Maar had je dat dan ook gedaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:10 schreef Maerycke het volgende:
Ik denk dat iedereen zo'n beetje verwacht had dat we er diverse euro's per stream minuut voor mochten dokken...
Niets in dit leven is gratis, my dear. Je zult tot vervelens toe naar stream-onderbrekende reclames moeten kijken en uitgenodigd worden naar dure telefoonnummers te SMS-en.quote:Dat het dit jaar derhalve gratis is, is een enorme meevaller.
Waarschijnlijk wel.. Het zou niet de eerste keer zijn..quote:
Ongetwijfeld, maar dat is met de reguliere uitzendingen op televisie al natuurlijk. Ik denk dat we op het einde van deze BB serie John de Mol zullen vervloeken voor het commercieel verkrachten van Big Brother 2005quote:[..]
Niets in dit leven is gratis, my dear. Je zult tot vervelens toe naar stream-onderbrekende reclames moeten kijken en uitgenodigd worden naar dure telefoonnummers te SMS-en.
Laat me nou even Crytisch ® Cynix ® ... geluk duurt al zo kort.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie een hoop lyrische reacties hier, alsof we een geweldig cadeau krijgen van Sjonnie. We blijven toch wel gewoon kritisch he? (...)
Ik heb bij Idols 1 keer ge-SMS-t vanwege de gratis BMW cabrio.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:19 schreef Maerycke het volgende:
Waarschijnlijk wel.. Het zou niet de eerste keer zijn..![]()
Same here.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:55 schreef Cynix ® het volgende:
Bovendien zou ik geen seconde gaan kijken als het geld ging kosten. Nog nooit gedaan ook trouwens.
Ach, dat heeft ook zo z'n charmes... het Reclame Raden uit BB1 kan weer ingevoerd wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:26 schreef Hunter het volgende:
Edit: er zit trouwens wel een addertje onder het gras. Er zitten ook commercials op de streams
Als jij me kan uitleggen wat er interessanter aan is om naar dat BB-huis te lopen staren ipv naar mn buren, ga ik ook kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zal wel weer een addertje onder het gras zitten, ik ben er eigenlijk niet zo blij mee want ik zit nu al bijna 2,5 uur onafgebroken te kijken en ik vrees dat ik de komende maanden als een zombie voor m'n beeldscherm zit en ik de rest niet meer belangrijk vindt, ik ben nu al verslaafd aan die livestream...![]()
Doe maar niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:54 schreef OldSchoolFool het volgende:
Als jij me kan uitleggen wat er interessanter aan is om naar dat BB-huis te lopen staren ipv naar mn buren, ga ik ook kijken.
Moeten we wel weer naar de chat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:38 schreef TAA het volgende:
[..]
Ach, dat heeft ook zo z'n charmes... het Reclame Raden uit BB1 kan weer ingevoerd worden![]()
dat meen je nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:53 schreef nims het volgende:
Big Brother biedt live-streams aan van wat er in het huis gebeurd, en zo te zien zijn ze voorlopig nog gratis.
Om jou hiervan ook te laten genieten, kun je ze bekijken in groot formaat.
NEE = NEEquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef Roache_ het volgende:
Ik verheug me ook best wel weer op de [vul_naam_in] streamt niet objectief!!-topics. Het gemekker over of Bets nou wel of niet een trut is geintegreerd in een streamverslag en daar dan weer over jammeren. En de onvermijdelijke [vul_naam_in] kom terug!!!-topics nadat iemand kritiek op z'n/d'r gestream heeft gehad en de nasleep ervan.
Eigenlijk, eigenlijk waren de stream-gerelateerde topics vaak nog leuker dan die over de uitzendingen...
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb bij Idols 1 keer ge-SMS-t
Nee inderdaad niet.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:53 schreef nims het volgende:
Big Brother biedt live-streams aan van wat er in het huis gebeurd, en zo te zien zijn ze voorlopig nog gratis.
Om jou hiervan ook te laten genieten, kun je ze bekijken in groot formaat.
dat meen je niet
Ja die zijn best okquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:32 schreef machtige_g het volgende:
Handuuug, no bullshit, alle vier de streams op origineel formaat: www.gillesdesmit.com/bb
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.. Het zou niet de eerste keer zijn..![]()
[..]
Ongetwijfeld, maar dat is met de reguliere uitzendingen op televisie al natuurlijk. Ik denk dat we op het einde van deze BB serie John de Mol zullen vervloeken voor het commercieel verkrachten van Big Brother 2005
Bij BB3 en BB4 werd dat wel gedaan. Je moest toen codes kopen die binnen 24 ur gebruikt moesten worden en waarmee je een half uur lang de streams kon bekijken. De codes kostten een euro per stuk geloof ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef strandgast het volgende:
er geld voor vragen zou onzinnig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |