Dank je!!! Ja als de zon niet meer echt op mijn kamer schijnt dan issie gauw donker! Moet misschien een keer een betere webcam eraan hangen, deze kreeg ik ooit jaren terug gratis bij de 7upquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef rena het volgende:
Je caafcam is trouwens super om naar te kijken!! Nu een beetje donker, maar ik zag het pas ook en je caafjes zijn![]()
Awquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:36 schreef Spindizzy het volgende:
Vanmiddag eerst een hele poos met Casper op stap geweest. Lekker langs de rivier gelopen en daarna langs de plezierjachthaven. Onderweg even op een bankje geploft waar ik hem lekker koekjes heb zitten voeren en we samen bootjes hebben gekeken
[afbeelding]
Lieve ogen
[afbeelding]
Daarna was het Smekkerd zijn beurt. Door het centrum op weg naar de videotheek. Obderweg heeft hij nog midden op straat in de paardenpoep liggen rollenBij de videotheek is hij volgepropt met koek en knuffels door de videotheekmevrouw. Op de terugweg zijn we ook langs de plezierjachthaven gegaan.
Meneer was best wel moe op het eind:
[afbeelding]
Overbelichte close-up
[afbeelding]
Weet je wat vrouwtje? Geef mij mijn eigen riem maar dan laat ik mezelf wel uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Baasje! Ik ben er weer. Doe nou open
[afbeelding]
*herkent* (behalve kruizenruiken danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:31 schreef tonja het volgende:
Stom gezicht is dat he, dat bekkie open bij het ruiken. Zeker als ze bij je bezoek aan het kruis ruiken en zo'n kop trekken.
Daar had Crockett, mijn oude kater, nogal een handje van.![]()
Ach gos, was hij net wakker?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:53 schreef rena het volgende:
Crosspost van mijn Bommelding![]()
[afbeelding]
Lieve stoere vent is het![]()
Dat is wat ik las op internet en wat de DA ook al zei. dat is dan een geluk bij een ongeluk denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:16 schreef Uhmmie het volgende:
duches: volgens mij herinneren mensen zich ook zelden iets van tijdens de epileptie aanval
dus dat zou best kunnen
quote:
quote:
Gelukkig wel. Doe het alleen als het baasje thuis is zodat ze niet echt alleen thuis hoeven te blijven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:14 schreef kissa het volgende:
Spin, pikken jouw honden het zonder probleem dat de éne mee mag en de andere niet?
Hier geen denken (meer) aan![]()
Bedankt, niet inpakken, neem em zo wel meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:41 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb nog een Fritzje voor jullie:
Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:15 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAA baby 1 is geboren (ben nu voor de 6e keer OUDtante)
Nu is het wachten op baby 2 die mij "stief"Oma maakt![]()
Ooooo wat spannend!!! Maar je weet wat het betekent he? Vanmiddag fotooooosquote:Op zondag 21 augustus 2005 08:40 schreef Klonk het volgende:
feli bluezz
en hier is het vandaag B(ram) Day, eerst vanmiddag nog even naar een saaie verjaardag en dan onze kleine man ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |