Ik zie nu pas dat het een vrij oude post is van je. Maar mocht je nog in het bezit zijn van dat excell staatje, zou je hem dan nog een keertje online willen zetten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:05 schreef Lod het volgende:
Ja hoor:
Hier staat die ik gebruik.
Houd er wel rekening mee dat ik deze voor mezelf heb gemaakt. Dus dit is de manier die ik handig vind en betrekking heeft op mijn persoonlijke situatie. Voel je vrij om hem aan te passen naar wat jij wil.
Blijkbaar kan Davilex Offline bankieren het.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:01 schreef Artbij het volgende:
Weet iemand een tool die samenwerkt met de Rabobank?
De oude link moet weer werken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het een vrij oude post is van je. Maar mocht je nog in het bezit zijn van dat excell staatje, zou je hem dan nog een keertje online willen zetten?
bvd
bedankt !quote:
hmmzzd at heb ik hier ook nog ergens.... werkte toen (aantal jaren terug) niet echt lekker met dat importeren etcquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:05 schreef Artbij het volgende:
[..]
Blijkbaar kan Davilex Offline bankieren het.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:14 schreef Orov het volgende:
Ik heb Offline Rekening Overzicht gemaakt (www.orov.nl) en dat bevalt mij prima ;-)
Is geschikt voor nagenoeg alle NL banken (en een paar Belgische)
Over een week of twee verwacht ik trouwens een nieuwe update uit te brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |