abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30369154
Of zoeken op DSC in DC++, en dan zoeken naar een nickname die een beetje op een mokkel lijkt. En dan kijkn in wat voor map het zit (mapnaam). En dan hele directory downloaden !! !!

Of heel iemands mijn documenten/my documents binnenhalen !

schandalig !

[ Bericht 35% gewijzigd door ForumGek op 07-09-2005 22:16:29 ]
Fingerspitzgefühl
pi_30370184
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef DeHovenier het volgende:
Het downen van een simpele .doc bestand gaat wel langzaam zeg

Ik heb Wanadoo Cable.
Ik was een beetje moe
Children of the night. What music they make.
pi_30370871
pff..ik heb nu al 340mb aan mijn documenten van iemand binnengehaald !
Fingerspitzgefühl
pi_30372035
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:37 schreef ForumGek het volgende:
pff..ik heb nu al 340mb aan mijn documenten van iemand binnengehaald !
Dat is best ziek eigenlijk!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_30372280
Maar ik kan nergens het e-mail adres van die familie vinden...anders stuurde ik ff een mailtje.

Wat heb ik nou aan dit soort files: Protest studiefinanciering Marianske 2005.

Mjah..beetje dom imo !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 7 september 2005 @ 23:29:59 #156
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_30373124
Ik heb een mailtje gevonden van een meisje aan haar vader, die jarig is, waarin ze hem bedankt voor ellendige leven wat ze heeft en misbruik van vroeger. Namen en toenamen genoemd, man heeft groot bedrijf op nautisch gebied in Nederland...

Ideaal chantage-materiaal :S
I love my followers & fans!
pi_30373324
Is daar niet meer leuks evinden?

Heb je nog leuke dingen om naar te zoeken? Mijn creativiteit is beetje weg...?

Voornamelijk vrouwelijk graag
Fingerspitzgefühl
  woensdag 7 september 2005 @ 23:39:34 #158
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_30373532
Zoek `ns op...

vertrouwelijk
bewaren
geheim
wachtwoord
inlog
geschiedenis
asociaal

etc. :p
I love my followers & fans!
  woensdag 7 september 2005 @ 23:44:40 #159
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_30373716
[15:10:21] Marloes : joowh
[15:11:32] Marloes : Halllloooowhhhhhhhhhhhhhhhhhh ????
[15:14:43] Marloes : Jezus wrm zeghh juhhhh
nikssssssssssssssssssssssssssssss
[15:20:07] Marloes : nou ikkuh gaah \
[15:20:18] * Marloes #,, ik ben vandaag jarig <:o) is nu
[15:20:25] * Marloes #,, ik ben vandaag jarig <:o) is nu
[15:20:28] * Marloes #,, ik ben vandaag jarig <:o) is nu
[16:38:27] Marloes : Joo
[16:39:03] Marloes : dan zeg je even lekker niks
[17:01:26] Marloes : doegh kutwijf
[17:01:31] * Marloes #,, ik ben vandaag jarig <:o) #,,
Mayo is lieff (F) is nu Offline
[17:04:14] Marloes : heey ?????
[17:04:48] Marloes : Nou k*twief dan zeg je lekker niks
tSssssSSSSssssSSSsssssSSS donder dan oowk maar op
[17:05:05] * Marloes #,, ik ben vandaag jarig <:o) #,,
Mayo is lieff (F) is nu Offline

.--------------------------------------------------------------------.
| Start van sessie: zondag 24 oktober 2004 |
| Deelnemers: |
| (L)J I L D A U(L)k ben dr weer (***@msn.com) |
| ...situatie voor de juiste gek ? (8) (***@hotmail.com) |
.--------------------------------------------------------------------.
[09:51:51] *Marloes* ->: hoi ?
[09:53:44] * *Marloes* -> Verkeerde tijd , Verkeerde plek is dat de
juiste situatie voor de juiste gek ? (8) heeft zijn/haar
naam gewijzigd in (*) ]*[ Marloes ]*[ (*)
[09:59:29] (*) ]*[ Marl: alles kee

vage shit?
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  donderdag 8 september 2005 @ 00:08:15 #160
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_30374568
WTF ????

Beste pap en mam

Het spijt ons dat wij zonder medeweten van jullie ¤ 950.- af hadden gehaald van de rekening maar het is al een bedrag over gemaakt van ¤ 450.- en de helft van deze maand maken wij de rest over dan is mijn ziekengeld ook erop en wij sturen hierbij de bankpas mee omdat wij het allemaal niet meer kunnen regelen want wij staan op straat .
Wij hebben momenteel al verschillende afwijzingen gehad van huizen omdat ik uitzendkracht ben en te weinig inkomen heb .
Nu staan wij er anders voor want wij hebben geen huis dus geen postadres en zodoende zal ook mijn werk komen te vervallen omdat ik geen vaste woon en verblijfplaats meer heb,en ook geen uitkering meer krijg .
Henk wil hebben dat wij de 15 de maart uit het huis zijn omdat hij nog iets moest opknappen .
Zodoende probeerde wij het zo snel mogelijk te regelen met een huis in sittard wat helaas niet door ging het geld was een gedeelte nodig voor de rest van de borg omdat ik na de 15 de pas het ziekengeld kreeg zodoende SORRY .
Ik kan het mij indenken dat jullie nu kwaad op ons zijn maar voor ons zagen wij geen andere oplossing meer .
Henk die blijft continu dreigen met sms-jes waar je helemaal gestoordt van wordt .
Wij zijn nu in een positie beland heel laag aan de grond en mam wilt zowiezo niet bij ons in de buurt wonen omdat wij problemen hebben en zij er niets mee te maken wil hebben .
Ik kan het mij indenken dat jullie ons nou willen laten vallen omdit geval .
Er rest mij ook niets om te denken dat dit onze afscheids brief zal zijn wij leven verder in ons eigen leven tot het niet meer gaat en ik mij zelf wat aan gaat doen want ik heb hier zo geen zin meer in ik heb andere dingen aan mijn kop en geen zin meer in om de telefoon te beantwoorden om dat wij hier er verslagen bij zitten en maar huilen hoe het nou verder moet .
Komen wij er weer boven op wordt de rest van de schuld aan jullie betaald al ik dan weer werk heb maar momenteel weten wij niet meer hoe het verder moet wij moeten gaan leven als een zwerver .
Ik kan helaas jullie telefoon niet meer beantwoorden dus bel a.u.b. niet meer naar ons ik zal in de toekomst ook nog misschien een ander nummer aan gaan vragen ik kan het gewoon niet meer aan .
Laat jullie postadres maar ergens anders inschrijven .
en probeer ons a.u.b. niet te gaan zoeken ik laat af en toe wel per brief wel eens weten hoe het gaat dan hoeven jullie je ook niet meer te schamen voor ons en laat de rest van de familie het niet weten over de onderwerpen in deze brief want krijg ik dat te horen dan is het helemaal over en mij alleen nog maar op een rouwkaart kan bekijken .
ik hoop dat wij allebei kunnen aanvaarden en verder het laten rusten want ik schaam mij nu om nog onder ogen van jullie te komen .

veel liefs Klaas
pi_30374735
Leuk topic!

Heb zelf LimeWire ook eens gedownload, geinstalleerd en installatie doorlopen... maar nu krijg ik telkens alleen het 'window' wat helemaal grijs is, niks erin.. jammer. morgen maar even mee verder prutsen
  donderdag 8 september 2005 @ 05:40:26 #162
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_30377318
Met WinMX en Bearshare ook al aardig wat leuke dingen gevonden

Waaronder adressenlijsten e.d. incl. geheime nummers. Ik heb enkele van die geheime nummers een opgebeld.
Asjemenou
  donderdag 8 september 2005 @ 10:32:58 #163
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_30380171
damn dit is echt lachen :p

jE wEeT tOg !
WOKNOK
  donderdag 8 september 2005 @ 10:39:31 #164
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_30380337
Die foto's heten "mii in bikini"of zoiets toch ?
pi_30380405
tvp...hilarisch!
  donderdag 8 september 2005 @ 10:50:00 #166
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_30380595
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:39 schreef Tha_Flash het volgende:
Die foto's heten "mii in bikini"of zoiets toch ?
jups, heb nu verschillende series van haar :p
WOKNOK
  donderdag 8 september 2005 @ 10:58:34 #167
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30380829
mijn hemel wat een trieste bedoening
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 8 september 2005 @ 11:16:12 #168
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_30381361
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:50 schreef ricost het volgende:

[..]

jups, heb nu verschillende series van haar :p
Ik vind haar best wel lief kijken
pi_30381654

Te Veel Pret
  donderdag 8 september 2005 @ 11:54:22 #170
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_30382502
*.dbx

Alle emails van Outlook Express worden hier in bewaard
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_30383249
Op asociaal vindt ie niks, oo *.dbx ben ik nu aan het zoeken, en met 'geschiedenis' heb ik 2 docs gevonden: 'geschiedenis steenwijk' en 'geschiedenis van de automobiel' ;')
  donderdag 8 september 2005 @ 12:34:57 #172
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_30383407
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef ForumGek het volgende:
Maar ik kan nergens het e-mail adres van die familie vinden...anders stuurde ik ff een mailtje.

Wat heb ik nou aan dit soort files: Protest studiefinanciering Marianske 2005.

Mjah..beetje dom imo !
Opzegging ECI Marianske.doc
Zelfde user gevonden denk ik
pi_30383743
met *.dbx heb ik niks gevonden. Met 'verhalen' heb ik dit gevonden:

-weggehaald op verzoek-

[ Bericht 98% gewijzigd door SaintOfKillers op 03-10-2005 19:24:40 (Quote verwijderd) ]
pi_30384199
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30384373
Stoute Jan Ufkes!

[ Bericht 37% gewijzigd door DeHovenier op 08-09-2005 13:19:27 ]
  donderdag 8 september 2005 @ 14:47:14 #176
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_30387029
Het valt me op in DC++ dat mensen ontzettend snel offline zijn als je iets download waarvan ze denken dat de buitenwereld het niet kan zien.
pi_30387131
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:13 schreef DeHovenier het volgende:
Stoute Jan Ufkes!

[afbeelding]
Iiiihhh, die man zou niet alleen gestraft moeten worden voor het bepotelen van minderjarigen, maar ook voor het feit dat hij zijn enge genen verspreid heeft
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30398590
Ik vind dit een leuk bestand: [Chemistry Drugs Poisons] Homemade Cyanide and Ricin.pdf
Smaken verschillen natuurlijk

quote:
Ricin is just about the easiest, and at the same time, most toxic poison that a criminal can
make. Less than a milligram (1/1,000 of a gram) injected or inhaled will kill a person several
times over. For individual killings, it has the advantage of being undetectable in toxicology
scans since the poison is a catalyst the starts a chain reaction in the body, and is destroyed
before the symptoms begin to show.
With properly sized and dispersed dry particles, ricin is at least 10x more toxic than the most
potent nerve gas. A 1% water solution atomized with a small explosive burster has the same
effectiveness as sarin nerve gas. The only disadvantage ricin has is the time it takes for the
victims to die is about 1 - 2 weeks. So you won't have the quick tactical effect of nerve gas. But
this can also be good in that, using a covert dissemination, the criminal has time to escape
before the attack is detected.
The information presented below is from a US Patent #3,060,165, assigned to the US Army.

Tips
Here's a few things you need to know to make your production go much easier.
The seeds are readily available through wholesale seed suppliers for about $20 for a
pound of seeds.Castor bean seeds are very tough to crack or peel. Soak them for an
hour in a solution of 2 tablespoons lye in 1 cup water. Then use pliers to crack the shell.
The shell will peel of the bean easily then.
1.
Use a 1/2 cup of acetone to every ounce of bean pulp. Blend well. Let sit for several days
with occasional shaking. Pour off the acetone and add an additional 1/2 cup of acetone
and repeat. This will remove almost all the castor oil from the seeds.
2.
The patent doesn't mention it, but you can use magnesium sulfate (Epsom salt) instead of
sodium sulfate. Epsom salt is easily available in any drug store for just about a dollar a
pound.
3.
Use a plastic membrane filter if you can get them. The ricin forms a layer that is difficult to
remove from a regular coffee paper filter without scraping off fibers as well.
4.
Wear a gas mask and gloves. Try to keep the ricin wet at all times to avoid generating
any dust (DEADLY!). And always shower and change clothes after handling.
[..]
  donderdag 8 september 2005 @ 22:06:48 #179
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_30401709
briljant briefje :

>Subject: Brief voor pa

Wanneer een vader in de slaapkamer van zijn dochter komt ziet hij een brief
op haar bed liggen.
Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen:

>Liefste papa,

>Ga even zitten als je dit leest.
Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op
uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.
Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, ondanks
zijn piercings, tatoeages en zijn grote motor.
Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahmed zegt dat we heel
gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijk onderhuuradres bij de broer
van zijn vaders tante.
Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom.
En die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes .....
Ik leerde reeds dat marihuana niet verslavend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden. Ahmed is al actief als
tussenhandelaar in cocaine en XTC en nu dus ook ons eigen
productiebedrijfje
we zijn echt goed bezig hoor!
Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf
ook een klein beetje Coke en XTC, en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te betalen.
Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Ahmed
geregeld een paar van zijn hele goede vrienden uitnodigt kan ik toch ook
wat mee betalen .
Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen
Aids, zodat mijn Ahmed toch nog kan genezen.
En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 15 en kan al heel goed
voor mezelf zorgen.
Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen
kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter Celine.

>P.S. Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?

Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje!
Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere
dingen zijn dan een slecht rapport.
Het mijne kan je vinden op mijn nachtkastje.

>Kusjes.
pi_30401938
hahah die kerel heeft vast een hartaanval gekregen
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  donderdag 8 september 2005 @ 22:22:11 #181
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_30402284
Damn.. die is wel heel goed bezig om een slecht rapport goed te praten
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_30402451
quote:
» [D.ebbep0es] « [R] ღ ll.0иє тнιиg Lєα∂ιиg тσ αиσтнєя.ll ,, [. _*Lascilo Essere Quello .] zegt:
hee rene
ll R.ene ll » тнє вσѕѕ,, [..Would like To see U..] Come and catch me baby, I need to feel love zegt:
hoi
ll R.ene ll » тнє вσѕѕ,, [..Would like To see U..] Come and catch me baby, I need to feel love zegt:
zeg het eens
» [D.ebbep0es] « [R] ღ ll.0иє тнιиg Lєα∂ιиg тσ αиσтнєя.ll ,, [. _*Lascilo Essere Quello .] zegt:
alles goed/
ja met jou?
ook goed
goedzo
hoe gaat het met de auto?
ja kut he
heb net remblokken voor erop gezet
moet een nieuwe draagarm op, heb ik al alleen kutwerk om erop te zetten
morgen komen 2 nieuwe voorbanden binnen
en moet nog een remcilinder achter erop zetten
en dan keurt rawdy hem weer voor een jaar ged
goed
ow das netjes!!
en hoe gaat het op je werk?
tja, gister ook gewerkt, maar verder hetzelfde
elke maandag en dinsdag zo'n beetje vrij
ow das minder, och dat komt allemaal goed
ja hoor
ik moest gister echt even kijken of jij het was in de auto
hoezo, er rijdt toch geen andere in sittard rond???
jawel er rijd er nog zo een rond die rijd altijd langs mijn school
zal ik ook wel zijn
maaruh, waarom heb je mij toegevoegd?
toegevoegd?
ja, je had me toch uit de lijst gegooid
nee
oh
ik jou wel
ik heb jou niet toegevoegd ben de laatste tijd niet veel online
oh
maar ik wil het liefst geen contact met je, dat maakt het mij alleen moeilijk, tenzij je iets belangrijks te zeggen hebt?
nee hoor ik was gewoon benieuwd hoe et met je ging, en met je werk en auto, gewoon interesse
nou ok, maar ik heb het er gewoon nog elke dag ontzettend moeilijk mee, ben afgelopen zaterdag met een meisje op stap geweest in valkenburg, moest de hele tijd aan jou denken, we hebben wel gezoend, maar het lukte me bijna niet, en zij wilde ook met me naar bed, toen heb ik haar maar naar huis gebracht en ben zelf ook gegaan, ik kon het gewoon niet
ow ja dat kan ik me voorstellen, ik heb het er ook moeilijk mee
het lukt gewoon niet, denk gewoon elk moment van de dag aan je
ik denk ook elke dag aan jou
heb jij al een nieuwe vriend?
neej ik kan dat niet
ik ook niet
ik weet ook niet waarom het niet lukt
ik kan het ook niet
mis je me?
ja heel erg
nu dat je verteld dat je met een ander meisje hebt gezoend ben ik ook heel erg jaloers
wees niet bang, het was niet eens lekker
maar ik ben niet met haar naar bed geweest, zij wilde wel, ik echt niet
zelf onder het zoenen moest ik aan je denken
ik miste jou gewoon, kan het niet meer met iemand anders
hoezo wilde ze met je naar bed dan?
omdat ze ontzettend gek op me is
en ze had zin in me
wilde ze mee naar je huis?
of naar haar huis of in de auto
bah wat een slet
!!
ik wilde ook helemaal niks met haar doen
die zoen was me al teveel
heb je wel nog contact met haar?
ja
via msn
maar wil niks meer met d'r afspreken
waar woont ze?
heerlen
en ze is 19 jaar
maar waarom ben je jaloers?
» [D.ebbep0es] « [R] ღ ll.0иє тнιиg Lєα∂ιиg тσ αиσтнєя.ll ,, [. _*Don't Touch My Man!! .] zegt:
ik kan dat niet hebben!!
maar je wilt toch niks meer met me, dan zou het je toch niks moeten kunnen schelen
» [D.ebbep0es] « [R] ღ ll.0иє тнιиg Lєα∂ιиg тσ αиσтнєя.ll ,, [. _*Don't Touch My Man!! .] zegt:
het kan me zeker5 schel;en, vooral zo'n wijdf die gelijk sex wil BAH jij bent heeeeeeel speciaal voor me dus ze moeten je niks flikken!!
dat gebeurt ook niet als ik er met mijn verstand bij blijf
en ik doe echt geen verkeerde dingen
gelukkig laat niet met je sollen daar nben je veeeeel te goed voor!!
nee ik ben ook de hele tijd heel duidelijk tegen haar geweest
wat heb je gezegd of mag ik em daar niet mee bemoeien?
ik zeg de laatste tijd ook alles wat ik denk, en krop niks meer op
nou heb gewoon gezegd dat ik dat niet wilde
en ook niet met haar
goedzo duidelijk zijn is het beste
maar deb ik denk dat het beter is als we nu stoppen anders krijg ik weer verlangers naar je
niet dat ik die nou net niet had hoor
maar het wordt alleen maar erger
sorry mop het spijt me maar dat mens moet van je afblijven!!!!
kijk maar naar mijn naam!1
ja, maar ik ben jou man niet meer....
neej maar zo bedoel ik dat niet
je bent gewoon te goed om zo behandeld te worden!!!! en je bent gewoon in mijn hart nog van mij
ok, maar we moeten nu echt stoppen
anders trek ik het niet meer
oke
je kan altijd bij me tercht dat weet je
ja weet ik, maar ik wil het niet doen, ik kan het niet, en ben op dit moment heel erg kwetsbaar
ik begrijp het
loaat je niet gebruiken dat is alles wat ik wil zeggen, jij verdient het aller beste!!
ik ben nu net als een dun stukje glas, als je het iets te hard vastpakt dan breekt het
zo was ik nooit
maar ben heel gevoelig op dit moment
na een tijdje gaat het weer beter dat weet ik zeker
ja denk het ook wel
maar goed, fijne dag nog verder
ja jij ook
dankje
doei
doeii

, Dan vooral het zinnetje "Maar ik ben jouw man helemaal niet meer
ijs_beer fan!
pi_30402693
Mailtjes van koen aan Sjouke: (Sjouke wat een naam )

Heej sjouke,
Ik weet ook niet of we in schijndel komen..
We merken het wel toch vast wel een keer joh
Dikke zoen van koen

heeej sjouke!
sorry dat ik nu pas trug mail, khad het de laatste tijd nogal druk met school enzoo...
bedankt voor je lieve mailtje op welke school zitten je vriendinnen?
nou, ik hoor het nog wel
dikke zoen van koen

Heejheej
Je mag mn mailadres best, maar dan wil ik je wel wat beter leren kennen,
snap je?
ik ga vannacht naar griekenland met school.. voor een weekje daarna
zal ik weer trugmailen
dikke zoen van koen

Heeeeej sjouke
ik ben trug uit griekenland en ik heb t heel leuk gehad sorry dat ik je nog niet gemaild heb.. ik had t een beetje druk met repeteren en uitpakken enzoow..
maar gaat het goed met je?
ik geef mn emailadres nog ff niet, kan je t begrijpen? ik weet niet wie je bent.. kan je iets over jezelf vertellen, en een foto sturen ofzoo dan heb ik een beetje een beeld van wie je bent.. snapje?
dikke zoen van koen

nou, tis een leuke foto tog weet ik teminste wat meer van je anders komt je een keertje naar een optreden van ons weetje ook glijk wie wij zijn
dikke zoen van koen

haha, dr staan heel veel fotos van mij op de site.. verder heb ik niet zo veel fotos van mezelf.. btje jammer..
ik hoor nog wel van je en veel plezier in de vakantie!! dikke zoen vankoen

Tlijkt me wel leuk om een keer in schijndel op te treden!
Moet jij ff zeggen wie je bent dan he dan weet ik t weer als ik je
zie
kuss

haha, is goed
je moet mailen naar band@4-am.tv als je er naar toewil, dan moet je zeggen dat je fan ben enzoo
dikke zoen van koen

Heeeeeej sjouke
ben net trug van vakantie..
sorry, ik kan je mn msn niet geven.. het spijt me
hopelijk wil je me wel gwoon blijven mailen op dit adres..
dikke zoen van koen

heeeej sjouke
ik vond t tof dat jij en sanne dr waren doe dr nog maar de groeten van me!
zoen van koen
pi_30402869
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:22 schreef furanku het volgende:
Damn.. die is wel heel goed bezig om een slecht rapport goed te praten
Dat is nep joh, dat briefje heb ik al zovaak gezien
pi_30402877
En hier nog een dag uit een dagboek:

Dinsdag 7 juni 2005

Ik heb weer een boeiende week achter de rug.
Vorige week zaterdag ben ik wezen kijken bij een woning in Voorburg, samen met Marlou en Silvio. Het huis was wel gezellig,maar aan de kleine kant, vooral de slaapkamers zijn klein. Maar ik had zoiets van…maakt niet uit…ik wil ‘m evengoed wel hebben! Als ik maar weg kan uit Hilversum! Maar het gaat waarschijnlijk niet door. Haar vriend heeft net een nieuwe baan in Den Haag gekregen en zij is zwanger. Maar Dennis heeft voor mij een woonkrant gehaald en daarmee kan ik reageren op woningen in Den Haag en omgeving.

Nadat we bij die woning waren wezen kijken zijn we naar Dennis gereden, onverwachts. Hij was blij verrast om ons te zien. Maar natuurlijk verliep t allemaal weer anders. Dennis deed een beetje afstandelijk en ik was moe en ging ff liggen op zijn bed, maar wel lekker dicht tegen Dennis aan. Toen dacht Dennis dus dat IK afstandelijk was! Dat hoorde ik later van Sil.

We zijn nog weggegaan, want we wilden ff naar het strand in Scheveningen gaan. Maar dat liep ook anders. We namen de tram en daar kregen we een boete, omdat we geen kaartje hadden. Maar ik deed een beetje onnozel, zei dat ik nooit met het OV ging, maar altijd met de auto. De boete werd toen minder, maar ik moest evengoed nog 20 euro betalen. Komen we ergens aan waar we helemaal niet moeten zijn!! Het werd ook ineens erg koud, dus toen zijn we maar weer terug gegaan naar het centrum van Den Haag. Maar ondertussen liepen zowel Dennis als ik met een gezicht op onweer rond!

In het centrum zijn Marlou en ik toen snel weggelopen, ik wilde ff niet in de buurt van Dennis zijn. Maar ik baalde als een stekker, want ik had me er zo op verheugd om lekker bij hem te zijn.

Marlou en ik hebben lekker lopen geiten met z’n 2en en lagen continue in een deuk. We hebben ook een heel leuk idee voor Sil. We hadden het over paardrijden en toen kwamen we ineens met het idee van Sil op een 3wieler met een zweepje die probeert om ons bij te houden. Nou, we kwamen werkelijk niet meer bij van het lachen!! Ik zat ook steeds naar Dennis te kijken en zag dat ie ook naar mij zat te kijken, maar met een gezicht alsof ie er nix meer van snapte.

Toen we weer weggingen (we hadden op een terrasje gezeten) toen liep ik bij Sil en Marlou, en Sil zei dat ik bij Dennis moest lopen en met hem moest praten. Dat heb ik gedaan, maar er kwam niet veel uit. Ik had m’n arm door die van hem gedaan, maar hij reageerde er niet op, hij haalde z’n arm ook niet weg. Toen zijn we de auto gaan halen en wilde Dennis terug gaan lopen, maar dat liet ik niet gebeuren! Ik zei dat ie makkelijk mee kon rijden en dat ik hem lekker voor de deur af zou zetten. Bij zijn huis aangekomen, stapte hij uit en zei verder weinig. Ik kreeg ook geen kus van hem en ik gaf hem geen kus.

Vervolgens reed ik weg en barstte los tegen Sil! En die werd toen kwaad op mij!! Ik zei dat ik er geen bal meer van snapte en dat ik vond dat Dennis raar deed en heel erg afstandelijk! Toen zei Sil dat Dennis dat van mij ook vond en er nix van begreep. Hij was juist heel erg blij geweest om mij te zien.
Sil vond dat ik terug moest rijden om hem alsnog op een fatsoenlijke manier gedag te zeggen en hem een kus te geven. Daar zat ik zelf ook al aan te denken. Dus ik ben weer de A4 opgereden om via een giga omweg terug te rijden naar Dennis.

Bij Dennis aangekomen werd er eerst niet open gedaan. Dus ik zei tegen Sil dat hij maar ff moest bellen. Maar toen deed Dennis ineens de deur open. Ik duwde hem naar binnen en pakte hem vol op z’n mond! Hij was helemaal verbaasd en vroeg waarom ik dat deed en waarom ik weer terug was gekomen. Dus ik vertelde dat ik niet naar huis kon gaan zonder hem een kus gegeven te hebben.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:41:30 #186
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30403033
Geniaal die chatlog met die debbiepoes!

Mooie dialoog voor in een boek of film.
pi_30403101
LOL dit moet ik ook even laten zien, uit hetzelfde daqgboek van hierboven:

We hebben het nog wel eens over de dag dat wij elkaar hebben ontmoet en dat we meteen die klik voelden.
Ik weet zelfs nog wat hij die dag droeg, kun je nagaan, hahaha.
Volgende week zaterdag hebben we al weer een jaar een relatie. Wat gaat de tijd toch snel. Hoewel, voor mijn gevoel ken ik Dennis al veel langer dan een jaar. Het is net of we elkaar al ons hele leven kennen.
Dennis heeft wel eens gezegd dat hij dat ook zo voelt. Is best wel vreemd, dat je zo’n gevoel met iemand kunt hebben.
Maar ja….ik heb met Dennis wel meer dingen wat ik voor het 1st voel of meemaak.
Net als de sex, ik heb er nooit iets aangevonden. Vond het meer een verplicht nummer, niet iets wat ik leuk vond of lekker.
Maar nu met Dennis, ik vind het heerlijk en ook nog eens leuk! We kunnen rustig een hele nacht bezig zijn, maar meestal zijn we de hele dag bezig, hahha. Dennis is ook niet iemand die graag en snel wil klaarkomen, hij kan het heel goed uitstellen en dat is wel lekker, want dan heb ik er ook meer aan. Ik heb altijd gehad dat tegen de tijd dat ik goed en lekker opgewarmd raakte, het spel al was afgelopen! L
En nu……we zijn zolang bezig dat we soms zelfs zeggen: we houden er nu mee op, want ik ben moe, ofzo.

Maar…ik ga er nu een eind aan breien, want het is weer een lang epistel geworden zie ik.

Liefs,
Jeanette J

pi_30404562
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:06 schreef Tha_Flash het volgende:
briljant briefje :

>Subject: Brief voor pa

Wanneer een vader in de slaapkamer van zijn dochter komt ziet hij een brief
op haar bed liggen.
Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen:

>Liefste papa,

>Ga even zitten als je dit leest.
Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op
uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.
Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, ondanks
zijn piercings, tatoeages en zijn grote motor.
Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahmed zegt dat we heel
gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijk onderhuuradres bij de broer
van zijn vaders tante.
Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom.
En die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes .....
Ik leerde reeds dat marihuana niet verslavend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden. Ahmed is al actief als
tussenhandelaar in cocaine en XTC en nu dus ook ons eigen
productiebedrijfje
we zijn echt goed bezig hoor!
Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf
ook een klein beetje Coke en XTC, en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te betalen.
Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Ahmed
geregeld een paar van zijn hele goede vrienden uitnodigt kan ik toch ook
wat mee betalen .
Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen
Aids, zodat mijn Ahmed toch nog kan genezen.
En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 15 en kan al heel goed
voor mezelf zorgen.
Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen
kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter Celine.

>P.S. Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?

Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje!
Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere
dingen zijn dan een slecht rapport.
Het mijne kan je vinden op mijn nachtkastje.

>Kusjes.
Kende je die nog niet? Die is echt nog uit de vorige eeuw... Samen met die gene dat die kerel in een garage klust ipv. Achmed heet...
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  donderdag 8 september 2005 @ 23:36:27 #189
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30405072
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef ForumGek het volgende:
Is daar niet meer leuks evinden?

Heb je nog leuke dingen om naar te zoeken? Mijn creativiteit is beetje weg...?

Voornamelijk vrouwelijk graag
Verder alles goed?
  donderdag 8 september 2005 @ 23:50:58 #190
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_30405666
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:23 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Kende je die nog niet? Die is echt nog uit de vorige eeuw... Samen met die gene dat die kerel in een garage klust ipv. Achmed heet...
Ik ben toch zelf al van ruim in vorige eeuw, maar ik had hem nog nooit gezien.
pi_30426777
Die is al eeuwen bekend (van die 15 jarige vrouwpersoon).....

Nog ff zoeken
pi_30628457
Van deze brief een stuk of 50 aangetroffen (verschillende klanten):
quote:
Dhr. ***** en
Mevr. **********
********* Amsterdam

Amsterdam, 29-09-2004

Betreft: Hypotheekberekening

Geachte heer ***** en mevrouw ******,

Met veel plezier voldoen wij aan uw verzoek een berekening te maken voor een hypotheek ter indicatie van uw financierings mogelijkheden, i.v.m. het aankopen van uw huidige huurwoning.

De uitgangspunten voor de berekeningen zijn:
• Het WAO en Pensioen inkomen van dhr. **** hebben wij gesteld op een totaal van EUR 21.000,00 op jaarbasis (incl. vakantiegeld.)
• Het WAO en Pensioen inkomen van mevr. ***** hebben wij gesteld op een totaal van EUR 7.865,00 op jaarbasis (incl. vakantiegeld.)
• Wij zijn bij de berekening uitgegaan van een rentevast periode van 7 jaar. Uiteraard kan hiervan worden afgeweken.
• Op uw verzoek hebben wij een berekening gemaakt van volledig aflossingsvrije hypotheek.

Wij hebben voor u de hypotheekberekening op papier gezet en bijgevoegd.

Let op dat u wel ontbindende voorwaarden opneemt in het voorlopig koopcontract i.v.m. financiering!

Wij zullen u binnen 2 werkdagen na ontvangst van deze stukken telefonisch benaderen om een en ander toe te lichten.

Voor aanvullende informatie, de scherpste rentes, aflossingsvormen, NHG en algemene wetenswaardigheden m.b.t het kopen en financieren van een huis verwijzen wij u naar onze website: [url=http://www.**************************.nl]www.**************************.nl[/url]

Wij hopen u hiermee, op dit moment, voldoende te hebben ingelicht.
Indien u nog vragen heeft zijn wij uiteraard bereid deze te beantwoorden.

U kunt ons binnen kantooruren telefonisch bereiken onder nummer:
*****************. U kunt dan vragen naar de heer **********************.

Graag zien wij u in de toekomst tegemoet als een van onze nieuwe klanten!

Met vriendelijke groet,
[url=http://www.*********************.nl]www.*********************.nl[/url]

P.S.: Deze berekening is geen offerte en er kunnen geen rechten aan worden ontleend!

Een berekening als deze is slechts een moment opname. Dit omdat rentes dagelijks kunnen wijzigen en de acceptatievoorwaarden van de geldvertrekkers van elkaar verschillen.
Deze berekening dient slechts ter indicatie !
pi_30850579
maar wat ik me dan afvraag, mensen zien toch wat er bij hen ge-upload wordt? Dan ga je toch ook denken?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_30850638
Kijk jij continu naar dat scherm?!

Je zet je downloads aan, minimaliseert het scherm en gaat iets anders doen.

Daarna is het vaak al te laat.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_30850703
oh zo
You gotta learn to live
and live and learn
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:16:47 #197
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_31152495
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:50 schreef DeHovenier het volgende:
met *.dbx heb ik niks gevonden. Met 'verhalen' heb ik dit gevonden:
[..]
Wil je dit weghalen aub?
The Most Incredible, Baby
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:22:59 #198
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31152674
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:16 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Wil je dit weghalen aub?
ik denk dat de maximale editduur van 24 uur al verstreken is :'0
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:32:29 #199
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_31152962
Thnx SoK. .
The Most Incredible, Baby
pi_31153539
maaruh... als je dus creditcard gegevens vind inclusief datum, naam adres etc... dan kun je toch van alles gaan bestellen op naam van die creditcard ?
Jupiler is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')