Kaakchirurg heeft twee verstandskiezen aan de rechterkant bij mij getrokken.. bovenop één van die verstandskiezen zat ook nog een klein kiesje, iets zeldzaams volgens de kaakchirurg, kwam bijna nooit voor. Ik liep een week na het trekken van die kiezen nog met een dikke muil rond..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:09 schreef Maerycke het volgende:
Sommige verstandskiezen komen zelfs nooit naar boven.. die blijven fijn zitten waar ze zitten. En soms groeit het inderdaad verkeerd en dan worden ze getrokken door de tandarts (of door de kaakchirurg als het echt rot uitkomt).
Hoeft niet. Ze lagen er in 2 minuten uit (alleen boven) en heb verder weinig last gehad. Dus het kan meevallen. Ik had wel het geluk dat ze recht waren gegroeid, ze konden ook door de tandarts zelf getrokken worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:35 schreef Goipie2 het volgende:
idd...
hoorde van andere ook al dat ze lang last hebben gehad van verdoving, ontstekingen etc...
heb er al heel veel zin in ... NOT!!!
Hoeft niet hoor, bij mij zijn er 4 in een keer getrokken (is niet normaal, weet ik) maar ik zat 's avonds alweer te eten. Niet dik, niet ontstoken. Volgende dag alleen nog wat last bij het gapen, that's all.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:35 schreef Goipie2 het volgende:
idd...
hoorde van andere ook al dat ze lang last hebben gehad van verdoving, ontstekingen etc...
heb er al heel veel zin in ... NOT!!!
bij mij is er ook niets aan de hand, maar ze moeten er volgens mijn tandarts wél uit. Standaardprocedure, schijnt. Ieder half jaar ga ik met lood in mijn schoenen naar de tandarts, doodsbang dat ze zegt dat het nu echt niet meer uitgesteld kan worden. Nou ja, volgend jaar word ik 25, en voor die leeftijd worden ze door mijn tandarts bij iedereen getrokken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:37 schreef heroine het volgende:
In ieder geval, bij mij is er verder niks aan 't handje, ze hoeven er ook niet uit ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |