Of je spreekt gewoon even Nederlands...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hahaha ja die site kon ik ook al, mongolen!![]()
Mensen moeten Q en T gewoon vaker gebruiken. Als je vijanden spot en om backup vraagt ziet iedereen het punt op de map.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:41 schreef Suikermais het volgende:
Het volgende :
Heb 't er ook al even met Jedi over gehad van de week. Om spawnpunten eventueel een naam of nummer te geven. Nu is 't vaak dat persoon X in problemen zit op het punt tussen zeg maar die vlag in 't midden en daar weer de vlag rechts van..of zoiets. Geef je dus die spawnpunten een naam of nummer geeft ben je dus sneller op de plaats van bestemming.
Zeg maar wat je ervan vindt..
Clean Sweep mag er wel uit ja. Zatar is op zich leuk. Alleen die klote gasvlammen maken het onmogelijk om een heli uit de lucht te knallen als je in een AA zit en ze komen van een bepaalde kant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:59 schreef Fillipe het volgende:
- Servertekst moet nog in het engels & tekst moet meer onder elkaar ipv één lange zin.
- Is het nou BoF BOF of BOF!In Xfire zie ik allerlei creaties maar welke is het? Poll?
- Admin's zouden eigenlijk nog even voor hun naam in Xfire moeten zetten dat ze admin zijn!
- 2 Rondjes per map niet voldoende?
- En worden maps zoals Clean Sweap en Water Zetlands nog verbannen van de maplist?Ik wil het ook best doen hoor maar ja...
Wat bedoel je los??quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:34 schreef Gunner het volgende:
Dus je verkoopt dat ding niet los?
Waar zijn ze eventueel nieuw te koop?
Ik zou het toch wel makkelijk vinden als ik een punt kan noemen met A,B of C bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mensen moeten Q en T gewoon vaker gebruiken. Als je vijanden spot en om backup vraagt ziet iedereen het punt op de map.
kost dat, dat hele zooitje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat bedoel je los??
Ik heb dus te koop:
1x Zboard met standaard toetsenset
1x Zboard BF2 toetsenset
Nieuw in doos
Zelf heb ik ook een set zoals bovenstaand voor eigen gebruik
Als er niemand mailt, hou ik me aanbevolen. Nu effe geen tijd om te mailenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
35
wie het eerst komt wie het eerst maalt........jpmulders@hotmail.com
you've got mail...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
35![]()
wie het eerst komt wie het eerst maalt........jpmulders@hotmail.com
Dat ziet er fraai uit als game-toetsenbord. Heel wat beter dat die standaard toetsenborden waarmeequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:01schreef 'Gunner' het volgende:
Zijn er hier mensen die een zboard gebruiken?
http://www.tweakers.net/pricewatch/117171quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:39 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat ziet er fraai uit als game-toetsenbord. Heel wat beter dat die standaard toetsenborden waarmee
ik me tijdens het spel mee moet behelpen en om de haverklap per ongeluk die tab-toets indruk wanneer ik eigenlijk A of D bedoel en dan dat achterlijke overzicht van de game op mijn scherm krijg en dus niks meer van de game zie.
Zijn ze ook nog ergens anders te koop en zoja waar en wat kost dat evt.?
Zoals ik het lees wel. Je moet de Base-set dan nog kopen a Euro 59,95quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/117171
Maar dat is alleen de overlay, toch?
Same here, en ik heb geen zin om met 2 keyboards te gaan werken. Mijn logitech doet zijn taken nog steeds naar behoren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:50 schreef Gunner het volgende:
Aardig prijzig dus nog. Dat vindt ik het eerlijk gezegt niet waard
Ik hoop maar niet dat alle dordtenaren altijd zulke 'mooie' zinnen maken ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
harder Jedi in elkaar getimmerd word door een stel dortenaren?![]()
![]()
Yep ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:19 schreef Blinker het volgende:
Gaan er nog mensen naar Lowlands eigenlijk
Laat ze maar komen die Hollanders...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:55 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat alle dordtenaren altijd zulke 'mooie' zinnen maken ...![]()
Hehe misschienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:58 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, jouw naam had ik al gezien
Misschien zie ik je nog wel op de meet
Ik vroeg hte net ook al; die fightnight he, is dat gewoon dat 'we' de hele avond/nacht kunnen gamen zonder dat we de hele zaal voor ons hoeven te huren? Is dat ook ni goedkoper dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Laat ze maar komen die Hollanders...![]()
Weet ik niet..I-spy heb jij hier info over??Anders stuur ik wel een mailtje naar die gasten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:01 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik vroeg hte net ook al; die fightnight he, is dat gewoon dat 'we' de hele avond/nacht kunnen gamen zonder dat we de hele zaal voor ons hoeven te huren? Is dat ook ni goedkoper dan?
Idemquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe misschienMoet ff kijken of ik eraan denk en wat ik op dat moment aan het doen ben
happe happe happe..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:09 schreef ViPeRII het volgende:
Niet zeuren over dordtenaren he!
(ben er ook een)
© Games Syndicate Fight Nightquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:08 vroeg 'jpjedi' het volgende:
Weet ik niet..I-spy heb jij hier info over??Anders stuur ik wel een mailtje naar die gasten...
TGS Rotterdam.
Voordeel in ons geval is dat we toch de zaal niet volkrijgen en dus geen exclusiviteit kunnen bedingen. Nu zit de zaal wel vol en kan men de deuren sluiten wardoor men niet meer onder de sluitingstijd valt en zodoende ons de gelegenheid geeft om de nacht door te halen indien gewenst.
Jamer dat Fox niet meegaat!!![]()
Thanks man!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:31 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
© Games Syndicate Fight Night
Van wat ik nog weet is het inderdaad zo dat dan de deur op slot gaat als iedereen binnen is danwel
aangemeld bij de bar.(en dat kan al in de middag zijn)
Kom je later dan het vastgestelde tijdstip (stel 01:00 uur) dan moet je even buiten de aandacht trekken
door op de ruit te bonken(grote ruiten en je kan toch naar binnen kijken)
en dan wordt de deur even open gedaan en moet je je kunnen legitimeren en aangeven
dat je op de lijst staat van kandidaten voor de fight/game-night.
Het is dus niet zo dat je ff op de bonnefooi langs kunt komen, en ff terplekke beslissen van
" Oh ..ik ga dan nu ff meedoen " want dan kun je gelijk huiswaarts keren. want je komt er
echt niet in! En ga je moeilijk doen en stennis schoppen?
Aangrenzend bij de Game-centre,geloof het of niet, zit een bemande politie-post![]()
Je moet je dus echt ruim vantevoren aanmelden wil je dus kunnen gamen!
Verder kun je echt je lol op kwa game-mogelijkheden want er is echt van alles en in alle soorten.
En zoals ik al eerder zei: Ben je het gamen ff zat, dan ga je wat drinken/eten of internetten
en anders plof je ff neer op een sofa en chill je wat of anders loop je ff naar buiten.
En wil je echt stoppen,dan lijkt me een wandeling naar de vele bar's +/- 100 meter
(oude Haven) ook een aardige optie.
TGS Rotterdam lokatie
TGS Rotterdam Games
TGS Rotterdam lidmaatschap
Je had toch zo'n lijst met aanmeldingen vd harde kern. Daar stonden meer dan twee namen op. Maybe kun je dat lijstje gewoon gebruiken voor dit frightnight gebeuren; vraag maar iedereen dit zich voor het oorspronkelijke plan had aangemeld ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Thanks man!
krijg er wel zin in hoor..
Ik heb welgeteld 2 mailtjes en als ik dan het aantal stemmen tel...![]()
Aangezien we nu een datum hebben wil ik graag voor reservatie een mail van iedereen.. wil niet het risico lopen daar met de helft te staan..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:43 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Je had toch zo'n lijst met aanmeldingen vd harde kern. Daar stonden meer dan twee namen op. Maybe kun je dat lijstje gewoon gebruiken voor dit frightnight gebeuren; vraag maar iedereen dit zich voor het oorspronkelijke plan had aangemeld ...![]()
??quote:
ja ik!! het is in het begin ff wennen maar het bevalt me primaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:01 schreef Gunner het volgende:
ZIjn er hier mensen die een zboard gebruiken?
high res pic:
http://www.zboard.com/us/products/local_assets/BF2keyset.jpg
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:16 schreef jpjedi het volgende:
@Rudy,
Ja heb er nog eentje nieuw in de doos liggen en heb er zelf ook eentje. De nieuwe in doos is te koop met bf2 set voor weinig. Ik gebruik hem niet maar misschien moet ik me er och eens aan zetten. De eerste keer dat ik hem gebruikte was het me te onwennig en ging het van geen meter (hehe ik zal jullie voor zijn: Ik speel altijd voor geen meter)
Wat ik wel merk aan mijn standaard toetsenbord is dat hij som begint tegen te stribbelen bij veel toetsen tegelijk. Iets waar het Zboard beter mee is (6 toetsen tegelijk)
Ik overweeg over te stappen....Sickert, jij speelt toch ook op een Zboard?
OMFG! nu 4..alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:09 schreef ViPeRII het volgende:
Niet zeuren over dordtenaren he!
(ben er ook een)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |