Bestandje heet sexpeditie :
zaterdag 13 maart 1999
Hoi dagboek.
Ik vind het maar raar om tegen je te schrijven alsof je een echt mens bent.
Je bent slechts een boek bestaande uit vellen papier bijeengehouden door een leren kaft.
Inge (ja mijn zus) heeft me op mijn hart gedrukt dat als ik maar structureel in je schrijf alsof je een bestaand persoon bent ik uiteindelijk meer van je genieten kan als dagboek en je dan meerwaarde krijgt.
Zal ik je anders een naam geven? Sjaak , of Chris of een meisjesnaam.
Tjonge jonge wat een gelul zeg. ik denk
Nee, nee, ik heb het mezelf beloofd, ik zal niet corrigeren en dus gewoon opschrijven wat er in mijn hoofd komt hoe dom het ook mag klinken, dus......
Nou voorlopig noem ik je gewoon “dagboek” en daar moet je het mee doen.
En trouwens, je mag blij zijn dat ik je überhaupt in gebruik wil nemen.
Maandag 15 maart
Nou ik heb het gevoel al aardig paranoïde te worden als ik tijdens het eten al denk, “kom ik zal eens wat in mijn dagboek schrijven”.
Effin, misschien beland je over een maand wel bij het oud papier.
Oja sorry, ik moest natuurlijk, beginnen met “Lief dagboek”, Nou flikker maar op.....
Dinsdag 16 maart
Dag B....
Ha.. dat is misschien wel wat om je noemen, gewoon B.
Vandaag ga ik beginnen met mijn leven in je te vertellen, ik kan het wel omdat je toch goed ligt opgeborgen en ik het feitelijk alleen aan mezelf vertel.
Oké B, daar gaat hij;
Ik ben dus R*** B****, ben 38 jaar, ongetrouwd, werk als liftmonteur bij Schindler en mijn hobby’s zijn motorrijden, muziek luisteren, (Queen en Ingwie Marmsteen), roeien en natuurlijk de SM.
In de weekenden sta ik beter bekend als Meester Max.
Ik laat regelmatig mijn slavin Millie komen die eigenlijk gewoon Miranda ter Horst heet.
We hebben al drie jaar een relatie maar geen van beiden wil samenwonen.
Als ze er is behandel ik haar zoals wij dat beiden willen, respectloos en gemeen.
Meestal spelen we een weekend of een enkele nacht waarna we terug keren naar ons eigen leven.
We hebben het allebei van tijd tot tijd nodig om ons echt lekker te voelen.
Millie zou wel wat langer willen spelen maar ik merk dat ik steeds verder in mijn rol ga geloven en steeds veeleisender wordt.
Het maakt me wat bang.
Waarin zal ik in staat zijn te veranderen?, en wil ik dat wel?
Het record staat voor ons op een week spelen maar daar was ik daarna toch wel even van slag door.
Ik vond het moeilijk om later weer “normaal” te gaan doen tegen mensen.
Ik... Nou dat komt later wel weer eens, de groeten....
Oja Dag B... :-)
Vrijdag 19 maart 1999. (10:15)
Ik heb zin in mijn slavin Millie gekregen en haar gevraagd of ze plannen heeft dit weekend.
Ze heeft niets en nu moet ze komen.
Ik heb geëist dat ze met de trein en bus komt, een rok draagt en geen slip aanheeft. het zal mij benieuwen.
(15:00) ze komt zo, ik heb gezegd dat ze om 16:00 hier moet zijn.
zaterdag 20 maart 1999 (03:00)
Wauw, dit was een van de beste speelfeestjes ooit.
Slavin Millie was er stipt op tijd, droeg inderdaad geen slip en was vanaf het eerste moment op en top slavin.
Ze was (en is) zo gehoorzaam, gewillig en geil ik heb mezelf helemaal laten gaan.
Haar billen zijn nu vuurrood, haar kut gloeit van de kaarsvet en de klemmen, haar polsen dragen nog de touwstriemen en ze zegt dat haar mond nog pijn doet van de balknevel die ze vrijwel continue heeft gedragen.
Ze ligt nu vastgebonden op bed en slaapt.
Ik ga nu ook pitten.. Vanavond komen P*** H***** (Mr P.) en zijn vaste slavinnen Jessica (echte naam) en Bibi (Claudette S******). Hij heeft een geil plan bedacht. Het zal me benieuwen.
Nogmaals Wauw....
dag B.
Oja, het is natuurlijk jessica en geen Jessica, millie en geen Millie en bibi en geen Bibi.
zondag 21 maart (01:30)
We hebben een heerlijke dag gehad, Paul en ik hebben ons helemaal in de watten laten leggen door de slavinnen, massages, pijpen, eten en drinken erbij. Heerlijk!
Vrijdag 26 maart ‘99
millie heeft vrij geregeld voor de vakantie, ik ook, Mr P werkt niet en bibi evenmin. Alleen jessica moet nog een paar dagen werken maar dat komt best goed. Straks is millie er weer. Ik ben van plan haar eens stevig onder handen te nemen.
Vrijdag 26 maart 23:45
Lief dagboek, mijn meester Max heeft mij toegestaan wat in je te schrijven. Ik verheug me er erg op om vanaf volgende week 3 weken lang een onderdanige slavin te mogen zijn aan mijn strenge meester in zijn huis, mijn kut wordt al nat bij de gedachte, ik hoop dat hij mijn tieten met touw…
Ik heb het maar overgenomen, die sloerie zit zichzelf een beetje op te geilen aan een dagboek, ze ligt nu met haar tieten op de grond gedrukt, armen op haar rug gebonden onder mijn stoel, ik gebruik haar als een voetenbank.
Welterusten, ik ga lekker genieten.
Zaterdag 27 maart 04:15
Lief dagboek, ik heb mijn meester moeten smeken en deze gunst tenslotte met een stevige straf moeten kopen maar ik mag nu mijn slaafse gevoelens van tijd tot tijd opschrijven in dit boek. (voor mijn meester: Ik dank u en zal u proberen ten aller tijden te gehoorzamen en mijn lichaam ter beschikking te stellen als u dat wenst)
De straf voor deze gunst bedroeg:
1) het verdragen van klemmen op mijn kutlippen met daaraan 1 kilo per stuk,
2) Een dikke dildo in mijn kont en tegelijkertijd probeerde mijn meester zijn vuist in mijn kut te steken (wat bijna lukte)
3) Ik moest hem aftrekken en zijn sperma opvangen in een groot glas, daarna plaste hij het halfvol en vulde de rest op met pinacollada en jus de orange. Dit was zijn vakantiemix en meester Max vertelde me dat ik dit vaker zou gaan krijgen. Het is niet eens zo smerig (als je geil bent) Die sperma gaat slierten vormen die in je keel blijven plakken.
4) Tenslotte kreeg ik nog 30 slagen met de roe.
Dank U meester voor deze nacht.
Zaterdag 27 maart 16:00
millie heb ik net geharst, wat allemachtig geil om haar hele kut te harsen, ze huilde bijna van de pijn toen ik de strips eraf trok maar het is nu zo prachtig dat ik er zelf ook aan denk om te doen, ik scheer nu maar dat moet je zo vaak doen, harsen blijft veel langer kaal.
Zondag 28 maart 20:00
Ik ben zo gelukkig, vannacht heeft mijn meester me vastgebonden, en na wat geile straffen heeft hij me heerlijk gebeft.
Hoewel mijn kale kut nog wat gevoelig was van het harsen genoot ik van het knijpen in mijn klit en schaamlippen.
Ik heb daarna om hem te mogen harsen een vakantiemix-de luxe gekregen.
Het verschil zit in het feit dat bij een vakantiemix-de luxe mijn meester eerst mijn slavinnenkut vol spuit, ik dit samen met mijn kutsap eruit laat lopen en dat opvang in het glas, de rest is hetzelfde maar het is nog lekkerder, hi, hi.
Met deze smaak nog in mijn mond mocht ik op de grond naast mijn meester slapen.
Ik hou van hem !!!
Straks moet ik naar huis met twee lustkogels van 4 centimeter in mijn kut en een leren kuisheidgordel aan.
Meester Max heeft een cijferhangslot waarmee hij hem dichtmaakt. Pas morgenochtend zal hij me de code doorbellen, als ik moet plassen geeft het een enorme puinhoop en dat kan dus alleen in de douche.
Ook dan kunnen de kogels eruit. Oh, wat geniet ik van mijn straffen.
Maandag 29 maart ’99 (23:15)
Ik heb millie hier gehouden, ze kon gelukkig vrij nemen, haar kuisheidsgordel bleef om tot vanmiddag half vijf, toen moest ze poepen en dat ging me te ver om de gordel dan ook om te houden. We zijn vandaag naar de stad gefietst terwijl ze de gordel aan had en de kogels in haar kut zaten. Af en toe hoorde ik ze tingelen onder haar korte rok. Als ze rechtop staat zie je niets maar als de wind even zijn best doet zie je het zwarte leer eronder uit.
Haar ogen straalden van lust en toen ik haar in het plantsoen liet afstappen en de gordel even losmaakte kwam ze al na een minuut klaar terwijl ik haar stiekem vingerde. De gordel was doorweekt en het sap zat zichtbaar tot haar knieeen.
We hebben een wandeling gemaakt door de winkelstaat en haar met haar hoge hakken aan rustig naast me gehouden. Ik had haar opdracht gegeven iets met haar kont ze draaien als ze liep. Ze mocht geen BH aan en haar tepels waren duidelijk te zien onder haar T-shirt. Bij de fietsen terug zaten er een paar schooljongens te roken. Ik keek millie aan en ze begreep het. Ik liet mijn fietssleutel vallen en gaf haar duidelijk hoorbaar de opdracht deze op te rapen. Met haar kont naar de jongens boog ze diep om ze op te rapen, ze hadden een vol uitzicht op de kuisheidsgordel en gehypnotiseerd staarden ze ernaar.
Ze bleven ons nakijken tot we de hoek om waren, toen hoorde ik ze in een gierend gejoel uitbarsten. Ik was echt blij dat het vandaag zo mooi weer was. Het was alleen niet zo druk en dat was jammer. Ik denk dat ik haar met de volgende mooie dag een bondage aanbindt en daarna naar de C&A om wat nieuws te gaan kopen. Geil voor in de pashokjes .
millie heb ik net op de trein gezet, zonder slip, zonder BH en haar verboden de rest van de week ondergoed te dragen.
Woensdag 31 maart 22:30
Ben vandaag op millie haar werk langsgegaan om haar te controleren.
Ze werkt in de bedrijfskantine van een postorderbedrijf.
Ze was verbaast maar blij toen ze me zag en gaf me een stevige knuffel en een innige kus.
Tien minuten later begon haar pauze en dronken we een kopje koffie. Op mijn vraag of ze ondergoed droeg keek ze haast verbaast.
“natuurlijk niet” had ze gezegd als of dat de normaalste zaak van de wereld was.
Ze zat tegenover me en er was verder niemand in de kantine, ze knoopte haar spijkerbroek open en trok de gulp naar beneden, toen ze de flappen openvouwde zag ik dat ze niet loog.
Mijn slavin is een superwijf en dat mag ze weten ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Flash op 07-09-2005 14:38:15 (Naamcensuur) ]