- Stel dat je gelijk hebt (ik geef de claim van de recorders op) -quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:36 schreef Resonancer het volgende:
Ik lees dat men 'n aantal black boxes WEL heeft gevonden.
[knip]
THX, die ga ik luisteren. Maar er is flink in geknipt zie ik al.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
- Stel dat je gelijk hebt (ik geef de claim van de recorders op) -
Ik ben als buitenstaander erg benieuwd naar de voice recorder audio-sounds van de gezagvoerder tijdens overname van het vliegtuig. Iets zegt mij dat het verdomd moeilijk is om een cockpit binnen te dringen.
Zie : flight 705 -FedEx toevallig gisteren op NGC
Niet alleen de gespreken zouden openbaar gemaakt moeten worden, ook alle data.
En wat heeft de toeschouwer tot op heden gezien....... (niets).
Google reverses blackout, picks up Prison Planet as news affiliatequote:Rappoport Confirms Google Censorship Of Sheen Story
Well, the Alex Jones-Charlie Sheen story has started going mainstream. CNN did a short piece on it---on TV.
The story still has not made it as a specific investigative news piece in the mainstream. That is to say, no one in the mainstream press has actually dug into the facts Sheen and Jones presented in order to draw intelligent conclusions.
Of course, how many news stories actually draw intelligent conclusions?
Jones mentions at prisonplanet that Google finagled its listings of the Sheen-Jones story for a short time. I found this out myself, a day or two ago. Here is what happened:
I had already gone to Google shortly after I became aware of the Jones-Sheen interview. Strangely, I had found nothing on the interview when I typed in "Charlie Sheen." But I had found listings when I used "Charlie Sheen, 9/11."
A few hours later, I went back to Google to see what was new. Again, I typed in "Charlie Sheen, 9/11," but this time, to my astonishment, there was nothing, nada, zilch on the interview.
I tried it again. Nothing. Again. Nothing. Again. Nothing.
I couldn't believe my eyes. All the previous listings on the Jones-Sheen interview were gone, as if they had never been there.
Thank you, George Orwell.
[..]
[insert chirping crickets here]quote:Op zondag 26 maart 2006 04:04 schreef Sebastral het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de nederlandse pers.
http://www.aftenposten.no/english/local/article1247400.ecequote:Krekar claims Islam will win
Norway's most controversial refugee, Mullah Krekar, told an Oslo newspaper on Monday that there's a war going on between "the West" and Islam. He said he's sure that Islam will win, and he also had praise for suspected terrorist leader Osama bin Laden.
Dont feed the trollsquote:Op zondag 26 maart 2006 11:49 schreef Resonancer het volgende:
Als er foto's door het pentagon geshopt worden, is er dan sprake van 'n complot ?
http://www.911studies.com/911photostudies3.htm
N zielig hoopje mens ben ik he?
Het gaat hier dus over 9/11.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dont feed the trolls
Sheen zei het goed, de officiele versie is hier de conspiracy-theorie. Het zit vol gaten, is strijdig met inmiddels bekende feiten en is gebasseerd op veronderstellingen die allang weerlegd zijn.
En typtypo, dit topic gaat niet over de islam. Er zijn genoeg die daar wel over gaan dus je hoeft deze niet proberen te kapen.
Of ze gephotoshopped zijn weet ik niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:49 schreef Resonancer het volgende:
Als er foto's door het pentagon geshopt worden, is er dan sprake van 'n complot ?
http://www.911studies.com/911photostudies3.htm
N zielig hoopje mens ben ik he?
Dat vraag ik mij ook af?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:11 schreef J_CDA het volgende:
Waarom staat dit topic in nieuws?
Zoals David Ray Griffin al zegt in The New Pearl Harbor:quote:Op zondag 26 maart 2006 11:56 schreef NorthernStar het volgende:
Sheen zei het goed, de officiele versie is hier de conspiracy-theorie. Het zit vol gaten, is strijdig met inmiddels bekende feiten en is gebasseerd op veronderstellingen die allang weerlegd zijn.
Nee, en de oorlog tegen het terrorisme is ook allang afgelopen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:14 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af?
Het is inmiddels bijna vijf jaar geleden.
Dus niet meer echt actueel.![]()
Zolang de waarheid niet boven tafel is wel, ja. Maar afgezien daarvan loop je stierlijk vervelend te doen in dit topic. Als je niet vindt dat dit in nieuws hoort, mail je een modje. Als het je verder niet interesseert en je hier alleen mensen komt schofferen, zoek dan een ander topic. Maar ga niet lopen zieken.quote:
Het woordje DUS ontkracht jouw theorie, dat argument kan ik ook wel aanvoere, er is aangetoond dat de mossad/cia eerder false flag operations hebben uitgevoerd.... DUS 9-11 was ook 'n false flag op... maar die kromme logica gebruik ik niet hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:05 schreef typtypo het volgende:
[..]
Het gaat hier dus over 9/11.
Als je dus over theorieen heb die over amerikanen gaan die het in scene hebben gezet en je zet er de waarheid tegenover die door een vertegenwoordiger van de betreffende politieke beweging uitgesproken wordt, dan zou het dus niks met de islam te maken hebben.![]()
Stel jij rijdt door rood tegen mij aan.
Jij zegt dat ik het in scene gezet heb.
Dan mag ik dus van jouw niet de waarheid vertellen en bijvoorbeeld iemand aandragen die duidelijk te verstaan geeft dat northenstar altijd door rood rijdt en dus nu ook.
Kromme logica hou jij er op na hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Jij loopt mij op dit moment te schofferen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zolang de waarheid niet boven tafel is wel, ja. Maar afgezien daarvan loop je stierlijk vervelend te doen in dit topic. Als je niet vindt dat dit in nieuws hoort, mail je een modje. Als het je verder niet interesseert en je hier alleen mensen komt schofferen, zoek dan een ander topic. Maar ga niet lopen zieken.
V.
Luister, er zijn op 11 september 2001 twee vliegtuigen in de WTC gebouwen gevlogen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:24 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het woordje DUS ontkracht jouw theorie, dat argument kan ik ook wel aanvoere, er is aangetoond dat de mossad/cia eerder false flag operations hebben uitgevoerd.... DUS 9-11 was ook 'n false flag op... maar die kromme logica gebruik ik niet hoor.
Als bijvoorbeeld 1 theorie als gecontroleerd in laten storten van het wtc is gebaseerd op het gegeven dat staal door de temperatuur die bereikt is bij de brand niet kan smelten, terwijl het door het blijkt dat staal bij dergelijke behaalde temperaturen wel in sterke mate haar sterkte verliest waardoor het heel goed aannemelijk te maken is dat de wtc's hoofdzakelijk door de brand zijn ingestort, dan is die theorie toch gebaseerd op onjuistheden?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zoals David Ray Griffin al zegt in The New Pearl Harbor:
the questions they have raised about the official account are based on conflicts between this account and known facts, whereas the questions just now raised about the complicity theory are rhetorical questions, implying that no answers could be given to any of them. But perhaps answers can be given to at least some of them.
Vertaald:
'de vragen die zijn opgeworpen over de officiële versie zijn gebaseerd op tegenstrijdigheden tussen die versie en bekende feiten, terwijl de vragen die gesteld worden over de complicity theory retorische vragen zijn waarmee men impliceert dat daar geen antwoorden op gegeven kunnen worden. Maar wellicht kan op een aantal vragen wel antwoord gegeven worden.'
V.
Dat is misschien wel zo, maar dat is meer iets wat in een psychologisch of sociologisch forum thuishoort. Dat is namelijk een standaard fenomeen in de westerse samenleving na dit soort ingrijpende gebeurtenissen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:29 schreef Drugshond het volgende:
Niks NWS -> TRU.![]()
Het is al opvallend genoeg dat er zoveel mensen zijn die de officiele lezing niet vertrouwen.
Klopt, ik zie in de discussies die nu op TRU lopen niet veel nieuwe theorieen of verklaringen dan 1 of 2 jaar geleden. De enige nieuwswaarde hier lijkt dat sheen nu ook de officiele versie in twijfel trekt wat weer resulteert in een ogenschijnlijke vergroting van het aantal mensen wat de officiele versie in twijfel trekt. Maar dat alles hoeft nog helemaal niks te zeggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef klez het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar dat is meer iets wat in een psychologisch of sociologisch forum thuishoort. Dat is namelijk een standaard fenomeen in de westerse samenleving na dit soort ingrijpende gebeurtenissen.
Na de moord op Fortuyn, Kennedy, de ELAL Boeing in de Bijlmer, de ramp van Enschede, de landing op de maan, enz. enz.
Het heeft gewoon met sensatiezucht te maken. De nieuwswaarde op dit moment is nihil.
Er zijn geen feiten, op de conspiracy sites zweven al jaren dezelfde theorieen rond die keer op keer gerecycled worden en vrij makkelijk te "debunken" zijn. Dat is afgelopen weken wel weer gebleken in TRU.
Zelfs Charlie Sheen wordt nu binnengehaald als de verlosser...![]()
Worden ze breed gedragen in de media.... en ook ondersteund door de grote massa. ?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:55 schreef J_CDA het volgende:
Ik heb nog een aantal leuke theorietjes t.a.v. de holocaust. Zal deze zo ook maar eens openen in nws
Hoezo er is nu een uprise? vorig jaar was die uprise er ook al, drugshond. Of lijkt het voor jou een uprise omdat jij nu een charlie sheen topic voorbij ziet komen en een volkskrant artikel-topic?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef Drugshond het volgende:
Hummm, laten we de focus met betrekking tot 9-11 wel in ere houden.
Of je believer bent of niet. 'Keep your eye on the ball'.
En ja, Op dit moment is er een uprise met betrekking met alles wat er met 9-11 te maken heeft (vandaar [NWS]).
Ik vind het overigens jammer dat je niet ingegaan bent op mijn post op de vorige pagina waarin ik 1 punt van de punten van jouw post in twijfel trek. Het paspoort en de 'ongeschonden' staat, en hoe dat klakkeloos wordt overgenomen door mensen zonder stil te staan bij het gegeven of dat paspoort wel zo ongeschonden was. Kun je in gaan op die post?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Worden ze breed gedragen in de media.... en ook ondersteund door de grote massa. ?
Zo nee, .... don't take that turn.
Er is wel in gephotoshopt, maar niet door de FBI.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:12 schreef Doderok het volgende:
[..]
Of ze gephotoshopped zijn weet ik niet.
Het ontbreken van enige bronvermelding (buiten de vermelding dat deze foto's door het DoD op internet geplaatst zijn) boezemt niet veel vertrouwen in.
Maar als er gesmolten staal wordt aangetroffen. En die temperaturen niet zijn gehaald. Hoe kan dat dan? Of hoef jij ook niet verder te kijken?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld 1 theorie als gecontroleerd in laten storten van het wtc is gebaseerd op het gegeven dat staal door de temperatuur die bereikt is bij de brand niet kan smelten, terwijl het door het blijkt dat staal bij dergelijke behaalde temperaturen wel in sterke mate haar sterkte verliest waardoor het heel goed aannemelijk te maken is dat de wtc's hoofdzakelijk door de brand zijn ingestort, dan is die theorie toch gebaseerd op onjuistheden?
Bedoel je het PNAC?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:45 schreef typtypo het volgende:
[..]
Een idiologie die er RECHT VOOR ZIJN RAAP voor uitkomt dat het de ambitie heeft de wereld te dominineren. Ja dat is geen conspiriacy maar bittere ernst.
Kijk ook hier eens:quote:Op zondag 26 maart 2006 13:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar als er gesmolten staal wordt aangetroffen. En die temperaturen niet zijn gehaald. Hoe kan dat dan? Of hoef jij ook niet verder te kijken?
Magoed, mijn quote ging niet alleen over het WTC, maar over een overdaad aan onjuistheden of andere opvallende zaken aan de officiële versie.
V.
Die post heb ik gelezen. Blijf het nog steeds frapant vinden dat er een paspoort gevonden wordt (met een toewijzing tot). Je posting is meer dan terecht dat zulke dingen kunnen gebeuren. Het geeft ook 'fuel' voor de complot bedenkers. Toch kunnen zulke dingen gebeuren in real life.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:00 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik vind het overigens jammer dat je niet ingegaan bent op mijn post op de vorige pagina waarin ik 1 punt van de punten van jouw post in twijfel trek. Het paspoort en de 'ongeschonden' staat, en hoe dat klakkeloos wordt overgenomen door mensen zonder stil te staan bij het gegeven of dat paspoort wel zo ongeschonden was. Kun je in gaan op die post?
Zuiver en alleen een uprise in de [NWS]-media. Lees de OP nog eens door.Charlie moest toen nog een interview geven.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:59 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Hoezo er is nu een uprise? vorig jaar was die uprise er ook al, drugshond. Of lijkt het voor jou een uprise omdat jij nu een charlie sheen topic voorbij ziet komen en een volkskrant artikel-topic?
Mijn punt is dat door jouw opmerking dat het lijkt of er nu een uprise opkomt je die uprise zelf in stand houdt. Dus de boodschap 'officiele versie 9/11 is niet waar' is niet de bron van de uprise, maar opvatting zoals jij die nu post zijn bron van de uprise. Daar zit wel een verschil in.
Er kan geen twijfel over zijn dat 9/11 werd misbruikt door de regering van de VS dingen te kunnen doen die ze anders nooit zouden kunnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die post heb ik gelezen. Blijf het nog steeds frapant vinden dat er een paspoort gevonden wordt (met een toewijzing tot). Je posting is meer dan terecht dat zulke dingen kunnen gebeuren. Het geeft ook 'fuel' voor de complot bedenkers. Toch kunnen zulke dingen gebeuren in real life.
Met betrekking tot deze discussie voel ik me net een believer van the intelligent design discussie.
Een barricade te bevechten als het nodig is, en terugtrekken als het kan. Om toch proberen de boodschap over te brengen. Ik geloof niet in ID, ik geloof niet in volledig gesmede complot theorieen. Maar ik geloof eerlijk gezegd ook niet in de officiele lezing .
Ik geloof wel in de incompetentie (bewust of niet) op de dag dat de wereld begon te veranderen.
Allemaal erg genoeg, maar dat is geen reden om iemand anders voor mongool oid. uit te schelden en ook niet om mij voor botkoppige nationalist bent.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien komt dat omdat je zelf een botkoppige nationalist bent
ik zit met 24/7 stress irl vanwege 2 jaar ziekte en geluidsoverlast , en kots echt van dat soort figuren
men modereert het van mijn part maar ik ben laaiend atm
En in de jaren daarvoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik geloof wel in de incompetentie (bewust of niet) op de dag dat de wereld begon te veranderen.
Als jij eens kapt met elk topic te verneuken en een tijdje rust neemt voor je eigen bestwil.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
hardstikke fijn , het hele land is godverdomme labiel
de gehele wereldzooi is labiel dit systeem is labiel
wat wil je nou, met je domme kut argumenten
die gast is een debiele ignorante mongool en ik zeg dat als ik dat wil zeggen.
Jij zou eens even een ban moeten krijgen ofzo.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
hardstikke fijn , het hele land is godverdomme labiel
de gehele wereldzooi is labiel dit systeem is labiel
wat wil je nou, met je domme kut argumenten
die gast is een debiele ignorante mongool en ik zeg dat als ik dat wil zeggen.
Dat gebeurt ook op regelmatige basis, dat een stel jetliners in torens van 450 meter vliegen, niet waar? Knap staaltje deductie dit.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:48 schreef Mikrosoft het volgende:
Geen cover-up? Stalen frame gebouwen waren nog nooit ingestort. Dat het op 11 september drie keer gebeurde is toeval?
Het PNAC wenste helemaal geen nieuw Pearl Harbour.quote:Toevallig werden op 11 september grote oefeningen gehouden? Dat Atta's paspoort het geweld overleefde is weliswaar "handig" maar zuiver toevallig? Dat PNAC het nieuwe en "gewenste" Pearl Harbor kreeg is toeval? Enzovoort.
Passief toe kijken zou wat mij betreft het meest extreme scenario zijn. Incompetentie lijkt me waarschijnlijker. Er zijn geen juiste verbanden getrokken en info is om een veelheid van redenen blijven steken op verkeerde plekken. Een bekend verschijnsel helaas bij overheidsdiensten.quote:Een beetje teveel toeval allemaal.
Een regering bestaande uit PNACriminals die onder valse voorwendselen duizenden Amerikaanse jongeren in Irak de dood instuurt is niet in staat om op zijn minst passief toe te kijken op 9/11?
http://www.911myths.com/html/madrid_windsor_tower.htmlquote:Op zondag 26 maart 2006 13:48 schreef Mikrosoft het volgende:
Geen cover-up? Stalen frame gebouwen waren nog nooit ingestort. Dat het op 11 september drie keer gebeurde is toeval?
Dat wil ik best begrijpen en ik zou je zelfs willen helpen als ik kon. Maar ik hoop dat je hulp in je eigen omgeving kunt vinden, en verder geeft het je geen excuus hier je frustraties te botvieren.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb alle tijd van de wereld om weg te kwijnen in stress en pijn die 24 uur per dag aanhoud dank je.
meer tijd heb ik niet nodig.
leuk he weten wat de persoon achter BG meemaakt, je wil het niet weten.
altijd maar weer die conspiracy links waar de meest idiote lulverhalen instaan, kom eens met vaststaande feiten?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:56 schreef RuL0R het volgende:
[..]
http://www.911myths.com/html/madrid_windsor_tower.html
http://www.911myths.com/html/fire_engineering.html
http://www.911myths.com/html/empire_state_b-25.html
http://www.911myths.com/html/wtc_707_impact.html
http://www.911myths.com/html/black_smoke.html
http://www.911myths.com/html/passport_recovered.html
Itt de echte conspiracy links worden hier niet allerlei mensen beschuldigt zonder overtuigend bewijs, maar betreffen het gewoon technische nuanceringen van iemand die geen oordeel uitspreekt over wel/geen complot.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
altijd maar weer die conspiracy links waar de meest idiote lulverhalen instaan, kom eens met vaststaande feiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |