abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29711078
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 01:26 schreef Fillipe het volgende:
Verdere systeem: AMD 64+ 3400+ , 1024 Geheugen.
en hoe loopt dat qua instellingen ? Ga zelf binnenkort bijna hetzelfde systeem kopen (3500+ ivm de S939) maar twijfel nog over een 6800GT oid.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29711163
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Arghhhh wat zijn die wapens van USMC sloom. Die van de MEC spelen een stuk prettiger naar mijn mening.
Verder mag me muis ook hoognodig vervangen worden.... denk dat ik de Razer DiamondBack Chameleon-Look haal.
Iemand ervaring ermee, Razorback toevallig ?
Ja, die heb ik ook sinds een paar dagen. Ik ben er zeer tevreden over omdat het een hele directe muis is.
pi_29711280
vanavond knallen of Nederland-Germanië?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:06:57 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_29711303
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 08:41 schreef Marty26 het volgende:
Zo gisteren avond was weer lekker knallen
Heeft er iemand hier een Nostromo n52speedpad?
En een goeie config al? zo ja stuur ff op
Kheb een Nostromo speedpad, maar ligt thuis bij ouders en moet hem nog configgen...

Kheb trouwens de n50 geloof ik...

In september tevens aan upgrade: 1x 1GB ram en een leuke doch goedkope videokaart (6600 voldoet dan prima denk ik, meer wil ik er gewoon niet aan uitgeven tot volgend jaar)

[ Bericht 9% gewijzigd door Skull-splitter op 17-08-2005 09:15:24 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:14:32 #155
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29711392
Wat me gister is opgevallen

Wat later op de avond rond 2230 speelde ik op Karkand.

1.Twee BoF/Fok squad, allebei met een slotje erop. Prima maar hou dan wel in de gaten of er BoF'fers erzijn om ze uit te nodigen.

2. Op een gegeven moment mede door punt 1 maar een eigen BOF squad aangemaakt. Helaas zaten er weinig mensen in. Iemand beweerde dat hij niet wist hoe het slotje eraf moest?

Op het één na laatste spawn punt van de MEC (Train accident volgens BF2 guides) kwamen steeds meer USMC die blijkbaar spawnden bij hun Leader die uit de kleine straatjes steeds op het spawn punt afkwamen, soms wel met 6 mensen tegelijk.

Gelukkig had ik een paar keer er een paar kunnen afmaken met een machine gun op een vehicle maar zonder team play bereik je niets.

Mochten BoF'fers vinden dat ik geen goede Squad Leader ben; durf het gerust te zeggen, ik laat de taak graag aan een ander over die denkt dat die er beter in is
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29711479
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:14 schreef Gunner het volgende:
Wat me gister is opgevallen

Wat later op de avond rond 2230 speelde ik op Karkand.

1.Twee BoF/Fok squad, allebei met een slotje erop. Prima maar hou dan wel in de gaten of er BoF'fers erzijn om ze uit te nodigen.
er waren idd 2 bof squads, maar ik kan me geen slotje herrinneren? op een gegeven moment was 1 bofsquad gevuld zonder boffers, toen kwam de bofreal squad geloof ik...

wordt het btw in de 1.03 patch nog aangepast dat je niet eerst je squad moet leaven als je wordt uitgenodigd voor een andere squad? ik heb trouwens ook ff de optie "opt-out of voting" aangezet, hoef ik niet op elke mutiny/map shit te reageren, ik zie het dan gewoon niet!

[ Bericht 27% gewijzigd door jazza op 17-08-2005 10:00:52 ]
pi_29712070
Mag ik ff heel eerlijk zijn: ik vind t best irritant dat sommige BoF!fers NIET op TS zitten. Het is niet alleen leuker spelen maar zeer zeker belangrijk om goed als team te spelen. Misschien kunnen we met de pet rond voor diegenen die geen headset hebben ... Maar als sommigen het simpelweg gewoon niet willen, kan ik daar moeilijk iets aan doen ...
Before all else, be armed.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:10:41 #158
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29712239
Ik heb het wel. Maar vergeet ook vaak het aan te zetten.
IK zal er beter op letten
pi_29712263
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:01 schreef Umm-Qasr het volgende:
Mag ik ff heel eerlijk zijn: ik vind t best irritant dat sommige BoF!fers NIET op TS zitten. Het is niet alleen leuker spelen maar zeer zeker belangrijk om goed als team te spelen. Misschien kunnen we met de pet rond voor diegenen die geen headset hebben ... Maar als sommigen het simpelweg gewoon niet willen, kan ik daar moeilijk iets aan doen ...
heb wel een headset, maar ben bijna nooit op TS, weet niet waarom. tis wel makkelijker misschien. maar onze server heeft toch VOIP. why ts? via VOIP lul je altijd tegen je squad...
pi_29712449
Ik vind persoonlijk TS veeeel beter dan dat VOIP. Dat laatste werkt soms gewoon niet goed en hapert vaak bij mij. En bovendien, door TS hebben we nu ook vaste leuke groep met Sikcert, Johan, Dicki, Jedi, BMH en natuurlijk onze Foxie. Maja, suit yourself ...
pi_29712907
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik vind persoonlijk TS veeeel beter dan dat VOIP. Dat laatste werkt soms gewoon niet goed en hapert vaak bij mij. En bovendien, door TS hebben we nu ook vaste leuke groep met Sikcert, Johan, Dicki, Jedi, BMH en natuurlijk onze Foxie. Maja, suit yourself ...
en hoe zit het dan met spionnen... nee geintje... maar idd ieder zijn ding. en ik vind het annoying dat ik geeneens een muziekie of tv aan kan laten met ts, dan is het gelijk weer van wie heeft er tv aan! en ik hoor het baatlefield liever door me surround set dan door me 10eu headset... maar wie weet misschien adjust ik mezelf er wel aan, heb TS ook pas 2x gebruikt...
pi_29712946
VOIP vind ik niks:

-Knop induwen alvorens te kunnen praten kost je nu eenmaal reactietijd
-kwaliteit is bagger

Misschien kunen we de BOF! squads die met TS werken ook zo aanduiden: BOF! TS

Dat probleem met het slotje is ook eenvoudig als je op TS zit trouwens. Ik zit er dan binnen 10 seconden in na een gil over TS..hehe

Gisteren een dudelijk voorbeeld meegemaakt met Diamond3Ddie bij ons squad zat. Ik werd vastgehouden door een vaste mitraileuropstelling en een tank achter me die me nog niet had gezien...Onder de mitraileuropstelling liep Diamond langs maar had niks in de gaten (Mashtuur city als je van mec kamp naar de middelste dichtsbijzijnde vlag en dan langs die hoge muur. Ik maar roepen maar hij had geen TS.....

[ Bericht 20% gewijzigd door jpjedi op 17-08-2005 11:10:45 ]
pi_29713160
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:39 schreef jazza het volgende:

[..]

en hoe zit het dan met spionnen... nee geintje... maar idd ieder zijn ding. en ik vind het annoying dat ik geeneens een muziekie of tv aan kan laten met ts, dan is het gelijk weer van wie heeft er tv aan! en ik hoor het baatlefield liever door me surround set dan door me 10eu headset... maar wie weet misschien adjust ik mezelf er wel aan, heb TS ook pas 2x gebruikt...
Ook een punt idd waar ik kan inkomen.. al je geluid komt dan over je headset en das zonde van je surroundsysteem natuurlijk..Maar stoorgeluid valt wel mee hoor bij TS. Mijn tv staat ook altijd aan en niemand hoort het want mijn groene lampje gaat niet aan. Met je surround zal het wel een probleem kunnen zijn als je je TS op een andere pc zet zoals sommige doen.

Gisteren ging mijn pieper van de brandweer en moest ik met spoed weg tijdens het gamen en Sickert had gehoort wat het was.. dus is ook wel weer handig Nog excusus voor dat Jafarx...
pi_29713418
heb maar 1 pc(laptop)...
pi_29714595
hmm ik heb mijn headsetje besteld onderhand.. en t ging lekker gister trouwens jongens Zatar wetlands was totale ownage
pi_29714639
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:49 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ook een punt idd waar ik kan inkomen.. al je geluid komt dan over je headset en das zonde van je surroundsysteem natuurlijk..Maar stoorgeluid valt wel mee hoor bij TS. Mijn tv staat ook altijd aan en niemand hoort het want mijn groene lampje gaat niet aan. Met je surround zal het wel een probleem kunnen zijn als je je TS op een andere pc zet zoals sommige doen.

Gisteren ging mijn pieper van de brandweer en moest ik met spoed weg tijdens het gamen en Sickert had gehoort wat het was.. dus is ook wel weer handig Nog excusus voor dat Jafarx...
Geen excuus nodig man. En was de brand makkelijk te blussen? Was idd gister lachen, op de TS voornamelijk ...

Weet iemand nog een goed merk/type headset? Ik heb nu zo'n hele goedkope maar wil een veel betere kopen zodat mijn geluidskaart goed tot z'n recht komt ...
pi_29714640
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef jpjedi het volgende:
VOIP vind ik niks:

-kwaliteit is bagger

Misschien kunen we de BOF! squads die met TS werken ook zo aanduiden: BOF! TS

Dat probleem met het slotje is ook eenvoudig als je op TS zit trouwens. Ik zit er dan binnen 10 seconden in na een gil over TS..hehe

Gisteren een dudelijk voorbeeld meegemaakt met Diamond3Ddie bij ons squad zat. Ik werd vastgehouden door een vaste mitraileuropstelling en een tank achter me die me nog niet had gezien...Onder de mitraileuropstelling liep Diamond langs maar had niks in de gaten (Mashtuur city als je van mec kamp naar de middelste dichtsbijzijnde vlag en dan langs die hoge muur. Ik maar roepen maar hij had geen TS.....
hmm die bf2 voip reageert toch ook op stem?
pi_29714720
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 08:54 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook sinds een paar dagen. Ik ben er zeer tevreden over omdat het een hele directe muis is.
hmm vind mijn mx510 ook heel relaxed werken hoor
pi_29714795
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

hmm die bf2 voip reageert toch ook op stem?
Is dat zo???

zou nieuw zijn voor mij.

Ideaal gisteren met een colonne (lees: squad) APC`s haha. Kamp overvallen van drie kanten. De stumpers renden alle kanten uit..
pi_29714808
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Geen excuus nodig man. En was de brand makkelijk te blussen? Was idd gister lachen, op de TS voornamelijk ...

Weet iemand nog een goed merk/type headset? Ik heb nu zo'n hele goedkope maar wil een veel betere kopen zodat mijn geluidskaart goed tot z'n recht komt ...
mmm. was eenzijdig ongeval...
pi_29714857
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:05 schreef jazza het volgende:
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_29714863
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:50 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Is dat zo???

zou nieuw zijn voor mij.

Ideaal gisteren met een colonne (lees: squad) APC`s haha. Kamp overvallen van drie kanten. De stumpers renden alle kanten uit..
vond t vooral fijn dat ze die laatste vlag nooit defenden ze lieten zelfs altijd een APC voor ons staan En toen zaten ze vast in de BOF tang maneuvre (moet zeggen.. op een 64 player server win ik deze map echt nooit als USA zijnde)
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:53:04 #173
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_29714879
Mjah, ik moet nog steeds een microfoon aanschaffen. Bovendien speel ik vaak als mijn vriendin in bed ligt en die wordt een beetje gek van dat gelul de hele tijd. Dus meestal sta ik op listen only, totdat ik gek wordt van dat gelul de hele tijd... . Gisteren nog even gespeeld, maar MEC/PRC zoog nogal.. Gaat op den duur vervelen. Checkt autobalance alleen op aantal of ook op score in de vorige ronde? Ik heb op servers met autobalance aan nooit problemen met extreme balance verschillen. Gisteren waren er MEC squads die minder punten hadden als de gemiddelde US speler.
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_29714945
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:50 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Is dat zo???

zou nieuw zijn voor mij.

Ik weet ni welke je precies bedoelt maar op een gegeven moment hadden met velen zo'n groot gebied onder controle en de wegen er naar toe afgezet. Volgens mij had toen Jazza vele mijnen daar neergelegd, wat ze in t begin niet doorhadden. En toen werden ze allemaal uit-gesmoked ...
pi_29714967
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:05 schreef jazza het volgende:
Werken
pi_29715010
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Ik weet ni welke je precies bedoelt maar op een gegeven moment hadden met velen zo'n groot gebied onder controle en de wegen er naar toe afgezet. Volgens mij had toen Jazza vele mijnen daar neergelegd, wat ze in t begin niet doorhadden. En toen werden ze allemaal uit-gesmoked ...
Was toen ik terug was na half 12...was in Squad met Domo, Rudy mezelf en nog iemand maar dat weet ik niet meer. Volgens mij was je toen net weg ofzo..
pi_29715090
Oh, dan was ik daar ni meer bij; dan was t een andere goed opgezette actie. Als we samen spelen en een beetje tactiek hebben, dan wordt t spel veel leuker.
pi_29715154
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
Oh, dan was ik daar ni meer bij; dan was t een andere goed opgezette actie. Als we samen spelen en een beetje tactiek hebben, dan wordt t spel veel leuker.
voor zatar wetlands is de taktiek iig zo ver mogelijk doorstoten naar achter en ze dan in de tang nemen
pi_29715198
Nog iemand een tip voor een goeie headset??
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:04:54 #180
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29715244
Die van Plantronics zijn wel goed. (Ik heb zelf een brakke Sennheiser)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29715286
Beetje te betalen?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:14:51 #182
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29715545
Zijn niet de goedkoopste merken, maar ik heb die Sennheiser gewonnen op een LAN en hij doet nog steeds dienst (3 jaar ofzo).

*eten halen gaat*
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Lieve Belg woensdag 17 augustus 2005 @ 12:30:42 #183
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29716020
is de server down? ik vind hem niet terug in de serverbrowser

sickert: in paar een deeltjes terug had ik die OP eens opgekuist en ook de server in vermeld enzo, http://fok.internix.be/OP/bf_op.txt is die txt voor het volgende deel ofzo
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:57:33 #184
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29716821
k heb hem nog nooit in de server browser gevonden.

Ik wacht dan ook met smart op de patch die eindelijk Favourite Servers introduceert
  Lieve Belg woensdag 17 augustus 2005 @ 13:03:51 #185
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29717005
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:57 schreef Gunner het volgende:
k heb hem nog nooit in de server browser gevonden.

Ik wacht dan ook met smart op de patch die eindelijk Favourite Servers introduceert
Ik filter op naam "Band" en dan staat die er normaal altijd wel tussen
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:04:58 #186
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_29717041
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik filter op naam "Band" en dan staat die er normaal altijd wel tussen
Ik kan hem ook niet vinden en via Xfire doet die het ook niet
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_29717251
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 08:41 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

en hoe loopt dat qua instellingen ? Ga zelf binnenkort bijna hetzelfde systeem kopen (3500+ ivm de S939) maar twijfel nog over een 6800GT oid.
Loopt echt super goed, heb alle instellingen op High staan met 2x AA en op 1024 x 768. Je kan een 6800 GT makkelijk handmatig overclocken tot je 'bijna' een 6800 Ultra hebt.

Maar het is wel een aanradertje, het laden gaat snel en ingame nooit last van haperingen.
pi_29717361

[ Bericht 100% gewijzigd door jpjedi op 17-08-2005 13:18:51 ]
pi_29717471
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:18 schreef jpjedi het volgende:
Zei je iets ...? Misschien zie ik jullie weer vanavond mannen ...
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:25:53 #190
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_29717560
Pff ik werd echt helemaal gek vannochtend... Ik kan best wel redelijk battlefielden, maar vannaochtend, elk gevecht dat ik met iemand aan ging verloor ik.
Waar schieten jullie op om iemand zo snel mogelijk dood te krijgen?
-- ViPeRII --
pi_29717657
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:25 schreef ViPeRII het volgende:
Pff ik werd echt helemaal gek vannochtend... Ik kan best wel redelijk battlefielden, maar vannaochtend, elk gevecht dat ik met iemand aan ging verloor ik.
Waar schieten jullie op om iemand zo snel mogelijk dood te krijgen?
meestal op de grote teen
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:30:09 #192
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29717710
WARNING! BMH gaat zo weer Battlefield 2 spelen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29717806
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:22 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Zei je iets ...? Misschien zie ik jullie weer vanavond mannen ...
ja ging iets mis.... kreeg het topic wel maar geen enkele post dus ik typte zoiets als: alles weg..

maar na 5 minuten was het er weer dus ik d8 laat ik het maar weer weghalen..

maar ik ben er misschien bij vanavond,, moet wel werken en wil nog voetbal zien dus zal laat zijn...
pi_29717845
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:30 schreef BMH het volgende:
Yes konijnenjacht......
pi_29718188
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:30 schreef BMH het volgende:
mooi kunnen we je kill/death ratio weer omlaagschroeven
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:53:52 #196
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29718385
Ik restart the server (hij doet het niet).

-Server werkt weer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:12:05 #197
46416 _.-Chicken-._
kip, kippen, kipst.
pi_29718866
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef jpjedi het volgende:
VOIP vind ik niks:

-kwaliteit is bagger
mm, op z'n tijd vind ik het heerlijk. Als ik samen met wat bekenden in een squad zit. ff op squad op slot doen, en lekker gamen(en hollands praten ). Je kunt elkaar veel beter waarschuwen voor naderend gevaar enzo.

En ik heb een knopje aan de zijkant van m'n muis( ingesteld voor het praten. (werkt super!)
There is only one way to save our city, KIP.
  Lieve Belg woensdag 17 augustus 2005 @ 14:51:33 #198
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29719897
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:53 schreef BMH het volgende:
Ik restart the server (hij doet het niet).

-Server werkt weer.
vanavond eens testen
pi_29720205
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef _.-Chicken-._ het volgende:

[..]

mm, op z'n tijd vind ik het heerlijk. Als ik samen met wat bekenden in een squad zit. ff op squad op slot doen, en lekker gamen(en hollands praten ). Je kunt elkaar veel beter waarschuwen voor naderend gevaar enzo.

En ik heb een knopje aan de zijkant van m'n muis( ingesteld voor het praten. (werkt super!)
TS=teamspeak... wij spreken dan met elkaar over een ander kanaal (server) buitenom BF2 vanwege bovenvernoemde redenen. (info in openingspost)

Voordeel ook is dat de commander erbij zit. Meestal zitten we allemaal bij elkaar maar je kunt ook de TS teams scheiden per BF2 team maar das minder gezellig. Als je bij elkaar zit kan je lekker vloeken op die ander of zeggen dat je hem terug gaat pakken..
Voorbeeld is de konjnenjacht gisteren op BMH
pi_29720663
ik ben nu de enigste op TS vanaf s'morgens 11 uur
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')