w00t, das al 1!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:37 schreef LaZZ het volgende:
You're the man, MAN!
Je hebt 'm gewoon ge-ownd man.
Nu nog in het echte leven wat voorstellen
dat mag, heineken ice reclame, hele tiet terug... remember?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:38 schreef Newb het volgende:
Ikw il wel even met dat wijfie spelen op je avatar.
Zit Source nou gewoon bij Half-Life 2 inbegrepen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:39 schreef Thrilled het volgende:
jah 1.6 is da bomb
source heb ik ook wel, maar speel ik niej echt...
gameplay blijft gewoon... gewoon... jah... gewoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:41 schreef NiGeLaToR het volgende:
Damn, een spel op basis van een engine uit 98'..
Ik geef toe, heb echt heel lang CS gespeeld, maar nu nog 1.6 spelen.. tjah.
Dan moet ik Half-Life 2 dus even kopen. Laatste keer dat ik CS heb gespeeld was in eind 2001. Krijg er weer zin an, mede door Campzone.quote:
Owned.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik heb er nog 40 euri voor betaald![]()
Counter-Strike op een Warcraft server?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:34 schreef Thrilled het volgende:
Zit ik in mijn favo warcraft servertje, 2 tegen 2..
Warcraft mod op een CS server.. duhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:01 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Counter-Strike op een Warcraft server?
graphics-whore!!!!11`!~@quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:41 schreef NiGeLaToR het volgende:
Damn, een spel op basis van een engine uit 98'..
Ik geef toe, heb echt heel lang CS gespeeld, maar nu nog 1.6 spelen.. tjah.
Start --> Uitvoeren --> Format C:.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:51 schreef immortalsean het volgende:
help mij *hier* door deze moeilijke periode heen.![]()
Mensen die nutteloos kickenquote:Op vrijdag 16 september 2005 06:32 schreef StefanP het volgende:
^^^ Losers met hun NL uitvoeringen van Windows. Losers met Windows in het algemeen....
Homofielquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef Thrilled het volgende:
um ik gok op mohaa allied assault?
kheb wel ffkes spearhead gespeelt, maar ik blijf toch bij cs
Kom es wat vaker achter de computer vandaan knulleke; je humor wordt er niet beter op achter dat ding.quote:Op vrijdag 16 september 2005 06:32 schreef StefanP het volgende:
^^^ Losers met hun NL uitvoeringen van Windows. Losers met Windows in het algemeen....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:36 schreef Newb het volgende:
Ik own je dik met AA. Pwned!!!111
Welk spel speel jij nu dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
bestaan er nu nog cc n00bs? dat spel is al zo fucking oud. je zou verwachten dat iedereen onderhand wel 1337 was.
haha, je wil mij in de val lokken he? en dan zometeen in dat nerd topic gaan zeggen welke spellen ik speel. Ik heb je wel doorquote:
ohw dan moeten we een keertje tegen elkaar coddenquote:
Newbie nerd in tha house!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:20 schreef Sjekkedelik het volgende:
Gooi hier maar een slotje op.
Geopend door een ongelooflijke nerd
Go out and meet some real people...![]()
Wel als ie een bril, puistjes en van dat mooie nerdhaar heeft en contactgestoord is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:15 schreef CasB het volgende:
Als diegene buiten dat ook nog wel eens buiten komt, vrienden heeft (IRL) en uitgaat vind ik het niet echt een nerd ofzo...
je bent naar de VS gegaan om online te gamenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:40 schreef StefanP het volgende:
Ik ben trouwens onverslagen in het originele C&C, en in HOMM3 schop ik ook vreselijk kont. kom maar op
Euh, ik heb al 5 jaar niet meer gegamed, maar toen ik de bovengenoemde spelletjes speelde (veelal nog over ipx en zo, wat nou internetquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:42 schreef BennyNL het volgende:
[..]
je bent naar de VS gegaan om online te gamenjij bent echt in de war he
quote:Op vrijdag 16 september 2005 06:32 schreef StefanP het volgende:
Hij is gewoon een NuRdT HAX0R$$ l33T PWND.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een Nederlandse Windows?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 06:48 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Mensen die nutteloos kicken![]()
Nog steeds het meest gespeelde online spel sinds 1998.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:02 schreef DAMH het volgende:
Is CS dan nog steeds zo groots??
Had jij die toen al ?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:33 schreef Koenz0r het volgende:
Of TS is te pauper om een Xbox360/PS3 te kopen om daarmee next-gen te gaan gamen, omdat je CS toch met een pentium2 kunt spelen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:45 schreef Thrilled het volgende:
tering, vroeg me al af waarom deze ineens bovenaan stond in mn MyAt.. 2 jaar geleden manspeel het allang niet meer..
oprotten met je topickick
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:45 schreef Thrilled het volgende:
tering, vroeg me al af waarom deze ineens bovenaan stond in mn MyAt.. 2 jaar geleden manspeel het allang niet meer..
oprotten met je topickick
reactie van de dagquote:Op woensdag 12 september 2007 22:27 schreef Provincie het volgende:
Meeste gasten hier op fok hebben een hekel aan emo's , PC nerds etc...maar kijk eens in elke game topic weten ze alles van PC's en games_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |