Dat zal het zijn inderdaad. Tweede TRV meet in UIO.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:54 schreef Douwe het volgende:
Waarschijnlijk een post uit pure jaloezie
Ik zal binnenkort ook weer eens het Quito-fotoboek doorbladeren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:32 schreef Douwe het volgende:
Ja, goed plan. UIO laat ons alle highlights van de stad zien, en qwerty_x en Diego hebben eindelijk ook eens kans om te komen
Inderdaad, Deventer is toch veel leuker?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Gatver! Ecuador! Wat valt daar nou te beleven?
Welnee. Ik ga liever naar de VS, Spanje, Turkije, Egypte of Engeland waar je geen kans hebt om om te komen bij een aanslag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:54 schreef Douwe het volgende:
Waarschijnlijk een post uit pure jaloezie
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:53 schreef Hik het volgende:
Ik moest wel lachen om de mensen die het verzoek van de gemeente (om je vuilniszakken tot maandag binnen te houden) wilden negeren uit solidariteit met de vuilnismannen, onder het mom "Pleur die zak op straat"![]()
Zomerschoonmaak??? En hoe lang had je die dan al niet uitgesteld dat dat er zelfs niet meer bij kon op straat?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Morgen kan ik eindelijk mijn vuil kwijt. Het mocht eens tijd worden. De grote zomerschoonmaak heb ik gewoon uit moeten stellen. Da's toch niet normaal?!?!?!?
Mooi hè, Amersfoort?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:55 schreef Hik het volgende:
Zaterdag naar de (zowaar droge!) Días Latinos in Amersfoort. Erg leuk festival, leuke muziek en sfeer en de binnenstad van Amersfoort kende ik ook nog niet.![]()
Gunstige data, op zich.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:29 schreef DutchTrain het volgende:
@ K_man, de Brazilië info laat nog even op zich wachten (luie Amerikanen)... voorlopige data 27 december - 15 januari.
You've got mailquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:51 schreef k_man het volgende:
Gunstige data, op zich.Betekent wel dat ik alweer mijn Chili / Paaseiland plannen zou moeten laten schieten; die reis vertrekt op 4 januari.
Je weet dus ook nog niet of Brasilia in de reis zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |