Vriendje van mijn zusje was geloof ik 29, zelfde verhaal, ze wonen inmiddels al enkele jaren zeer prettig samenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:06 schreef Ripley het volgende:
Ach ja. Mijn ex was 27 toen wij iets met elkaar kregen en die had voor mij nooit een relatie langer dan 2 weken gehad. We zijn een jaar of vier bij elkaar geweest uiteindelijk
Ik bedoel amar. Ik dnek dat het er aan ligt wat je verwacht van iemand en of je echt voor elkaar gaat. Ik ben niet gelijk 6 dagen per week bij hem op schoot gaan zitten indertijd, dan is de overgang misschien wle erg groot. Maar als je gewoon een beetje langzaam went en hij er zeker van is dat ie het wil proberen, waarom niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:07 schreef thaleia het volgende:
[..]
Vriendje van mijn zusje was geloof ik 29, zelfde verhaal, ze wonen inmiddels al enkele jaren zeer prettig samen
Ik zie aardig wat struikelblokjes als ik het zo lees.....maar ach, je weet ze in ieder geval, vanaf moment 1 weet je waar je aan toe bent. Eerst genieten, dan de struikelblokjes egaliseren!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:09 schreef Knuf het volgende:
Ah! bemoedigende berichten haha. Zou normaal ook niet zo speculeren vantevoren maar ik vind deze meneer heel erg de moeite waard en heb geen zin om m'n hartje te verliezen aan een kansloze onderneming. LOL, misschien eerst maar eens afwachten hoe de date gaat, maar ik heb vooralsnog goede hoop. Hij woont alleen wel ver weg.....maar goed, wat is nu 2 uur reizen ;-)
dit bewijst maar weer.....hoe jong of oud je ook bent, gevoel van verliefdheid blijft hetzelfde!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:26 schreef Knuf het volgende:
Maar m'n buik vind het minder leuk..........zenuwen joh!!!! En dat heb ik nooit voor een date!
Dan zou ik me zeker nog geen zorgen gaan maken over dit soort dingen. Je weet nooit of het in het echt klikt of niet namelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:46 schreef Knuf het volgende:
Verliefd?? Haha.......we hebben elkaar nog nooit echt gezien hoor....;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |