Wat wil je er voor kwijt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
nog iemand een redelijke middenvelder over die hij/zij kwijt wil? Mijn 2 centrale middenvelders zijn geblesseerd geraakt bij de vorige wedstrijd.......Ik speel 11e divisie, dus een TSI van 900 is goed genoeg......
Bij deze wil ik je herinneren aan het feit dat de deadline voor het bieden bijna is verstrekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:23 schreef DeHovenier het volgende:
Deadline: 19-08-2005 om 11:25 [Herinner me!]
Vraagprijs: 400 000 ¤
Hoogste bod:
547 000 ¤ door Szabers
En het gaat maar door
Wordt lastig, dan krijg je er 1 met een hele lage TSI, dat betkend dus dat je hem wat langer moet trainen eer hij stijgt. Maar ze zijn wel te vinden op de TL hoor. De TSI zal dan niet boven de 300 uitkomen vrees ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:22 schreef SocialDisorder het volgende:
25000 max
19-08-2005quote:Murat Schiltknecht [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 6 030, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
29 jaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Ot Walstock (15216931)
29 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Royal standard de liege
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
4000 euro
Dat hoor ik nu ook voor het eerstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:36 schreef SocialDisorder het volgende:
is leeftijd van invloed op de blessure gevoeligheid dan? Damn!
4k voor die speler is top! ik bedoel, wat is 4k man! dat is is zelfs voor XXIIIe divisie ploeg nog te betalen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
29 jaar![]()
Tsja, als je dat er voor over hebt en daarbij vraag ik me af of het bij 4000 blijft!
ik zou zelf nooit een 29-jarige aanschaffen, koop dan een speler die je nog op kunt trainen!
Die van mij zitten iets hoger . . .quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mijn basisspelers zijn maximaal 25 jaar. (Op 1 na)
Hij traint middenveldersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
4k voor die speler is top! ik bedoel, wat is 4k man! dat is is zelfs voor XXIIIe divisie ploeg nog te betalen...
en daarbij komt dat als je niet positiespel traint je ook niet jonge spelers nodig hebt, en daarbij komt het qua stats gewoon goede speler is. Trouwens, naar TSI kijken bij middenvelders is wel behoorlijk kansloos en ik denk dat komrad het daar wel mee eens is. Kijk gewoon puur naar stats, dus conditie uitstekend, positiespel goed/redelijk en naar gelang men bijstats-rukker is ook nog passen of verdedigen (maar dat raad ik je ook af). Zorg als je iets anders traint dan positiespel dat de speler minimaal slecht/zwak ervaring heeft....
pas als spelers boven de geldwaarde van een ton uitkomen en daardoor lastig te vervangen zijn moet je op de leeftijd gaan letten, aangezien de ton dan langzaam minder waard wordt. Maar bij spelers van 10k is dit kansloos...
O wacht, ik weet het al. Hij is de vriend van mn oudste zusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:46 schreef DeHovenier het volgende:
Dit team is supporter geworden van me: superz (68456)
Kent iemand hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |