Hummie
*gniez*
Priscella, een schatje, daarnievan, maar ze roelt niet echt, weetjewel, ze is zo tam als een murwgeslagen hondje, nee, dan de hond Coos, wįt een etterbak, de lul dacht mij de les te lezen, ik zei tegen Patty in dr oordoppen..:"zeg tegen die lul, neerleggen die envelop!"..gelukkig deed mijn plastic moppie dat ook..ze is best lief, Patty, hoor..
Nu over de regie, het loopt op rolletjes, beste luitjes..precies zoals ik het in mn kop had, jaja, nog geen dwarsliggers binnen..
Even een worst voorhouden en ze zijn weer tam, zo hoort het!
En dat gezeik over manipulatie lach ik heel hard weg!
quote:Ik zie het meer als zelfverheerlijking van Fokstier
Op dinsdag 06 november 2001 10:09 schreef huiz het volgende:
Waarom??? Dit is toch een BB3 gerelateerd column topic?
quote:In dit topic was Fokstier (tot vandaag) de enige die erin poste (op die ene na dan)...
Op dinsdag 06 november 2001 10:11 schreef huiz het volgende:
Doet elke column schrijver dat niet dan?
btw, je wil Club Danielle toch hier niet mee vergelijken
Het verschil: Club Daniėlle heeft succes!!!
PS. ga ook es effe posten bij Eelco zijn spinsels, die wil dolgraag een derde pagina aan zijn topic toevoegen, schijnt in die acht weken nog niet gelukt te zijn
quote:Looser dus...
Op dinsdag 06 november 2001 10:16 schreef huiz het volgende:PS. ga ook es effe posten bij Eelco zijn spinsels, die wil dolgraag een derde pagina aan zijn topic toevoegen, schijnt in die acht weken nog niet gelukt te zijn
Ik zal niet zo snel een (poging tot) leuke post afzeiken. Maar voor mensen die zichzelf zo leuk vinden dat ze een eigen topic openen, gelden andere maatstaven.
Ik vind dit getuigen van een schrijnend gebrek aan fantasie; je moet wel haast hersendood zijn wil je dit soort ongeļnspireerde zouteloosheid humoristisch vinden.
Dit is voor een gewone post al van een bedenkelijk niveau, maar om dit dan met veel poeha als eigen column te presenteren, dan schiet je beoordelingsvermogen toch wat te kort. fokstier is columnist. Yeah right, en Diane kan zingen.
Voorlopig gaat op deze een slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |