Unclefunk ik adviseer u ten zeerste een adempauze!
pi_29736259
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:04 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Was het zo erg dan wat je tegenkwam op relatieplanet? Wat is de gemiddelde leeftijd daar dan van "onze vrouwen"?
Het staat los van de profielen op de sites natuurlijk Suikerzoet, ik neem een adempauze. Ik reageer overigens steviger dan gebruikelijk door een aantal vervelende omstandigheden.
pi_29736280
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Beste Unclefunk ik adviseer u ten zeerste een adempauze!
Nou ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn bevindingen. Ik heb zelf ook een klein onderzoekje gestart naar "het wel en wee" op datingsites. Ik heb me onlangs dus op datenu.nl ingeschreven en nog niet 1 bijster interessante conversatie gevoerd met de dames aldaar. 'T kan natuurlijk zijn dat ik enorm saai ben, hoewel ik genoeg te vertellen heb (heb veel gereisd in mijn leven, doe aan actieve sporten en heb een eigen onderneming, dus gesprekstof voldoende lijkt me...), maar "ze" willen er blijkbaar nog niet aan...jammer!
pi_29736520
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Nou ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn bevindingen. Ik heb zelf ook een klein onderzoekje gestart naar "het wel en wee" op datingsites. Ik heb me onlangs dus op datenu.nl ingeschreven en nog niet 1 bijster interessante conversatie gevoerd met de dames aldaar. 'T kan natuurlijk zijn dat ik enorm saai ben, hoewel ik genoeg te vertellen heb (heb veel gereisd in mijn leven, doe aan actieve sporten en heb een eigen onderneming, dus gesprekstof voldoende lijkt me...), maar "ze" willen er blijkbaar nog niet aan...jammer!
Oh nou dat herken ik wel. 't Niveau is vaak bedroevend. En als je uit sociale overwegingen dan toch iemand toelaat op je msn, of iemand in zo'n geval het voordeel van de twijfel geeft, dan kom je vaak van een koude kermis thuis. Diepgang hoef je niet te verwachten, vaak blijft het gesprek steken na de vragen wat zijn je hobby's en kunnen we wat afspreken.
pi_29736611
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik weet dat er een aantal meelezers (en een enkele poster overigens ook) zijn die zich kapotlachen om mijn posts. Ik krijg geen berichten van vrouwen uit henzelf, als ik een leuk bericht schrijf, ontvang ik niks terug of ontvang ik een afwijzing. In het dagelijks leven is het bagger. Ik wil te graag, ik weet 't, maar ik mis die warmte steeds meer. En er is niks mis met mij op zich, dat weet ik donders goed.
Maar toch ben ik een gefrusteerde, kansloze zak geworden, net zoals het grootste deel van die mannen op datingsites. En dat vind ik een buitengewoon trieste conclusie die ik helaas wel moet trekken.
pi_29736619
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:15 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Oh nou dat herken ik wel. 't Niveau is vaak bedroevend. En als je uit sociale overwegingen dan toch iemand toelaat op je msn, of iemand in zo'n geval het voordeel van de twijfel geeft, dan kom je vaak van een koude kermis thuis. Diepgang hoef je niet te verwachten, vaak blijft het gesprek steken na de vragen wat zijn je hobby's en kunnen we wat afspreken.
hhm, ik heb toch een aantal chatpartners waar ik erg serieus mee kan praten over van alles en nog wat hoor maar ik kan me voorstellen dat dat eerder een utizondering dan de regel is
pi_29736795
Let wel trouwens, het niveau op Datenu.nl is niet hoog. Knuz.nl scoort beter onder de gratis sites.
pi_29736862
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hhm, ik heb toch een aantal chatpartners waar ik erg serieus mee kan praten over van alles en nog wat hoor maar ik kan me voorstellen dat dat eerder een utizondering dan de regel is
Dan vraag ik mij terdege af Sylvana wat vrouwen op datingsites nu interessante gespreksonderwerpen vinden.
pi_29736900
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:17 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik weet dat er een aantal meelezers (en een enkele poster overigens ook) zijn die zich kapotlachen om mijn posts. Ik krijg geen berichten van vrouwen uit henzelf, als ik een leuk bericht schrijf, ontvang ik niks terug of ontvang ik een afwijzing. In het dagelijks leven is het bagger. Ik wil te graag, ik weet 't, maar ik mis die warmte steeds meer. En er is niks mis met mij op zich, dat weet ik donders goed.
Maar toch ben ik een gefrusteerde, kansloze zak geworden, net zoals het grootste deel van die mannen op datingsites. En dat vind ik een buitengewoon trieste conclusie die ik helaas wel moet trekken.
Ah gossie Unclefunk.....
Niet te snel dergelijke conclusies trekken. En al helemaal niet als je ff in een dipje zit. Zoals ik al eerder zei, het is een klein wereldje en je komt steeds dezelfde koppen tegen. Da's net zoiets als elke week naar dezelfde kroeg gaan. Misschien ff geduld en dan met frisse tegenzin weer eens rondkijken?
pi_29736928
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:22 schreef UncleFunk het volgende:
Let wel trouwens, het niveau op Datenu.nl is niet hoog. Knuz.nl scoort beter onder de gratis sites.
Dus ik had me eigenlijk beter op knuz.nl aan kunnen melden?

* Zal de account van datenu.nl cancelen indien mogelijk en overstappen op knuz teneinde onderzoekje te kunnen continueren...
pi_29737000
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:24 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij terdege af Sylvana wat vrouwen op datingsites nu interessante gespreksonderwerpen vinden.
ligt er maar net aan met wie ik chat, of we veel raakvlakken hebben, of er iets belangrijks in het nieuws was om over te praten, is per gesprek verschillend, maar het kan behoorlijk diepgaan soms
pi_29737063
quote:

[..]

Misschien inderdaad een goed idee om ff een pauze te houden, ff op adem te komen en dan over een tijdje met frisse moed verder te zoeken Dan zijn er weer andere vrouwen die zich aangemeld hebben, en hopelijk zitten er dan vrouwen bij die jou wel interessant vinden, want dat ben je zeker hoor
pi_29737076
quote:

[..]

Kop op man! Er zijn genoeg andere vissen in de zee. Over een tijdje gewoon weer proberen. Jij komt vast die speciale "someone" wel tegen!

[begin mannenpraat]

Vrouwen zijn als bussen, als je er 1 gemist hebt pak je toch gewoon de volgende!

[einde mannenpraat]
pi_29737112
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ah gossie Unclefunk.....
Niet te snel dergelijke conclusies trekken. En al helemaal niet als je ff in een dipje zit. Zoals ik al eerder zei, het is een klein wereldje en je komt steeds dezelfde koppen tegen. Da's net zoiets als elke week naar dezelfde kroeg gaan. Misschien ff geduld en dan met frisse tegenzin weer eens rondkijken?
Dat wilde ik op zich ook doen, maar heb nu op Relatieplanet weer wat (leuke) nieuwe gezichten gezien. Knuz.nl laat ik voor wat 't is.
Het steekt vooral dat die twee meiden waar ik serieus mee mailde, van 't ene op 't andere moment nokken. Ik wil dit niet meer, dus misschien is het beter om 't internetdaten helemaal aan de wilgen te hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')