abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29685552
Hoi hoi,

Zo zeg! Echt lang geleden dat ik hier gepost heb. Maar goed daar gaat het nu niet om. Ben eigenlijk op zoek naar meningen.......en liever nog.........ervaringsverhalen over het volgende.

Ik heb een leuk iemand leren kennen.......is nog heel pril, eind deze week eerste officiele date. Ik denk dat ik deze persoon heel erg leuk ga vinden (soort van onderbuikgevoel haha). Maar het volgende baart me zorgen. Man in kwestie is midden dertig, hoog opgeleid, druk sociaal leven, niet verlegen en ziet er ook nog eens (in mijn ogen) geweldig uit. Alleen heeft hij nog nooit een relatie gehad die langer dan 3 maanden duurde. Tis geen player-type en hoewel hij daar 10 jaar geleden anders over dacht wil hij wel graag een serieuze relatie.... Maar nu mijn twijfels.....als iemand al zo lang single is is iemand dan nog wel "in staat" tot het hebben van een echte relatie? Ben zelf bijna 2 jaar single nu en merk nu al dat ik het soms best moeilijk vind om mensen toe te laten in mijn leventje (wat helemaal volgens mijn likes & dislikes is ingericht).

Weet niet of mijn vraag nu helemaal duidellijk overkomt trouwens hoor. Misschien is er iemand van midden 30 die al heeeeel lang vrijgezel is en hier zijn of haar licht over wil laten schijnen? Tips zijn ook welkom....haha. Zou graag willen dat dit gaat werken namelijk.
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_29685605
Nou, lijkt me dat daar niet over te speculeren valt en dat je maar gewoon moet zien hoe het loopt. Zoals bij elke beginnende relatie.
pi_29685676
Ik zou er gewoon voor gaan en zien waar het schip strandt.

Het kan zijn dat hij een lastige persoonlijkheid heeft, of iets anders waardoor het moeilijker is een relatie vol te houden.. Dat het in het verleden niet gelukt is, zegt echter niet alles over jouw kansen nu. Misschien ben je wel het spreekwoordelijke deksel op het potje.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:04:29 #4
120146 IntruderAlert
Beware of the Leopard
pi_29685691
Er is maar een manier om daar achter te komen niet?
Van te voren te veel speculeren kan ook zo zijn negatieve effecten hebben of de prille liefde.
Connection reset by little gnomes with hatchets.
Plato: To Be is to Do, Socrates: To Do is to Be, Sinatra: Do Be Do Be Do.
pi_29685744
Wie niet waagt wie niet wint? Wat heb je te verliezen?
pi_29685749
Ach ja. Mijn ex was 27 toen wij iets met elkaar kregen en die had voor mij nooit een relatie langer dan 2 weken gehad. We zijn een jaar of vier bij elkaar geweest uiteindelijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29685768
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:06 schreef Ripley het volgende:
Ach ja. Mijn ex was 27 toen wij iets met elkaar kregen en die had voor mij nooit een relatie langer dan 2 weken gehad. We zijn een jaar of vier bij elkaar geweest uiteindelijk
Vriendje van mijn zusje was geloof ik 29, zelfde verhaal, ze wonen inmiddels al enkele jaren zeer prettig samen
pi_29685826
Ah! bemoedigende berichten haha. Zou normaal ook niet zo speculeren vantevoren maar ik vind deze meneer heel erg de moeite waard en heb geen zin om m'n hartje te verliezen aan een kansloze onderneming. LOL, misschien eerst maar eens afwachten hoe de date gaat, maar ik heb vooralsnog goede hoop. Hij woont alleen wel ver weg.....maar goed, wat is nu 2 uur reizen ;-)
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_29685848
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:07 schreef thaleia het volgende:

[..]

Vriendje van mijn zusje was geloof ik 29, zelfde verhaal, ze wonen inmiddels al enkele jaren zeer prettig samen
Ik bedoel amar. Ik dnek dat het er aan ligt wat je verwacht van iemand en of je echt voor elkaar gaat. Ik ben niet gelijk 6 dagen per week bij hem op schoot gaan zitten indertijd, dan is de overgang misschien wle erg groot. Maar als je gewoon een beetje langzaam went en hij er zeker van is dat ie het wil proberen, waarom niet?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:10:40 #10
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_29685856
Ik zou gewoon het diepe induiken met hem om te beginnen, geniet eerst eens van de onbezorgde verliefde tijd samen, mocht het écht tot een klik komen!
Daarna komen onderwerpen als deze (vooral ook omdat jij al 2 jaar vrijgezellig bent) echt wel aan bod.
Het wordt voor jullie, net als bij iedere relatie, zoeken naar een combi tussen jullie leven apart van elkaar en leven samen, al denk ik dat je daar bij jullie extra goed op letten en veel over gaat praten!

Kortom: nu ongegeneerd genieten, het serieuze gedeelte volgt vanzelf!
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:12:09 #11
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_29685881
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:09 schreef Knuf het volgende:
Ah! bemoedigende berichten haha. Zou normaal ook niet zo speculeren vantevoren maar ik vind deze meneer heel erg de moeite waard en heb geen zin om m'n hartje te verliezen aan een kansloze onderneming. LOL, misschien eerst maar eens afwachten hoe de date gaat, maar ik heb vooralsnog goede hoop. Hij woont alleen wel ver weg.....maar goed, wat is nu 2 uur reizen ;-)
Ik zie aardig wat struikelblokjes als ik het zo lees.....maar ach, je weet ze in ieder geval, vanaf moment 1 weet je waar je aan toe bent. Eerst genieten, dan de struikelblokjes egaliseren!
pi_29685882
Dat zes dagen per week wordt ook lastig aangezien we ver uit elkaar wonen. Wat in dit geval misschien alleen maar goed is ;-). Alhoewel het ook betekend dat je gelijk beroofd wordt van je vrije weekenden........maar hint is duidelijk..........take it slow! Wou dat ik kon fast-forwarden naar het weekend.........ben zo benieuwd!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:18:44 #13
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_29686005
Haha, ja, maar moet ook niet te snel gaan joh...deze dagen hebben ook wel iets, wegdromen, fantaseren, jezelf inpraten dat je niet teveel moet hopen...etc etc.....
Relatie op afstand is erg goed aan het begin, mits je maar voldoende tijd voor elkaar inruimt...en ja, je zal dingen op moeten gaan geven....
pi_29686183
Ik wil daar best iets voor opgeven.......maar een rellatie op afstand is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Nooit iets spontaans doen.......je moet altijd afspreken........als er iets is moet je dagen wachten voordat je bij elkaar kunt zijn. Maar ja, als het klikt is dat een probleem van tijdelijke aard natuurlijk. En dat wegdromen........tja ;-) Maar m'n buik vind het minder leuk..........zenuwen joh!!!! En dat heb ik nooit voor een date!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:31:01 #15
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_29686295
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:26 schreef Knuf het volgende:
Maar m'n buik vind het minder leuk..........zenuwen joh!!!! En dat heb ik nooit voor een date!
dit bewijst maar weer.....hoe jong of oud je ook bent, gevoel van verliefdheid blijft hetzelfde!
pi_29686643
Verliefd?? Haha.......we hebben elkaar nog nooit echt gezien hoor....;-)
pi_29686884
Ja hoor, mijn vriend had ook al vrij lang geen relatie gehad voor hij mij leerde kennen en wij woonden zelfs meteen in hetzelfde huis, zijn ook vrij snel officieel gaan samenwonen. Als je net een relatie hebt is het natuurlijk wel eventjes wennen, maar dat is altijd, ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_29686927
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:46 schreef Knuf het volgende:
Verliefd?? Haha.......we hebben elkaar nog nooit echt gezien hoor....;-)
Dan zou ik me zeker nog geen zorgen gaan maken over dit soort dingen. Je weet nooit of het in het echt klikt of niet namelijk
pi_29687013
Zorg eerst maar eens dat je hem in het echt leert kennen, wie weet vind je hem dan wel helemaal niks. Dit soort zorgen zijn voor later.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_29687488
Ik weet het, maak me ook nog niet echt zorgen hoor. Maar was er over aan het nadenken en vroeg me gewoon af of er ook zoiets bestaat als TE lang single zijn. Of er een moment komt waardoor je door je single bestaan belemmert wordt in het aangaan van relaties ofzo. Ik heb zelf behoorlijk lang samengewoond in mijn vorige relatie bijvoorbeeld, maar merk nu al dat als er eens een vriendje een heel weekend blijft logeren ik me na een paar dagen echt beperkt ga voelen in het doen van "mijn ding".......en ja, dan ben ik echt wel verliefd op diegene. Dus vandaar dat ik me afvraag of dat erger wordt naarmate je langer single bent. Redenen voor zijn single bestaan zijn volgens mij trouwens niet gerelateerd aan een moeilijk karakter ofzo. Tis meer een opleiding die bijna alleen door mannen gedaan wordt.......daarna een drukke baan in een mannenwereld, sociale kring die grotendeels bestaat uit single-mannen........dus tja ;-0
pi_29833116
En hoe is het gegaan?
pi_29835718
Leuk dat je na 2 jaar vrijgezel geweest te zijn een leuke man hebt leren kennen. Hopelijk is jullie date geslaagd en klikt het IRL net zo goed en geniet er eerst maar gewoon lekker van dan, de serieuze onderwerpen komen later wel
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:31:22 #23
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_29836992
Ja, inform us please!
pi_29843182
Nou hier heb je je ervaringsdeskundige. Ik ben dus 36 en nog nooit een relatie gehad. Ik vraag me soms ook wel af of ik uberhaupt nog wel in staat ben een relatie aan te gaan. Ik denk het haast wel, want vriendschappen lukken toch ook? Alleen heb je er dan ook nog eens een keer seks bij. Samenwonen zal ik denk ik niet trekken, maar een LAT-relatie zou toch makkelijk te doen moeten zijn.

Ik denk dat het probleem eerder bij de vrouwen ligt, of zij er wel aan willen beginnen. Want laten we eerlijk zijn, vrouwen denken al erg snel dat er dan wat aan je mankeert.
Gaap Goals rulezzz!
pi_29844081
Langzaam opbouwen denk ik, niet gelijk pats boem zijn leven binnenvallen.
Ik ben 23, heb nog nooit een relatie gehad en ben erg gesteld op en gewend aan de enorme vrijheid die ik heb. Misschien dat dat me niet meer boeit als ik eenmaal hoteldebotel verliefd ben (wat wederzijds is dan) maar voor hetzelfde geld is het enorm lastig om te wennen aan 'die ander' in je leven.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')