dat woord hoor ik nooit hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:21 schreef kutvent het volgende:
Batsie.
Dat woord gebruikte ik een jaar of 6 geleden al.
En ja, ook afgeleid van een bats.
the horror the horro is van Dexter! Amateur!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:23 schreef paultjuhhh het volgende:
wie heeft al die fok uitdrukkingen bedacht:
- sterf !
- the horror ! the horror !
= wehehehe
enz
wheheh ehe he heheh e komt in ieder geval van kikkerlikkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:23 schreef paultjuhhh het volgende:
wie heeft al die fok uitdrukkingen bedacht:
- sterf !
- the horror ! the horror !
= wehehehe
enz
ja iik weet wel wat het betekend , maar wie heeft dat bedacht om het hier te zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
the horror the horro is van Dexter! Amateur!
Sterf is gewoon Sterf, zelfde als "ga een dood"
en wehehehe is gewoon lachen... *shrug*
"The horror! The horror!" is een citaat uit het boek Heart of Darkness van de Engelse schrijver Joseph Conrad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
the horror the horro is van Dexter! Amateur!
huiliequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
emo-smileyis van mij
![]()
En iedereen (ge)(mis)bruikt hem
Mijn emovork heeft wat minder succesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
emo-smileyis van mij
![]()
lol zat er nog aan te denken om het ook te zeggen, maar hield me in omdat waarschijnlijk toch niemand iets met die info doetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef Klemvast het volgende:
[..]
"The horror! The horror!" is een citaat uit het boek Heart of Darkness van de Engelse schrijver Joseph Conrad.
Op dat boek is ook de film Apocalypse Now gebaseerd (van Francis Ford Coppola), waar het citaat ook te horen is.
Timbob had ook aardig wat smilies bedacht toch ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
emo-smileyis van mij
![]()
Nou ja, dat moet iedereen zelf maar uitmaken hé.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:44 schreef Beestig het volgende:
[..]
lol zat er nog aan te denken om het ook te zeggen, maar hield me in omdat waarschijnlijk toch niemand iets met die info doet
volgens mij alleen de [quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Timbob had ook aardig wat smilies bedacht toch ?
You wish! Dan heb ik aufwiedersnitzel verzonnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:19 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb Mogûh verzonnen, zo'n 12 jaar geleden
Goedemorgen > morgen > mogûh
Nou, ik en een klasgenoot / vriend uit groep 6 waren er, in groep 6 dus, mee gekomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:30 schreef Jelief het volgende:
[..]
You wish! Dan heb ik aufwiedersnitzel verzonnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |