Die hebben ze echt nog genoeg, dr liggen nog drie van die grote ronde zepen. Over van de kerst zeiden ze nogquote:[
Zou je dan voor mij willen kijken of ze daar angel's delight nog hebben. Dat is een roze zeep met glitter sterretjes![]()
Flying Fox is wat frisser en zuurder denk ik. B never is een stuk dieper, zwaarder en zoeter van geur (en ruikt veel meer naar honing).quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef Klare het volgende:
Klinkt lekker, ben dol op zoet. Is het te vergelijken met Flying Fox? Want die vind ik ook super
.
Ik ben er echt heel blij mee!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef Kyara het volgende:
Ik word er helemaal blij van dat jullie ook zo blij zijn met jullie pakjes![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:21 schreef Anitra het volgende:
Oeh dat klinkt alleen nog maar beter![]()
Nu wil ik hem ook
Je krijg mijn kleine flesje toch, mop! Hup.. wapperen met die pompons!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:21 schreef Anitra het volgende:
Oeh dat klinkt alleen nog maar beter![]()
Nu wil ik hem ook
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
wat ik smerig vind, wil jij hebben
![]()
Bedoel je mij Kyara?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:42 schreef Kyara het volgende:
En weer een pakje aangekomen! Fijn dat je er blij mee bent Lotje!
(ik ben blij dat ik die Sexy's kwijt ben zeg......... jeemig, wat stinkt dat spul.......ben erg benieuwd wat La_Guidita er van gaat vinden)
Hehe, waarom ben jij zo benieuwd naar wat ik er van vind?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ohjee ruikt die echt naar Honing Kyara? Oeh dan baal ik dat ik hem niet gezien had
Ik ben ook benieuwd wat La-Guiri er van vind
Is het de lucht van Fkying fox of is het minder bloem en meer honing?
Ik hoop het dan wel. Het klinkt namelijk erg goed. Zo niet, nou ja pech gehad. Je kunt ook niet alles hebben natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:12 schreef Kyara het volgende:
Die Sexy's waren een Limited Edition in de Lush in Italie. Ik weet niet of ze hier komen.
Ik weet hetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef PeRi het volgende:
Schaam je, niet thuis zijn op deze dag dat de Sexy's uitgedeeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |