Zit ik in mijn favo warcraft servertje, 2 tegen 2.. ik speel daar even 15 minuutjes en op het eind zitten we nog 1 tegen 1, gaat die ene tenslotte ook weg maar er is iemand anders voor in de plaats gekomen... hij wilde uitleg over het warcraft mod systeem op die server dus ik alles helemaal uitleggen enzo... uiteindelijk spelen we een "paar" potjes en ik own hem dus dik met 30 - 2 ...
hij helemaal over de zeik (ten eerste dat ik zou cheaten, maar daar gaat het niet om...) dat het voor hem niet leuk is omdat hij mij niet kan dood schieten, en dat ik rustiger moet gaan spelen... dus ik zeg al dat ik mezelf beperk tot een pistooltje... dat vond ie dan weer goed dus ik met mn deagle door het spel :') en nog steeds ownen, bij 45 - 2 oid begint hij weer, zo is er voor mij toch ook geen fuck aan! fucking cheater dit, lame ass dat... en toen ging hij weg...
toen zat ik alleen in mn favo server :'( ze zijn allemaal weg gegaan omdat ik te goed ben
owjah, ik sta 1e rank in die server
ahhhhhhhhh heerlijk dat geklaag, laat die anti-cs replies maar komen, ben dr klaar voor!!!