Ik ook, nooit problemen mee gehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:33 schreef Conflict het volgende:
Ik heb nummer twee en daar gaat kitten gewoon goed mee!![]()
En het tuutje een beetje schuin afsnijden is ook wel fijn maar da's persoonlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:12 schreef 2flower het volgende:
nummertje 2![]()
wat betreft de kituitvoer, dat ligt natuurlijk aan de opening die je aan de spuitmond snijdt, nooit te groot maken
Precies! dat heb ik ook, 1x een oude tube erin en je knijpt 'm zo in een banaan-vorm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:05 schreef MSXUser het volgende:
Die #1 lijkt leuk, maar de constructie is vrij zwak. Als je een cilinder met kit hebt waarvan het voorste deel iets is uitgedroogd, knijp je de houder zonder problemen in tweeën (als mij dat lukt, kan iedereen dat).
ik heb em anders (nog) niet krom gekregen....maar goed, ik heb dan ook vrijwel altijd een nieuwe tube kit.... ik gebruik t zo verdomde weinig dat elke keer dát ik een beetje kit nodig heb, ik weer een nieuwe tube mag gaan halenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:26 schreef stefimke het volgende:
[..]
Precies! dat heb ik ook, 1x een oude tube erin en je knijpt 'm zo in een banaan-vorm.
Wellicht een idee om dit topic om te toveren in een kit-tip-topic? Hoe strakke naden te krijgen (met een kit-lepeltje of met de vinger in een afwasmiddel-sopje?), hoe siliconen-kit van je vingers af te krijgen, ....
bedankt voor het delen van deze informatie.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:43 schreef GGMM het volgende:
Ik houd niet van klussen.
dan moet je hier weg blijven, zo'n opmerking voegt totaal niks toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:43 schreef GGMM het volgende:
Ik houd niet van klussen.
Ben je al lang niet meer volgekit ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:38 schreef yvonne het volgende:
Nu open ik voor de 73737e keer dit topic!
Ik lees de TT verkeerd
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ben je al lang niet meer volgekit ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
misschien is dit iets voor je dan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |