abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30113551
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik heb zelf een Richwood semi, ben er best tevreden mee. In die prijsklasse zou ik trouwens ook zeker eens naar Crafter gaan kijken (hoewel die wel iets duurder zijn misschien)
Ik ga dan binnekort weer eens naar feedback, ff cheken, moet ook nog een versterker hebben, en ik heb net al weer 230 euro uitgegeven aan een videokaart, moet echt oppassen want het geld vliegt hier

Gelukkig bijna jarig, dat word weer centjes innen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:47:18 #152
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_30115816
Kan je niet beter een leuke stratcopy kopen ?
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_30122063
Voor 299 heb je al een splinternieuwe epiphone es-335 studio bij de music store in keulen, lijkt me een betere keuze dan een richwood
pi_30123935
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:11 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik gas nu op de BC rich SOB ( Son of a beast ) van een vriend van me ( Damn, hij doet hem weg )

Serieus, ik had niet gedacht dat dat ding zo lekker zou spelen, onwijs lage actie, alleen ik heb het gevoel dat ik ben vreemdgegaan
Je zou eens een Ibanez moeten proberen!
quote:
Ik ga de komende tijd mijn geld bij elkaar schrapen om een 40 of 80 watt valvestate te kopen, erg typisch, iedereen raad het me af terwijl dat juist de sound was die ik zocht
Combo of head ?? Maakt ook niks; bij een valvestate kun je gewoon een vette sound crëeren mits je gedoseerd met de instellingen omgaat. Ik heb op de repetitie (valvestate 120 head) soms een vettere distortionsound als met mijn efecten of spider head.
Trouwens, wat andere zeggen moet je je r**t aan af vegen; dat maakt jouw sound nou juist zo uniek!!
In The Presence Of Enemies!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:19:47 #155
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_30124056
Weet trouwens iemand of het kwaad kan als je bas speelt op een gitaar-Pod? Ik overweeg om een cheap basgitaartje te kopen en wil hem ook op mijn podxt gebruiken. Denk niet dat het echt kwaad kan, maar ik kan er op internet niks over vinden..
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:47:56 #156
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_30124734
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:19 schreef Svyatagor het volgende:
Weet trouwens iemand of het kwaad kan als je bas speelt op een gitaar-Pod? Ik overweeg om een cheap basgitaartje te kopen en wil hem ook op mijn podxt gebruiken. Denk niet dat het echt kwaad kan, maar ik kan er op internet niks over vinden..
dit is heel goed mogelijk! sterker nog in veel studio's waar geen baspod aanwezig is wordt gewoon de gitaarpod gebruikt omdat deze ook harstikke goed op bas klinkt. Het enige verschil is dat als je echt een bepaalde basversterkersound zoekt, of speciale chorussen ofzo, je deze niet op de gewone podxt zal vinden.
Trouwens met de fender bassman amp+ cab en met de supro thunderbolt cabs kun je nog een heel eind komen richting convetioneel basgitaargeluid, proberen en tweaken is de sleutel!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:29:36 #157
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_30125940
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:47 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

dit is heel goed mogelijk! sterker nog in veel studio's waar geen baspod aanwezig is wordt gewoon de gitaarpod gebruikt omdat deze ook harstikke goed op bas klinkt. Het enige verschil is dat als je echt een bepaalde basversterkersound zoekt, of speciale chorussen ofzo, je deze niet op de gewone podxt zal vinden.
Trouwens met de fender bassman amp+ cab en met de supro thunderbolt cabs kun je nog een heel eind komen richting convetioneel basgitaargeluid, proberen en tweaken is de sleutel!
Ok, te gek! Ik ben niet op zoek naar een speciale bas-sound nee, en een beetje tweaken is sowieso leuk.
Heb wat geld voor mijn verjaardag gekregen en kan voor 150 euro een vrijwel nieuwe Squier Precision Bass kopen... Leuk voor d'r bij
Check mijn band Glorybox
pi_30135678
Kent één van jullie het (voorzover ik weet: akoestische) gitaarmerk Motion?
pi_30140185
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:13 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Je zou eens een Ibanez moeten proberen!
[..]

Combo of head ?? Maakt ook niks; bij een valvestate kun je gewoon een vette sound crëeren mits je gedoseerd met de instellingen omgaat. Ik heb op de repetitie (valvestate 120 head) soms een vettere distortionsound als met mijn efecten of spider head.
Trouwens, wat andere zeggen moet je je r**t aan af vegen; dat maakt jouw sound nou juist zo uniek!!
Zeker weten dat ik al genoeg ibanezzen heb uitgeprobeerd, maar die sob had gewoon iets, ja hoe moet je het zeggen? hij had gewoon iets . Ik heb zelf een jackson dus die speelt ook vrij lekker

En ik ga voor de combo, een 14 jarig iemand kan zich nog geen (half)stack veroorloven , ga volgende week weer beginnen met kranten lopen ( 80 euro per maand ) en zoek nog voor een keer in de week een kwekertje. Ik heb gewoon zoveel dingen gezien waarvan ik denk 'Dat wil ik ook" ( Fender vintage telecaster ) dat ik gewoon veel geld nodig heb.
pi_30140255
En al iemand antwoord op de vraag of een semi-akoestische gitaar meer nadruk heeft op de akoestische kant of de electrische?
pi_30140508
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Agiath het volgende:
En al iemand antwoord op de vraag of een semi-akoestische gitaar meer nadruk heeft op de akoestische kant of de electrische?
Ibanez!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:45:06 #162
71333 BUG80
Stop making sense
pi_30141716
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Agiath het volgende:
Een semi-akoestische gitaar (volgens de officiele definitie) is in feite een holle elektrische gitaar, zoals dit:

Bij zulke gitaren ligt de nadruk qua klank op elektrische gitaar.

Een elektro-akoestische gitaar is een akoestische gitaar met een of ander element en/of microfoontje en daarbij ligt de nadruk op de akoestische klank. Dat is meer zoiets:
pi_30145444
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:30 schreef -Dries- het volgende:
Kent één van jullie het (voorzover ik weet: akoestische) gitaarmerk Motion?
Ja ik ken het en heb in de winkel op enkele gespeeld. Volgens mij maken ze alleen akoestische modellen. Ze zijn van redelijke kwaliteit, niets meer, niets minder.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_30145843
Ok, dank je
pi_30169321
Vandaag even naar Feedback geweest, even wat gespeeld, en nu is mijn oog gevallen op de Epiphone G 400 (HC) deze dus; http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=24&CollectionID=3
Echt een prachtig dingetje, wat prachtig speelt.
Iemand ervaring met dit dingetje?
pi_30178939
wat is een Gmaj7 en een F#m
  donderdag 1 september 2005 @ 21:09:13 #167
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_30179177
quote:
Op donderdag 1 september 2005 21:03 schreef -Dries- het volgende:
wat is een Gmaj7 en een F#m
Dat zijn akkoorden
Check mijn band Glorybox
pi_30179411
je meent het..

ik bedoel hoe speel je ze
  donderdag 1 september 2005 @ 21:29:30 #169
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_30180163
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_30185579
Op beide accoordensites kan ik het "BES" accoord niet vinden...
Iemand?
pi_30185835
1
3
3
3
1
X
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_30187314
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:45 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Een semi-akoestische gitaar (volgens de officiele definitie) is in feite een holle elektrische gitaar, zoals dit:
[afbeelding]
Bij zulke gitaren ligt de nadruk qua klank op elektrische gitaar.

Een elektro-akoestische gitaar is een akoestische gitaar met een of ander element en/of microfoontje en daarbij ligt de nadruk op de akoestische klank. Dat is meer zoiets:
[afbeelding]
Ja die onderste bedoel ik, bedankt
pi_30192344
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Op beide accoordensites kan ik het "BES" accoord niet vinden...
Iemand?
Volgens mij is een BES gewoon een verlaagde B, dus Bb ( <-krijg hier geen mol-teken) of hetzelfde als een verhoogde A, dus A#. Je kan een BES dus pakken met een barré op de 6e fret, of met een barré op de 1e fret.
pi_30200326
Ik heb net een intro van Circle takes the square uitgezocht op gehoor
Is me nooit gelukt. nooit helemaal iig.

ik vind het erg goed van me zelf
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:10:09 #175
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_30203259
schouderklopje!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_30234215
Zo, vandaag deze gitaar gekocht:

Hij was goedkoop maar klinkt voorzover ik er verstand van heb, goed. Prima voor lessen dus.

Hier is ie in actie: (verwacht niet veel, ik speel pas een half jaar

http://media.putfile.com/jkl76
pi_30238673
Nog 1 keertje dan

Vandaag even naar Feedback geweest, even wat gespeeld, en nu is mijn oog gevallen op de Epiphone G 400 (HC) deze dus; http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=24&CollectionID=3
pi_30240228
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:12 schreef no1uknow het volgende:
Nog 1 keertje dan

Nee.

Maar is het normaal dat je snaren breken als je hem net die dag gekocht hebt? Raad es wat er met mijnes gebeurde -_-'
pi_30242169
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Nee.

Maar is het normaal dat je snaren breken als je hem net die dag gekocht hebt? Raad es wat er met mijnes gebeurde -_-'
Ik heb 4 maanden op mijn fabrieks snaren gespeeld, en mijn beestje lag toen ook al ongeveer 6 maanden in de shop
pi_30242441
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Nee.

Ik was een dag naar Feedback geweest, vol trots met mijn eerste gitaar thuisgekomen, ik probeer voor de eerste keer te stemmen, krak

Is normaal denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')