Ja daar zal hij wel van schrikken ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:09 schreef debby1973 het volgende:
Ik merk het zelf meestal niet hoor dat wakker worden, daar is het te kort voor. Maar ik maak dan van die stikgeluiden en daar wordt mijn vriend dus wel wakker van.
Spannend Kyara!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:10 schreef Kyara het volgende:
Vandaag zijn trouwens 7 pakketjes en 2 Lushkrantjes met de post meegegaan!
Nee ik heb het alleen even aangegeven. Voordat ze het weer vergaten, en van meer mensen commetaar hierop kregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:54 schreef Maerycke het volgende:
Heb je nu echt de dag erna al geklaagd dat ze die bubblebar er niet hebben op gezet?![]()
Ja, want ze hebben daar natuurlijk niets anders te doen dan jouw email te beantwoordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee ik heb het alleen even aangegeven. Voordat ze het weer vergaten, en van meer mensen commetaar hierop kregen![]()
Je hebt hem toch al wel besteld nu? Ze hebben hem er speciaal voor jou opgezet dus nu moet je er ook een stuk of 10 bestellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee ik heb het alleen even aangegeven. Voordat ze het weer vergaten, en van meer mensen commetaar hierop kregen![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:11 schreef Skaai het volgende:
BB Seaweed masker. Er zitten echt grote stukken zeewier in, en het is een heerlijk masker. Heel erg zacht, invergelijking tot mijn vorige masker. Daar werd mijn huid heel erg droog van.
Nee je wilt goed voorbereid zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:06 schreef Kyara het volgende:
We zijn nu een beetje aan het bekijken hoe we ons huwelijk kunnen regelen en wat er zoal bij komt kijken. Ben al helemaal de kluts kwijt, weet echt niet waar ik moet beginnen.
Het enige wat ik wel weet dat ik mijn huwelijksnacht ergens wil doorbrengen waar een bad is en welke bruisbal ik dan wil.... En ik trouw van uit mijn ouderlijk huis (met bad) dus ik mag ook nog een bad ding uitzoeken voor de avond ervoor en de ochtend zelf....
Ben ik erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |