ja, maar dan zou ik t niet naar je eigen adres sturenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:50 schreef Aurelium het volgende:
maaruh... als je dus creditcard gegevens vind inclusief datum, naam adres etc... dan kun je toch van alles gaan bestellen op naam van die creditcard?
Hoe bedoel je internet is kleinquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee maar dat stukje heb je van de PC van mijn zusje gehaald....
Heeft je zusje het ook van Limewirequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee maar dat stukje heb je van de PC van mijn zusje gehaald....
Mijn zusje heeft dat hele verhaal geschreven..quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heeft je zusje het ook van Limewire
Of speelt je zusje een rol in dat verhaal
Mja uiteraard... maar tochquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ja, maar dan zou ik t niet naar je eigen adres sturen
Ah ok.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dat hele verhaal geschreven..
en bedankt, netjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 06:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah ok.
Dan moet ze het van haar pc afhalen en bv. op een floppy zetten om dit te voorkomen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[[url=http://xs42.xs.to/pics/05335/ik_voor_de_spiegel.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Soms kom je ook wat moois tegen
quote:Lieve *naam*,
Het lijkt mij leuk om iets te gaan doen zoals bijv.
1. Skyleren
2. schaatsen
3. skiën
4. naar de bioscoop
5. pretpark
Verder weet ik niets misschien weet jij nog wat?
Ik heb een 8.5 gehaald voor de presentatie!!
Ik speel zaterdag om 10:45 thuis misschien wil je er bij zijn?
Veel liefs,
Je broer(tje) *naam*
Dies lief!quote:
mail eens doorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef SpeedyGJ het volgende:heb een RapidShare Premium Acount van iemand anders
werkt ook nog eens
PREMIUM-Downloader pp-tomepipe (Logout)
quote:lexa
Mijn uitgangspunt is het leven te nemen zoals het op je afkomt, mits het uiteraard binnen je normen en waarden past. Je leeft immers maar 1 keer ...
Gemoedelijk, interessant, eigenwijs, avontuurlijk, sportief persoon die gesteld is op een ´bij de tijdse / bij de handse´ partner.
Tsja een foto vind je nog even niet, maar volgens mijn omgeving hoef je echt niet van me te schrikken. Naar wat voor persoon ben ik op zoek:
Rationeel, spontaan, avontuurlijk, eerlijk, oprecht, respectvol, netjes, sportief, ontwikkeld (geestelijk en lichamelijk), goeduitziend en lief !!! Ik voel me aangetrokken tot:
Vrouwen die initiatief tonen.
Vrouwen die lekker in hun vel zitten.
Spontane vrouwen.
Goeduitziende man met creatieve instelling en beroep zoekt een aantrekkelijke slanke vrouw voor spiritualiteit en vriendschap.
Ik hou van natuur en cultuur en zoek steeds het goede in de mens. Sfeer is voor mij heel belangrijk bij veel bezigheden in het leven. Ik zou graag samen willen genieten van een etentje, een goed gesprek, een mooi concert. Ik hou van ontspanning en massage en zou graag samen oefeningen willen doen om te groeien in de opvattingen van tantra.
Als jij je herkent en dezelfde nieuwsgierigheid voelt, zou ik je graag willen spreken. Naar wat voor persoon ben ik op zoek:
Een warme en sensitieve vrouw die van zichzelf vindt dat ze er goed uit ziet. Zij is tevreden met haar eigen leven maar wil daar graag iets aan toevoegen. Zij geniet van de kleine dingen maar wil zich ook graag spiritueel ontwikkelen. Ik voel me aangetrokken tot:
Een vrouw die sfeergevoelig is en stijlvol op een eenvoudige wijze. Maar bovenal is zij blij en zichzelf. Ik knap af op:
Dat hangt af van de persoon en de omstandigheid.
Ik zou t topic eens doorlezen als ik jou wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:38 schreef azaroth het volgende:
ook ff limewire geinstalleerd
gezocht op 'wachtwoord'
die resultaten die je dan krijgtik kan me niet voorstellen dat mensen zulke dingen in een word documentje opslaan, dat moet gewoon nep zijn
![]()
Inderdaad ongelofelijk sommige dingen die je daar te zien krijgt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:38 schreef azaroth het volgende:
gezocht op 'wachtwoord'
die resultaten die je dan krijgtik kan me niet voorstellen dat mensen zulke dingen in een word documentje opslaan, dat moet gewoon nep zijn
![]()
quote:Ms. Johnson is a Certified Business Intermediary as designated by the International Business Brokers Association. She is the owner of Sunbelt Business Brokers of Austin, Inc. Launched in November 1998, the Austin Sunbelt office has continued to have impressive growth and has become one of the leading brokerage firms in Austin. Ms. Johnson has over 20 years of sales and marketing experience, both as an award-winning sales professional for three Fortune 100 companies and as co-owner of a million+ telecommunications equipment company. Ms. Johnson has expertise in mergers and acquisitions and business sales, with experience selling companies with revenue up to $23,000,000. She is a licensed REALTOR and expert negotiator, and handles transactions, along with assisting brokers in the office with negotiations and problem solving. She is a professional speaker, speaking on small business success strategies, championship team building, sales skills and negotiation.
Van http://intranet.sunbeltnetwork.com/... al haar clienten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
Mij is het een beetje onduidelijk van wat die screen precies is
post dan ook een username en een wachtwoordquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:35 schreef Quarks het volgende:
[..]
Van http://intranet.sunbeltnetwork.com/... al haar clienten.
Kijk eens naar die bedragen![]()
Je zou wel even wat kunst voor haar kunnen kopen ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:35 schreef Quarks het volgende:
[..]
Van http://intranet.sunbeltnetwork.com/... al haar clienten.
Kijk eens naar die bedragen![]()
Denk niet dat dat magquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
post dan ook een username en een wachtwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
Denk je dat echt??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:38 schreef azaroth het volgende:
gezocht op 'wachtwoord'
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:45 schreef Quarks het volgende:
[..]
Denk niet dat dat magdaar vind ik niks opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Je komt ook vaak complete wachtwoord overzicht documenten van mensen tegen; of creditcard gegevens, bank gegevens, intranet gegevens etc...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Denk je dat echt??
Ik heb anders een wachtwoord van iemand
www.stempunt.nu , even inloggen en kon gelijk alle gegevens bekijken.
Ook had ze formgegevens etc...als ik wil kan ik op elk geweste tijd haar gegevens veranderen of haar acount laten verwijderen..
Kortom, het is niet nep, maar je moet wel geluk hebben als je ze kunt downloaden, in de meeste gevallen wil het niet, of niet genoeg bronnen, hosts zijn bezet.
check je mailquote:
ik geloof dat ik jouw pc heb gevondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:52 schreef Quarks het volgende:
[..]
Je komt ook vaak complete wachtwoord overzicht documenten van mensen tegen; of creditcard gegevens, bank gegevens, intranet gegevens etc...
[..]
check je mail![]()
Anders maak je even een mooie account aan bij een Zwisterse bank. Schrijf een paar duizend daar naartoe, en vanaf je Zwitserse rekening naar je eigenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:11 schreef Quarks het volgende:
OMG, moet niet gekker worden.
Inloggegevens voor een bank, en het werkt![]()
Uit een overzicht met alle gebruikersnamen en wachtwoorden van die kerel (zat ook weight watchers tussen)
[afbeelding]
Die Transfer Funds knop is wel erg verleidelijk![]()
Helaas...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:13 schreef De_Godlasteraar het volgende:
[..]
Anders maak je even een mooie account aan bij een Zwisterse bank. Schrijf een paar duizend daar naartoe, en vanaf je Zwitserse rekening naar je eigen![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Swiss_bankingquote:Swiss banks are world-renowned for their secretive nature and protection of clients. Swiss banks generally have higher confidentiality than other banks, based on Swiss bank law, which regulates what information the banks can give out. In general, there is no way to trace the source of money placed on deposit with a Swiss bank; they do not routinely confirm whether a named person holds an account or not.
Due to international pressure, Switzerland in 2003 lowered the restrictions, and allowed international police information about suspected criminals.
Op mijn screenshot, grijze knop... bovenste balk... 3e van linksquote:
MAar dan is of die pc offline, of ze zijn bv al naar hun maximum uploaders aan t uppen... gewoon vol dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie heel vaak 'Meerdere bronnen nodig'. Wat houdt dat precies in
Je hoeft het toch vanaf 1 pc te downen?
sodemeitersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Was deze al langs gekomen in de vorige delen?
Click here to watch AngelaGeileBui
Bestanden zijn veelal gefragmenteerd over meerdere systemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie heel vaak 'Meerdere bronnen nodig'. Wat houdt dat precies in
Je hoeft het toch vanaf 1 pc te downen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |