we hebben afgesproken dat ik af en toe wat zakken kattengrid doneer, is duur spul waar veel van gebruikt word.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:59 schreef Spindizzy het volgende:
Dat is inderdaad niet veel geld. Misschien kun je voor weinig donateur worden.
Thanxquote:
aaaaah, ik vond het zo'n schatjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:30 schreef inkie1010 het volgende:
Stukken beter dan dat "vieze" hondje
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
we hebben afgesproken dat ik af en toe wat zakken kattengrid doneer, is duur spul waar veel van gebruikt word.
hij is nu nog in het gastgezin en daar lopen rond:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
ThanxBen er zelf helemaal verliefd op
Klonk: hoe reageren ze tot nu toe op elkaar?
Ik zag in het huis aan huisblad dat het plaatselijke asiel donateurs zocht en daar stond een nummer bij. Ik zou gewoon een asiel bij jou in de buurt even bellen of je donateur kunt worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:43 schreef Nilasha het volgende:
Hee wat leuk Spin, lijkt me ook wel wat om donateur van een asiel te worden, is er een centraal nr voor of kun je gewoon het asiel in de buurt bellen?
Als je in je eentje een hond adopteert kost het 20 euro per maand. Je kunt het ook samen met iemand anders doen en dan betaal je dus allebei de helftquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef Uhmmie het volgende:
wat kost zo'n hondje dan spin?
die adoptiehond dus
Ik heb ook niet zoveel centen om al deze goede doelen te steunen. Door te werken in een asiel heb ik wel het idee dat ik iets goeds doe voor de beestjes. En als ik thuis dingetjes over heb die men in het asiel goed kan gebruiken (oude handdoeken, dekens etcetera) dan neem ik dat mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:13 schreef Uhmmie het volgende:
hmm dat durf ik nog even niet elke maand te willen missen eerlijk gezegd
eerst de financien hier goed op orde krijgen dan maar
misschien daarna
het is namelijk best een leuk idee
ook als je er nog eens regelmatig wat van hoort dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |