Turkije heeft zo'n inflatie dat de prijs per liter harder loopt dan de liters bij het tanken, hoe wil je daar de prijs vaststellen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:54 schreef Slarioux het volgende:
Turkije telt niet?
De diesel is er echter een cent of 15 duurder als in NLquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is het zo duur in Turkije dan? In ieder geval, het is toch te gek voor woorden dat het hier zo duur moet zijn. In Duitsland betaald men zelfs wegenbelasting via de brandstof, maar benzine is daar wel 15-20 cent goedkoper
Ik las laatst dat het in Turkije nog duurder was dan in Nederland, weet niet meer waar ik het gelezen heb (verbaasde me wel hoor , aangezien men daar veel minder verdient dan hier)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is het zo duur in Turkije dan? In ieder geval, het is toch te gek voor woorden dat het hier zo duur moet zijn. In Duitsland betaald men zelfs wegenbelasting via de brandstof, maar benzine is daar wel 15-20 cent goedkoper
Vermoed dat men bij de vaststelling van de prijzen naar de geindexeerde waarde van de munt en niet alleen naar wisselkoersen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het in Turkije nog duurder was dan in Nederland, weet niet meer waar ik het gelezen heb (verbaasde me wel hoor , aangezien men daar veel minder verdient dan hier)
ik zou er niks op tegen hebbenquote:
Ja 1.38 is voor echte kerelsquote:
Dat klopt, maar toch maar liever iets duurder tanken dan een stuk te moeten lopenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
Je moet ook niet tanken bij snelwegpompen, die zijn altijd duurder.
Je moest die bediende koppen (met helm uiteraardquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb vanmiddag anders euro 95 getankt voor 1,43.9 bij een Shell station langs de snelweg. Schandalig![]()
Het is dat mijn tank bijna leeg was. Kom ik binnen, zeg gedag. Zegt de bediende: Volgende keer graag even de helm af. Ha, alsof ik daar weer kom![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |