abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36374815
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef klez het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar dat is meer iets wat in een psychologisch of sociologisch forum thuishoort. Dat is namelijk een standaard fenomeen in de westerse samenleving na dit soort ingrijpende gebeurtenissen.
Na de moord op Fortuyn, Kennedy, de ELAL Boeing in de Bijlmer, de ramp van Enschede, de landing op de maan, enz. enz.
Het heeft gewoon met sensatiezucht te maken. De nieuwswaarde op dit moment is nihil.
Er zijn geen feiten, op de conspiracy sites zweven al jaren dezelfde theorieen rond die keer op keer gerecycled worden en vrij makkelijk te "debunken" zijn. Dat is afgelopen weken wel weer gebleken in TRU.
Zelfs Charlie Sheen wordt nu binnengehaald als de verlosser...
Klopt, ik zie in de discussies die nu op TRU lopen niet veel nieuwe theorieen of verklaringen dan 1 of 2 jaar geleden. De enige nieuwswaarde hier lijkt dat sheen nu ook de officiele versie in twijfel trekt wat weer resulteert in een ogenschijnlijke vergroting van het aantal mensen wat de officiele versie in twijfel trekt. Maar dat alles hoeft nog helemaal niks te zeggen.
geen
  zondag 26 maart 2006 @ 12:58:32 #127
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36374840
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:55 schreef J_CDA het volgende:
Ik heb nog een aantal leuke theorietjes t.a.v. de holocaust. Zal deze zo ook maar eens openen in nws
Worden ze breed gedragen in de media.... en ook ondersteund door de grote massa. ?
Zo nee, .... don't take that turn.
pi_36374856
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef Drugshond het volgende:
Hummm, laten we de focus met betrekking tot 9-11 wel in ere houden.
Of je believer bent of niet. 'Keep your eye on the ball'.
En ja, Op dit moment is er een uprise met betrekking met alles wat er met 9-11 te maken heeft (vandaar [NWS]).
Hoezo er is nu een uprise? vorig jaar was die uprise er ook al, drugshond. Of lijkt het voor jou een uprise omdat jij nu een charlie sheen topic voorbij ziet komen en een volkskrant artikel-topic?
Mijn punt is dat door jouw opmerking dat het lijkt of er nu een uprise opkomt je die uprise zelf in stand houdt. Dus de boodschap 'officiele versie 9/11 is niet waar' is niet de bron van de uprise, maar opvatting zoals jij die nu post zijn bron van de uprise. Daar zit wel een verschil in.
geen
pi_36374889
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Worden ze breed gedragen in de media.... en ook ondersteund door de grote massa. ?
Zo nee, .... don't take that turn.
Ik vind het overigens jammer dat je niet ingegaan bent op mijn post op de vorige pagina waarin ik 1 punt van de punten van jouw post in twijfel trek. Het paspoort en de 'ongeschonden' staat, en hoe dat klakkeloos wordt overgenomen door mensen zonder stil te staan bij het gegeven of dat paspoort wel zo ongeschonden was. Kun je in gaan op die post?
geen
  zondag 26 maart 2006 @ 13:04:40 #130
89730 Drugshond
pi_36374989
Het gaat mij nog niet zoveer over de waarheid of niet.
Stel dat de TRU sites 1-5-10-30% whatever gelijk hebben.
Wat blijft er dan over van de officiele lezing dat er niets aan gedaan kon worden.
Ik geef @klez wel gelijk, e.e.a. kan overkomen als een doofpot om de incompetentie van de US in een verkeerd daglicht te stellen. De TT, Masters of Deception is niet voor niks hernoemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 26-03-2006 23:45:13 ]
pi_36375098
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:12 schreef Doderok het volgende:

[..]

Of ze gephotoshopped zijn weet ik niet.
Het ontbreken van enige bronvermelding (buiten de vermelding dat deze foto's door het DoD op internet geplaatst zijn) boezemt niet veel vertrouwen in.
Er is wel in gephotoshopt, maar niet door de FBI.
verder staan er zat zaken vermeld die in geen enkele foto te zien zijn en dan begint die man opeens te ijlen dat het er op een andere foto niet is.
Bovendien zijn bepaalde stukken die hij aanhaalt aanzienlijk gekleurder en scherper dan de foto's die je eerder in zijn verhaal tegenkomt.

edit: en hij gaat er voor het gemak ook maar van uit dat alle foto's perse op hetzelfde moment moeten zijn genomen.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  zondag 26 maart 2006 @ 13:08:53 #132
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_36375105
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Als bijvoorbeeld 1 theorie als gecontroleerd in laten storten van het wtc is gebaseerd op het gegeven dat staal door de temperatuur die bereikt is bij de brand niet kan smelten, terwijl het door het blijkt dat staal bij dergelijke behaalde temperaturen wel in sterke mate haar sterkte verliest waardoor het heel goed aannemelijk te maken is dat de wtc's hoofdzakelijk door de brand zijn ingestort, dan is die theorie toch gebaseerd op onjuistheden?
Maar als er gesmolten staal wordt aangetroffen. En die temperaturen niet zijn gehaald. Hoe kan dat dan? Of hoef jij ook niet verder te kijken?

Magoed, mijn quote ging niet alleen over het WTC, maar over een overdaad aan onjuistheden of andere opvallende zaken aan de officiële versie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36375152
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:45 schreef typtypo het volgende:

[..]

Een idiologie die er RECHT VOOR ZIJN RAAP voor uitkomt dat het de ambitie heeft de wereld te dominineren. Ja dat is geen conspiriacy maar bittere ernst.
Bedoel je het PNAC?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36375164
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

Maar als er gesmolten staal wordt aangetroffen. En die temperaturen niet zijn gehaald. Hoe kan dat dan? Of hoef jij ook niet verder te kijken?

Magoed, mijn quote ging niet alleen over het WTC, maar over een overdaad aan onjuistheden of andere opvallende zaken aan de officiële versie.

V.
Kijk ook hier eens:
http://www.911myths.com/

Daar wordt een heleboel "bewijs" onderuit gehaald.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  zondag 26 maart 2006 @ 13:20:06 #135
89730 Drugshond
pi_36375360
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:00 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik vind het overigens jammer dat je niet ingegaan bent op mijn post op de vorige pagina waarin ik 1 punt van de punten van jouw post in twijfel trek. Het paspoort en de 'ongeschonden' staat, en hoe dat klakkeloos wordt overgenomen door mensen zonder stil te staan bij het gegeven of dat paspoort wel zo ongeschonden was. Kun je in gaan op die post?
Die post heb ik gelezen. Blijf het nog steeds frapant vinden dat er een paspoort gevonden wordt (met een toewijzing tot). Je posting is meer dan terecht dat zulke dingen kunnen gebeuren. Het geeft ook 'fuel' voor de complot bedenkers. Toch kunnen zulke dingen gebeuren in real life.

Met betrekking tot deze discussie voel ik me net een believer van the intelligent design discussie.
Een barricade te bevechten als het nodig is, en terugtrekken als het kan. Om toch proberen de boodschap over te brengen. Ik geloof niet in ID, ik geloof niet in volledig gesmede complot theorieen. Maar ik geloof eerlijk gezegd ook niet in de officiele lezing .

Ik geloof wel in de incompetentie (bewust of niet) op de dag dat de wereld begon te veranderen.
  zondag 26 maart 2006 @ 13:24:36 #136
89730 Drugshond
pi_36375470
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:59 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Hoezo er is nu een uprise? vorig jaar was die uprise er ook al, drugshond. Of lijkt het voor jou een uprise omdat jij nu een charlie sheen topic voorbij ziet komen en een volkskrant artikel-topic?
Mijn punt is dat door jouw opmerking dat het lijkt of er nu een uprise opkomt je die uprise zelf in stand houdt. Dus de boodschap 'officiele versie 9/11 is niet waar' is niet de bron van de uprise, maar opvatting zoals jij die nu post zijn bron van de uprise. Daar zit wel een verschil in.
Zuiver en alleen een uprise in de [NWS]-media. Lees de OP nog eens door.Charlie moest toen nog een interview geven.
pi_36375577
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Die post heb ik gelezen. Blijf het nog steeds frapant vinden dat er een paspoort gevonden wordt (met een toewijzing tot). Je posting is meer dan terecht dat zulke dingen kunnen gebeuren. Het geeft ook 'fuel' voor de complot bedenkers. Toch kunnen zulke dingen gebeuren in real life.

Met betrekking tot deze discussie voel ik me net een believer van the intelligent design discussie.
Een barricade te bevechten als het nodig is, en terugtrekken als het kan. Om toch proberen de boodschap over te brengen. Ik geloof niet in ID, ik geloof niet in volledig gesmede complot theorieen. Maar ik geloof eerlijk gezegd ook niet in de officiele lezing .

Ik geloof wel in de incompetentie (bewust of niet) op de dag dat de wereld begon te veranderen.
Er kan geen twijfel over zijn dat 9/11 werd misbruikt door de regering van de VS dingen te kunnen doen die ze anders nooit zouden kunnen.
Maar zo'n aanslag op je eigen land plegen doet niemand, en om te zeggen dat Bush de grote dictator van de wereld wordt is ook onzin, Clinton zou hetzelfde reageren.
En de verhalen die hier rondgingen dat John Kerry niet zo zou zijn is ook onzin, in zijn plannen stond duidelijk dat de Amerikaanse krijgsmacht met tot wel 200.000 man groter moest worden. Alsof hij daar niks mee zou gaan doen.
  zondag 26 maart 2006 @ 13:31:19 #138
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36375628
denken dat bush zijn eigen land aanvalt is al je reinste bullshit, het is een groepje dat aan de macht zit wat interreseren die zich in godsnaam voor het land?!
als ze al zo makkelijk jongeren de dood in sturen, WAT DE TERING INTERRESEERT BUSH NOU AMERIKA
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 26 maart 2006 @ 13:32:06 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36375646
de WTC waren niet amerika, de WTC was een stom kut gebouw,
en de mensen die nu de onder valse voorwendselen gehoude oorlog in gestuurd worden door diezelfde Bush, DAT is amerika.
pi_36375762
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mischien komt dat omdat je zelf een botkoppige nationalist bent
ik zit met 24/7 stress irl vanwege 2 jaar ziekte en geluidsoverlast , en kots echt van dat soort figuren
men modereert het van mijn part maar ik ben laaiend atm
Allemaal erg genoeg, maar dat is geen reden om iemand anders voor mongool oid. uit te schelden en ook niet om mij voor botkoppige nationalist bent.
Iemand die reageert zoals jij komt op mij toch redelijk labiel en daarom niet echt geloofwaardig over.
  zondag 26 maart 2006 @ 13:39:13 #141
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_36375821
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef Drugshond het volgende:

[..]

En in de jaren daarvoor.
Kijk. Zijn wij het met elkaar eens.

Daarbij moet je wel de opmerking maken dat het achteraf altijd makkelijk lullen is. En dat dit soort overheidsdiensten over het algemeen niet in staat zijn proactief te werken. Een club als de Mossad uitgezonderd misschien...
Maar laat ik niemand op ideen brengen...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 26 maart 2006 @ 13:40:05 #142
70154 klez
pi_36375844
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
hardstikke fijn , het hele land is godverdomme labiel
de gehele wereldzooi is labiel dit systeem is labiel

wat wil je nou, met je domme kut argumenten
die gast is een debiele ignorante mongool en ik zeg dat als ik dat wil zeggen.
Als jij eens kapt met elk topic te verneuken en een tijdje rust neemt voor je eigen bestwil.
pi_36375963
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
hardstikke fijn , het hele land is godverdomme labiel
de gehele wereldzooi is labiel dit systeem is labiel

wat wil je nou, met je domme kut argumenten
die gast is een debiele ignorante mongool en ik zeg dat als ik dat wil zeggen.
Jij zou eens even een ban moeten krijgen ofzo.
Maar dat is alleen maar mijn mening.
pi_36376054
Geen cover-up? Stalen frame gebouwen waren nog nooit ingestort. Dat het op 11 september drie keer gebeurde is toeval? Toevallig werden op 11 september grote oefeningen gehouden? Dat Atta's paspoort het geweld overleefde is weliswaar "handig" maar zuiver toevallig? Dat PNAC het nieuwe en "gewenste" Pearl Harbor kreeg is toeval? Enzovoort.
Een beetje teveel toeval allemaal.
Een regering bestaande uit PNACriminals die onder valse voorwendselen duizenden Amerikaanse jongeren in Irak de dood instuurt is niet in staat om op zijn minst passief toe te kijken op 9/11?
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zondag 26 maart 2006 @ 13:54:25 #145
70154 klez
pi_36376235
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:48 schreef Mikrosoft het volgende:
Geen cover-up? Stalen frame gebouwen waren nog nooit ingestort. Dat het op 11 september drie keer gebeurde is toeval?
Dat gebeurt ook op regelmatige basis, dat een stel jetliners in torens van 450 meter vliegen, niet waar? Knap staaltje deductie dit.
quote:
Toevallig werden op 11 september grote oefeningen gehouden? Dat Atta's paspoort het geweld overleefde is weliswaar "handig" maar zuiver toevallig? Dat PNAC het nieuwe en "gewenste" Pearl Harbor kreeg is toeval? Enzovoort.
Het PNAC wenste helemaal geen nieuw Pearl Harbour.
In de VS werden elke paar maanden grote oefeningen gehouden, met name in New York (ik neem aan dat je doelt op de oefening waar Giuliani het over heeft gehad voor de 911 commission).
quote:
Een beetje teveel toeval allemaal.
Een regering bestaande uit PNACriminals die onder valse voorwendselen duizenden Amerikaanse jongeren in Irak de dood instuurt is niet in staat om op zijn minst passief toe te kijken op 9/11?
Passief toe kijken zou wat mij betreft het meest extreme scenario zijn. Incompetentie lijkt me waarschijnlijker. Er zijn geen juiste verbanden getrokken en info is om een veelheid van redenen blijven steken op verkeerde plekken. Een bekend verschijnsel helaas bij overheidsdiensten.

Als het een coverup zou zijn, dan is het een hele slechte, gezien alle info die wel naar buiten komt.
pi_36376310
  zondag 26 maart 2006 @ 13:59:01 #147
70154 klez
pi_36376383
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik heb alle tijd van de wereld om weg te kwijnen in stress en pijn die 24 uur per dag aanhoud dank je.
meer tijd heb ik niet nodig.

leuk he weten wat de persoon achter BG meemaakt, je wil het niet weten.
Dat wil ik best begrijpen en ik zou je zelfs willen helpen als ik kon. Maar ik hoop dat je hulp in je eigen omgeving kunt vinden, en verder geeft het je geen excuus hier je frustraties te botvieren.
Je begrijpt toch ook wel dat je hiermee zeker geen mensen overtuigt van je eventuele gelijk?
  zondag 26 maart 2006 @ 14:10:29 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36376722
  zondag 26 maart 2006 @ 14:13:24 #149
70154 klez
pi_36376815
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

altijd maar weer die conspiracy links waar de meest idiote lulverhalen instaan, kom eens met vaststaande feiten?
Itt de echte conspiracy links worden hier niet allerlei mensen beschuldigt zonder overtuigend bewijs, maar betreffen het gewoon technische nuanceringen van iemand die geen oordeel uitspreekt over wel/geen complot.
Dat soort objectiviteit is heel wat geloofwaardiger dan de meeste echte "conspiracy sites".
pi_36376905
Ik ben overigens wel blij dat een 9/11 topic in NWS staat. Dat haalt de 9/11 discussies uit het TRU, en daarmee kun je niet klakkeloos meer aankomen met hologram of ufo theorieen die te maken hebben met de aanvallen. Ik denk dat de verplaatsing van de 9/11 discussie ook voor de complottheorieen positief is omdat je als persoon niet per se een TRU inslag hebt en je door in het complottheorie te geloven en dus in TRU 9/11 topics te discusseren alwel snel een stempel opgedrukt krijgt alszijnde je bent zweverig.
Dus ik ben benieuwd waar dit naartoe gaat.
geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')