Of je spreekt gewoon even Nederlands...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hahaha ja die site kon ik ook al, mongolen!![]()
Mensen moeten Q en T gewoon vaker gebruiken. Als je vijanden spot en om backup vraagt ziet iedereen het punt op de map.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:41 schreef Suikermais het volgende:
Het volgende :
Heb 't er ook al even met Jedi over gehad van de week. Om spawnpunten eventueel een naam of nummer te geven. Nu is 't vaak dat persoon X in problemen zit op het punt tussen zeg maar die vlag in 't midden en daar weer de vlag rechts van..of zoiets. Geef je dus die spawnpunten een naam of nummer geeft ben je dus sneller op de plaats van bestemming.
Zeg maar wat je ervan vindt..
Clean Sweep mag er wel uit ja. Zatar is op zich leuk. Alleen die klote gasvlammen maken het onmogelijk om een heli uit de lucht te knallen als je in een AA zit en ze komen van een bepaalde kant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:59 schreef Fillipe het volgende:
- Servertekst moet nog in het engels & tekst moet meer onder elkaar ipv één lange zin.
- Is het nou BoF BOF of BOF!In Xfire zie ik allerlei creaties maar welke is het? Poll?
- Admin's zouden eigenlijk nog even voor hun naam in Xfire moeten zetten dat ze admin zijn!
- 2 Rondjes per map niet voldoende?
- En worden maps zoals Clean Sweap en Water Zetlands nog verbannen van de maplist?Ik wil het ook best doen hoor maar ja...
Wat bedoel je los??quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:34 schreef Gunner het volgende:
Dus je verkoopt dat ding niet los?
Waar zijn ze eventueel nieuw te koop?
Ik zou het toch wel makkelijk vinden als ik een punt kan noemen met A,B of C bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mensen moeten Q en T gewoon vaker gebruiken. Als je vijanden spot en om backup vraagt ziet iedereen het punt op de map.
kost dat, dat hele zooitje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat bedoel je los??
Ik heb dus te koop:
1x Zboard met standaard toetsenset
1x Zboard BF2 toetsenset
Nieuw in doos
Zelf heb ik ook een set zoals bovenstaand voor eigen gebruik
Als er niemand mailt, hou ik me aanbevolen. Nu effe geen tijd om te mailenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
35
wie het eerst komt wie het eerst maalt........jpmulders@hotmail.com
you've got mail...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
35![]()
wie het eerst komt wie het eerst maalt........jpmulders@hotmail.com
Dat ziet er fraai uit als game-toetsenbord. Heel wat beter dat die standaard toetsenborden waarmeequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:01schreef 'Gunner' het volgende:
Zijn er hier mensen die een zboard gebruiken?
http://www.tweakers.net/pricewatch/117171quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:39 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat ziet er fraai uit als game-toetsenbord. Heel wat beter dat die standaard toetsenborden waarmee
ik me tijdens het spel mee moet behelpen en om de haverklap per ongeluk die tab-toets indruk wanneer ik eigenlijk A of D bedoel en dan dat achterlijke overzicht van de game op mijn scherm krijg en dus niks meer van de game zie.
Zijn ze ook nog ergens anders te koop en zoja waar en wat kost dat evt.?
Zoals ik het lees wel. Je moet de Base-set dan nog kopen a Euro 59,95quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/117171
Maar dat is alleen de overlay, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |