abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29698382
En T-mobile wil wel heel veel weten voor het beeindigen van een abbonement.
quote:
T-Mobile Netherlands B.V.
t.a.v. Relatiebeheer
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Betreft: Opzegging Contract

Boxmeer, 08-03-2005

Geachte Dames/Heren,

Bij deze wil ik graag mijn contract opzeggen. Mijn contract is geldig tot 25-06-2005, ik wil het contract graag per deze datum beëindigen. Met andere woorden, beëindigen bij einde contractduur.

Hier volgen mijn gegevens:

Naam: J.J.A.H.P xxxxxxxx
Adres: xxxxxxxx 59
Postcode: xxxx xx
Contractperiode: 24 maanden
Aangegaan op: 25-06-2003
Legitimatie: Europees ID
Nummer: Ixxxxxxxxx
Geldig tot: 12-06-2007
SIM nummer: xxxxxxxxxxxxxxxx
Telefoonnummer: 06-xxx

Indien u nog meer gegevens nodig heeft verneem ik dat graag van u.

Gaarne zou ik een bevestiging van u ontvangen dat mijn contract ook daadwerkelijk per einde contractduur beëindigd zal worden en er dus geen stilzwijgende verlenging plaats zal vinden.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en in afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

José xxx

Bijlage: Kopie identiteitsbewijs
Save a mouse, eat a pussy.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:18:52 #27
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_29698480
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:12 schreef DarkDancer het volgende:
genoemd: "Ex vriendin Karin 37jr benen wijd, mijn penis in haar geile kut (privefoto)"
Zo'n bestandsnaam en dan dit erachter
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_29698492
Weer een hele slordige
quote:
CREDIT CARD NUMBER + CVC SECURITIY CODE

MATTHIAS xxxxxxx
PLESSENWEG xx
xxxxx ENNEPETAL
GERMANY

MASTERCARD
CREDIT CARD NUMBER: 5232xxxxxxxxxx
VALID TO JULY 2005
CVC SECURITY CODE:xxx

THE CVC CODE COULD BE NESSESSARY FOR ORDER BY PHONE OR INTERNET
Save a mouse, eat a pussy.
pi_29698567
weet iemand nog leuke zoektermen?
heb al gehad:
ikkuh
mijn vriendin
mijn ex
Islam=facisme
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:25:08 #30
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_29698606
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:23 schreef DarkDancer het volgende:
heb al gehad:
ikkuh
mijn vriendin
mijn ex
probeer gewoon eens wat random vrouwennamen
pi_29698974
Daar gaan we weer
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:50:55 #32
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29699220
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
Daar gaan we weer
Je kan ook heerlijk muziek afhalen

jou avatar
pi_29699338
Een of andere brief over een rechtszaak krijg ik hier te lezen...
quote:
Dear Santa,

I think I have been a relatively good kid at least better than a lot of you other kids. What I want for Christmas is a digital camera with a cable to attach it to my computer (USB would be good). Thanks in advance.
quote:
Beste Mariska, Maik en Mariëlle,

Wij van de basisschool De Voorhof uit Vianen willen een paar meesters en juffen opgeven voor lookinggood, omdat enkelen van hun er niet uit zien. Omdat wij allemaal in groep 8 zitten, willen wij de andere groepen en hun zelf een pleziertje doen. Dit zijn de meesters en juffen die wij willen opgeven: <naam> (33 hij lijkt wel 43+ hij doet verschillende groepen), <naam> (58 lijkt wel 60+ geeft les in groep 8), <naam> ( 47 lijkt wel 50+ geeft les in groep 8), <naam> ( 49 lijkt wel 55+ hij is conciërge), <naam> (40 en ze lijkt wel in de 50 doet groep 3 ), <naam> (62 ze lijkt niet ouder maar kan wel een goede make-over gebruiken en ze doet groep 5), <naam> (52 lijkt wel 60+ doet groep 3). Wij hopen dat wij worden uitgekozen.

Groetjes: <namen>.
quote:
June 17, 2005

Dear Father Sam,
Thank you so much for helping my parents financially so I am able to go to Beaver Cross Camp for a second week. It means a lot to me. I really wanted to go because Beaver Cross Camp makes it fun to learn about God and what he wants us to do in our life. I love that activities and games they play. If I had to choose my favorite thing there it would be the people because they don’t judge you for what you look like but rather who you are, and I have experienced a lot of people judging me for what I look like rather than who I am. Thank you so much for financially helping my parents and providing the opportunity doing so for me to go for a second week to Beaver Cross.

Thank You so much,
En een complete brief van 2 kantjes van een vrouw naar een man die ruzie met elkaar hebben gehad ofzo? Eeen fragment:
quote:
Alweer een mail van jou.. en dit keer wel een hele mooie mail!!
Hoe je me deze mail typt, de woorden die je kiest, de toon waarop je tegen me spreekt, de liefde die eruit voortvloeit,.. is zo mooi!! zo zie ik je het aller liefst, zo is het goed.. zo ken ik de <naam> weer, Mijn <naam>..
pi_29699436
quote:
Dear ...,
I greatly appreciate your commitment to our relationship, but I would just like to say that I am not ready to have sex yet. I do not think that I am ready for this kind of commitment, I am just not really ready to have a child, but don’t let this interfere with anything in our relationship because I still really love you. As you know, I am a Christian and I believe that sex should only be saved for a very special moment. Also there is a risk of sexually transmitted diseases, and I don’t think that I should use artificial methods because if you have sex you are not doing it for fun or pleasure, it is for the simple reason to give new life. If sex is such an intimate act, shouldn’t it be saved for one special person. So I would like to be with you longer to know that you are that special person. Thank you very much for understanding, love you loads.
Mooiste tot nu toe die ik heb gevonden
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:14:50 #35
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_29699992
OMFG. Als je niet goed brief kunt schrijf. En weet dat sollicitatiebrief daarom belangrijk. Miscchien beter iemand vragen om leesdoor?
quote:
Geachte heer xxxx,

Naar aanleiding van u advertentie waarin u te kennen heeft gegeven op zoek te zijn naar parttime verkoopmedewerkster.Wil ik hierbij graag reageren op de functie van parttime verkoopmedewerkster.

Mijn naam is [niet nederlands] ik ben 25 jaar en opzoek naar een baan als verkoopmedewerkster. Ik heb zelf aantal jaren geleden gewerkt als verkoopmedewerkster en het beviel mij goed. Dit is ook de reden waarom ik weer opzoek ben naar werk al verkoopmedewerkster.

Waarom ik voor H&M kies, het oogt mij gezellige sfeer,leuke collega’s en je wordt al goed te woord gestaan. Andere reden voor mij is dat ik zelf heel vaak bij H&M shop en er zijn leuke kleren voor zowel mannen als vrouwen en ook voor kinderen. Dus voor ieder wat wils.

Voor uitgebreide informatie, betreffende mijn opleiding en werkervaring, verwijs ik u naar mijn CV.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zie graag een reactie van uw kant tegemoetkomen om mij sollicitatie in een persoonlijk gesprek verder te lichten.
pi_29700627
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:14 schreef wernert2 het volgende:
OMFG. Als je niet goed brief kunt schrijf. En weet dat sollicitatiebrief daarom belangrijk. Miscchien beter iemand vragen om leesdoor?
[..]
Die eens niet zijn een. Slechte idee!
pi_29700835
quote:
[..]
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:34 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Die eens niet zijn een. Slechte idee!
jullie mogen ook wel een cursus nederlands zeg
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_29701360
quote:
Zo slecht is die brief niet eens. Ik heb een aantal jaren bij pesoneelszaken gewerkt (zorginstelling) en wat je daar te zien kreeg, daar was dit niks bij.

Grappigste brief die ik daar kreeg was van een man die 200 km verderop woonde met een tekst als: ik wil graag bij u werken. Het is wel niet direct om de hoek (ik moet elke dag 200 km heen en 200 km terugreizen). Maar dat doe ik graag. Verhuizen doe ik niet. Waarschijnlijk geeft u mij de baan nu niet, maar dat maakt niet uit. Ik heb een sollicitatie gedaan en mag mijn uiterkering behouden
pi_29702514
En daar gaan we weer
pi_29703404
photo shoot mii whahah te erg
pi_29703486
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef harlingen het volgende:

[..]

Zo slecht is die brief niet eens. Ik heb een aantal jaren bij pesoneelszaken gewerkt (zorginstelling) en wat je daar te zien kreeg, daar was dit niks bij.

Grappigste brief die ik daar kreeg was van een man die 200 km verderop woonde met een tekst als: ik wil graag bij u werken. Het is wel niet direct om de hoek (ik moet elke dag 200 km heen en 200 km terugreizen). Maar dat doe ik graag. Verhuizen doe ik niet. Waarschijnlijk geeft u mij de baan nu niet, maar dat maakt niet uit. Ik heb een sollicitatie gedaan en mag mijn uiterkering behouden
pi_29703629
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 20:23 schreef DarkDancer het volgende:
heb al gehad:
ikkuh
mijn vriendin
mijn ex
Wachtwoord(en)
Do what you love, love what you do!
pi_29703687
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef kree het volgende:

[..]

Wachtwoord(en)
No fucking shit!
pi_29704130
Nooit gedacht dat na mijn tip: Post hier grappige bestanden van P2Pprogramma's dit zo'n bloeiend topic zou worden.
woef
pi_29704454
Belangrijk.doc
quote:
Belangrijk

Maak regelmatig een backup van uw belangrijke bestanden, een CD-r kost tegenwoordig niet veel meer.

Hoe is Uw schijf ( HDD) ingedeeld?

Uw pc heeft 1 harde schijf die weer softwarematig is ingedeeld in 3 schijven ( C, D en E )

Schijf C: Grootte ongeveer 20Mb, hierop is Windows geïnstalleerd plus alle andere
toepassingen zoals Office, fotobewerking programma’s en eventuele spelletjes.

Schijf D: Dit is de grootste schijf, die kunt u gebruiken voor opslag van bijvoorbeeld mp3,
film en alle ander bestanden die veel ruimte innemen .
Een belangrijke map op deze schijf is de SAVE map. In deze map bevinden zich de
mappen Mijn documenten, Favorieten, Bureaublad en Outlook.
Dit is zo gedaan om er voor te zorgen dat bij het opnieuw instaleren van Windows
op de C-schijf, er geen gegevens verloren gaan uit de hierboven besproken mappen
die normaal gesproken ook op de C-schijf geïnstalleerd zijn
Windows weet dat deze mappen op D: geïnstalleerd staan en als u dus bv. iets
opslaat in Mijn documenten wordt dit dus automatisch in D:/Save/Mijn documenten
opgeslagen. Dit zelfde geldt voor de ander hierboven besproken mappen, waarbij
gezegd moet worden dat in de map outlook zich het bestand outlook.pst bevindt en
in dit bestand zijn al uw inkomende en uitgaande E-mail’s, adressen en agenda
items opgeslagen die U gebruikt in het programma Microsoft Outlook ( niet te
verwarren met Outlook Expres welke ik sterk afraad omdat in dit programma uw
E-mails niet bewaard kunnen worden in de map Save )

Schijf E: Grootte ongeveer 2 a 3 MB, op deze schijf bevindt zich een image van de
C-schijf ( Windows dus ). Deze image wordt gebruikt om Windows te
herstellen in het geval van een crash. Bijvoorbeeld als Windows is beschadigd ten
gevolge van een virus, rommel van het internet of een verkeerde programma installatie.

Voor een goede werking van het restore systeem is het van belang dat u geen bestanden zoals films, muziek, foto’s, Word documenten, eigenlijk alles wat belangrijk is opslaat op de C: schijf, omdat dit alles verloren gaat tijdens het terug zetten van de image naar de C: schijf .
Opa en Oma met net een nieuwe pc.. en dan zet kleinzoon:

er even Limewire op

[ Bericht 6% gewijzigd door Timmai op 16-08-2005 23:23:22 ]
pi_29704490
Hee Calimero!
pi_29704579
iik ziie een meiiSzjj haar Ogen vOl met tranen ,, ze heefT verdiieT ,, iik wiiL haar trOoSten .. maarjj spiieGelS praTenn niiet !

n0oiit Zal iik hem diit AlleS verGeven ,, Diiep uiit Me harT h0op iik daT hY het zelfDe zaL beleVen

• and how can i tell you*Girl i know you're good*Ow baby i just wanna hold you* cause you''re my pride and joy*

Als Ik Feest.. Sterf Ik!
Als Ik Niet Feest.. Bederf Ik!
Beter Gefeest en Gestorven
Dan Niet Gefeest
En Toch Bedorven!!!

pi_29704606
Jonge playe is nie moeilijk en nie stoer..Het enige dat jij ben is een mannelijke hoer!!

Je beloofde me trouw, maar je bracht alleen ellende!, je was me aan het playen, en ik d8 dat ik je kende :S

«´`•.(`•¸.°? ..ASC Mi®eille..?°.¸•´)•´`» .::.Đση’т тεll мε ί’м ѕwεεт тίll үσu’νε тαѕтεd мε.::. 2 Night Time out..

dudagindan ope bilirmiyim

pi_29704907
tpv, eeuh, tgv, tpg, je weet wel, zo'n terugvindpost
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_29706276
Blijkbaar is het wissen toch niet gelukt
quote:
a zegt:
wil je van de week wat afspreken of heb je het daar te druk vr
b zegt:
dan woensdag of donderdag maar je weet het tegen niemand over praten
a zegt:
ga jij nu de fietsen rek maar opbinden,en mischien tot vananond of van de week,doe rustig aan doe ik dat k
a zegt:
is goed bel ik je maandag of dinsdag wel even en dan spreken we wat af... en uuuh natuurlijk zeg ik niks..wil er allen alles aan doen om je beter te leren kennen en een keer bij je te zijn..ik slaap al anderhalf jaar niet meer en dat komt alleen dr jou
b zegt:
bel maandag maar om 08.00 uur anders ben ik 2 dagen weg
a zegt:
nou fijne avond , liefs mij
a zegt:
oke doe ik,tot maandag 8 uur
b zegt:
denk eraan, tegen niemand
a zegt:
echt niet ik ben er niet om je in problemen te brengen,
b zegt:
en dit alles nu wissen, beloven