Idd. Wie is datquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geef mij maar Carignano...ik hoor je denken..wie?.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Tevez of Torres? Ook iets voor chelsea
@Raymania: 103.000.000?????
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
[[url=http://img349.imageshack.us/img349/2205/zlatan6wa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bod van 8.000.000 genoeg?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
[[url=http://img330.imageshack.us/img330/7633/carignano3ms.th.jpg]afbeelding][/URL]
En dat voor een spits die al bij Basel zat. Ik wissel af en toe met Cavenaghi, maar toch maakt Carignano echt vaak goals.
* _moder8or_ troost raymania. En wenst hem veel s6 volgend seizoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:34 schreef RayMania het volgende:
CL droom in duigen. Verloor in 1/8e finale van Benfica 1-3 uit en 1-0 thuis winst.
In 40minuten alles op alles gezet en was ontzettend spannend voor die laatste goal, maar hij viel niet.
Kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57 schreef twi het volgende:
Dacht dat Naldo bij Bremen zat?
Robinhoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik zoek nu nog een goede spits. Die Calignano (ofzoiets) kwam niet door de keuring heen
Ben coach bij Chelsea en heb nog 20.000.000 over.
Jij zou vast heel graag mijn username willen hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:17 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Pazzini, Robinho of Tevez.. Ik zou voor Tevez gaan, die is echt geweldig en kan ook net achter de spits uitstekend uit de voeten
Pazzini is overigens de duurste van de 3 denk ik.. Tevez kun je voor 10 miljn binnenhalen, tenminste dat is mij gelukt..
I'm glad with mine right nowquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:19 schreef Beavis het volgende:
[..]
Jij zou vast heel graag mijn username willen hebben![]()
Dank. Mooie skin trouwensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef OreO het volgende:
panzini(verkeerde spelling) van atalanta
en kone doet het bij mij ook goed
[[url=http://img383.imageshack.us/img383/8549/kone1pp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ga die Pazzini even scouten. Dankquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:17 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Pazzini, Robinho of Tevez.. Ik zou voor Tevez gaan, die is echt geweldig en kan ook net achter de spits uitstekend uit de voeten
Pazzini is overigens de duurste van de 3 denk ik.. Tevez kun je voor 10 miljn binnenhalen, tenminste dat is mij gelukt..
Prestaties, als ze een 4/5 hebben gehaald daalt hun moraal, transferlijst, als je ze op de transferlijst zet daalt die, maar bijvoorbeeld ook als ze ongelukkig zijn door bepaalde dingen of je slechte dingen over hen zegt... :xquote:Hoe wordt het moraal van je spelers eigenlijk bepaald? door de prestaties?
Aha ok. Dus ik moet me even beter met mijn spelers overwegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Prestaties, als ze een 4/5 hebben gehaald daalt hun moraal, transferlijst, als je ze op de transferlijst zet daalt die, maar bijvoorbeeld ook als ze ongelukkig zijn door bepaalde dingen of je slechte dingen over hen zegt... :x
Heb je niet genoeg spitsen bij Chelski (?) dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha ok. Dus ik moet me even beter met mijn spelers overweg
Waar haal ik goede (werkende) skins vandaan?
Die spitsen zijn allemaal te duur en Tevez wilde niet onderhandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |