Zal het binnenkort doen. Ben nu tequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:14 schreef Grumpey het volgende:
irc is heel simpel:
1 surf naar www.fokhattrick.nl
2 klik op 'irc'
3 accepteer de toepassing en vul je naam in
tjah, ik ga geen echt geld gebruikenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef Grumpey het volgende:
Betting at Expekt
Expekt.com is an Internet betting service that offers great odds for many different sports. Sign up, and you will gain access to a special version of Expekt that is customized for Hattrick-users. Here, you can place real bets for Hattrick games and participate in various competitions that offers Hattrick-related prizes.
staat onder community, en dan de onderste link (Expekt dus)
Kan ik met dit team volgend seizoen in de 8e divisie blijven?quote:Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: waardeloos (hoog)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: redelijk (hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
Eens een gokker, altijd een gokkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Ah, zal ik ook binnekort eens bezoeken.
Kan je trouwens ook bets plaatsen op hattrick wedstrijden
Het zal zo echt niet werken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:52 schreef komrad het volgende:
JD dat moet je toch goed in de oren klinken, wedden op je eigen wedstrijden
Goed planquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Het zal zo echt niet werken.
Dan speel je tegen de nummer laatst en jij staat nr 1. Dan stel je 11 yp's van de laatste baggerweken en dan ben je miljonair? Mwah
Ik ben live bij een andere wedstrijd die om te smullen is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:58 schreef Lortnoc het volgende:
Moet je even een advertentie plaatsen, werkt als een ****
Vanavond is de grote clash tussen PTT en Nielzsche's Fussbal Mannschaft, dat wordt een wedstrijd om van te smullen
Iemand ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[quote]Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: waardeloos (hoog)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: redelijk (hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
Kan ik met dit team volgend seizoen in de 8e divisie blijven?![]()
Door centrumaanval is mn vleugelverdediging niet echt goed,, maar ik sta 300k in de plus dus geld genoeg voor investeringen in de verdediging.![]()
In het linkerkolommetje, waar GEMEENSCHAP staat, zie je eronder 'Forums'.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:59 schreef SocialDisorder het volgende:
advertentie? waar?
clash of the titans, ik geef PTT een goede kansquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:58 schreef Lortnoc het volgende:
Moet je even een advertentie plaatsen, werkt als een ****
Vanavond is de grote clash tussen PTT en Nielzsche's Fussbal Mannschaft, dat wordt een wedstrijd om van te smullen
Als je geen centrumaanval speelt, dan maak je ze ook wel inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |