Ben em nu aant downloaden.. Is dat een extensie van WMP of een hele nieuwe speler?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet wel de juiste dingen hebben om het af te spelen en voor WMP moest je dacht ik iets installeren eerst. tip: google ff op VLC player (als je die nog niet hebt) en dan kan je als je op 'open' klikt ook de ondertiteling kiezen
dat is toch die scene die je de hele tijd van opzij ziet?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef LKEN het volgende:
In Oldboy heb je ook zo'n dope vecht scene. Legt ie 40 gasten neer met een hamer
nieuwe speler. heb je ook geen codecs voor nodig, erg simpelquote:Op maandag 13 februari 2006 16:52 schreef Even het volgende:
[..]
Ben em nu aant downloaden.. Is dat een extensie van WMP of een hele nieuwe speler?
Mooi want ik snap geen hol van het "verhaal"quote:Op maandag 13 februari 2006 16:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nieuwe speler. heb je ook geen codecs voor nodig, erg simpel
hoezo eigenlijk?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:23 schreef Tim2005 het volgende:
jimjim1983 hoe kwam je aan dat e-mail adres in de een na laatste post van Dit is toch nep?
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:22 schreef Even het volgende:
Hij komt nu ook in Nederland in de bios...
Honour of the Dragonquote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef Even het volgende:
Titel was iets met Dragon, ik las het in de Veronica gids maar ben ff de titel kwijt die de film hier krijgt...
nee hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:34 schreef ukga het volgende:
wtf worden mij topics weer opeslot gegooid
maargoed die film heet dus gewoon ong bak 2
welke vorige?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:26 schreef stinkie het volgende:
Dat ziet er veelbelovend uit. Ong Bak was gewelidug, z'n vorige vond ik echt tegenvallen
geen idee, tijdje terug gehuurd hoewel ik nu zelf begin te twijfelen iets over een smeris en vechtkooien ofzo. Volgens mij heb ik 'm niet eens afgekekenquote:
met dezelfde gast? volgens mij speelde hij namelijk naast ong-bak en tom-yum-goong alleen nog een bijrol in een andere film, die ouder is dan ong-bak.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen idee, tijdje terug gehuurd hoewel ik nu zelf begin te twijfelen iets over een smeris en vechtkooien ofzo. Volgens mij heb ik 'm niet eens afgekeken
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:22 schreef StunningCunt het volgende:
Heeft Peter-Jan Rens (wie?) er niet iets mee te maken ? Ik meen er ooit iets van gezien te hebben. Of met de game......
Olifant wordt gejat en versleept naar Australie. Tony Jaa wil die olifant terug...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:54 schreef Even het volgende:
Mooi want ik snap geen hol van het "verhaal"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |