abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29682434
hallo,

ik ben 18, en heb altijd al problemen met mijn gebid gehad, vooral qua zenuwen en rottingen etc. Nu komt er alweer een verstandskies door, en vraag me af of de verstandskies aan de andere kant dan ook door zou moeten gaan komen, of dat ze alle 4 totaal los van elkaar doorkomen.
en wat als er te weinig ruimte is? komen ze dan gewoon verkeerd, of heb je ook kans dat je nooit verstandskiezen krijgt?

Greetz
Zoek niet naar woorden als ze er niet zijn
pi_29682518
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_29682527
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_29682612
maar nu weet ik nog niet of ze te gelijk zouden moeten komen (als je ze allemaal hebt) of dat het parallel loopt, evenwijdig, of totaal los...
pi_29682636
bij mij kwamen er twee tegelijk, die zijn ook beiden tegelijk verwijderd omdat ze onder mijn tanden wilden groeien en niet doorkwamen. (was geen pretje het verwijderen)

die andere twee: een is jaren later doorgekomen en verwijderd, en zover ik weet is linksboven nog niet doorgekomen en ik ben 28.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_29682672
Al je 'normale' tanden en kiezen komen niet gelijk. Dus het lijkt me dat voor de verstandskiezen hetzelfde geldt. Ze komen wanneer te komen.
Als ze er niet bij passen, dan kunnen ze dat via een foto wel zien. Ook kunnen ze zien of d'r überhaupt wel iets zit.
Sommige mensen krijgen er twee, sommige vier en sommigen krijgen er helemaal geen.

Als ze verkeerd groeien (bij mij lagen ze verkeerd in de kaak) dan worden ze verwijderd door de kaakchirurg.
(Un)masking for the greater good.
pi_29687000
nee hoor, verstandskiezen komen niet tegelijk. Bij mij kwam eerst nummer een gedeeltelijk, toen nummer twee, enz. Vervolgens ging nummer één weer verder met doorbreken... Kortom, ik ben nu al vijf jaar met die krengen bezig.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:02:49 #8
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_29687026
komen idd niet tegelijk. Kan een hele tijd tussen zitten zelfs. Ik ben er al jaren mee bezig zelfs
To infinity…and beyond!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:06:48 #9
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_29687111
Bij mij zijn ze allemaal binnen een jaar , misschien halfjaar gekomen niet direct achterelkaar
(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:07:24 #10
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29688634
Bij mij komen de onderste twee tegelijk door, maar dat duurt/duurde vrij lang.
Volgens mijn tandarts komen ze recht door, dus ze hoeven er gelukkig (voorlopig) niet uit.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:09:51 #11
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29688683
Sommige verstandskiezen komen zelfs nooit naar boven.. die blijven fijn zitten waar ze zitten. En soms groeit het inderdaad verkeerd en dan worden ze getrokken door de tandarts (of door de kaakchirurg als het echt rot uitkomt).
pi_29751525
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:09 schreef Maerycke het volgende:
Sommige verstandskiezen komen zelfs nooit naar boven.. die blijven fijn zitten waar ze zitten. En soms groeit het inderdaad verkeerd en dan worden ze getrokken door de tandarts (of door de kaakchirurg als het echt rot uitkomt).
Kaakchirurg heeft twee verstandskiezen aan de rechterkant bij mij getrokken.. bovenop één van die verstandskiezen zat ook nog een klein kiesje, iets zeldzaams volgens de kaakchirurg, kwam bijna nooit voor. Ik liep een week na het trekken van die kiezen nog met een dikke muil rond..
pi_29751652
idd...
hoorde van andere ook al dat ze lang last hebben gehad van verdoving, ontstekingen etc...

heb er al heel veel zin in ... NOT!!!
pi_29765151
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:35 schreef Goipie2 het volgende:
idd...
hoorde van andere ook al dat ze lang last hebben gehad van verdoving, ontstekingen etc...

Hoeft niet. Ze lagen er in 2 minuten uit (alleen boven) en heb verder weinig last gehad. Dus het kan meevallen. Ik had wel het geluk dat ze recht waren gegroeid, ze konden ook door de tandarts zelf getrokken worden.
我要飞得更高 !
pi_29765227
Nee, ze komen niet tegelijk. Bij mij is er eerst 1 uitgegaan. De keer daarop nog eens 2. De laatste zit er nog. Heb weinig last gehad van het trekken bij de kaakchirurg, alleen de verdoving ging de 1e keer niet helemaal goed.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_29767563
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:35 schreef Goipie2 het volgende:
idd...

Hoeft niet hoor, bij mij zijn er 4 in een keer getrokken (is niet normaal, weet ik) maar ik zat 's avonds alweer te eten. Niet dik, niet ontstoken. Volgende dag alleen nog wat last bij het gapen, that's all.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_29768640
Neen. Althans, meestal niet. Ik zelf kreeg mijn eerste verstandskies op mijn zestiende, 2 volgde op miojn achtiende & de laatste is een jaar later geloof ik.
In ieder geval, bij mij is er verder niks aan 't handje, ze hoeven er ook niet uit ofzo.
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
pi_29771808
Pas geleden nog gevraagd aan de tandarts hoe het zat met mijn verstandskiezen. Foto's gezien en eentje is bijna door, de andere zit net op 1/4e ...komen dus niet tegelijk. Daarnaast moet je ook niet bang zijn voor die kiezen ... zolang je er geen last van hebt en je gebit niet scheef gaat staan is er niets aan de hand
pi_29774919
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:37 schreef heroine het volgende:
In ieder geval, bij mij is er verder niks aan 't handje, ze hoeven er ook niet uit ofzo.
bij mij is er ook niets aan de hand, maar ze moeten er volgens mijn tandarts wél uit. Standaardprocedure, schijnt. Ieder half jaar ga ik met lood in mijn schoenen naar de tandarts, doodsbang dat ze zegt dat het nu echt niet meer uitgesteld kan worden. Nou ja, volgend jaar word ik 25, en voor die leeftijd worden ze door mijn tandarts bij iedereen getrokken.
pi_29776128
hey,

tja... met mijn historie ben je doods bang voor de tandarts!!!
Verkeerd verdoven...
te weinig verdoven...
een staafje in de kies laten zitten...
etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')