Ja,quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:00 schreef Klonk het volgende:
Ik doe dat eigenlijk zelfs nog liever, gewoon direct helpen, met dingen waar ze wat aan hebben.
Een kip adopteren kost 29,50 per jaar ofzoquote:
Als ik het goed zie, kan je bij een bepaalde bank dus een kip en ei rekening openen, je moet daar 1000 euro op storten, en van de rente wordt een kip gedadopteerd. Na 5 jaar kan je die 1000 euro dus gewoon terugkrijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:16 schreef Klonk het volgende:
psies
vage site wel, je kunt idd voor 29..50 een kip adopteren, maar 1 keer klikken op de eerste pagina leverde mij ook de volgende pagina op: http://www.triodos.nl/nl/personal_banking/savings/accounts/51691/
Ach gut, wat zieligquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:46 schreef DuchessX het volgende:
Ik moet het even kwijt...we hadden het vermoeden dat Bailey epilepsie-aanvallen heeft sinds een of twee weken en vanmorgen was hij bij mij toen hij idd een aanval kreeg
Wat afschuwelijk om te zien! Ik had het ooit al gezien bij onze hond Senna dus ik wist meteen wat er aan de hand was.
Over een paar uurtjes kunnen we bij de DA terecht...
Das Lotjes normale blik en deze is nog ontspannenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:29 schreef Spindizzy het volgende:
Weet je zeker dat ze het leuk vindt? Ze kijkt zo boos![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |