Tenacious D zou ik erg waarderenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef Tasha het volgende:
Goldfrapp, Tenacious D, Starsailor mag ook (ik krijg hun site niet aan de praat om te checken).
Racoon is nog vrij, behalve op de 20e
ik moet dus donderdag avond nog werkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Krijg ik gvdegv-er te horen dat ik morgenochtend toch wel even nodig ben op m'n werk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die toeren al jaren niet meerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Tenacious D zou ik erg waarderen
daarom zou het nog kicker zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die toeren al jaren niet meer.
Op het terrein staat een kraampje met peuken ja..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:13 schreef super-muffin het volgende:
verkopen ze peuken in de winkels daar?
Ga ik doen! Lagwagonquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:07 schreef Kletz het volgende:
oja mijn muziek uit de auto op de dijk is het volgende:
Black Dahlia Murder
Ten Foot Pol
Lagwagon
Satanic Surfers
Darkest Hour
Absidia
Arsis
The Red Death
Misfits
Propagandhi
Dus als je dat hoort in een zwarte seat leon en je ziet een gast met een zwart RECTIFY shirt aan. Dan moet je maar ff hoi zeggen
oke.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:17 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Op het terrein staat een kraampje met peuken ja..
Alleen een beperkt aanbod.. ik geloof dat ze in 2003 alleen camel hadden en drum.
Beter dan niets iig...
Lucky Strike verkopen ze iig ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:17 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Op het terrein staat een kraampje met peuken ja..
Alleen een beperkt aanbod.. ik geloof dat ze in 2003 alleen camel hadden en drum.
Beter dan niets iig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |