Denk niet dat dat magquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
post dan ook een username en een wachtwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
Denk je dat echt??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:38 schreef azaroth het volgende:
ook ff limewire geinstalleerd
gezocht op 'wachtwoord'
die resultaten die je dan krijgtik kan me niet voorstellen dat mensen zulke dingen in een word documentje opslaan, dat moet gewoon nep zijn
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:45 schreef Quarks het volgende:
[..]
Denk niet dat dat magdaar vind ik niks opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Je komt ook vaak complete wachtwoord overzicht documenten van mensen tegen; of creditcard gegevens, bank gegevens, intranet gegevens etc...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Denk je dat echt??
Ik heb anders een wachtwoord van iemand
www.stempunt.nu , even inloggen en kon gelijk alle gegevens bekijken.
Ook had ze formgegevens etc...als ik wil kan ik op elk geweste tijd haar gegevens veranderen of haar acount laten verwijderen..
Kortom, het is niet nep, maar je moet wel geluk hebben als je ze kunt downloaden, in de meeste gevallen wil het niet, of niet genoeg bronnen, hosts zijn bezet.
check je mailquote:
ik geloof dat ik jouw pc heb gevondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:52 schreef Quarks het volgende:
[..]
Je komt ook vaak complete wachtwoord overzicht documenten van mensen tegen; of creditcard gegevens, bank gegevens, intranet gegevens etc...
[..]
check je mail![]()
Anders maak je even een mooie account aan bij een Zwisterse bank. Schrijf een paar duizend daar naartoe, en vanaf je Zwitserse rekening naar je eigenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:11 schreef Quarks het volgende:
OMG, moet niet gekker worden.
Inloggegevens voor een bank, en het werkt![]()
Uit een overzicht met alle gebruikersnamen en wachtwoorden van die kerel (zat ook weight watchers tussen)
[afbeelding]
Die Transfer Funds knop is wel erg verleidelijk![]()
Helaas...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:13 schreef De_Godlasteraar het volgende:
[..]
Anders maak je even een mooie account aan bij een Zwisterse bank. Schrijf een paar duizend daar naartoe, en vanaf je Zwitserse rekening naar je eigen![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Swiss_bankingquote:Swiss banks are world-renowned for their secretive nature and protection of clients. Swiss banks generally have higher confidentiality than other banks, based on Swiss bank law, which regulates what information the banks can give out. In general, there is no way to trace the source of money placed on deposit with a Swiss bank; they do not routinely confirm whether a named person holds an account or not.
Due to international pressure, Switzerland in 2003 lowered the restrictions, and allowed international police information about suspected criminals.
Op mijn screenshot, grijze knop... bovenste balk... 3e van linksquote:
MAar dan is of die pc offline, of ze zijn bv al naar hun maximum uploaders aan t uppen... gewoon vol dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie heel vaak 'Meerdere bronnen nodig'. Wat houdt dat precies in
Je hoeft het toch vanaf 1 pc te downen?
sodemeitersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Was deze al langs gekomen in de vorige delen?
Click here to watch AngelaGeileBui
Bestanden zijn veelal gefragmenteerd over meerdere systemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie heel vaak 'Meerdere bronnen nodig'. Wat houdt dat precies in
Je hoeft het toch vanaf 1 pc te downen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |