- Stel dat je gelijk hebt (ik geef de claim van de recorders op) -quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:36 schreef Resonancer het volgende:
Ik lees dat men 'n aantal black boxes WEL heeft gevonden.
[knip]
THX, die ga ik luisteren. Maar er is flink in geknipt zie ik al.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
- Stel dat je gelijk hebt (ik geef de claim van de recorders op) -
Ik ben als buitenstaander erg benieuwd naar de voice recorder audio-sounds van de gezagvoerder tijdens overname van het vliegtuig. Iets zegt mij dat het verdomd moeilijk is om een cockpit binnen te dringen.
Zie : flight 705 -FedEx toevallig gisteren op NGC
Niet alleen de gespreken zouden openbaar gemaakt moeten worden, ook alle data.
En wat heeft de toeschouwer tot op heden gezien....... (niets).
Google reverses blackout, picks up Prison Planet as news affiliatequote:Rappoport Confirms Google Censorship Of Sheen Story
Well, the Alex Jones-Charlie Sheen story has started going mainstream. CNN did a short piece on it---on TV.
The story still has not made it as a specific investigative news piece in the mainstream. That is to say, no one in the mainstream press has actually dug into the facts Sheen and Jones presented in order to draw intelligent conclusions.
Of course, how many news stories actually draw intelligent conclusions?
Jones mentions at prisonplanet that Google finagled its listings of the Sheen-Jones story for a short time. I found this out myself, a day or two ago. Here is what happened:
I had already gone to Google shortly after I became aware of the Jones-Sheen interview. Strangely, I had found nothing on the interview when I typed in "Charlie Sheen." But I had found listings when I used "Charlie Sheen, 9/11."
A few hours later, I went back to Google to see what was new. Again, I typed in "Charlie Sheen, 9/11," but this time, to my astonishment, there was nothing, nada, zilch on the interview.
I tried it again. Nothing. Again. Nothing. Again. Nothing.
I couldn't believe my eyes. All the previous listings on the Jones-Sheen interview were gone, as if they had never been there.
Thank you, George Orwell.
[..]
[insert chirping crickets here]quote:Op zondag 26 maart 2006 04:04 schreef Sebastral het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de nederlandse pers.
http://www.aftenposten.no/english/local/article1247400.ecequote:Krekar claims Islam will win
Norway's most controversial refugee, Mullah Krekar, told an Oslo newspaper on Monday that there's a war going on between "the West" and Islam. He said he's sure that Islam will win, and he also had praise for suspected terrorist leader Osama bin Laden.
Dont feed the trollsquote:Op zondag 26 maart 2006 11:49 schreef Resonancer het volgende:
Als er foto's door het pentagon geshopt worden, is er dan sprake van 'n complot ?
http://www.911studies.com/911photostudies3.htm
N zielig hoopje mens ben ik he?
Het gaat hier dus over 9/11.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dont feed the trolls
Sheen zei het goed, de officiele versie is hier de conspiracy-theorie. Het zit vol gaten, is strijdig met inmiddels bekende feiten en is gebasseerd op veronderstellingen die allang weerlegd zijn.
En typtypo, dit topic gaat niet over de islam. Er zijn genoeg die daar wel over gaan dus je hoeft deze niet proberen te kapen.
Of ze gephotoshopped zijn weet ik niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:49 schreef Resonancer het volgende:
Als er foto's door het pentagon geshopt worden, is er dan sprake van 'n complot ?
http://www.911studies.com/911photostudies3.htm
N zielig hoopje mens ben ik he?
Dat vraag ik mij ook af?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:11 schreef J_CDA het volgende:
Waarom staat dit topic in nieuws?
Zoals David Ray Griffin al zegt in The New Pearl Harbor:quote:Op zondag 26 maart 2006 11:56 schreef NorthernStar het volgende:
Sheen zei het goed, de officiele versie is hier de conspiracy-theorie. Het zit vol gaten, is strijdig met inmiddels bekende feiten en is gebasseerd op veronderstellingen die allang weerlegd zijn.
Nee, en de oorlog tegen het terrorisme is ook allang afgelopen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:14 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af?
Het is inmiddels bijna vijf jaar geleden.
Dus niet meer echt actueel.![]()
Zolang de waarheid niet boven tafel is wel, ja. Maar afgezien daarvan loop je stierlijk vervelend te doen in dit topic. Als je niet vindt dat dit in nieuws hoort, mail je een modje. Als het je verder niet interesseert en je hier alleen mensen komt schofferen, zoek dan een ander topic. Maar ga niet lopen zieken.quote:
Het woordje DUS ontkracht jouw theorie, dat argument kan ik ook wel aanvoere, er is aangetoond dat de mossad/cia eerder false flag operations hebben uitgevoerd.... DUS 9-11 was ook 'n false flag op... maar die kromme logica gebruik ik niet hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:05 schreef typtypo het volgende:
[..]
Het gaat hier dus over 9/11.
Als je dus over theorieen heb die over amerikanen gaan die het in scene hebben gezet en je zet er de waarheid tegenover die door een vertegenwoordiger van de betreffende politieke beweging uitgesproken wordt, dan zou het dus niks met de islam te maken hebben.![]()
Stel jij rijdt door rood tegen mij aan.
Jij zegt dat ik het in scene gezet heb.
Dan mag ik dus van jouw niet de waarheid vertellen en bijvoorbeeld iemand aandragen die duidelijk te verstaan geeft dat northenstar altijd door rood rijdt en dus nu ook.
Kromme logica hou jij er op na hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Jij loopt mij op dit moment te schofferen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zolang de waarheid niet boven tafel is wel, ja. Maar afgezien daarvan loop je stierlijk vervelend te doen in dit topic. Als je niet vindt dat dit in nieuws hoort, mail je een modje. Als het je verder niet interesseert en je hier alleen mensen komt schofferen, zoek dan een ander topic. Maar ga niet lopen zieken.
V.
Luister, er zijn op 11 september 2001 twee vliegtuigen in de WTC gebouwen gevlogen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:24 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het woordje DUS ontkracht jouw theorie, dat argument kan ik ook wel aanvoere, er is aangetoond dat de mossad/cia eerder false flag operations hebben uitgevoerd.... DUS 9-11 was ook 'n false flag op... maar die kromme logica gebruik ik niet hoor.
Als bijvoorbeeld 1 theorie als gecontroleerd in laten storten van het wtc is gebaseerd op het gegeven dat staal door de temperatuur die bereikt is bij de brand niet kan smelten, terwijl het door het blijkt dat staal bij dergelijke behaalde temperaturen wel in sterke mate haar sterkte verliest waardoor het heel goed aannemelijk te maken is dat de wtc's hoofdzakelijk door de brand zijn ingestort, dan is die theorie toch gebaseerd op onjuistheden?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zoals David Ray Griffin al zegt in The New Pearl Harbor:
the questions they have raised about the official account are based on conflicts between this account and known facts, whereas the questions just now raised about the complicity theory are rhetorical questions, implying that no answers could be given to any of them. But perhaps answers can be given to at least some of them.
Vertaald:
'de vragen die zijn opgeworpen over de officiële versie zijn gebaseerd op tegenstrijdigheden tussen die versie en bekende feiten, terwijl de vragen die gesteld worden over de complicity theory retorische vragen zijn waarmee men impliceert dat daar geen antwoorden op gegeven kunnen worden. Maar wellicht kan op een aantal vragen wel antwoord gegeven worden.'
V.
Dat is misschien wel zo, maar dat is meer iets wat in een psychologisch of sociologisch forum thuishoort. Dat is namelijk een standaard fenomeen in de westerse samenleving na dit soort ingrijpende gebeurtenissen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:29 schreef Drugshond het volgende:
Niks NWS -> TRU.![]()
Het is al opvallend genoeg dat er zoveel mensen zijn die de officiele lezing niet vertrouwen.
Klopt, ik zie in de discussies die nu op TRU lopen niet veel nieuwe theorieen of verklaringen dan 1 of 2 jaar geleden. De enige nieuwswaarde hier lijkt dat sheen nu ook de officiele versie in twijfel trekt wat weer resulteert in een ogenschijnlijke vergroting van het aantal mensen wat de officiele versie in twijfel trekt. Maar dat alles hoeft nog helemaal niks te zeggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef klez het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar dat is meer iets wat in een psychologisch of sociologisch forum thuishoort. Dat is namelijk een standaard fenomeen in de westerse samenleving na dit soort ingrijpende gebeurtenissen.
Na de moord op Fortuyn, Kennedy, de ELAL Boeing in de Bijlmer, de ramp van Enschede, de landing op de maan, enz. enz.
Het heeft gewoon met sensatiezucht te maken. De nieuwswaarde op dit moment is nihil.
Er zijn geen feiten, op de conspiracy sites zweven al jaren dezelfde theorieen rond die keer op keer gerecycled worden en vrij makkelijk te "debunken" zijn. Dat is afgelopen weken wel weer gebleken in TRU.
Zelfs Charlie Sheen wordt nu binnengehaald als de verlosser...![]()
Worden ze breed gedragen in de media.... en ook ondersteund door de grote massa. ?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:55 schreef J_CDA het volgende:
Ik heb nog een aantal leuke theorietjes t.a.v. de holocaust. Zal deze zo ook maar eens openen in nws
Hoezo er is nu een uprise? vorig jaar was die uprise er ook al, drugshond. Of lijkt het voor jou een uprise omdat jij nu een charlie sheen topic voorbij ziet komen en een volkskrant artikel-topic?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef Drugshond het volgende:
Hummm, laten we de focus met betrekking tot 9-11 wel in ere houden.
Of je believer bent of niet. 'Keep your eye on the ball'.
En ja, Op dit moment is er een uprise met betrekking met alles wat er met 9-11 te maken heeft (vandaar [NWS]).
Ik vind het overigens jammer dat je niet ingegaan bent op mijn post op de vorige pagina waarin ik 1 punt van de punten van jouw post in twijfel trek. Het paspoort en de 'ongeschonden' staat, en hoe dat klakkeloos wordt overgenomen door mensen zonder stil te staan bij het gegeven of dat paspoort wel zo ongeschonden was. Kun je in gaan op die post?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Worden ze breed gedragen in de media.... en ook ondersteund door de grote massa. ?
Zo nee, .... don't take that turn.
Er is wel in gephotoshopt, maar niet door de FBI.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:12 schreef Doderok het volgende:
[..]
Of ze gephotoshopped zijn weet ik niet.
Het ontbreken van enige bronvermelding (buiten de vermelding dat deze foto's door het DoD op internet geplaatst zijn) boezemt niet veel vertrouwen in.
Maar als er gesmolten staal wordt aangetroffen. En die temperaturen niet zijn gehaald. Hoe kan dat dan? Of hoef jij ook niet verder te kijken?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:50 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld 1 theorie als gecontroleerd in laten storten van het wtc is gebaseerd op het gegeven dat staal door de temperatuur die bereikt is bij de brand niet kan smelten, terwijl het door het blijkt dat staal bij dergelijke behaalde temperaturen wel in sterke mate haar sterkte verliest waardoor het heel goed aannemelijk te maken is dat de wtc's hoofdzakelijk door de brand zijn ingestort, dan is die theorie toch gebaseerd op onjuistheden?
Bedoel je het PNAC?quote:Op zondag 26 maart 2006 12:45 schreef typtypo het volgende:
[..]
Een idiologie die er RECHT VOOR ZIJN RAAP voor uitkomt dat het de ambitie heeft de wereld te dominineren. Ja dat is geen conspiriacy maar bittere ernst.
Kijk ook hier eens:quote:Op zondag 26 maart 2006 13:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar als er gesmolten staal wordt aangetroffen. En die temperaturen niet zijn gehaald. Hoe kan dat dan? Of hoef jij ook niet verder te kijken?
Magoed, mijn quote ging niet alleen over het WTC, maar over een overdaad aan onjuistheden of andere opvallende zaken aan de officiële versie.
V.
Die post heb ik gelezen. Blijf het nog steeds frapant vinden dat er een paspoort gevonden wordt (met een toewijzing tot). Je posting is meer dan terecht dat zulke dingen kunnen gebeuren. Het geeft ook 'fuel' voor de complot bedenkers. Toch kunnen zulke dingen gebeuren in real life.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:00 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik vind het overigens jammer dat je niet ingegaan bent op mijn post op de vorige pagina waarin ik 1 punt van de punten van jouw post in twijfel trek. Het paspoort en de 'ongeschonden' staat, en hoe dat klakkeloos wordt overgenomen door mensen zonder stil te staan bij het gegeven of dat paspoort wel zo ongeschonden was. Kun je in gaan op die post?
Zuiver en alleen een uprise in de [NWS]-media. Lees de OP nog eens door.Charlie moest toen nog een interview geven.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:59 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Hoezo er is nu een uprise? vorig jaar was die uprise er ook al, drugshond. Of lijkt het voor jou een uprise omdat jij nu een charlie sheen topic voorbij ziet komen en een volkskrant artikel-topic?
Mijn punt is dat door jouw opmerking dat het lijkt of er nu een uprise opkomt je die uprise zelf in stand houdt. Dus de boodschap 'officiele versie 9/11 is niet waar' is niet de bron van de uprise, maar opvatting zoals jij die nu post zijn bron van de uprise. Daar zit wel een verschil in.
Er kan geen twijfel over zijn dat 9/11 werd misbruikt door de regering van de VS dingen te kunnen doen die ze anders nooit zouden kunnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die post heb ik gelezen. Blijf het nog steeds frapant vinden dat er een paspoort gevonden wordt (met een toewijzing tot). Je posting is meer dan terecht dat zulke dingen kunnen gebeuren. Het geeft ook 'fuel' voor de complot bedenkers. Toch kunnen zulke dingen gebeuren in real life.
Met betrekking tot deze discussie voel ik me net een believer van the intelligent design discussie.
Een barricade te bevechten als het nodig is, en terugtrekken als het kan. Om toch proberen de boodschap over te brengen. Ik geloof niet in ID, ik geloof niet in volledig gesmede complot theorieen. Maar ik geloof eerlijk gezegd ook niet in de officiele lezing .
Ik geloof wel in de incompetentie (bewust of niet) op de dag dat de wereld begon te veranderen.
Allemaal erg genoeg, maar dat is geen reden om iemand anders voor mongool oid. uit te schelden en ook niet om mij voor botkoppige nationalist bent.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien komt dat omdat je zelf een botkoppige nationalist bent
ik zit met 24/7 stress irl vanwege 2 jaar ziekte en geluidsoverlast , en kots echt van dat soort figuren
men modereert het van mijn part maar ik ben laaiend atm
En in de jaren daarvoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik geloof wel in de incompetentie (bewust of niet) op de dag dat de wereld begon te veranderen.
Als jij eens kapt met elk topic te verneuken en een tijdje rust neemt voor je eigen bestwil.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
hardstikke fijn , het hele land is godverdomme labiel
de gehele wereldzooi is labiel dit systeem is labiel
wat wil je nou, met je domme kut argumenten
die gast is een debiele ignorante mongool en ik zeg dat als ik dat wil zeggen.
Jij zou eens even een ban moeten krijgen ofzo.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:38 schreef BaajGuardian het volgende:
hardstikke fijn , het hele land is godverdomme labiel
de gehele wereldzooi is labiel dit systeem is labiel
wat wil je nou, met je domme kut argumenten
die gast is een debiele ignorante mongool en ik zeg dat als ik dat wil zeggen.
Dat gebeurt ook op regelmatige basis, dat een stel jetliners in torens van 450 meter vliegen, niet waar? Knap staaltje deductie dit.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:48 schreef Mikrosoft het volgende:
Geen cover-up? Stalen frame gebouwen waren nog nooit ingestort. Dat het op 11 september drie keer gebeurde is toeval?
Het PNAC wenste helemaal geen nieuw Pearl Harbour.quote:Toevallig werden op 11 september grote oefeningen gehouden? Dat Atta's paspoort het geweld overleefde is weliswaar "handig" maar zuiver toevallig? Dat PNAC het nieuwe en "gewenste" Pearl Harbor kreeg is toeval? Enzovoort.
Passief toe kijken zou wat mij betreft het meest extreme scenario zijn. Incompetentie lijkt me waarschijnlijker. Er zijn geen juiste verbanden getrokken en info is om een veelheid van redenen blijven steken op verkeerde plekken. Een bekend verschijnsel helaas bij overheidsdiensten.quote:Een beetje teveel toeval allemaal.
Een regering bestaande uit PNACriminals die onder valse voorwendselen duizenden Amerikaanse jongeren in Irak de dood instuurt is niet in staat om op zijn minst passief toe te kijken op 9/11?
http://www.911myths.com/html/madrid_windsor_tower.htmlquote:Op zondag 26 maart 2006 13:48 schreef Mikrosoft het volgende:
Geen cover-up? Stalen frame gebouwen waren nog nooit ingestort. Dat het op 11 september drie keer gebeurde is toeval?
Dat wil ik best begrijpen en ik zou je zelfs willen helpen als ik kon. Maar ik hoop dat je hulp in je eigen omgeving kunt vinden, en verder geeft het je geen excuus hier je frustraties te botvieren.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb alle tijd van de wereld om weg te kwijnen in stress en pijn die 24 uur per dag aanhoud dank je.
meer tijd heb ik niet nodig.
leuk he weten wat de persoon achter BG meemaakt, je wil het niet weten.
altijd maar weer die conspiracy links waar de meest idiote lulverhalen instaan, kom eens met vaststaande feiten?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:56 schreef RuL0R het volgende:
[..]
http://www.911myths.com/html/madrid_windsor_tower.html
http://www.911myths.com/html/fire_engineering.html
http://www.911myths.com/html/empire_state_b-25.html
http://www.911myths.com/html/wtc_707_impact.html
http://www.911myths.com/html/black_smoke.html
http://www.911myths.com/html/passport_recovered.html
Itt de echte conspiracy links worden hier niet allerlei mensen beschuldigt zonder overtuigend bewijs, maar betreffen het gewoon technische nuanceringen van iemand die geen oordeel uitspreekt over wel/geen complot.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
altijd maar weer die conspiracy links waar de meest idiote lulverhalen instaan, kom eens met vaststaande feiten?
de *echte* conspiracy is dat er een paar arabieren vrijheid haten en amerika aanvielen daarvoorquote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef klez het volgende:
[..]
Itt de echte conspiracy links worden hier niet allerlei mensen beschuldigt zonder overtuigend bewijs, maar betreffen het gewoon technische nuanceringen van iemand die geen oordeel uitspreekt over wel/geen complot.
Dat soort objectiviteit is heel wat geloofwaardiger dan de meeste echte "conspiracy sites".
Ik zou 's goed in de geschiedenisboeken gaan lezen als ik jouw was.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:29 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Maar zo'n aanslag op je eigen land plegen doet niemand.
De stalen frames gingen smelten en de brandweermannen die explosies hoorden hallucineerden zeker? Wolkenkrabbers die blijven staan is nu eenmaal minder spectaculair.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:54 schreef klez het volgende:
Dat gebeurt ook op regelmatige basis, dat een stel jetliners in torens van 450 meter vliegen, niet waar? Knap staaltje deductie dit.
"Gewenst" schreef ik. 9/11 kwam de PNACriminals wel goed uit en daarom acht ik het waarschijnlijk gezien de misdadige aanval op Irak dat ze op zijn minst passief hebben toegekeken. Zo'n kans laat je toch niet lopen als PNACriminal?quote:Het PNAC wenste helemaal geen nieuw Pearl Harbour.
In de VS werden elke paar maanden grote oefeningen gehouden, met name in New York (ik neem aan dat je doelt op de oefening waar Giuliani het over heeft gehad voor de 911 commission).
Kenmerkend voor het Bush regime. Maar nogmaals, een regime dat in staat is duizenden Amerikaanse jongeren de dood in te sturen in Irak is in staat om op zijn minst passief toe te kijken op 9/11.quote:Incompetentie lijkt me waarschijnlijker.
Hoe grootschaliger een operatie des te meer kans op fouten. Amerika en de wereld waren geschokt maar mensen gaan nu nadenken.quote:Als het een coverup zou zijn, dan is het een hele slechte, gezien alle info die wel naar buiten komt.
tot nu toe het enige waar ik het bij jou mee eens ben.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat een 9/11 topic in NWS staat. Dat haalt de 9/11 discussies uit het TRU, en daarmee kun je niet klakkeloos meer aankomen met hologram of ufo theorieen die te maken hebben met de aanvallen. Ik denk dat de verplaatsing van de 9/11 discussie ook voor de complottheorieen positief is omdat je als persoon niet per se een TRU inslag hebt en je door in het complottheorie te geloven en dus in TRU 9/11 topics te discusseren alwel snel een stempel opgedrukt krijgt alszijnde je bent zweverig.
Dus ik ben benieuwd waar dit naartoe gaat.
Dat is misschien zo, maar in dit geval wel heel onwaarschijnlijk. Ze zijn slim genoeg om te weten dat een complot van deze omvang niet onder tafel te houden is, als er echt betrokkenheid is.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik zou 's goed in de geschiedenisboeken gaan lezen als ik jouw was.
Dat mensen bij dergelijke voorvallen explosies horen is niet raar. Bij de impact van het vliegtuig in Italie werden ook explosies gehoord. Dergelijke klappen worden geinterpreteerd als explosies. Het betekent echter niet dat het ook daadwerkelijk explosies hoeven te zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:28 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
De stalen frames gingen smelten en de brandweermannen die explosies hoorden hallucineerden zeker? Wolkenkrabbers die blijven staan is nu eenmaal minder spectaculair.
quote:Witnesses initially said the C-130 hit the top of the building. But officials, including Police Chief Mortaza Talaei, said one wing of the transport plane hit the second floor as the fuselage crashed to ground, gouging out a huge crater and causing a fire that spread through the structure.
Rescue teams search through debris at the scene of an Iranian military plane crash in a heavily built-up Tehran suburb on Tuesday. A huge explosion was reported as the plane, carrying 94 people, crashed into the 10-story apartment block, killing all on board.
quote:Witnesses said they heard something like a bomb
quote:Eyewitnesses said they had heard a loud explosion.
quote:Experts said there was no danger that the building would collapse like the World Trade Center in New York as the main concrete supports were untouched.
The plane, which Swiss air traffic control officials said was a Rockwell Commander private aircraft, made a hole in the east side on the 25th floor.
It had been flying from the town of Locarno just over the border in Switzerland, and the pilot sent an SOS message complaining of problems with landing gear before it crashed.
Het 'duizenden amerikaanse jongeren de dood in sturen' is inherent bij een oorlog. Dat zal elk land in een oorlog doen.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:28 schreef Mikrosoft het volgende:
Kenmerkend voor het Bush regime. Maar nogmaals, een regime dat in staat is duizenden Amerikaanse jongeren de dood in te sturen in Irak is in staat om op zijn minst passief toe te kijken op 9/11.
Klik nog eens op de links die ik je net gaf.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:28 schreef Mikrosoft het volgende:
De stalen frames gingen smelten en de brandweermannen die explosies hoorden hallucineerden zeker? Wolkenkrabbers die blijven staan is nu eenmaal minder spectaculair.
Om hoeveel zullen we een wedje leggen dat bij de verkiezingen in 2008 de Republikeinen het veld moeten ruimen?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:36 schreef BaajGuardian het volgende:
wie gaan hun veroordelen dan?
zie nog niemand opstaan die hun wat kan maken
heb je enig idee hoe machtig de groep is?
of dacht je dat het er maar een handvol waren met een beetje popi jopi achtergrond?
deze mensen zitten over de hele wereld .
Je concludeert hieruit dat ik denk dat Bush in het complot zit.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:32 schreef klez het volgende:
[..]
Dat is misschien zo, maar in dit geval wel heel onwaarschijnlijk. Ze zijn slim genoeg om te weten dat een complot van deze omvang niet onder tafel te houden is, als er echt betrokkenheid is.
Vervolgens volgt onherroepelijk de doodstraf voor de betrokkenen, ook al heten ze Bush...
Daarvoor hebben ze veel te veel verliezen en veel te weinig te winnen met deze toestanden.
We hebben het hier over mensen die al in het centrum van de macht zitten...
snik , Flamoes, jij weet toch wel beter?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:40 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Aanslagen in Londen, was de overheid daar actief? In beide gevallen kwamen die aanslagen als verrassingen.
Ik houd er niet zo van overhaaste conclusies te trekken, maar je obsessie met de Mossad, wiens veronderstelde betrokkenheid op geen enkele wijze gestaafd kan worden, en je verwijzing naar een site waar de Holocaust ontkend wordt en David Duke wordt geinterviewd spreken wat mij betreft boekdelen over je gedachtengoed. Eens te meer wordt pijnlijk duidelijk door welke opvattingen het gegoochel met logica dat de ''alternatieve denkers'' kenmerkt, ingegeven is.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:46 schreef Resonancer het volgende:
Ik vindt het nog steeds waarschijnlijker dat de Mossad erachter zit.
• http://judicial-inc.biz/1_master_supreme.htm
zegt genoeg.quote:Zag een mooie vergelijking zostraks; Op 9-11 zijn er 3000 mensen in new york doodgegaan. En ook 24.000 mensen gestorven aan de honger, alleen gebeurd dat elke dag weer.
Dit soort theorieen is met name bij extreem-rechts in de VS waanzinnig populair. Ik geloof er geen drol van. De westerse samenleving is niet op die wijze te controleren en te manipuleren. Onze staatsinrichting is niet in alle geledingen zo te infecteren dat dit gaat werken.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je concludeert hieruit dat ik denk dat Bush in het complot zit.
Wie zegt dat Bush de bedenker van 9-11 is ? Ik niet.
Ik vindt het nog steeds waarschijnlijker dat de Mossad erachter zit.
Of misschien de schaduw regering/big co. die Bush en Co gewoon offeren, laten ze de boel straks ploffen, martial law en de fema die de boel overneemt.
Ik ben niet de enige die dat denkt.
geld hebben is niet macht hebben, het geld controleren is macht over alles hebben.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:52 schreef klez het volgende:
[..]
Dit soort theorieen is met name bij extreem-rechts in de VS waanzinnig populair. Ik geloof er geen drol van. De westerse samenleving is niet op die wijze te controleren en te manipuleren. Onze staatsinrichting is niet in alle geledingen zo te infecteren dat dit gaat werken.
Of ben jij er zo een die denkt dat iedereen met geld en macht niet deugt?![]()
Wat is er dan met het paspoort gebeurd? daar neergelegd? Of kan het wel tegen vuur als de overheid een vliegtuig in een gebouw laat crashen?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:48 schreef Mikrosoft het volgende:
Geen cover-up? Stalen frame gebouwen waren nog nooit ingestort. Dat het op 11 september drie keer gebeurde is toeval? Toevallig werden op 11 september grote oefeningen gehouden? Dat Atta's paspoort het geweld overleefde is weliswaar "handig" maar zuiver toevallig? Dat PNAC het nieuwe en "gewenste" Pearl Harbor kreeg is toeval? Enzovoort.
Een beetje teveel toeval allemaal.
Een regering bestaande uit PNACriminals die onder valse voorwendselen duizenden Amerikaanse jongeren in Irak de dood instuurt is niet in staat om op zijn minst passief toe te kijken op 9/11?
geen inside job dusquote:Op zondag 26 maart 2006 14:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
de *echte* conspiracy is dat er een paar arabieren vrijheid haten en amerika aanvielen daarvoor
nee spuitelf houd het in context.quote:
De invloed van de temperatuur op het gedrag van staal is te splitsen in:quote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
altijd maar weer die conspiracy links waar de meest idiote lulverhalen instaan, kom eens met vaststaande feiten?
ik geloof de officiel versie niet voor 100%, de conspiracy theorien al helemaal niet. Zeker niet die van een inside job uitgaan en technich zo zwak zijn onderbouwd dat niemand er nog een publicatie in een wetenschappelijk blad heeft gedaan.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee spuitelf houd het in context.
hij noemt de sites waar tegelicht word gegeven op de bullshit die de officiele complottheorie de wereld in gooit dus de *echte conspiracy*
terwijl de echte conspiracy dus de officiele versie is,
had mischien de nadruk anders moeten leggen.
Over overhaaste conclusies gesproken; De Mossad was de organisatie die de CIA waarschuwde voor 11 sept, dus die wisten ervan. Lijkt me dat ze er via spionage dus wel bij betrokken waren. Hoe wisten ze dat anders?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van overhaaste conclusies te trekken, maar je obsessie met de Mossad, wiens veronderstelde betrokkenheid op geen enkele wijze gestaafd kan worden, en je verwijzing naar een site waar de Holocaust ontkend wordt en David Duke wordt geinterviewd spreken wat mij betreft boekdelen over je gedachtengoed. Eens te meer wordt pijnlijk duidelijk door welke opvattingen het gegoochel met logica dat de ''alternatieve denkers'' kenmerkt, ingegeven is.
En Baaj, als je je niet anders kunt gedragen dan als huistiran dan keil je je computer het raam maar uit.
Toch leuk die vergelijking margriet, huisvrouw. Dan had je ook zelf kunne bedenken dat als de israeliers wisten van de aanslagen ze er niet automatisch ook aan mee hielpen. Ook al is dat vrieger gebeurd. Het is geen enkel bewijs.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over overhaaste conclusies gesproken; De Mossad was de organisatie die de CIA waarschuwde voor 11 sept, dus die wisten ervan. Lijkt me dat ze er via spionage dus wel bij betrokken waren. Hoe wisten ze dat anders?
Wel 's van de israeli spy ring gehoord?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/europe/2294487.stm
Ik quote iemand die naar die sites verwijst, als jij daardoor mijn gedachtegoed kent, hulde, zou ik wat mee doen.
Jomanda zoekt nog wel 'n asistent.
Ik heb ook wel 's wat uit de Magriet gelezen, ben ik nu 'n huisvrouw?
grappig dat WEER niemand hier op reageerd, ik heb al vaker soorgelijke posts gemaakt in andere topics en altijd werd het vrolijk overgeslagen.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:52 schreef BaajGuardian het volgende:
zag net een prachtige post op de FP :
[..]
zegt genoeg.
bush interreseet het geen zak dat de mensen die in het wtc zaten ten tijden van de zogenaamde ramp, de pijp door vlogen
bush interreseert het ook geen zak dat het een bloedbad in irak en afghanistan is dagelijks
bush interreseert het al helemaal geen hol dat hij amerikaanse jongeren de dood in stuurt..
de neppe empathie die die walgelijke bastaard toont is om van te janken
dan nog zijn de bushes ook maar een zootje poppen voor de Tv
het is zowat net Theyrule
mensen worden zwak gehouden, burgergeweld of verzet word afgestempeld als terreur waar self proclaimed authoriteit gemachtigd is overal bruut geweld in te zetten of het nu legaal *bevonden* word door een selecte groep of niet,
wie wil er wat tegen doen?
men is zwak en bang en zal er nooit wat tegen doen,
klez je overschat de weerstand.
de botkoppigheid en ignorantie van mensen achter hun zogenaamde leiders aanlopend zat het altijd in standhouden dat er niks tegen dit soort tuig te ondernemen is, tenzij het met wederzijds geweld en veel leed is, hence de 1e en 2e wereldoorlog.
als het je beleefd.
Dus het officiel verhaal is de conspiracy, de explosieven desinfo en wat is dan echt gebeurd?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
persoonlijk denk ik dat het hele explosieven verhaal juist de disinformatie is, ik find de term pull it zelf ook eerder iets betekenen als *eruit* ipv opblazen.
maar dat betekend verre van dat de rest maar een speculatie is, er zijn genoeg gaten en genoeg questionable reports, en inderdaad WAAROM word die pentagon film (de ontbrekende beelden waar het vliegtuig dus op zou *moeten* staan) niet vrijgegeven?!
daarmee zou je toch instantly die hele theorie dat er iets niet klopt ongedaan maken?
waar blijven die beelden dan hm?
waar is het onafhankelijk onderzoek?
en zoveel feiten dat dingen niet kloppen.
om 3000 mensen?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:14 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dus het officiel verhaal is de conspiracy, de explosieven desinfo en wat is dan echt gebeurd?
Overigens wijzen de dingen als geen onafhankelijk onderzoek, beelden niet vrijgeven etc eerder op dat mensen andere mensen het hand boven het hoofd houden wegens gemaakt blunders dan een inside job.
Aan een inside job zitten nog veel meer vragen en rare gebeurtenissen vast dan bij het officiele verhaal.
Als iemand zegt dat ze er niet bij betrokken waren dan klopt dat dus NIET.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:11 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Toch leuk die vergelijking margriet, huisvrouw. Dan had je ook zelf kunne bedenken dat als de israeliers wisten van de aanslagen ze er niet automatisch ook aan mee hielpen. Ook al is dat vrieger gebeurd. Het is geen enkel bewijs.
ik had het nog niet eens gelezen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
grappig dat WEER niemand hier op reageerd, ik heb al vaker soorgelijke posts gemaakt in andere topics en altijd werd het vrolijk overgeslagen.
mischien te waar?
Ja, als jij zegt ''ik ben niet de enige die er zo over denkt'' en dan verwijst naar iemand die zulke sites in z'n literatuuropgave zet, wek je op z'n minst de indruk het met de inhoud daarvan eens te zijn, anders had je ze wel weggelaten. Niet waar?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:07 schreef Resonancer het volgende:
Ik quote iemand die naar die sites verwijst, als jij daardoor mijn gedachtegoed kent, hulde, zou ik wat mee doen.
Als je dit als bewijs opvoert:quote:Jomanda zoekt nog wel 'n asistent.
Ik heb ook wel 's wat uit de Magriet gelezen, ben ik nu 'n huisvrouw?
kan niet worden ondersteund met het artikel van de BBC, aangezien daar helemaal niet te lezen valt dat de Mossad de CIA ''voor elf september'' gewaarschuwd heeft:quote:De Mossad was de organisatie die de CIA waarschuwde voor 11 sept, dus die wisten ervan. Lijkt me dat ze er via spionage dus wel bij betrokken waren. Hoe wisten ze dat anders?
nee dat zie ik er niet los van.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
om 3000 mensen?
grapjas
je denkt toch niet dat politici daar elkaar de hand voor boven het hoofd gaan houden
dit is veel groter dan dat, of ze jij de aftermath los van 911
Nee, dat zegt niet dat ik het met alles wat op die omvangrijke site staat eens ben.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, als jij zegt ''ik ben niet de enige die er zo over denkt'' en dan verwijst naar iemand die zulke sites in z'n literatuuropgave zet, wek je op z'n minst de indruk het met de inhoud daarvan eens te zijn, anders had je ze wel weggelaten. Niet waar?
[..]
Als je dit als bewijs opvoert:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/europe/2294487.stm
dan zou ik me inderdaad beperken tot lectuur van de Margriet. Wat bedoel je hier nu mee?
De volgende bewering:
[..]
kan niet worden ondersteund met het artikel van de BBC, aangezien daar helemaal niet te lezen valt dat de Mossad de CIA ''voor elf september'' gewaarschuwd heeft:
Just a month before the deadly attacks, the paper said, Mossad handed over to the Americans a detailed report naming several suspects they believe were preparing an attack on the United States.
But it contained no specific indications as to the objective and it was not treated seriously.
Dat is ''waarschuwen voor elf september'' ?!
velen wisten ervan, al jaren.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:24 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nee dat zie ik er niet los van.
Maar behalve vage vermoedens en mooie nikszeggende teksten kom je niet tegen over een inside job. Beschrijf die inside job dan eens. Wie wisten ervan. Clinton? bush? Libby? Wist het ministerie van defensie ervan. Waren het maar een paar uit de regering die het achter de rug van anderen om hebben gedaan?
vind je dat zelf ook niet een beetje een mager antwoord. Stel een onderzoekscommisie vraagt het je. Ja dan kan je dit niet antwoorden. Ik weet dat je het jouw niet kan vragen, maar als een amerikaan die hetzelfde beweerd dit gevraagd krijgt dan moet die wel wat kunnen antwoorden.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nee, dat zegt niet dat ik het met alles wat op die omvangrijke site staat eens ben.
ze zeiden er ook niet bij op welke verdiepingen de vliegtuigen in zouden vliegen.
Hoe kan je hier nu uit concluderen dat het een insifde job was? Juist dat het een groot falen was.quote:Der Zeit, concludeert dit
The American intelligence agency, the CIA, could have prevented the 11 September attacks if it were not for systematic failures, according to the German newspaper Die Zeit.
Heb je gelezen wat ik gepost heb?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:54 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoe kan je hier nu uit concluderen dat het een insifde job was? Juist dat het een groot falen was.
Niemand krijgt toestemming of heeft het lef om er een artikel over te publiceren. De groep criminelen die amerika gekidnapped heeft probeert alles en iedereen te intimideren en manipuleren. Veel grote wetenschappelijke bladen zijn in handen van een paar grote mediacorporaties.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:03 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik geloof de officiel versie niet voor 100%, de conspiracy theorien al helemaal niet. Zeker niet die van een inside job uitgaan en technich zo zwak zijn onderbouwd dat niemand er nog een publicatie in een wetenschappelijk blad heeft gedaan.
Simplifying the case against Dick Cheney uit Crossing the Rubiconquote:1. Means - Dick Cheney and the Secret Service: Dick Cheney was running a completely separate chain of Command & Control via the Secret Service, assuring the paralysis of Air Force response on 9/11. The Secret Service has the technology to see the same radar screens the FAA sees in real time. They also have the legal authority and technological capability to take supreme command in cases of national emergency. Dick Cheney was the acting Commander in Chief on 9/11. (Click here for a summary of these points)
2. Motive - Peak Oil: At some point between 2000 and 2007, world oil production reaches its peak; from that point on, every barrel of oil is going to be harder to find, more expensive to recover, and more valuable to those who recover and control it. Dick Cheney was well aware of the coming Peak Oil crisis at least as early as 1999, and 9/11 provided the pretext for the series of energy wars that Cheney stated, "will not end in our lifetime." (Click here for a summary of these points)
3. Opportunity - 9/11 War Games: The Air Force was running multiple war games on the morning of 9/11 simulating hijackings over the continental United States that included (at least) one "live-fly" exercise as well as simulations that placed "false blips" on FAA radar screens. These war games eerily mirrored the real events of 9/11 to the point of the Air Force running drills involving hijacked aircraft as the 9/11 plot actually unfolded. The war games & terror drills played a critical role in ensuring no Air Force fighter jocks - who had trained their entire lives for this moment - would be able to prevent the attacks from succeeding. These exercises were under Dick Cheney's management. (Click here for a summary of these points)
Het leuke is dat het vorig jaar nog 11 seconden waren. Nu 9?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:29 schreef Sebastral het volgende:
Het kan gewoon niet dat een gebouw in 9 seconde tot fijn stof verpulverd wordt door op elkaar vallende verdiepingen..
Waarom neem je wel klakkeloos aan wat de complot-freaks roepen? Denk je dat die geen gebruik maken van mis-informatie?quote:
Scherp. Alex Jones of Sheen die bij de cnn geinterviewd wordt als ik het goed heb begrepen? Cnn is net zoveel media als media die ons zou manipuleren. Dat lijkt me inderdaad erg selectief.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:57 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom neem je wel klakkeloos aan wat de complot-freaks roepen? Denk je dat die geen gebruik maken van mis-informatie?
Niet gezien dat een heleboel zooi door de klap naar buiten is gevlogen?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:54 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is er dan met het paspoort gebeurd? daar neergelegd? Of kan het wel tegen vuur als de overheid een vliegtuig in een gebouw laat crashen?
En als je in staat bent om een oorlog op grond van leugens te beginnen dan zal het weinig moeite gekost hebben om op 9/11 op zijn minst passief toe te kijken en de dingen laten gebeuren.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:40 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het 'duizenden amerikaanse jongeren de dood in sturen' is inherent bij een oorlog. Dat zal elk land in een oorlog doen.
Was spanje actief bij de aanslag bij de treinen? Aanslagen in Londen, was de overheid daar actief? In beide gevallen kwamen die aanslagen als verrassingen.
Wellicht. Maar passief toekijken is heel wat anders dan explosieven plaatsen in gebouwen, hologrammen maken etc etc.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:03 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
En als je in staat bent om een oorlog op grond van leugens te beginnen dan zal het weinig moeite gekost hebben om op 9/11 op zijn minst passief toe te kijken en de dingen laten gebeuren.
Als ze het hebben laten gebeuren dan zijn ze medeplichtig.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:05 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wellicht. Maar passief toekijken is heel wat anders dan explosieven plaatsen in gebouwen, hologrammen maken etc etc.
Het interesseert hem wel, al is het alleen maar omdat het slecht zou zijn voor zijn populariteit als hij dat niet zou doen.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:52 schreef BaajGuardian het volgende:
zag net een prachtige post op de FP :
[..]
zegt genoeg.
bush interreseet het geen zak dat de mensen die in het wtc zaten ten tijden van de zogenaamde ramp, de pijp door vlogen
bush interreseert het ook geen zak dat het een bloedbad in irak en afghanistan is dagelijks
bush interreseert het al helemaal geen hol dat hij amerikaanse jongeren de dood in stuurt..
de neppe empathie die die walgelijke bastaard toont is om van te janken
Dus er veranderd niks, en heb jij het zo slecht nu (los van een of andere ziekte die je hier op het forum volgens mij misbruikt om slecht gedrag goed te praten en mensen niet tegen je argumenten in te laten gaan)?quote:dan nog zijn de bushes ook maar een zootje poppen voor de Tv
het is zowat net Theyrule
mensen worden zwak gehouden, burgergeweld of verzet word afgestempeld als terreur waar self proclaimed authoriteit gemachtigd is overal bruut geweld in te zetten of het nu legaal *bevonden* word door een selecte groep of niet,
wie wil er wat tegen doen?
men is zwak en bang en zal er nooit wat tegen doen,
klez je overschat de weerstand.
de botkoppigheid en ignorantie van mensen achter hun zogenaamde leiders aanlopend zat het altijd in standhouden dat er niks tegen dit soort tuig te ondernemen is, tenzij het met wederzijds geweld en veel leed is, hence de 1e en 2e wereldoorlog.
als het je beleefd.
Medeplichtig zijn vind ik nog steeds heel iets anders dan zelf explosieven plaatsen, hologrammen opzetten, drones op pentagon laten invliegen etc etc.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:09 schreef Mikrosoft het volgende:
Als ze het hebben laten gebeuren dan zijn ze medeplichtig.
Eerste keer dat kapers zoiets uitvreten, zo'n vliegtuig onderscheppen was tot 9/11 geen echte standaard procedure.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:09 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Als ze het hebben laten gebeuren dan zijn ze medeplichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |