dan ben je geen echtequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:15 schreef ViPeRII het volgende:
Ze schieten uit de grond he die dortenaren!
(Ben er geboren verder opgegroeid aan de overkant van het water: Papendrecht
kun je een spiegel dan proggen????quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet mijn Speedpad eens gaan proggen binnenkort, die ligt al te lang stof te happen, terwijl ie heerlijk speelt...
i-spy24 volgens mij ben jij hier de persoon die niet kan lezen want wij hebben het al iets van 100 keer gelezen en er is al een aantal keer gevraagd om ermee te stoppen.quote:
Dat moet ik nog ff overleggen hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:49 schreef Sickert het volgende:
ff voor de huidige admins..
wanneer gaan jullie de nieuwe admins (Ruddy en Sickert/mijzelf)
inwijden?vertel me maar vast wat ik allemaal moet downloaden..
doe ik dat vast en kan ik er even naar kijken![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:36 schreef Droopie het volgende:
.
He Fox, als je ouders problemen geven kan je ook zeggen dat iemand je naar het station
brengt/ haalt. Wat ik dan ook wel zal doen. Als echte Rotterdammer wil ik graag gastvrij zijn. je lekker in elkaar beuken,
na het zien ervan heb ik het ook maar eens geprobeerd idd, sla je toch dood tegen de grond...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:53 schreef Sickert het volgende:
niet enorm... dag of 2 voor mij
in het begin zit je soms te zoeken naar enkele toetsen
maar daar raak je snel aan gewend.. ask UnleashedMitch die heeft m ook
ik vind m supper iig
enige vreemde is dat spatie ook jumpparachute is volgens het Zboard... enkel na een paar keer doodgevallen te zijn gebruik ik toch maar negen
Ik wil best meespelen, maar ben geen betalend lid ofzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:31 schreef i-spy24 het volgende:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
Johanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:58 schreef Umm-Qasr het volgende:
Alleen Dries, die ik overigens ni eens ken. En niet eens op onze server ...![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |