Hmmm, die angels delight weet ik niet of ik die dan wel lekker vind. Red Rooster lijkt me trouwens heerlijk voor de wintermaanden. Ben gek op kaneel!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef jessie het volgende:
Angels delight vind ik een beetje zuurtjes achtig. Zoet maar ook zuur. Ik vind hem lekker. Red Rooster vind ik ook lekker. Veel kaneel en kruidnagel
Beide zeepjes zijn niet romig dat vind ik dan wel weer jammer.
Dat meen je niet, vervelend voor je zegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef jessie het volgende:
Ik word gek
Vandaag werd mijn 3e potje celestial gebracht (kreeg er de whipstick lip balm bij erg lekker)
Dit potje is gemaakt door mark 06-07-05- 06-09-2006 En hij stinkt weer!!!!!
Minder bacon achtig als de andere 2, maar nog steeds bacon en ook een soort accetonlucht. Dit keer is t ook niet dik, maar loopt t je potje uit als je hem open doet. Meer lotion achtig. Ik voel me echt een zeikerd worden, maar aan de andere kant ook pisnijdig. Hier word je toch niet goed van.
Peri ik ben benieuwd naar t potje van jou en dat van ET. Ook naar jullie nummers,
Oooh, wat erg!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef jessie het volgende:
Ik word gek
Vandaag werd mijn 3e potje celestial gebracht (kreeg er de whipstick lip balm bij erg lekker)
Dit potje is gemaakt door mark 06-07-05- 06-09-2006 En hij stinkt weer!!!!!
Minder bacon achtig als de andere 2, maar nog steeds bacon en ook een soort accetonlucht. Dit keer is t ook niet dik, maar loopt t je potje uit als je hem open doet. Meer lotion achtig. Ik voel me echt een zeikerd worden, maar aan de andere kant ook pisnijdig. Hier word je toch niet goed van.
Peri ik ben benieuwd naar t potje van jou en dat van ET. Ook naar jullie nummers,
De pakketbezorger is al geweest bij mij, kreeg vanmiddag die van Kyara..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:24 schreef jessie het volgende:
Van de tpg post in zo'n bussie Peri!
Ja ik denk dat ik nu me geld maar terug ga vragen
Of anders skin drink ofzo? Ruikt die lekker?
Eigenlijk zou je gewoon een goed potje moeten krijgenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:24 schreef jessie het volgende:
Van de tpg post in zo'n bussie Peri!
Ja ik denk dat ik nu me geld maar terug ga vragen
Of anders skin drink ofzo? Ruikt die lekker?
Ja ik bedoelde jouquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:17 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Hehe, waarom ben jij zo benieuwd naar wat ik er van vind?
Ja, dat was ik hoor. daarom ben ik ook zo benieuwd zelf. Morgen stort ik de rest van het geld trouwens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde jouBijna goed.....
Maar dat was jij toch, die zat te dubben over de Sexy geur? Of gooi ik nu iedereen door elkaar met al die verschillende namen op verschillende fora![]()
Is goed hoor! Nou ja, als je het niks vind dat zijn er nog genoeg mensen die hem wel willen denk ik he Anitraquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:48 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ja, dat was ik hoor. daarom ben ik ook zo benieuwd zelf. Morgen stort ik de rest van het geld trouwens.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Skaai, ik zou erg graag de helft van het proefje Jungle willen hebben, de geur moet ik nog steeds aan wennen maar de geur is meesterlijk lekker
Waarschijnlijk kan je er net als ik maar 1 vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:28 schreef Vava het volgende:
En ik zag dat ze in Berlijn 4 Lushwinkels hebbenen laat ik daar nou hoogstwaarschijnlijk in het najaar een paar dagen heen gaan
![]()
Moest ik toch echt wel 3 maal lezen om te zien wat er echt stond.Ik las dus wapperen met die TAMpons!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je krijg mijn kleine flesje toch, mop! Hup.. wapperen met die pompons!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |