even iets naar boven scrollenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:33 schreef mark_03 het volgende:
Heeft iemand het "duet" met Eric Clapton al gehoord (van de cd Back Home) ?
Ben erg benieuwd
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:26 schreef Numbie het volgende:
Mocht iemand de nieuwe track van Eric Clapton & John Mayer willen horen; http://www.strippedmusic.com/sneakpeek/
Track 7: 'piece of my heart' > John speelt leadguitar, klinkt wel lekker![]()
Maar wel op de afbeelding van het hoesje van de cd staatquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Waarin behalve op het plaatje heel John Mayer niet wordt genoemd...
voor een sneek:
http://www.content.loudeye.com/scripts/hurl.exe?clipid=083723901010706900&cid=600111
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:44 schreef Numbie het volgende:
Maar wel op de afbeelding van het hoesje van de cd staat
Iets zegt me dat ik met plaatje, het plaatje van de hoes bedoelquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef Stefkuh het volgende:
Waarin behalve op het plaatje heel John Mayer niet wordt genoemd...
sorry! over het hoofd gezien zo snelquote:Op woensdag 7 september 2005 15:39 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt me dat ik met plaatje, het plaatje van de hoes bedoel
AHOY?!?! No Way in Hell.....Johnnie hoort gewoon leuk in de Paradiso ofzo....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:43 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dát het tijd wordt inderdaad! lijkt me echt eens tof! Gewoon ahoy ofzo (of zou dat - nog - niet gaan?)
Ja zeg betaal jij mijn benzine kostenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
AHOY?!?! No Way in Hell.....Johnnie hoort gewoon leuk in de Paradiso ofzo....
eenschquote:Op woensdag 14 september 2005 08:42 schreef Apfel het volgende:
Als we dan toch aan het peilen zijn, doe maar 013.![]()
Gaan we regelen... Ik mail John ffquote:Op woensdag 14 september 2005 17:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Als ze helemaal mijn jaar willen maken doen ze de kleine zaal Paradiso maar denk dat er nog eerder mensen langdurig op Mars wonen voordat dat gebeurd
Zolang ik maar kaartjes heb is dat primaquote:Op woensdag 14 september 2005 07:09 schreef Numbie het volgende:
Nee joh, gewoon paradiso of desnoods de melkweg (zal wel stampvol zitten dan maar goed...)
Dunno.. en Sony Music geeft op haar site ook al niks meer prijs dan een biografietje van Johnquote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef kevin85 het volgende:
John Mayer is goed
'No such thing' vind ik ook altijd wel een aardig nummer, hoewel 'your body is a wonderland' toch wel het beste blijft.
Heerlijk nummer indeed, had er hierboven geloof ik ook al over gepost, anyway... Staat dus op Herbie Hancock's nieuwe cd Possibilities en momenteel heb ik begrepen is Arrow Jazz het goed aan het promotenquote:Op zondag 18 september 2005 20:44 schreef Strijkplank het volgende:
Stitched up!!
Samen met Herbie Hancock.
Prima nummer! Heb gehoord dat ie op single staat. Weet iemand of die ook in Nederland komt enzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |