abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29672506
ik geloof dat wij deze al onderschept hebben...
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:23:48 #52
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29672530
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef imago het volgende:
Wie was het ookalweer met de spreadsheet die de Engelse en NL's prijzen vergeleek?
Maeghan... Ik heb van haar de spreadsheet gekregen trouwens, dus als je belangstelling hebt, geef even je mailadres door, dan mail ik 'm aan je door!
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:25:17 #53
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29672602
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:23 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Maeghan... Ik heb van haar de spreadsheet gekregen trouwens, dus als je belangstelling hebt, geef even je mailadres door, dan mail ik 'm aan je door!
oe! wil je mij dan even in-cc'en? (ET@fok.nl)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29672603
Ik heb de spreadsheet ook gekregen, ben alleen vergeten dat ik een andere pc heb tegenwoordig en dus geen excel
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:26:01 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29672634
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:22 schreef BeingCreative het volgende:
ik geloof dat wij deze al onderschept hebben...
dan is het goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29672660
Hallo, besnuffelde doos is weer terug. Vriendje moest even achter de computer.
pi_29672661
Doe mij ook maar even zo'n spreadsheetje dan! Mailadres is wel bekend denk ik!
pi_29672797
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:21 schreef BeingCreative het volgende:
fyi
100 gram of meer (zoals bij de zepen. fresh, cleansers enz.) is voor Lush rendabel
(arbeidskosten, shippingcosts, verpakking... en ga zo maar door, deze variabele kosten zijn pas interessant bij een bepaalde hoeveelheid van een product)
Dus... halve potjes zouden duurder worden
Sorry, ik vind het een mooi verkoop-praatje, maar ik geloof er geen bal van

Sowieso zijn de marges enorm, Lush maakt genoeg winst op de produkten. Verder denk ik niet dat je minder verkoopt als het ook in halve potjes kan. Dus qua shipping en arbeid is er geen verschil, en dat plastic bekertje waar het in zit zal het probleem niet zijn qua kosten

Er zal vast wel over nagedacht zijn hoor, maar ik denk met m'n boerenverstand dat je misschien zelfs meer zult verkopen als het in halve potjes kan! Ik laat het nu soms staan omdat ik denk "dat krijg ik toch niet op, dat is zonde van m'n 10 (!!) euro". Denk dat het voor 5 euro sowieso aantrekkelijker is voor veel mensen om eens uit te proberen, 10 euro voor een masker is echt veel! (En ik ben eigenlijk ook gestoord dat ik het eraan uitgeef )
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29672827
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef debby1973 het volgende:
*ik wilde een inkoppertje plaatsen*
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29672867
ga je gang sweet16.
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:31:45 #61
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29672908
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef debby1973 het volgende:

Sorry Debby.. ik kon het niet laten
pi_29672961
Hij is ook erg grappig. Maar ik denk dat ik binnenkort maar weer eens iets ga ruilen. Zit iemand anders met een besnuffelde doos.
pi_29673065
*plaatst ook even een opmerking...*

De 'bekertjes'die gebruikt worden voor o.a. angels on bare skin en aquamarina zouden wel wat steviger mogen. Die van mij zijn allebei al kapot (en ik neem ze niet eens overal mee naar toe ... )
pi_29673077
Ik ben het eens met Imago. Mail mij ook eens die spreadsheet en nu ga ik echt.
Whatever I want.
pi_29673102
Hij is te erg voor woorden, ik zou me schamen ik ben nog maar pas nieuw hier, en dan komt mijn zogenaamd (niet grappige) persoonlijkheid erg snel aan het licht
pi_29673129
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hij is te erg voor woorden, ik zou me schamen ik ben nog maar pas nieuw hier, en dan komt mijn zogenaamd (niet grappige) persoonlijkheid erg snel aan het licht
Gooi het toch in de groep!
pi_29673204
SS, je maakt ons nu nieuwsgierig. Kom maar op met die ranzigheid
pi_29673250
Sjips, dat was niet de bedoeling..
pi_29673255
Waarom kan t eigenlijk dat er in lush duitsland dingen per 2 verkocht kunnen worden voor goedkoper. En de europrijzen zo verschillend zijn? Dat er bij het ene land kadootjes bij gedaan worden. In Duitsland zelfs hele paketten. En waarom is de lush nl internet site zo treurig en slecht bijgewerkt?
Hierdoor dacht ik eigenlijk dat t wel franchise was
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29673312
wij zijn en blijven nederlanders... meer voor minder
(no offense... ) ik zou willen dat ik invloed zou hebben op het eea,
maar het enige wat ik kan doen is mijn managers informeren
en mijn opmerkingen op het (engelse) staff forum plaatsen!

Persoonlijk denk ik dat de winstmarge bij Lush veel lager is dan bijv. een shirtje bij de VeroModa dat voor 25 cent wordt ingekocht en voor 25 ,- verkocht, maar goed, kleding voorziet in je eerste levensbehoefte en Lush-producten zijn natuurlijk 'luxe' producten :-) Vergeet ook niet dat de arbeidskosten veeel hoger zijn dan producten die in de lage-lonen-landen worden vervaardigd.

Maar goed... ik ben hier niet om een discussie op gang te brengen,
maar om jullie van de juiste info te voorzien
pi_29673316
oke

dan mag hij nu weer door gaan met snuffelen

*ik kan niet geloven dat ik dit heb getypt*
vraag aan Vava, mijn humor is niet grappig
pi_29673336
Ja, jammer he Jessie. Ik vertelde op het duiste forum dat ik laatst voor 260 euro had besteld en niets had gekregen, zelfs geen proefje. Ze waren daar zwaar geschokt.
pi_29673368
Ik vind ook dat de internetsite een beetje treurig erbij hangt..
pi_29673369
Ik vond hem best grappig
pi_29673399
Ik ook hoor sweet16. En je hoeft je niet te schamen hoor. Wij zijn wel wat gewend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')