abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 15 augustus 2005 @ 22:32:57 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_29672963
Eindelijk is het taboe over voetschimmels doorbroken de laatste maanden.

Ik heb zoveel schimmels dat ik er een paddestoelensoep van kan koken.

De laatste voetschimmel reclame is van Canestan Foot.

Niet die van pratende geīnfecteerde voetschimmelnagels maar die andere.

Veel smaakvoller gebracht vlak voor je maaltijd.

Heeft iemand ervaring met dit product ?

Ook omdat ik lichaamsgeur afgeef met m'n schimmels.

Ben wel blij dat het bespreekbaar is geworden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29673027
ik had voetschimmel eerst gebruikte ik lammisil dat werkte niet en met canesten was het na 2 weken helemaal weg. topproduct dus.
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:52:42 #3
41334 Sjtefan
Ik ben niet gek...
pi_29673845
Canesten? Heb ik geloof ik vijf tubes van leeggesmeerd en geen enkel resultaat... Het werd er zelf niet ook maar een beetje beter van...

Ik kan je eigenlijk alleen maar aanraden ff langs de huisarts te gaan en daar een zalfje te vragen. Zit spul in dat veel beter helpt (Clotrimazol).
Opschieten, want voetschimmel kan leiden tot eczeem achtige klachten. Ik spreek uit ervaring, heb veel te lang met die voetschimmel doorgelopen en zat vervolgens ruim een half jaar met eczeem klachten aan voeten en ook mijn handen...
... ik ben een vliegtuig
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:55:01 #4
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_29673934
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk is het taboe over voetschimmels doorbroken de laatste maanden.
Nu alleen het taboe op platjes en de vaginale schimmelinfectie en we zijn er

Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:59:55 #5
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_29686957
Canesten werkt redelijk, maar het duurt (bij mij tenminste) redelijk lang voor er resultaat is.
Ik heb ook Lamisil geprobeerd, en dat werkt beter. Na twee dagen zie je al een grote verbetering.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:28:11 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29689118
Clotrimazol is tegenwoordig ook zo te verkrijgen, en dat werkt tenminste. Heb het laatst bij de drogist gekocht. Is ook nog eens een stuk goedkoper dan al die merkmiddeltjes.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_29689209
Vreemd dat het bij de 1 wel erkt en bij de ander niet ik heb gehoort dat er verschillende soorten voetschimmel zijn mischien heeft dat ermee te maken. ik had zwemmers exeem van die velletjes tussen mij tenen en daar werkt canesten dus goed voor
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:05:21 #8
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_29691834
Lamisil is voor veel soorten schimmels over het hele lichaam, ook zwemmerseczeem. Misschien handig als je niet zeker weet wat voor schimmel je hebt.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_29693108
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef Sjtefan het volgende:
Opschieten, want voetschimmel kan leiden tot eczeem achtige klachten. Ik spreek uit ervaring, heb veel te lang met die voetschimmel doorgelopen en zat vervolgens ruim een half jaar met eczeem klachten aan voeten en ook mijn handen...
´eczeem achtige klachten´, klinkt eeerlijk gezegt meer alsof je gewoon heel je voeten en handen had besmet en één grote schimmelbom was
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:05:08 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_29693658
ik gebruik het bij mijn zoon op zn billen als hij weer eens luieruitslag heeft
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_29695049
Ik heb de spray gebruikt tegen mijn zwemmerseczeem, een tijdje geleden en ik moet zeggen: het werkte wonderwel. Ik heb wel de spray in combinatie met de poeder gebruikt, die je in je schoenen en sokken strooit om ook daar van de schimmelsporen af te komen.

Zeer snel resultaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')