sinds wanneer is 'trein' een vies woord? Zo erg is het toch ook weer niet met de NS gesteldquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:58 schreef Lortnoc het volgende:
Moet je even een advertentie plaatsen, werkt als een ****
Ik denk dat Lorrie wat meer sex georienteerd is....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
sinds wanneer is 'trein' een vies woord? Zo erg is het toch ook weer niet met de NS gesteld
oh, en DatMeenJeNiet, daarmee moet promoveren wel lukken hoor, hangt van divisie af waar je in terecht gaat komen.
Foei ga je schamen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik denk dat Lorrie wat meer sex georienteerd is....
Ik denk dat ie tiet bedoelde...
Oeps nu heb ik het toch gezegd
In de OP staat het uitgelegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:29 schreef Cart_man het volgende:
Moet ook eens beginnen met trainees geloof ik...enige manier waarop je een beetje winst schijnt te krijgen.
Heb 1 17-jarige met een TSI van 10.
Dan wordt het tijd om daar eens mee te beginnen CM!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:29 schreef Cart_man het volgende:
Moet ook eens beginnen met trainees geloof ik...enige manier waarop je een beetje winst schijnt te krijgen.
Heb 1 17-jarige met een TSI van 10.
dl HAM, hattrick assistent managerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Als een trainee een level omhoog gaat, word dit dan aangegeven of moet dit jezelf opvallen?
Betalen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
dl HAM, hattrick assistent manager
na verloop van tijd moet je ervoor betalen, dus je moet het zelf zien
er zijn ook andere alternatieven, maar dat moet je dan maar es bekijken
haha je bent erg positiefquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:35 schreef komrad het volgende:
ja idd dat moet wel wat ledematen gaan kosten
met htratings kan je dat ook zien, zit ergens een functie vergelijk en dan zie je wat er t.o.v. de vorige keer dat je je gegevens downloadde is veranderdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Als een trainee een level omhoog gaat, word dit dan aangegeven of moet dit jezelf opvallen?
Geen probleem Johan-Derksen, ik ben nog net niet zo kansloos dat ik wat vreemde dingen op iets als IRC niet overleef, drink ook bier met alcohol en heb trainees dus wat kansloos aangaat zit het wel goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
KaheemSaid:
Trek je maar niets aan van die Goten. Dat is een 13 jarige puber die nog nooit uit zn dorp is ontsnapt. Hij dacht dat je iemand anders was, en begreep er niets meer van.
Mijn nederige excuses namens hem.
Bedankt, daar heb ik wat aan. Na de wedstrijd HT-Ratings maar weer ff aanslingeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
met htratings kan je dat ook zien, zit ergens een functie vergelijk en dan zie je wat er t.o.v. de vorige keer dat je je gegevens downloadde is veranderd
op gegeven moment ken je al je trainies wel beetje en valt het automatisch op. Alleen met een hulpprogramma wordt het vaak met kleurtjes aangegeven en dat is wel weer makkelijker. Maar ook door gewoon je spelers goed in de gaten te houden en bij te houden hoeveel weken je ze al getraint hebt valt het op.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Stijgingen zie je pas na de training op vrijdagochtend dus.... na de training kunnen ze stijgen. Na een wedstrijd kunnen ze evt. stijgen in ervaring, maar dat gebeurt niet zo vaak...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Geen probleem Johan-Derksen, ik ben nog net niet zo kansloos dat ik wat vreemde dingen op iets als IRC niet overleef, drink ook bier met alcohol en heb trainees dus wat kansloos aangaat zit het wel goed.
[..]
Bedankt, daar heb ik wat aan. Na de wedstrijd HT-Ratings maar weer ff aanslingeren.
Speel nu tegen de nummer 3 uit VI.765 en ik sta gewoon gelijk (2-2) ik moet zo'n 96 punten achterstaan als je de statistieken bewondert. voor geïntresseerden CJV Borne (207078) tegen mijn Easthim (818550).
quote:Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 550 ¤/week
Eigenaar: Hulde
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |