abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2019127
Zeg domme lezers, ik bedoel, lieve lezers, jullie moeten niet teveel graven, ja..niet zeuren over het manipuleren van de bewoners, dat weten we wel..als jullie nu ook gaan zeuren over het manipuleren van kijkers..na..nee..daar ben ik een meesteres in, lui..dus zit niet te miepen, ik ben spontaan, hartelijk, en weet elke bewoner, waarvan IK wil dat ie blijft zitten zo te peptalken, dat ie werkelijk in dat idiotenhuis blijft zitten..ja,lui, ik ga voor het resultaat, nou niet zeiken over betaalde streams, ik probeer ook maar wat, mn baas John de Mol wil winst zien, snappie?..vandaar dat ik Sandy, het domme gansje, ophitste om captain te worden, ja, want kijk, Kelly is een beetje ons paradepaardje, zoals mn baas me influisterde..waarom vroeg ik nog..kuch..naja..zij kan miljoenen verdienen door overtuigd de domste producten aan te prijzen via tell-sell, Hummy..zei John tegen mij..ik zei, verrek, da's ook zo, John, ik zal zorgen, dat ze in de watten wordt gelegd..
pi_2019386
Ja kijk, mister John..uh..ik zie nu weer dat het duo Paskweel en Cooskwats een setje in scene zetten om wat aandacht te trekken..ik heb mn best gedaan, om dat vanavond leuk in beeld te brengen..beetje uittrekzwabbers in beeld enzo..maar ik lees dat men het toch een beetje saai vond, of op zn minst voorspelbaar..nu zijn het jut en jul..(ik bedoel eigenlijk het onbewuste homoduo, sneu voor Ellen)..alweer bezig met dat infantiele harkgedoe, moet ik nu wat uitzenden daarover morgen? Kom John, geef me wat richting..
  zondag 28 oktober 2001 @ 02:34:44 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_2019483
Oke voor jou geen drank meer!!!

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_2019821
Lieve John, ik zit nu al een half uur na dat gekreun van je lievelingetje te luisteren, het halfwastussendoorsneenetnietojanetwelvrouwtje..wa'k moek daarmee? Uitzenden of niet, geef me richting, knul, ik ben tenslotte ook niet meer een van de jongste..

Hummie

*gniez*

pi_2024917
Zeg John, wamoeknou? Weer Kellebel in de dagboekkamer roepen, ze is een beetje aan ut doorslaan, geleuf ik..Maar ik doe mn best, hoor..mn opzet Kellebel weer rustig te krijgen door Sandypoppie captain op te stoken is aardig gelukt..krijg ik nu een complimentje van je..graag..ach..en wat moekik met dat mokkeltje Pris? Ze maakt het nie waar hč, dr rol van confronto..nah..jammer..zullen we die er dan maar uitmikken aanstaande donderdag?
pi_2097690
ik pers mn hersens zowat uit, luitjes, maar ik heb het helemaal op de rol, soms ben ik wat onzeker, maar dat is de menselijke factor, weetjewel..

Priscella, een schatje, daarnievan, maar ze roelt niet echt, weetjewel, ze is zo tam als een murwgeslagen hondje, nee, dan de hond Coos, wįt een etterbak, de lul dacht mij de les te lezen, ik zei tegen Patty in dr oordoppen..:"zeg tegen die lul, neerleggen die envelop!"..gelukkig deed mijn plastic moppie dat ook..ze is best lief, Patty, hoor..

Nu over de regie, het loopt op rolletjes, beste luitjes..precies zoals ik het in mn kop had, jaja, nog geen dwarsliggers binnen..

Even een worst voorhouden en ze zijn weer tam, zo hoort het!

En dat gezeik over manipulatie lach ik heel hard weg!

pi_2098717
Het wordt toch tijd dat dit topic naar het Onzin Forum gaat!
  dinsdag 6 november 2001 @ 10:09:15 #8
15985 huiz
Man in Black
pi_2098739
Waarom??? Dit is toch een BB3 gerelateerd column topic?
Scope Pure Colombia BV
pi_2098748
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 10:09 schreef huiz het volgende:
Waarom??? Dit is toch een BB3 gerelateerd column topic?
Ik zie het meer als zelfverheerlijking van Fokstier
  dinsdag 6 november 2001 @ 10:11:32 #10
15985 huiz
Man in Black
pi_2098755
Doet elke column schrijver dat niet dan?
Scope Pure Colombia BV
pi_2098770
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 10:11 schreef huiz het volgende:
Doet elke column schrijver dat niet dan?
In dit topic was Fokstier (tot vandaag) de enige die erin poste (op die ene na dan)...

btw, je wil Club Danielle toch hier niet mee vergelijken

dinsdag 6 november 2001 @ 10:16:48 #12
15985 huiz
Man in Black
pi_2098794
Nou ja, wij zijn ook column schrijvers

Het verschil: Club Daniėlle heeft succes!!!

PS. ga ook es effe posten bij Eelco zijn spinsels, die wil dolgraag een derde pagina aan zijn topic toevoegen, schijnt in die acht weken nog niet gelukt te zijn

Scope Pure Colombia BV
pi_2098842
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 10:16 schreef huiz het volgende:

PS. ga ook es effe posten bij Eelco zijn spinsels, die wil dolgraag een derde pagina aan zijn topic toevoegen, schijnt in die acht weken nog niet gelukt te zijn

Looser dus...
  Moderator dinsdag 6 november 2001 @ 10:52:41 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2099035
Beschamend lullig.

Ik zal niet zo snel een (poging tot) leuke post afzeiken. Maar voor mensen die zichzelf zo leuk vinden dat ze een eigen topic openen, gelden andere maatstaven.

Ik vind dit getuigen van een schrijnend gebrek aan fantasie; je moet wel haast hersendood zijn wil je dit soort ongeļnspireerde zouteloosheid humoristisch vinden.
Dit is voor een gewone post al van een bedenkelijk niveau, maar om dit dan met veel poeha als eigen column te presenteren, dan schiet je beoordelingsvermogen toch wat te kort. fokstier is columnist. Yeah right, en Diane kan zingen.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2001 @ 22:20:06 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2106110
Voor een apart columntopic is altijd ruimte, maar dan moeten de columns wel aan enige minimum-eisen voldoen. Dat lijkt hier nog niet helemaal het geval. Niettemin: zet 'm op, misschien wordt het nog wat.

Voorlopig gaat op deze een slotje.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')