en hoe loopt dat qua instellingen ? Ga zelf binnenkort bijna hetzelfde systeem kopen (3500+ ivm de S939) maar twijfel nog over een 6800GT oid.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:26 schreef Fillipe het volgende:
Verdere systeem: AMD 64+ 3400+ , 1024 Geheugen.
Ja, die heb ik ook sinds een paar dagen. Ik ben er zeer tevreden over omdat het een hele directe muis is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Arghhhh wat zijn die wapens van USMC sloom. Die van de MEC spelen een stuk prettiger naar mijn mening.
Verder mag me muis ook hoognodig vervangen worden.... denk dat ik de Razer DiamondBack Chameleon-Look haal.
Iemand ervaring ermee, Razorback toevallig ?![]()
Kheb een Nostromo speedpad, maar ligt thuis bij ouders en moet hem nog configgen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:41 schreef Marty26 het volgende:
Zo gisteren avond was weer lekker knallen
Heeft er iemand hier een Nostromo n52speedpad?
En een goeie config al? zo ja stuur ff op![]()
er waren idd 2 bof squads, maar ik kan me geen slotje herrinneren? op een gegeven moment was 1 bofsquad gevuld zonder boffers, toen kwam de bofreal squad geloof ik...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:14 schreef Gunner het volgende:
Wat me gister is opgevallen
Wat later op de avond rond 2230 speelde ik op Karkand.
1.Twee BoF/Fok squad, allebei met een slotje erop. Prima maar hou dan wel in de gaten of er BoF'fers erzijn om ze uit te nodigen.
heb wel een headset, maar ben bijna nooit op TS, weet niet waarom. tis wel makkelijker misschien. maar onze server heeft toch VOIP. why ts? via VOIP lul je altijd tegen je squad...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:01 schreef Umm-Qasr het volgende:
Mag ik ff heel eerlijk zijn: ik vind t best irritant dat sommige BoF!fers NIET op TS zitten. Het is niet alleen leuker spelen maar zeer zeker belangrijk om goed als team te spelen. Misschien kunnen we met de pet rond voor diegenen die geen headset hebben ...Maar als sommigen het simpelweg gewoon niet willen, kan ik daar moeilijk iets aan doen ...
![]()
en hoe zit het dan met spionnen... nee geintje... maar idd ieder zijn ding. en ik vind het annoying dat ik geeneens een muziekie of tv aan kan laten met ts, dan is het gelijk weer van wie heeft er tv aan! en ik hoor het baatlefield liever door me surround set dan door me 10eu headset... maar wie weet misschien adjust ik mezelf er wel aan, heb TS ook pas 2x gebruikt...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik vind persoonlijk TS veeeel beter dan dat VOIP. Dat laatste werkt soms gewoon niet goed en hapert vaak bij mij. En bovendien, door TS hebben we nu ook vaste leuke groep met Sikcert, Johan, Dicki, Jedi, BMH en natuurlijk onze Foxie. Maja, suit yourself ...
Ook een punt idd waar ik kan inkomen.. al je geluid komt dan over je headset en das zonde van je surroundsysteem natuurlijk..Maar stoorgeluid valt wel mee hoor bij TS. Mijn tv staat ook altijd aan en niemand hoort het want mijn groene lampje gaat niet aan. Met je surround zal het wel een probleem kunnen zijn als je je TS op een andere pc zet zoals sommige doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:39 schreef jazza het volgende:
[..]
en hoe zit het dan met spionnen... nee geintje... maar idd ieder zijn ding. en ik vind het annoying dat ik geeneens een muziekie of tv aan kan laten met ts, dan is het gelijk weer van wie heeft er tv aan! en ik hoor het baatlefield liever door me surround set dan door me 10eu headset... maar wie weet misschien adjust ik mezelf er wel aan, heb TS ook pas 2x gebruikt...
Geen excuus nodig man.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ook een punt idd waar ik kan inkomen.. al je geluid komt dan over je headset en das zonde van je surroundsysteem natuurlijk..Maar stoorgeluid valt wel mee hoor bij TS. Mijn tv staat ook altijd aan en niemand hoort het want mijn groene lampje gaat niet aan. Met je surround zal het wel een probleem kunnen zijn als je je TS op een andere pc zet zoals sommige doen.
Gisteren ging mijn pieper van de brandweer en moest ik met spoed weg tijdens het gamen en Sickert had gehoort wat het was.. dus is ook wel weer handigNog excusus voor dat Jafarx...
hmm die bf2 voip reageert toch ook op stem?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef jpjedi het volgende:
VOIP vind ik niks:
-Knop induwen alvorens te kunnen praten kost je nu eenmaal reactietijd
-kwaliteit is bagger
Misschien kunen we de BOF! squads die met TS werken ook zo aanduiden: BOF! TS
Dat probleem met het slotje is ook eenvoudig als je op TS zit trouwens. Ik zit er dan binnen 10 seconden in na een gil over TS..hehe
Gisteren een dudelijk voorbeeld meegemaakt met Diamond3Ddie bij ons squad zat. Ik werd vastgehouden door een vaste mitraileuropstelling en een tank achter me die me nog niet had gezien...Onder de mitraileuropstelling liep Diamond langs maar had niks in de gaten (Mashtuur city als je van mec kamp naar de middelste dichtsbijzijnde vlag en dan langs die hoge muur. Ik maar roepen maar hij had geen TS.....![]()
hmm vind mijn mx510 ook heel relaxed werken hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:54 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook sinds een paar dagen. Ik ben er zeer tevreden over omdat het een hele directe muis is.
Is dat zo???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm die bf2 voip reageert toch ook op stem?
mmm. was eenzijdig ongeval...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Geen excuus nodig man.En was de brand makkelijk te blussen? Was idd gister lachen, op de TS voornamelijk ...
![]()
Weet iemand nog een goed merk/type headset? Ik heb nu zo'n hele goedkope maar wil een veel betere kopen zodat mijn geluidskaart goed tot z'n recht komt ...![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:05 schreef jazza het volgende:
vanavond knallen of Nederland-Germanië?
vond t vooral fijn dat ze die laatste vlag nooit defendenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is dat zo???
zou nieuw zijn voor mij.
Ideaal gisteren met een colonne (lees: squad) APC`s haha. Kamp overvallen van drie kanten. De stumpers renden alle kanten uit..![]()
Ik weet ni welke je precies bedoelt maar op een gegeven moment hadden met velen zo'n groot gebied onder controle en de wegen er naar toe afgezet. Volgens mij had toen Jazza vele mijnen daar neergelegd, wat ze in t begin niet doorhadden. En toen werden ze allemaal uit-gesmoked ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is dat zo???
zou nieuw zijn voor mij.
Ideaal gisteren met een colonne (lees: squad) APC`s haha. Kamp overvallen van drie kanten. De stumpers renden alle kanten uit..![]()
Werkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:05 schreef jazza het volgende:
vanavond knallen of Nederland-Germanië?
Was toen ik terug was na half 12...was in Squad met Domo, Rudy mezelf en nog iemand maar dat weet ik niet meer. Volgens mij was je toen net weg ofzo..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:54 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik weet ni welke je precies bedoelt maar op een gegeven moment hadden met velen zo'n groot gebied onder controle en de wegen er naar toe afgezet. Volgens mij had toen Jazza vele mijnen daar neergelegd, wat ze in t begin niet doorhadden. En toen werden ze allemaal uit-gesmoked ...![]()
voor zatar wetlands is de taktiek iig zo ver mogelijk doorstoten naar achter en ze dan in de tang nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
Oh, dan was ik daar ni meer bij; dan was t een andere goed opgezette actie. Als we samen spelen en een beetje tactiek hebben, dan wordt t spel veel leuker.
Ik filter op naam "Band" en dan staat die er normaal altijd wel tussenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:57 schreef Gunner het volgende:
k heb hem nog nooit in de server browser gevonden.
Ik wacht dan ook met smart op de patch die eindelijk Favourite Servers introduceert
Ik kan hem ook niet vinden en via Xfire doet die het ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik filter op naam "Band" en dan staat die er normaal altijd wel tussen
Loopt echt super goed, heb alle instellingen op High staan met 2x AA en op 1024 x 768. Je kan een 6800 GT makkelijk handmatig overclocken tot je 'bijna' een 6800 Ultra hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en hoe loopt dat qua instellingen ? Ga zelf binnenkort bijna hetzelfde systeem kopen (3500+ ivm de S939) maar twijfel nog over een 6800GT oid.
Zei je iets ...?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:18 schreef jpjedi het volgende:
meestal op de grote teenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:25 schreef ViPeRII het volgende:
Pff ik werd echt helemaal gek vannochtend... Ik kan best wel redelijk battlefielden, maar vannaochtend, elk gevecht dat ik met iemand aan ging verloor ik.
Waar schieten jullie op om iemand zo snel mogelijk dood te krijgen?
ja ging iets mis.... kreeg het topic wel maar geen enkele post dus ik typte zoiets als: alles weg..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:22 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Zei je iets ...?Misschien zie ik jullie weer vanavond mannen ...
![]()
Yes konijnenjacht......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:30 schreef BMH het volgende:
WARNING! BMH gaat zo weer Battlefield 2 spelen.
mooi kunnen we je kill/death ratio weer omlaagschroevenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:30 schreef BMH het volgende:
WARNING! BMH gaat zo weer Battlefield 2 spelen.
mm, op z'n tijd vind ik het heerlijk. Als ik samen met wat bekenden in een squad zit. ff op squad op slot doen, en lekker gamen(en hollands pratenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef jpjedi het volgende:
VOIP vind ik niks:
-Knop induwen alvorens te kunnen praten kost je nu eenmaal reactietijd
-kwaliteit is bagger
vanavond eens testenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:53 schreef BMH het volgende:
Ik restart the server (hij doet het niet).
-Server werkt weer.
TS=teamspeak... wij spreken dan met elkaar over een ander kanaal (server) buitenom BF2 vanwege bovenvernoemde redenen. (info in openingspost)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
mm, op z'n tijd vind ik het heerlijk. Als ik samen met wat bekenden in een squad zit. ff op squad op slot doen, en lekker gamen(en hollands praten). Je kunt elkaar veel beter waarschuwen voor naderend gevaar enzo.
En ik heb een knopje aan de zijkant van m'n muis( ingesteld voor het praten. (werkt super!)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |