Weinigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En ?? Wat heeft ze er allemaal inzitten ??
Dan heb ik er nog niks aan . . .quote:
Wat wil je dan? Dan kan ik er wel special 1 voor je gaan halen anders hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog niks aan . . .![]()
Champagne drink ik alleen met oud & nieuw of met speciale gelegenheden, maar die heb ik niet meer. Je mag voor mij wel een fles rode wijn halen . . .quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:19 schreef melismay het volgende:
Wat wil je dan? Dan kan ik er wel special 1 voor je gaan halen anders hoorEr ligt trouwens nog wel een hele dure fles champagne
![]()
Ow die ligt hier nog wel!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Champagne drink ik alleen met oud & nieuw of met speciale gelegenheden, maar die heb ik niet meer. Je mag voor mij wel een fles rode wijn halen . . .
Nu ga ik echt naar bed, terusten
Bijna heul mn toffe fokkers lijst dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Een hele kliek, dat is helemaal niet vaag ofzo
Weet je... Dat bijna doet t mquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bijna heul mn toffe fokkers lijst dan.![]()
voorbarig hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef melismay het volgende:
* melismay doet het licht maar vast uit, er is hier toch niemand meer...
Jij was er mee begonnen, dan mag ik t ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:00 schreef nixxx het volgende:komen de oneerbare voorstellen nu ook al van jouw kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |